Jump to content
toni

Uleiuri Liqui Moly

Recommended Posts

FaKyRu

Daca motorul nu papa ulei poti pune 5w- 40, Eu dupa secmentare am pus 5w-40 de la Liqui Moly si sunt foarte multumit, la cald nici il mai aud la relantii, e foarte silentios motorul. Tot 5w-40 am pus si la 1.9 TDi si motorul toarce mult mai frumos, consumul de ulei s.a redus sub 500 ml. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlinCeaus

Salutare colegi am.și eu o nelămurire nu știu ce să aleg intre aceste 2 Uleiuri pentru ALH-ul.meu de 100k km reali-Am avut LM toptech 4100 a fost ok, se aud puțin tacheții la.prima cheie. Am.zis să schimb modelul că am.văzut că sunt mai multe de 5w40 la LM și mă orientasem spre Diesel Hightech sau Syntoil ambele 5w40- Care spuneți că este mai ok ținând cont că mașina este Non Pd Mulțumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Am mers pe lm la alh 9 ani .. acum noul proprietar pune castrol.. si nu mai suna la fel.

Mergi pe lm 5w40.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlinCeaus

Da clar pe 5w40 voi merge doar că nu știu pe care din ele să-l aleg , am rămas așa între Diesel HightTech sau Leichtlauf High Tech doar că cel din urmă scrie că ar fi recomandat pt PD chiar daca mă incadrez cu norma 50500...tu ce zici? Mersi
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piticot7000

E mai simplu sa apelezi la site: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v1/oww/101/ROU/ENG/1/

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
S I M A

Stiti vrun magazin cu preturi bune la uleiuri liqui moly? 

Mi se pare ca anul acesta au crescut preturile destul de mult. 

Anul trecut am cumpărat 5L de 5w-30 Top Tec 4200 cu 220 lei iar acum îl găsesc numai între  260 și 299 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gelu

Incearca pe autokarma, vad ca este 229 lei, in comparatie cu bidonul de 4l care costa 240 lei 🤔.

Edited by Gelu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ianculescu

Uleiurile LM sunt semisintetice, grupa 3 hydrocracate si au crescut nejustificat preturile. Au retete foarte vechi ca si Motul, nu au mai investit in cercetare sa iasa pe piata cu uleiuri wow, cum au facut alte firme concurente gen rowe, total, ravenol. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dadu

@Ianculescu aveam de gand sa trec pe LM Toptec 4200 la urmatoarea revizie pentru simplu fapt ca nu prea gasesc recenzii proaspte si ei sunt singurii care au curajul sa spuna ce vand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei_72
5 hours ago, Ianculescu said:

Uleiurile LM sunt semisintetice, grupa 3 hydrocracate

Este gresit. LM produce cam toate tipurile de ulei. Si minerale si hidrocracate si sintetice (grupa4).

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Ziceti aici un full sintetic de la LM care merge pe norma 507.00.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MDU2019

Mai conteaza asa mult daca uleiul e grupa 3 sau 4 la baza, din moment ce acum o buna parte din produs il reprezinta aditivii? Adica sa fie mai bun un ulei grupa 4 aditivat cu aditivi mediocrii, decat un ulei de grupa 3 dar aditivat cu aditivi superiori? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
testeru

Trebuie o baza buna ca sa isi pastreze proprietatile fresh uleiul mai mult timp. Aditivii se duc repede, in timp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dadu

@MDU2019: am vazut un documentar in care un inginer de la Liqui Moly spunea ca, in ziua de azi, nu prea mai conteaza daca e grupa a IIIa sau a IVa, normele VW (de exemplu) sunt foarte stricte.

E adevarat ca o anumita structura chimica (din grupa a IVa) poate rezista mai bine in timp decat alta (din grupa a IIIa) dar nu stim cat fara analize comparative. Aditivii pot schimba total profilul amestecului...

 7603-unbenannt-jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
MDU2019

Inteleg, deci teoretic prorietatile uleiului se pastreaza mai bine in timp cu cat baza e mai buna, si ca aditivii nu isi pastreaza asa bine in timp proprietatile. Dar practic vorbind conteaza efectiv despre ce interval de timp/km este vorba. Adica, daca baza uleiului incepe sa conteze doar dupa 30.000km atunci asta nu conteaza atat timp cat uleiul este schimbat la  regulat 15.000km. Daca incepe sa conteze dupa doar 5000km atunci e cu totul o alta poveste. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinuC

Revin. Am folosit LM toptec 4200 5w30 timp de un an si jumatate si pot spune ca este foarte ok. La rece ok, motorul nu scoate sunete ciudate, nu papa ulei etc. Ce am tot urmarit si o fac, tenperatura uleiului care la viteze de peste 120 km crestea destul de lent. In prezent folosesc castrol (ati citit corect) dintr-o imprejurare mai nefericita sa zic. Pe langa faptul ca temperatura lui creste foarte repede in aceleasi conditii, motor mai zgomotos si toatw cele...

Concluzia LM toptec 4200 5w30 la urmatorul si imediatul schimb de ulei.

Edited by DinuC
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

    • Mihai 87
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri