Jump to content

GOLF 5 - 2.0 TDI - BKD


Doomy

Postare recomandată

Pai proiectoarele se regleaza de la Imbusul negru care este si in poza de mai sus ( stanga jos langa lentila de proiector )   , reglarea nu se face total vertical , cand ajunge la maximul cursei se inclina  spre exterioare ( o sa incerc sa fac un demo )  , farurile sunt halogene si ele sunt reglate aproape la maxim in jos . 

Link către comentariu

Nu era vorba ca mergi cu ele pornite, ci faptul ca xenon-ul este  inutil pe proiectoare. Daca le folosesti pentru cornering un bec cu halogen se achita de datoria de a umble acel gol din fata masinii fara probleme si de a lumina in lateral cat trebuie. Nu stiu daca proiectoarele de G5 au fost concepute totusi pentru cornering.

Plus ca pe ceata e nevoie de lumina calda ca sa se vada mai bine. Noaptea si ud pe jos sunt crima proiectoarele indiferent cat de jos sunt pentru ca se reflecta si orbesc foarte rau.

 

Mai jos exact diferenta intre cornering si fara, iar un bec cu halogen este foarte ok.

w0jifr.png

x2nfdl.png

Link către comentariu

Pe G5 anul meu nu exista cornering , iar modificarea de Xenon Oem pe faruri nu prea merita deoarece sunt prea multe de schimbat.

Pe ploaie sau ceata nu prea fac fata intr-adevar atunci doar pe faruri ma bazez , dar noaptea pe uscat nu poti compara lumina oferita de xenon fata de halogen.  Eu cel putin in ultimii 30k sunt peste 10k km facuti numai noaptea si pot sa zic intr-adevar ca ma ajuta . Daca stau sa ma gandesc mai bine cred ca o treime din toti km facuti cu masina sunt facuti noaptea.  

Asta cu proiectoarele  e doar un compromis , ca mi-as fi pus faruri extra ca in Suedia.  :icon_idea:

Link către comentariu

Mi-au venit si piesele , trebuie sa imi fac timp sa le montez . Avem planuri mari pentru august :D 

post-59697-0-32733000-1437804130_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Numai ghinioane in ultima saptamana . 

 

Mi-a venit amenda din Ungaria din concediu - 100 euro pentru depasirea vitezei cu 17 km care cel mai probabil o voi plati. 

 

Am reusit sa montez si rulmentii si capetele de planetare dar , mare a fost mirarea ca zgomotul de bataie nu era de la capatul de planetara.........asta bineinteles dupa ce am montat piesele si am facut test sa vad daca mai bate , mi-a cazut falca cand am auzit zgomotul..........si mie si mecanicului.  Dupa ce am cautat sursa timp de cateva ore si diferite teste am ajuns la concluzie ca trebuie sa fie ceva de la planetara dreapta asa ca am dat tot ansamblul jos de pe masina.  Ne-am socat amandoi cand am vazut ca planetara intermediara avea tociti aproape complet zimtii care intra in cutie , dar pinionul din cutie arata ca nou..... Era jocul atat de mare incat si suruburile care tineau planetara erau tocite si aveau si ele joc....

 

Cauza a fost rulmentul care tine planetara intermediara , s-a uzat si avea joc , astfel permitea miscare aleatoare nu numai circulara.  

 

Verdictul a fost sa schimb tot ansamblul - Planetara+ suruburi +rulment +planetara intermediara  , o distractie neplanificata de aproape 1000ron , aceste piese doar OEM se puteau cumpara. 

 

Macar acum merge struna , mai silentioasa ca niciodata !    daca e asfaltul fin am impresia ca merg ca Aladin pe covorul fermecat :)  doar vantul in freza se mai aude. 

 

 

Mai am putin si inchei 6 rezervoare full  consumate si apoi revin cu informatiile care le-am strans despre Duralube , apoi o sa va spun parerile mele. 

 

 

PS :  La sfarsitul lui august mai bagam un Thassos :) ca deh e criza la gerci  :Driver:

post-59697-0-20580900-1439036883_thumb.j

post-59697-0-97552000-1439036886_thumb.j

post-59697-0-46683400-1439036891_thumb.j

post-59697-0-42098900-1439036895_thumb.j

Link către comentariu

Schimbam subiectul :D   Astazi cu drumul de constanta am avut parte de primele efecte pozitive vizibile date de DuraLube:)   Dar inca nu sunt pregatite sa fie expuse.   Soon to come . 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am incheiat vara aceasta cu concediul din Thassos de 9 zile in care am facut aprox 1900 km cu un consum mediu de 5.8%pe CB si 5.9% dupa bonuri :Driver:   . Plin de aventuri , plaje izolate , mult mult drum offroad , praf cu tona  si caldura din belsug. Vremea a fost super , toate zilele au fost cu soare , insula a fost semi-pustie , romanii nostri ca de obicei ies in evidenta peste tot unde se duc. 

 

Singurul incident neplacut sa zic asa a fost intr-o zi de plaja la intoarcere spre cazare m-am trezit cu un Sarb Handicapat care era STATIONAT pe contrasens intr-o curba fara vizibilitate .(poze mai jos) Am dat claxon si l-am injurat la greu , el de colo ridca mana (pe la 60ani+) si isi vede mai departe de drum de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Cred ca a tras masina in popasul din dreapta drumului. Mare a fost stapanirea de sine sa nu ma dau jos la el cu Controlorul de trafic in mana , dar am zis ca sunt in concediu asa ca am mai dat inca o injuratura in gand si am mers mai departe. Frana totusi a fost destul de brusca , ABS a intrat putin si s-au auzit cauciucurile.   

 

Trecem mai departe...... 

 

Am cucerit multe plaje pustii si zone care inca nu le-am vazut. 

La drumul de ducere nu am stat deloc nici la RUSE nici la Makaza , maxim de bulan am avut cum am ajuns la pod ca omul acela facea semn sa trec :)   , La drumul de intoarcere iar mare bulan , am stat doar 5 minute la Makaza si tot 5 minute la Ruse . 

 

Trist scenariul din Bulgaria unde sunt foarte multi RRomi ( cu doi de R) care au masini de franta sau italia cu capota ridicata incercand sa traga tzepe la straini amarati care sunt buni la suflet si opresc sa ii ajute. 

Alt scenariu trist este ca am vazut un Logan( sedan 5 locuri)  pe feribot cu numar de Calarasi care avea in interior 8 persoane , 5 adulti si 3 copii......Doamne........ pe langa ca pe luneta nu vedea nimic ca era plina de bagaje. 

 

Si ca sa inchei cu scurta poveste din concediului , lafel la ca si anul trecut am incheiat concediul din Thassos cu ghinion.  

Pe drumul de intoarcere , Cam pe la Stara Zagora , am inceput sa aud un huruit din partea stanga fata a masinii . Huruit care in 300 km pana la Bucuresti a devenit insuportabil de tare :dry:  Gust amar ramas in gura , sper sa fi cedat Rulmentul proaspat montat ( maxim 4k km de la montaj) ca am garantie pe el inca si sa nu fie altceva .  Cu toate ca la cat de ghinionist sunt eu totdeauna merg pe motoul : hope for the best but prepare for the worst ! 

Dupa urechea mea nu pare a fi rulmentul de la roata , am si ridicat-o pe cric sa verific si nu prea simt nimic , plus ca am reechilibrat rotile si am testat jantele doar sa fiu sigur , nimic suspect. Dar sper sa ma insel......

 

Alta buba a fost ca mi-au ramas stergatoarele blocate la jumatatea parbrizului , tot pe drum la intoarcere ,  tot dupa Stara Zagora :ceuameni:  , dar cred ca am reusit sa le rezolv , am ridicat plasticul de la stergatoare si am inundat balamamele lor cu WD40 in toate locurile si vad ca acum functioneaza bine . Oricum sunt inca sub supraveghere. Cred ca de la praf s-a gripat motorul de la stergatoare , a fost nevoie de o sedinta de spalare de 20 minute ca praful si jegul sa inceteze sa curga din balamale si incheieturi. 

 

 

Saptamana aceasta ramane trasa pe dreapta , odihna binemeritata in asteptarea programarii la 'doctor' de saptamana viitoare .  :sick:

 

 

 

Revin in postul urmator cu datele obtinute in urma fomosirii DURALUBE. 

 

Enjoy

post-59697-0-21580800-1441643206_thumb.j

post-59697-0-83354900-1441643212_thumb.j

post-59697-0-67497800-1441643217_thumb.j

post-59697-0-67461200-1441643222_thumb.j

post-59697-0-52642600-1441645405_thumb.j

post-59697-0-97347400-1441645409_thumb.j

Modificat de Doomy
Link către comentariu

Revin cu info despre aditivi : Duralube pentru injectoare si Duralube pentru Motor. 

 

Conditiile de testare au fost urmatoarele : 

Au fost testate separat ! sa nu se inurce rezultatele! Mai intai cel de injectoare si apoi cel de motor. 

3 rezervoare plin ochi / regim MIXT aprox 1500 KM  Pentru Duralube Injectoare  

Dupa care

3 rezervoare plin ochi / regim MIXT aprox 1500 KM  Pentru Duralube Motor 

 

Rezultat  DURALUBE INJECTOARE

- Parametrii injectoarelor verificati inainte si dupa si nu am vazut nici o diferenta.

- Consumul nu a fost afectat deloc , a ramas acelasi consum mixt de 6.8% ( la inceput a fost placebo dar datele arata realitatea) 

- Nimic in rest deosebit 

CONCLUZIE :  Daca acesta si-o fi facut treaba sa curete si sa unga asa cum zice prin ambalaj posibil sa nu aflu niciodata ,  cert este ca nu am vazut nici o schimbare a masinii nici in bine nici in rau . Deci aici raman fara o pare concreta sau un sfat de dat mai departe. 

 

Rezultat  DURALUBE MOTOR

- Monitorizat consum inainte si dupa si am vazut o scadere de 0,1-0,2% in regimul de condus MIXT conform bonurilor de motorina. 

- Sunetul motorului a scazut considerabil ! Acest aspect a fost observat in primii 50km de la introducerea lubrifianului ! Motorul toarce frumos ca o pisicuta !  parca zici ca e Comon Rail :)  Aici nu  am ce comenta chiar m-a impresionat mai ales ca ma asteptam sa nu faca nimic exact ca cel de Injectoare

CONCLUZIE : Am vazut o schimbare reala dupa utilizarea produsului , poate consumul sa il fi calculat eu gresit dar zgomotul redus este imediat sesizabil mai ales ca sunt singurul sofer al masinii si cunosc cea mai mica schimbare la orice. 

 

 

Voi trageti concluzii mai departe.  :bom:

post-59697-0-37533100-1441649163_thumb.j

Modificat de Doomy
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am rezolvat si cu zgomotul , a cedat rulmentul proaspat schimbat , avea chiar si joc destul de rau dupa numai 4k Km.  Am pus rulment SKF acum iar pe cel vechi il pregatesc de dat retur , sper sa il accepte ca nu mai am cutia la el. 

 

Am redus lista iar la 0 probleme:D  , urmeaza un drum pana in Hunedoara prin defileul jiului  si la intoarcere Transfagarasan sau Transalpina nu sunt sigur inca. 

 

 

Portbagajul Thule il bag la naftalina in aceasta iarna , as vrea sa il protejez cat de mult se poate , oricum aduna zgarieturi cu carul . 

Nu mai prevad iesiri din oras care necesita portbagajul ( adica 4 persoane in masina)  pana la primavara anului urmator. Pentru 2 persoane este de ajuns si ce ofera portbagajul golfului. 

 

 

 

post-59697-0-82972900-1442392273_thumb.j

post-59697-0-78930400-1442392281_thumb.j

Link către comentariu

Mda......, stergatoarele au ramas blocate definitiv ieri , asa ca vrand nevrand a trebuit sa ma ocup si de ele , axul din partea soferului era arat de gripat si plin de striatii + ca era uscat uscat nici pic de vaselina ,  a durat 3 ore doar sa scot axul din tub pentru a-l gresa.  

Acum fiecare balama este plina de vaselina si merge foarte fin , tot nu sunt multumit , pe viitor o sa schimb ansamblul mecanic al stergatoarelor , sigur o sa mai am probleme in maxim 1 an , apa poate sa intre prin striatiile deja sapate in metal.  

 

Partea buna este ca am curatat tot jegul si frunzele prinse sub parbriz si am dat cu dezinfectant si anti mucegai. 

 

Total cu manopera de asamblat si dezasamblat 5 ore.....   :censur:

post-59697-0-85937400-1442742113_thumb.j

post-59697-0-41847800-1442742117_thumb.j

post-59697-0-87865900-1442742120_thumb.j

Modificat de Doomy
Link către comentariu

Palaria jos in aceasta iarna ! 

 

Am ajuns si in Hunedoara , dar nu prin defileul Jiului deoarece l-au inchis pentru reparatii pana la sfarsitul lui Octombrie intre 9:00 si 19:00 in fiecare zi.....asa ca a am luat-o pe Valea Oltului unde am prins extrem de liber - total drum la ducere 5 ore la 5.6% consum  cu ploaie mocanita tot drumul    :beer:   se vede ca nu mai e portbagajul pe masina . 

Am vizitat castelul Corvinilor ( scopul principal al acestui weekend)  plus ca am explorat si mai multe sate uitate de lume din varful dealurilor .  Scutul tot aduna cicatrici pe banda rulanta  :salut:

 

Pensiunea unde m-am cazat era chiar in mijlocul pustietatii asa ca am profitat.   Foarte trist peisajul prin acele sate , lumea chiar iesea la poarta sa vada de unde se aude zgomotul de masina   :(

 

La intoarcere am venit pe Transfagarasan , ploaie aproape torentiala tot drumul , plin de ceata am si prins si 2 accidente, unul prin Porumbacu unde era unu cu un 'Mertan'  de Bulgaria intrat pe contrasens ->  accident frontal cu un passat vechi rosu, cand am trecut era deja politia la fata locului.  Sus la Balea ploua torential si ceatza pe tot drumul , macar a fost pustiu. Oricum indiferent de vreme nu vreau sa ratez nici o ocazie sa ma bucur de curbele frumoase ale Transfagarasanului.  :Driver:

 

Astept sa se faca frumos afara sa ii fac o baie binemeritata ca la carte !   Stergatoarele au facut fata fara nici o problema , mecanismul a batut de mii de ori fara nici o problema! Temporar rezolvata problema  

 

 

Sa vedem ce va urma....  :cheers:

post-59697-0-51247700-1443375910_thumb.j

post-59697-0-29929000-1443375939_thumb.j

post-59697-0-34027000-1443376020_thumb.j

post-59697-0-28510000-1443377573_thumb.j

post-59697-0-84421100-1443377584_thumb.j

post-59697-0-68655800-1443377595_thumb.j

post-59697-0-04389900-1443377614_thumb.j

post-59697-0-55847800-1443377630_thumb.j

Modificat de Doomy
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am reusit in sfarsit sa fac ceva ce imi doream de mult : Am montat lumini de avertizare in haionul portbagajului + am adaugat si placute cu led ca atunci cand se deschide haionul sa fie luminata zona de jos ( cu buton ON/OFF in caz ca nu este necesara)   :) .  

Am folosit lampi de usi model Audi .  Toata treaba m-a costat cam 20 de ore de munca ,in decursul unei saptamani , dar e facuta ca la carte , toate cablurile trase prin canale si totul tras in lipici de plastic. 

 

Sunt multumit de ce a iesit :) 

 

 

 

 

Si ca bonus..... au vrut sa imi fure stergatorul din spate , dar era prins de mine cu soricei ( si plasticul si lamela de la o tentativa mai veche) asa ca au facut paguba si mai mare , au rupt capacul si lamela , nu au putut sa il scoata  . :icon_cry:      

L-am inlocuit azi cu tot cu brat  . .... l-am gasit pe un site destul de bun la pret , functioneaza in parametrii ....

 

In rest , adunam km si ne pregatim de iarna. 

post-59697-0-47779900-1445104992_thumb.j

post-59697-0-41181900-1445105204_thumb.j

post-59697-0-84086100-1445105266_thumb.j

post-59697-0-52193300-1445105286_thumb.j

post-59697-0-67151400-1445105379_thumb.j

post-59697-0-67204200-1445105461_thumb.j

post-59697-0-79554000-1445105498_thumb.j

post-59697-0-60154400-1445105726_thumb.j

Link către comentariu

Foarte tare lucrarea cu becurile, imi place. Si eu sunt innebunit dupa lumina la masina si vad ca arata super bine noaptea, felicitari! 

Link către comentariu

interesanta modificarea.

unde ai pus intrerupatorul ce le comanda?

alimentarea este trasa de la becul din portbagaj?

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri ! 

 

Alimentarea este trasa de la becul din portbagaj , au siguranta separata , iar intrerupatorul este pus langa ledul din stanga (foto). Nu este la vedere :) 

 

 

Davides :)  Mi-a placut in Hunedoara sigur o sa revin:D 

 

 

 

post-59697-0-56913700-1445235210_thumb.j

Link către comentariu

Baitza de dimineata pe frig :D  Seara a ajuns sa fie mai murdara decat inainte de spalare......i hate this city.

post-59697-0-54122400-1445786600_thumb.j

Link către comentariu

Dupa aprox 200km de invartit prin bucuresti si imprejurimi we acesta , m-am ales cu un scartait in mers pe spate.  Am vazut ca ramane blocata frana pe spate stanga . La o prima verificare cablul de frana lucreaza corect , asa ca etrierul ramane de vina . Temporar am decuplat cablul de frana de mana ca sa scap de roata infranata , se pare ca pompa etrierului este de vina . Maine avem programare de urgenta la doctorul masinii . 

post-59697-0-20363300-1446392268_thumb.j

post-59697-0-74082700-1446392276_thumb.j

Link către comentariu

Etrierul era de vina !  ramane blocat pistonul , era foarte corodat aproape de capatul interior fara sansa de recuperare. Am comandat etrier nou OEM . 

 

Pe masina , din fabrica mama , a venit echipata cu TRW, cand a venit etrierul de schimb ....surpriza ...tot TRW a venit pe OEM , doar ca unde era scris partea cu VW AG era sters. 

 

Am schimbat si lichidul de frana cu aceasta ocazie si am aerisit franele . Acum e piatra frana de mana ! Exact cum imi place. 

 

 

post-59697-0-70792800-1446489397_thumb.j

post-59697-0-73024400-1446489414_thumb.j

post-59697-0-05358300-1446489427_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ghinioanele se tin lant in ultima perioada !    

 

Din senin a inceput sa se auda un vuiet/vibratie in mers aproape asurzitor intre 2500 si 3000 ture  ( nu de turbina).   Cand este pe liber este silentioasa dar cand este in sarcina sau o turez pe liber se aude acel vuiet puternic.  

Am fost ieri la mecanic si timp de 5 ore nu am reusit sa ne dam seama de la ce este , am luat prin eliminare piesa cu piesa si am ajuns la concluzia ca se aude din interiorul cutiei de viteze ...... :icon_cry:

 

Vineri este programata la "operatie"  dat jos cutia si vazut care este problema .

 

Mor cu de draci cand se intampla asa , cand totul revina la normal  vine ceva si imi da sub centura....... :screwy:

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!