Jump to content

Uleiuri Liqui Moly


toni
 Share

Postare recomandată

6 hours ago, stefz said:

Salut, e ok daca bag ulei Liqui Moly 10W-40 API SL/CF ACEA A3/B3 intr-un 1.9 bxe ? 

mai fratilor, voi stiti ce inseamna norma necesara si obligatorie la un ulei de motor? pentru BXE, ca si pentru orice alt motor PD simplu fara DPF... este necesara si obigatorie norma VW 505.01

DEci 10w40... nu este deloc bun pentru 1.9tdi BXE.... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am citit tot topicul (si RAVENOL si LIQUI MOLLY), este o "ameteala" totala, adica sunt mai confuz decat la inceput. Acum 1 luna am efectuat schimbul de ulei la SEAT LEON 2.0 TDI DPF cod BMM, trecand de la RAVENOL 5W30  (cel din poza) cu 5w40 VPD tot RAVENOL. Ideea e ca zgomotul motorului s-a amplificat, iar dupa inca o saptamana am schimbat cureaua de distributie desi avea doar 70k km(motivul a fost vechimea curelei 2011), drept pentru care dupa inca o saptamana s-a spart motorul. Frumos, nu !

Concluzii: vreau sa schimb uleiul asta de acum cu un LIQUI MOLLY. Motorul are-avea in jur de 250k km, asta dupa ce colegul @Florin a facut o diagnoza, confirmandu-mi acesti km efectuati reali. Pentru ca motorul meu este cu tehnologie pumpe-duse si are ceva mai multi km iar utilizarea zilnica este preponderent Bucuresti minim 100km maxim 200/zii, m-am gandit ca as avea nevoie de un ulei care sa tina (la tavaleala), sa nu se subtieze, sa nu imi scada presiunea la ulei (aici simt lipsa unui ceas indicator presiune ulei), sa ma tina 10k km. In pagina 8, un coleg se vaita de zgomotul produs de un 5w40 LM Diesel Hightech (la asta ma orientasem si eu), insa se declara multumit de 5w40LM sinthoil parca..

de asemenea indiferent de caracteristicile uleiului ma gandeam sa-i bag si un aditiv de ulei, tot de la LM.

Ce parere aveti?

479.jpg

Modificat de Adrian_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu s-a spart din cauza uleiului. Probabil una din biele a iesit prin bloc. E boala clasica.

Mergi in continuare pe 5w30 ca ai DPF. Un ulei ideal cum cauti tu nu exista.  Avand in vedere ca mergi in conditii dezastruoase (Bucuresti) - probabil taxi, il schimbi la 7500 km si nu o sa mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii despre experienta cu LM Top Tec 4100.

Dupa 2200 km (i-am adaugat si aditiv de la LM cu Mos2) l-am dat jos si era apa chioara, exact asa a curs.

Ori am nimerit un bidon contrafacut , ori nu stiu .Bateau tachetii la rece de ziceai ca ies afara din motor iar la cald se auzeau batai metalice gen masina de cusut industriala.

Am trecut pe Motul 10w40 si deocamdata e liniste.La rece o fractiune de secunda se aud tachetii ,apoi la cald ceva foarte vag.

Daca o sa am probleme cu pornirea la temperaturi sub 0 grade trec inapoi la 5w40, da .............. sincer nu mai stiu ce sa aleg.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa alegi sa faci o verificare a motorului, eventual sa inlocuiesti tachetii. Si presiunea de ulei. Un ulei cald e normal sa curga ca apa chioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4100 si la mine a facut ca motorul sa devina zgomotos ... Octavia 2, 1.6 FSI. Inlocuit cu Aral High Tronic 5w40 (revenit), zgomotul s-a diminuat considerabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in Diesel, Aral High Tronic e zgomotos la rece 5 secunde

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am vizitat standul Liqui Molly de la SAB 2016, oamenii foarte amabili și gata pentru orice informație. Au râs când le.am povestit ce discuții sunt pe aici. Site.ul lor online pentru vânzări este automoly.ro  Sper ca nu se consideră reclamă. Sau îl puteți șterge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce ai fi vrut sa-ti spuna, "nu lua de la noi, ca devine motorul zgomotos ??"

Aici isi spun parerile oamenii care le-au folosit ... si eu auzisem numai de bine de LM inainte de a-l folosi; dar "mi-a trecut" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzia mea ar fi ca atata timp cat uleiul (orice ulei din comert, de la marii producatori )  este original si corect ales pentru motorul respectiv, in afara de anumite zgomote (la cald, la rece, etc) si consumuri de ulei diferite de la motor la motor, NU poate sa distruga un motor. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună! Am făcut schimbul de ulei la mașină și ca un "profesionist"am băgat în masina un ulei cu norma 505.00 în loc de 505.01 care este recomandat de producător mașină mea fiind un seat Leon 2.0 tdi. Acum stau și ma întreb cat de grav este și dacă trebuie schimbat urgent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut 

eu folosesc castrol  5w40 la benzinar 1,8t 20v si merge ok am completat mereu ptr ca imi aparea la distante lungi gen mare -munte oil service stop motor 

verificam si era ok 

acum o sa trec la LM la sfaturile unui posesor de passat identic 

eu fac schimbul la consumabile la 10/12 mii 

deci sa pun top tec 4100 5w40 sau synthoil high tech 5w40

multumesc

 

in cartea masini scrie de wv 503 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Synthoil high tech - dar schimbat pana in 10.000 km. Motorul asta prajeste rapid uleiul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura, 1.9 tdi ALH, 205.000 km reali si un rulaj cam de maxim 15.000 km/an, cam 75% extraurban, care tip de Liqui Moly il recomandati?

Ultimul schimb l-am facut cu motul x-cess 5w40 si sunt destul de dezamagit fiindca dupa 10.000km deja a inceput sa fie motorul galagios si cere a fi schimbat... Poate am avut eu ghinion, dar nu am avut problema asta cu castrol magnatec (nu edge...)

Ma intereseaza in principal sa reziste tot anul, adica cam 14-15.000 km, tinand cont ca marea majoritatea km ii vede in extraurban la mers destul de constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult ce vrei tu. Daca Xcess a cedat dupa 10.000 inseamna ca ala e intervalul. Poti incerca un 5w-30. La ALH merge fara probleme.

Toptec 4200

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am de ce sa incerc 5w30 pentru ca toata lumea cu alh sau cu diesel euro 3 fara filtru de particule foloseste 5w40, asa cum a folosit si a mea in ultimi 6-7 ani.

Problema mea cu motul-ul a fost ca toata lumea spunea numai de bine de el iar ca durata de viata a fost sub castrol-ul magnatec de care toata lumea spune ca e porcarie. In prima instanta, motorul a fost mai silentios dar a disparut efectul cam repede si de asta am zis sa incerc altceva tura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu schimbi la 15 mii si ai pretentie ca sa-ti mearga uleiul partial sintetic atat? Ia full sintetic 0w40 sau schimba de 2 ori pe an uleiul partial sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajungem nicaieri se pare. Eu intreb ce tip de LM s-ar potrivi motorului meu iar toata lumea imi spune sa schimb vascozitatea uleiului si nimic legat de intrebarea mea.

Si din punctul meu de vedere nu am deloc pretentii mari. Vw spune ca uleiul se schimba la 15.000km sau 1 an iar eu atat vreau sa il tin, eventual un pic mai putin. Nu am spus ca vreau un ulei sa reziste 30.000 de km pt ca nu sunt absurd, dar atat timp cat castrolul magnetec (deci nu cel mai scump, adica edge) si un ulei aral (care din pacate nu l-am mai gasit la vanzare) au reusit sa reziste in conditii destul de bune pana la final, mult mai bune decat motul-ul x-cess, toate 5w40, am pretentia ca si firmele laudate pe aici de care lumea e foarte multumita sa duca 14-15.000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cauta la ei pe site care ulei de la Liqui Moly se potriveste motorului tau ... faptul ca motorul era mai zgomotos nu inseamna neaparat ca uleiul e mai prost neaparat, doar o analiza a uleiului poate spune care dintre ele e mai bun dupa 10k km . 

Ca si idee decat sa dai o caruta de bani pe un sintetic schimbat la 15000 mai degraba schimbi un semi-sintetic la 8000 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe configuratoarele de uleiuri inainte sa scriu aici si majoritatea imi dau 5w30 desi mie imi trebuie 5w40. Cel de LM imi da mai multe variante pentru 5w40 (primele optiuni fiind si in acest caz cu 5w30), si din nou revin la intrebarea mea, vreau o recomandare din partea celor care au folosit, pentru ca una e ce scrie pe site-ul lor si una e experienta din realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca nu ma insel am folosit la fosta masina, un reno megane2 sportway 1.6 16v 113 cp,  ulei LM toptec 4100, si era echivalentul la 5w40.  Am fost multumit de el, motorul era silentios, totul parea in regula.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ulei nu e neaparat important ce firma e, mai important este sa il schimbi des, un ulei bun la 10000 max, unul mai slab poate si la jumate. vascozitatea sa fie aleasa corect.

Eu de cateva zile fac test vizual la 3 uleiuri, 10w40 mobil ieftin, 5w40 mobil ieftin si 5w30 elf,  la cald toate curg la fel, la 0 grade 10w40 deja este mai vascos, la -10 grade 10w40 este ca mierea mai groasa, 5w40 este ca mierea mai proaspata, si 5w30 este ca o miere subtire, logic ca este si cel mai fluid.  pacat ca nu mi-am oprit si  din masina mea 5w30 castrol edgde LL macar un pic ptr test,  daca este cineva din brasov care are un 0w30, sau/si 0w40, as primi bucuros 5 ml de ulei :) 

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din gama 5w-40 se poate incerca Diesel Hightech. L-am folosit la 1.9 TDI PD si nu am avut de ce sa ma plang. doar pretul care e cam mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!