Pierd lichid de racire
-
Similar Content
-
By dlbogdan
Dragii mei,
Cum spuneam si in alt topic, am reusit (prin soft) sa rezolv trepidatiile faimoase motorului BKD la relanti. Nu ma refer aici la tremuratul normal al motoarelor diesel ci la "zvacurile" rare si aleatorii (o data la 5-10 secunde cateodata si mai rar) tipice pentru motorul 2.0 TDI PD 16 V instrumentat alimentat si accesorizat de BOSCH. Din ce stiu, fratii acestui motor pe SIEMENS (BKP si BMN) nu au aceasta problema, fapt care m'a si trimis cu gandul ca e o problema de soft.
As avea insa nevoie pentru confirmarea solutiei, de cativa dintre voi, posesori de BKD, disponibili sa testam teoria mea pe dragele voastre masini.
Dupa cum stim, nu orice tremurat are acelasi motiv si nu orice solutie poate rezolva aceeasi problema peste tot, motoarele in special dieselurile PD, sunt "moody", au identitate sa zicem.
Procedura e simpla. Facem dump la softul current prin OBD, il modificam si il scriem la loc prin OBD.
Solutia in mare are ca centru recalibrarea matricii (hartii) de durata nr 5 care e selectata pentru SOI intre 0 si 5 grade, prin interpolare atat valori cat si axa. Practic nu se va decalibra absolut nimic dar ECU va avea la dispozitie valori de lookup mai apropiate pentru injectia tipica de relanti (cantiati mici).
Acelasi lucru se intampla pe partea de cantitati mici de injectie a hartii de start injectie la temperatura normala de lucru a motorului (SOI 7)tot cu interpolare pentru un lookup table mai "fin".
Alte tweakuri de genul asta se intampla si in logica de Dynamic SOI tables.
Solutia include multe alte mici tweakuri si prin partea de logica a softului, pe care le'am dezvoltat cum ziceam in sute de teste pe parcursul timpului atat cu WinOLS cat si dezasambland dumpul complet pentru o analiza exhaustiva.
-
By 09LUK
Buna seara. Dupa multe cautari am reusit si eu sa imi cumpar o masina. Mi-a luat ceva pana am gasit configuratia actuala, dar sunt foarte multumit. Am adus-o din zalau pe zapada aia mare dintre craciun si revelion. Acolo am echipat-o cu cauciucuri noi de iarna. Nu am avut nici cea mai mica problema cu ea pe drum. Are 125.000 km si merge foarte fin.
Dotari:
4motion ( :wub: ) dublu climatronic scaune sport, volan in 3 spite 4 geamuri electrice cotiera fata jante pe 16" semnalizari in oglinda
Nu imi mai aduc aminte acum, dar mai completez pe parcurs. Momentan masina e in service pentru schimburi (filtre+kitul complet de distributie+placute frana spate+bobina electromotor).
Inca nu am apucat sa fac foarte multe poze.
-
By mihh
sal.
Golf V 2.0 TDI 2005
motor rece - > ok.
Problema: - > dupa aproximativ 1h de mers prin oras la relanti apar niste trepidatii care se resimt in masina destul de neplacut. Problema e ca apar NU imediat dupa ce motorul ajunge la temperatura optima, ci dupa .. cu cat merg mai mult cu atat se accentueaza. Mentionez ca am fost la service, au facut toate testele de diagnosticare ale motorului si toate au iesit ok , de asemenea exclud si motorina, am alimentat din mai multe locuri, am incercat aditivi.. nici un rezultat.
ps: ulei+ filtre schimbate.
Dezechilibrul asta apare strans legat de temperatura dar cum se explica?
rezolvare? :D
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now