Jump to content
Johnny Bravo

Pierd lichid de racire

Recommended Posts

Rune

m-am referit strict la etansarea unui sistem , ce circula inauntru e alta chestie  de aceea  : "NU stiu daca e cea mai concludenta comparatie.." dar in sistem este si lichid si anume uleiul care se complecteaza la fiecare incarcare.

 

daca tu imi vanezi greselile sa stii ca nimeni nu e perfect ...nici macar eu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

La Alto se face un test simplu, au un instrument care se insurubeaza in locul capacului vasului de expansiune si cu care se intruduce aer cu presiune pana la o anumita limita, apoi se lasa cateva minute, dupa care se verifica daca nivelul lichidului de racire a scazut. Daca a scazut, inseamna ca pierde pe undeva.

Stiu sigur ca pierde pe undeva. Ma intereseaza sa identific clar pe unde pierde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

 

 

daca tu imi vanezi greselile sa stii ca nimeni nu e perfect ...nici macar eu!

Bine . daca asta crezi tu ca fac si daca asta e scopul unui forum ..... asa e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rune

NU nu cred asa ceva, chiar am un respect destul de mare pentru ceea ce faci si pe cati ajuti, diferenta este ca tu ai si un anumit interes, e foarte ok nimic de zis, dar eu o fac din placere si nu castig nici macar un Cent de pe urma forumului.

 

Si cand vad ca ma ia unu la picioare pentru ca sustin ca un antigel se schimba la un anumit interval sau un ulei de cutie  etc.  atunci te intreb si eu crezi ca acest aeste scopul acestui Forum?

 

Eu continui sa am acelasi respect pt tine si daca ai fi raspuns la PM trimis de mine nu ar fi fost necesar acest Off Topic.

 

Scuzati off topicul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Daca tu imi arati scris in vre-un manual scris sau electronic, scos de cei de la vw sau sk sau se, in care scrie ca se schimba antigelul la ani sau uleiul in cutie, jos palaria in fata ta. pana atunci, eu incerc sa respect ce au scris aia acolo.

 

Antigelul se masoara si daca e scazut punctul de inghet se mai completeaza cu antigel nediluat, asa ca de ce sa-l schimb?

In cutie e alta treaba, discutam in topicul dedicat.

 

OT

Legat de PM, te citez: 

Ce ma mira este faptul ca nu ti-ai asmutit colegii/prietenii sa imi blocheza contul, dar mai este timp inca......

si ma intreb: oare cator persoane am facut treaba asta ???

Nu ma cunosti....

Edited by Al Bundy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rune

Deoarece antigelul nu are numai proprietatea de a raci motorul, mai are si alte propietati anticoroziv, creste punctul de fierbere reduce formarea bulelor de aer.

 

Ce imi aduce daca antigelul nu ingeata la -30°C  dar imi fierbe apa in motor la 90°C sau oxideaza motor, radiator .

 

Acum ca intre timp au aparut produse mult mai competente nu zic nu dar sa nu facem confuzie la ce se refera producatorul cad zice ca e pe viata , el se refera strict la viata unei masini.

 

Nu stiu cati isi permit in Romania sa cumpere o masina nou nouta, dar multe din cele care vin din Europa si-au facut deja viata, ca mai fac inca una in Romania asta este.

 

Dar numai asa informativ este asa de scump un schimb de antigel?

 

Un link informativ aici din pacate in germana sry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvaneison

Salut!! De ceva timp si masina mea a inceput sa aiba aceleasi simptome. Numa ca la mine pierd lichid de racire si porneste cam greu adica vreo 10 secunde se chinuie sa stea pornita dupaia isi revine totul ok. M-ar interesa umpic un cost aproximativ cam cat ar costa reparatiile si daca e vreo problema daca mai circul vreo saptamana asa cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TIBI_84

La mine remediul a fost inlocuirea chiuloasei.Pierdeam pe la supape din ce am inteles.

Acum porneste cum trebuie,nivelul de lichid a ramas constant in vas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Eu am schimbat radiatorul. Ramane de vazut cum va fi in continuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
autoemocion57

si la mine remediul a fost acelasi, inlocuit chiulasa cu una noua (cu toate celelalte chestii implicite schimbate).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Ce chiulasa ai pus? Ce alte chestii ai inlocuit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

Axe cu came cel mai probabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
autoemocion57

chiulasa AMC noua cu tot cu supape. de inlocuit, tot ce inseamna garnituri, oringuri, suruburi stranse la cuplu + unghi, suruburi reglaj injectoare cu tot cu oringuri, distributie, antigel, ulei, etc. axele cu came sunt cele vechi, nu aveau uzura pronuntata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Aha! Eram curios daca ai pus tot d-asta originala. Pana acum am vazut doar pe asta de la AMC in afara de cele originale. Daca mai umblu la motor spre asta m-as orienta si eu. Momentan insa vad ca nu mai curge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan.Ratiu

Salutare. Am si eu o problema asemanatoare la masina din semnatura. La un drum de aproximativ 300 de km raman fara apa in borcan. M-am dus cu ea la reprezentanta si mi-au spus ca e garnitura de chiulasa. Vreau sa o repar dar nu stiu unde. La service-uri e foarte scumpa manopera. Daca stie cineva niste mecanici buni si de incredere in Cluj Napoca mi-ar fi de folos. Va multumesc anticipat  :icon_thumleft:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlbogdan

Apropos de chiulasele poroase si crapate de BKD/BMN/BRE/BMP/BLB.

Eu am schimbat aproape tot motorul (piese noi originale) dupa ce am schimbat pompa apa, cooler egr, DSG cooler, o flansa si niste oringuri si tot imi pierde antigel (la fel ca intotdeauna, cam 30 ml la 1000 km). Cel mai probabil radiatorul e de vina pe care urmeaza sa'l schimb.

Citind insa tot netu despre problema asta am gasit cum puteti sti ca n'are nimic chiulasa cand pierde antigel.

Pornirea, daca este solida si precisa (porneste repede la orice temperatura, tipic PD) si nu balbaie deloc nici macar in prima secunda dupa pornire nu va mai bateti capul sa desfaceti motorul ca cel mai probabil nu pierde p'acolo.

Am vazut pornire de BKD cu chiulasa usor fisurata la un A3. Pornea destul de repede insa primele 3 secunde balbaia usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianDAB

si la mine cam tot asa pierdea antigel la vreo 2 saptamani cate vreo 50 ml,dupa ce am schimbat senzorul de temperatura G...nu mai stiu...:),a incetat si pierderea de antigel,cred ca era garnitura de la el scoapta si pe acolo pierdeam,am un a3,1.9 tdi PD,motor BKC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bica_Lucian

Salut , am cumparat de curand un Audi A3 8P 1.9 TDI 105 CP motor BLS , si am observat ceva ciudat la lichidul de racire , acesta este tulbure iar culoarea este un amestec de roz cu "pilitura" ca vopseaua metalizata lichida si nu stiu ce ar putea sa fie ..

M-am gandit ca vechiul proprietar a pus o solutie pentru a verifica garnitura de chiulasa sau pentru a stopa vreo eventuala scurgere de lichid , mentionez ca nivelul lichidului era cu mult peste limita maxima , iar acesta nu a scazut dupa ce am parcurs aproximativ 800 km. Care ar putea fi cauza ? Multumesc anticipat !

post-100959-0-56067200-1432765239_thumb.

post-100959-0-23051400-1432765250_thumb.

post-100959-0-87904700-1432765261_thumb.

post-100959-0-96980500-1432765270_thumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

A turnat un praf sa astupe vreo scurgere.

Goleste instalatia si pune antigel nou apoi observa ce se intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bica_Lucian

La varianta asta m-am gandit si eu dar nu am  avut timp sa ma ocup ... (multumesc oricum pentru sfat) Si mai am o problema cum golesc instalatia in totalitate ? Multumesc inca o data !

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Am si eu o problema cu antigelul din instalație, si anume se face presiune în instalație si scade sub nivel(se aprinde martorul),desfac capacul la bidonas si isi revine la normal,nu-l pierd,dar întrebarea mea èste de ce rămâne presiune pe instalație si scade sub nivel si nu revine la normal dupa,trebuie sa desfac capacul de la bidonas si isi revine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Presiunea in instalatie exista pentru ca asa functioneaza racirea, cu presiune in instalatie. Daca nu era presiune, apa fierbea la 100 grade sau la 90 Grade daca urcai pe un munte inalt. Cu presiune, fierbe pe la 115 grade.

   Cand desfaci capacul si eliberezi presiunea nivelul in vas urca pentru ca se strang furtunele-nu mai stau largite.

   Pune apa sa fie la maxim si vezi daca mai scade. Daca scade, precis o pierzi pe undeva (radiator de racire, calorifer interior, furtune, pompa apa).  Poate fi chiar garnitura de chiulasa, sau termoflotul daca ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Revin la problemă, cred ca am termoflot (1.9 tdi) .Mai nou a început să facă o spuma gălbuie în vasul de expansiune, am desfăcut capaculde la ulei si este curat, am luat joja si este curata, pierderi de ulei consistente nu sunt(Am 10000 km si lipsesc 200g).

Presiune tot face în vas,dar am citit pe forum si tind sa cred ca este racitòrul de ulei,daca ar fi garnitura de chiulasa ar trebui să bolboroseasca în vas, sa am antigen în baie,cred.

Cum as putea verifica termoflotul?

Acesta sa fie dus?

Si daca ar fi sa fie racitorul de gaze de la egr cred ca ar trebui să pierd antigel,ceea ce nu se intampla si pe vcds nu am eroare.

Solutii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a
12 hours ago, bebeadi35 said:

Cum as putea verifica termoflotul?

il anulezi...furtunul care intra in termoflot in duci direct in blocul motor

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Legat de problema mea,am curata instalația cu o soluție 2+2 radiator(conform prescriilor de pe ambalaj), am legat si termoflotul la instalație si nu mai am mizerie,cel puțin așa cred ca a fost fara ulei.

Toata apa din instalație avea o çuloare cărămizie ,acum am pus doar apa sa se spele bine si dupa pun antigel.

În schimb tot am presiune în vasul de expansiune, scade nivelul iar cand deschid capacul revine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri