Jump to content

Uleiuri Liqui Moly


toni
 Share

Postare recomandată

Ii faci flush sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag 3 l de ulei eftin care il tin in mot pornit 10 min.

Fac operatiunea de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apoi uleiul "eftin" cu ce-l clatesti ca sa nu contamineze uleiul nou si scump?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc eu niste persoane care ''spalau'' motorul cu motorina inainte de schimbul de ulei.

Asta cu motorul pornit cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/10/2020 at 12:27 PM, florin_gti said:

Înainte sa schimbi uleiul bagă un engine flush și lăsați sa meargă la relanti cca 10 min. 

 

Modificat de djt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.06.2020 at 22:52, enescuus a scris:

Si apoi uleiul "eftin" cu ce-l clatesti ca sa nu contamineze uleiul nou si scump?

Eu zic ca este mai bine sa ramana 250 gr ulei ieftin dar  curat in motor dupa spalare si golire decat sa ramana aceiasi cantitate ars si plin de compusi ! Si eu am intentia sa fac acest lucru . Am ramasite de ulei ramase  de la schimburile anterioare  , golesc ce este in motor , adaug uleiurile amintite apoi las motorul sa mearga pana ajunge la temperatura de lucu las 20-30 min sa coboare tot uleiul in baie si dupa aceea golesc schimb filtru si adaug uleiul nou . Eu zic ca este benefic facut acest lucru macar o data la 50k .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prefer sa-l schimb mai des pana nu se depreciaza f. mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum, calin.g a scris:

Eu prefer sa-l schimb mai des pana nu se depreciaza f. mult.

pentru uleiurile din Romania de calitate medie spre premium ,eu zic ca nu este tarziu un ulei schimbat la 10k . Atunci ce naibii sa mai spunem de reprezentatnte care schimba uleiurile loglife la 30k, dar ATENTIE .....filtrele raman aceleasi cu ce schimbam noi la 10k. Eu zic ca acolo este pericolul mai mare ! Va spun sincer ca noi cei care facem schimburile acasa avem o grija mult mai mare decat persoanele care schimba uleiurile in service !  Majoritatea spun ca au cumparat ulei original de la baietii care lucreaza in service....... intrebarea este ....de unde au baietii uleiul ? Raspunsul este unul destul de clar......din motoarele noastre !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea vin onele motoare de pe Germania .. vai mama lor. Ulei sch sau nu la 30000km.

Si acolo se fac manareli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, florin_gti a scris:

Eu zic ca este mai bine sa ramana 250 gr ulei ieftin dar  curat in motor dupa spalare si golire decat sa ramana aceiasi cantitate ars si plin de compusi

Este singurul lucru bun pe care poti sa il faci unui motor. Curatarea cu solutii este recomandata doar cand motorul are deja probleme.

Tipul acesta de 'prespalare' este indicata si la restul lichidelor cand se inlocuiesc la o perioada mai mare.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/10/2020 at 5:41 PM, aditzu' said:

Cine credea ca uleiurile pot sa isi schimbe norma VW peste noapte..

In 2016 am ales Top Tec 4100 ca era compatibil cu AZD...azi insa nu mai e:  https://products.liqui-moly.com/top-tec-4100-5w-40-3.html

Interesant, nu?

5w40 fisa veche sau ulei vechi cu 502 00  https://www.liqui-moly.com.ar/fichas/2195_ft.pdf

5w40 fisa noua sau ulei nou fara 502 00  https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000322/3700-TopTec41005W-40-47.0-en.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

O intrebare. Ati observat ceva schimbare la uleiul liqui moly top tech 4200? Am senzatia ca ca parca nu mai merge ca pana acum (1.9 TDI,BLS, 2008). Am aproape 7000 km cu uleiul si parca motorul e mai zgomotos. Anul trecut am incercat ravenol si dupa 5-6000 km a inceput motorul sa fie mai zgomotos si l-am schimbat, acum si liqui moly? Pana acum nu am avut nici un fel de probleme cu liqui moly. La tsi am schimbat ravenol-ul dupa nici 2000 km tot din acelasi motiv. Din lipsa de timp am bagat motul, motul fiind singurul ulei care l-am gasit in magazin si in care am avut icredere. Merge super bine cu el, motorul e linistit.

E posibil ca liqui moly sa nu mai fie la fel de bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica un pic pe site-ul lor daca nu au schimabt ceva intre timp la el.

La TopTec4100 au disparut niste aprobari si au aparut altele....Sa nu fie si aici la tine aceeasi poveste. Schimband aprobarile VW..sa nu se fi schimbat si reteta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers pe LM 15 ani.. tot motoare tdi. Super ulei.

La 1.6 tdi am mers 2 sch pe LM.

Tot ok.

Am zis sa incerc Ravenol.

Parcurs 9000km.. de la sch.

Motor spalat cu 2 sch de ulei cate 3 l de M40.

La 9000km.. inca nu e negru.. trage spre verde.

Evacuarea curata... fara gram de fum la regenerare.

A scazut aprox 2 mm pe joja si numai dupa 7500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La passat b5.5 1,6alz 370.000km eu folosesc Liqui Moly Synthoil 5w40. Motorul nu consuma ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru un motor 1.2 in 3 pistoane,cgpb,care ulei ar fi mai indicat?5w30 sau 5w40?Imi puteti recomanda ceva de la Liqui Moly?Mai ieftin daca se se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Intră la ei pe web la oil guide, 5w30 este mai fuild la cald decât 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara detin un vw tiguan 2.0 tdi bluemotion ce ulei Liqui Moly recomandati?

Si as dori sa stiu ce norma imi trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pe unde mai gasesc LM 5w30 4200 507.00, la pret bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A folosit cineva LM Special Tech AA 0w20 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!