Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

dopurile ce infunda gaurile tehnologice ramase de la efectuarea galeriilro de ungere din rampa de culbutori ale injectoarelor.

 

 

post-17228-0-01641200-1437904815_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum nu am intalnit sa faca probleme sau sa plece din chiulasa. Insa pot sa ajunga intre cama si tachet, etc.. sau sa ajunga in baia de ulei si acolo nu mai face nimic.

Pe unde pot ajunge in baie??
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... uleiul din chiulasa cum crezi ca ajunge inapoi in baie?  sunt niste canale de scurgere... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma gandeam ca e in asa fel gandit incat nu are dopul cum sa parcurga un canal din acela pana in baia de ulei.

Dar chiar, cum este fixat dopul din fabrica?? pur si simplu prin presare?? adica nu are filet, pană, piedica sau o sudura ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canalele sunt destul de largi. Mai ales ca dopul ala are doar vreo 3 mm diametru. Dopul este fixat doar prin presare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dopurile ce infunda gaurile tehnologice ramase de la efectuarea galeriilro de ungere din rampa de culbutori ale injectoarelor.

 

 

attachicon.gifrocker-gallery-plug.jpg

Exact piesa din aceasta imagine mi-au schimbat-o si mie cu una luata de la PD-urile mai vechi, care cica nu ar avea probleme cu saritul dopurilor buclucase. Nu prea inteleg care e motivul pentru care dopurile astea sar si nici mecanicul nu avea o explicatie. Am piesa luata de pe masina mea, o sa o studiez si eu putin in zilele urmatoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pai e axa ce actioneaza injectoarele. Nu i-ar fi trebuit reglaj injectoare in acest caz??

 

Oricum eu ma mir, ca inginerii de la VW au ales ca acel dop sa fie fixat doar prin presare (avand in vedere efectele unei eventuale sariri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e cea mai mica scapare ( intentionata sau nu )a inginerilor vw....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rezolvare neaosa romaneasca (multumesc si pe acesta cale pentru sfaturi @andrei_221)... Punct de sudura tip MIG-MAG in gaz protector, in ideea de capac impotriva iesirii dopurilor, care au fost represate oricum inaintea sudarii... In foto se vad doar capetele rampelor, dedesubt fiind un carton de protectie, s-a polizat ulterior, dar n-am mai facut foto la final.

 

 

post-28492-0-94021900-1438075160_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie vreun coleg ce firma produce axa cu came OE (de origine) cod 038109101R pentru motoarele 1.9 TDI PD fara filtru de particule diesel?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles sunt Kolbenschmidt, Liviule...

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu, stai cuminte si lasa prostiile.

N-ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Adrian Miclosoni

Salut. Am un Golf 1.9 TDI ARL 150cp si mi se pare ca tacane ceva la relanti si cand ii rece tremura odata la cateva secunde. Ce parere aveti de sunetul motorului?
https://youtu.be/dQf8ZM76IGo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand am observat o depresurizare a circuitului de alimentare cu motorina, a pornit greu cu motorul rece, doar 0.5gr.C , investigheaza si asta.

 

Trebuie sa faci un video cu zgomotul din filtru de aer, acolo se aude cel mai bine axa cu came.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

Iar intreruperile is din cauza vreunui injector. Se intampla si la cald sau doar la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cum se aude eu zic ca e de la o rola sunetul ala  , cu pornitu nu stiu ce sa zic a mea tot arl a pornit la sfert la -17:)

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Miclosoni

Cred ca este de la bujii, pentru ca daca tin de vreo 3 ori porneste bine. Am dat astazi capacul jos si am facut cateva poze. Are cateva zgarieturi fine axul.

2016 01 15 11.09.38

2016 01 15 11.09.18

2016 01 15 11.08.35

2016 01 15 10.29.14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 0.5gr.C bujiile nu prea conteaza, doar daca n-ai compresie.

 

Nu sunt zgarieturi fine, pare ca s-a distrus primul strat de protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica integritatea tachetilor hidraulici, daca sunt varza o sa-ti distruga axa cu came mult mai repede. Trebuie sa aiba suprafata intacta, fara crapaturi, si sa nu poti sa-i apesi mai mult de cativa mm, daca se apasa usor trebuie schimbati. 

 

 

Ce ulei ai in motor acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Miclosoni

Din cate mi-a zis fostul proprietar, uleiul a fost schimbat acum 6000 de km, ulei 5w40 nu stiu marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

expun si eu o poza de la axa masinii fratelui meu , un avf din 2003 cu 170 mii reali. dupa spusele lui masina a devenit mai zgomotoasa, si in relanti si in mers , am verificat distributia si reglat avansul cu ajutorul colegului romytaxy(pe aceasta cale ii multumesc) si dupa am reglat si jocul la injectoare, cand am descoperit aceste stersaturi pe lobii camelor de la axa. doar 3 came au luciu. am incercat sa ma uit si la tacheti, dar cu grreu se pot observa ca sunt zgariati si nu mai au parte lucioasa in centrul lor. m-am uitat si la dopurile tehnologice care sunt locul lor in axe. axa inca nu are uzura pe came (colegul excalade cunoaste motorul,dupa o vizita si pe la el prin vara),. , sa schimbe tachetii ?

post-92931-0-46319300-1453561542_thumb.j

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura axului se verifica pe lobii camelor . Tachetii ,la cald ,cand nu sunt atacati de came nu trebuie sa-i poti apasa mai mult de 0.2mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, nu se apasa mai mult de atat. Aveau un joc foarte foarte mic.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Am si eu o problema asemanatoare ca cea descrisa de colegul S I M A. Motor 1.9 TDI 110 ASV, tacane doar cand ajunge la 90 grade si merg usor cu el la turatii scazute sau il las la ralanti. Daca merg mai in forta si mai turat nu mai tacane, dupa ce il las din nou la ralanti incepe cam dupa 1 minut sa se auda tacanitul. Ar putea fi tachetii? Intreb pentru ca nu am vazut o rezolvare la problema colegului. Am fost la service cu problema aceasta si mi s-a spus sa nu ma ingrijorez si sa merg cand tacane mai tare.

Modificat de Ionutnsl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!