Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Zilele trecute, mi-am luat inmia in dinti si cu materiale cumparate cu ceva timp in urma am hotarat sa refac trimul de pe bord!

Marele ajutor a venit si din partea lui Stefan de La Service, care ne fiind implicat emotional nu i-a tremurat mana pe spray. Asa ca treaba a iesit exemplar in doi!

Multumesc Stefan!

Cati profesionisti au vopsit la el tot nu au reusit sa ma multumeasca asa ca tot unde pui tu mana iese! Cel putin in cazul meu asa a fost.

Asadar, am demontat trimurile si inaramat cu rabdare, smirghel de 1500 si apa am slefuit pana m-am plictisit. Nu mare mi-a fost mirarea cand am descoperit in zona butonului de avarie strat de fuller de aprope 1mm, pe care daca va vine sa credeti l-am indeparat efectiv prin exfoliere cu cuterul!

Deci e clar: "Vopsitoria in Romania este SF!"

Dupa slefuire, impreuna cu amicul Stefan (vopsitor la spray convins :D ) am aplicat un strat subtire de grund din spray si dupa am folosit un negru mat de la duplicolor de toata frumusetea! Nu tu standox, nu tu glazurit ci fix spray de bricolage!

Dom'le rabdare si indemanare e nevoie, nu de tehnologie extra! Au fost vopsite pe o masa intr-o incapere care mai avea si praf din abundenta, da ne-am descurcat! Nu tu puncte de praf in vopsea la final!?
Tehnica cu punctele de praf a fost, ca dupa uscarea stratului de vopsea sa slefuim zona cu imperfectiune din nou, dupa care s-a aplicat iar vopsea.

Ei, las pozele sa vorbeasca:

 

IMG_5554_zpsc6c9ac95.jpg

 

IMG_5531_zpse8d24586.jpg

 

IMG_5530_zpsf49da5c1.jpg

 

IMG_5539_zps6ad917de.jpg

 

IMG_5549_zps7cc241e5.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

ZWO, interesent dar greu de realizat perfect de mana omului..... Si se comporta rau la amprente.

 

Intr-un final am terminat si cu vopsitoria. Pana la urma am optat pentru o aripa noua originala. Cum era de asteptat nuanta nu este identica dar se apropie destul de mult, ea fiind usor mai inchisa. O mai las o saptamana dupa care am sa o polishez. Am sa polisez si elementele din jurul ei iar la final am sa aplic o ceara pe tota masina pentru a o proteja pe iarna asta.

Sper ca dupa cosmetizare totul sa fie in regula avand in vedere integrarea noii aripi in intreg. Din punct de vedere al calitatii vopsitorieri sunt multumit. Sunt doar doua puncte de praf pe toata aripa (media fiind de 5-6 pe mp :D ). La polish cred ca vor disparea pt ca sunt proeminente. A fost vopsita si la interior la cererea mea si nepolisata tot la cererea mea.

Odata cu aripa am vopsit si pragurile de S_line ce le-am achizitionat si de care sunt foarte mandru intrucat completeaza de minune linia masinii! Aduc un aport destul de insemnat in crearea imaginii de dinamism. Acum se pare ca spatele este cel mai cuminte... :dry:

Poze:

post-12154-0-88061400-1382616792_thumb.j

post-12154-0-92137600-1382616797_thumb.j

post-12154-0-14412000-1382616815_thumb.j

post-12154-0-11324000-1382616820_thumb.j

post-12154-0-01027500-1382617373_thumb.j

post-12154-0-26088600-1382617377_thumb.j

post-12154-0-99647600-1382617381_thumb.j

post-12154-0-85291100-1382617398_thumb.j

post-12154-0-31976200-1382617427_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 1 month later...

Astazi a venit randul admisiei.

S-a facut curatarea componentelor de pe admisie: EGR, Shut-Off Valve si a galeriei de admisie cu clapetii .
Am facut acest lucru considerand ca o mentenanta nu strica si mai ales o curatare temeinica nu doar lasa motorul sa respire mai bine, dar nici nu vor aparea probleme de ingreunare a culisarii clapetilor de catre motorasele elecrice ce le actioneaza.
Consider ca o cauza principala a defectarii motoraselor electrice responsabile pentru actionarea shut-off-ului, EGR-ului si a clapetilor de admise este calamina in exces ce consuce la miscarea defectuoasa a mecanismelor imbacsite.

post-12154-0-11044300-1385463308_thumb.j

post-12154-0-26822700-1385465688_thumb.j

post-12154-0-11844500-1385465808_thumb.j

post-12154-0-08605200-1385465928_thumb.j

post-12154-0-09123500-1385466048_thumb.j

Link către comentariu

Buna treaba ai facut. Oricum, din ce imi dau seama din poze, aratau destul de bine.

 

Legat de tipsuri, imi place ideea cu tipsuri stanga-dreapta, insa nu prea imi place modelul ales de tine, par prea groase in material. As fi pus tipsurile OEM de 3.0 TDI.

 

In rest, masina este superba. :icon_thumleft:

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Multumesc pentru apreciere!

 

In ceea ce priveste partea cu tipsurile, mie mi se par usor subdimensionate cele de 3.0. Spoilerul are gaurile mari si ramane un spatou inestetic din punctul meu de vedere in jurul lor.  post-12154-0-01237700-1385473657_thumb.j

 

Evacuarea a fost cumparata cu tipsurile astea de 9cm, pe ea si am ramas cu ele pentru moment. Oscilez in schimb intre unele de 9 sau de 10cm in diametru modelul asta: post-12154-0-13673200-1385473777_thumb.j

 

robi_zet, nu sunt doua clapete de admisie. Sunt 4 clapete mici pe un ax pentru fiecare cilindru, actionate de un motor. Acestea sunt acoperite de capacul mare din poza 4 aflat pe motor.

Mai este clapeta de shut-off (sau cum i se mai spune: clapeta de aceleratie...aici nu inteleg de ce is e spune asa...) si valva EGR.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Zici ca te uiti la plamanii unui fumator in pozele alea, ouch!

 

Imi plac f mult tips-urile pe care le-ai pus. Arata excelent.  :icon_thumleft:

 

PS: Nu uita ca evacuarea se misca la accelerari mai puternice si daca pui tips-uri si mai mari s-ar putea sa-ti loveasca in bara -> zgomote nedorite.

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Zici ca te uiti la plamanii unui fumator in pozele alea, ouch!

 

Imi plac f mult tips-urile pe care le-ai pus. Arata excelent.  :icon_thumleft:

 

PS: Nu uita ca evacuarea se misca la accelerari mai puternice si daca pui tips-uri si mai mari s-ar putea sa-ti loveasca in bara -> zgomote nedorite.

 

Motivu pentru care nu se pun niciodata tips`uri cat gaura.

Link către comentariu

Cunosc acest aspect.

Nu va ganditi ca am sa le lipesc de spoiler dar vizual imi doresc un aspect echilibrat, proportional.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Arata ciudat pt ca se vede argintiul si in interior. Nu stiu cum sa ma explic, se vad de parca s-ar prelungi in interior. 

 

Milltek are niste tips-uri care sa umple acel gol.

1013.jpg

Link către comentariu

Le stiu pe cele de la Milltek.

Cele indicate de mine mai sus seamana cu acest model. Imi exprimam nehotararea, in schimb, legata de diametru: 9 sau 10cm...

 

Cele de la Milltek sunt de 10

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Desi am incercat, nu m-am putut obisnui cu felul in care arata masina cu roti pe 16" :)

Asa ca am hotarat sa revin la forma/imaginea initiala (de vara). In acest sens am pastrat jantele pe 18" pe care le-am incaltat cu anvelope de iarna Kumho kw27: 225.45.18.

Criteriile de alegere au depins foarte mult de pret si bineinteles de o calitate cat de cat aceptabila a anvelopelor. Pana la urma si siguranta este un criteriu foarte impostant. Astfel castigatoare au fost Kumho.

Momentan, nu pot exprima pareri, bune sau rele cu privire la calitatea acestor anvelope, dar din cele citite de mine pana acum ar trebui sa fie cel putin multumitoare. Pe zapada, au un rating chiar foarte bun!

In ceea ce priveste dimensiunea, am preferat 225.45 (fata de 245.40 cum sunt cele de vara) pentru o mai buna aderenta pe zapada si nu in ultimul rand pentru aspect! Anvelopa sta putin intinsa pe janta, atat cat e nevoie, pentru a nu pierde nici din functionalitate. Ma refer aici la buza de protectie pentru janta.

Pe langa acest aspect am castigat o departate in dreptul anvelopei de aprox 1cm fata de aripa, deci ma declar si aici multumit, intrucat problemele cu frecatul cand sunt incarcat nu vor mai aparea, mai ales ca iarna se si strange zapada in contra-aripi.

Si acum pozele:

post-12154-0-02668500-1387054908_thumb.j

post-12154-0-85401900-1387054916_thumb.j

post-12154-0-80471400-1387054933_thumb.j

post-12154-0-20092200-1387054941_thumb.j

post-12154-0-12130400-1387054953_thumb.j

post-12154-0-50082200-1387054962_thumb.j

post-12154-0-25414500-1387055051_thumb.j

post-12154-0-29637300-1387055059_thumb.j

post-12154-0-52486000-1387055065_thumb.j

post-12154-0-39412700-1387055072_thumb.j

post-12154-0-39265300-1387055079_thumb.j

post-12154-0-62546800-1387055086_thumb.j

post-12154-0-24514800-1387055131_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Foarte bine arata :D Mult mai bine decat cu vechile jante de iarna.

Nu te-ai gandit si foliezi si cercurile cromate de la proiectoare? 

 

Ionut, nu are de ce le strica atata timp cat cel care da jos anvelopele foloseste scule speciale pt jante de aliaj. 

Link către comentariu

Ionut, ti-a raspuns Lucian.

 

Lucian, inelele sunt montate ulterior. Sunt de A5. Din punctul meu de vedere arata mai bine cromate. Intr-adevar, pentru unitate ar fi mers negre, dar isi pierd efectul in totalitate. Am zis ca merg cu sigla si cele doua tipsuri cromate de pe spate :)

 

Si daca nu a venit zapada la mine, m-am gandit sa merg eu la ea! :)
Am vrut sa vad cum urca pana la cota 1380 la Cabana Susai din Predeal.
Test Passed!

post-12154-0-97594100-1387182017_thumb.j

post-12154-0-72937000-1387182137_thumb.j

post-12154-0-61488100-1387182164_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Nu iti e mila de jantele alea pe 18 ? Doamne fereste sa le lovesti sa nu vezi de zapada ceva bordura sau sa le zgarii si eu am pe CC de iarna pe 16 de aliaj si sincer nu ma pot obisnui nu imi place cum arata da nu am vrut sa risc cu jantele de vara pe 18.

Link către comentariu

Cam ce garda la sol estimezi ca ai acum?

 

Chiar imi plac f mult tips-urile alea, arata f bine.

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Alex, nu pot spune ca imi e frica... Poate grija de a nu lovi jantele ma va face sa conduc mai atent si asta nu va fi decat un plus pentru masina.

 

Tudor, masina are garda la sol fata de stock cu 2cm mai joasa. Asta este specificatia pentru suspensia "magnetic ride"

 

benilika, evacuarea este una de 2.0TFSI la care proprietarul a facut modficarea pentru cea de a doaua toba finala. Eu doar am facut o reductie pentru imbinare la Pilot.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!