Jump to content

Cat costa reviziile la octavia II?


arkan
 Share

Postare recomandată

ca la revizia 1, adica ulei si filtru de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    78

  • garfield

    34

  • raekwon1

    34

  • audi_fan

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si lichidul de frana, daca nu a fost schimbat la 2 ani.

Unele service-uri spun ca se schimba din 2 in 2 ani, altele ca prima oara la 3 si apoi din 2 in 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am schimbat la 2 ani jumatate! Asa, sa nu supar pe nimeni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul in vigoare pentru lichidul de frana este de 3 ani. S-a extins din 2010 sau 2011 (nu mai retin) de la 2 ani la 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si lichidul de frana, daca nu a fost schimbat la 2 ani.

Unele service-uri spun ca se schimba din 2 in 2 ani, altele ca prima oara la 3 si apoi din 2 in 2.

Din 2011, prima schimbare se face la 3 ani si apoi din 2 in 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai facut revizia si cati km?

Revizia adica filtre +ulei am facut-o la 35000km la AMI SERVICE Personal fac revizia intre 10-15000 km asta asa ca sa dorm linistit Mai scump este un debitmetru sau un egr Eu pe la 7000-8000 verific filtrul de aer si e negru daramite la 20-30 000km cum scrie in service plan dar fiecare isi intretine "amanta" cum doreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revizia a treia la masina din semnatura, km bord 38610, la aproximativ 13050 km si 9,5 luni de la cealalta revizie, Cybernet Piatra Neamt:

Service schimb ulei-55,8 lei

Inlocuit filtru combstibil-22,32 lei

materiale mici-3,91 lei

Ulei Mobil S 3000-5w40-4 litri-134,47 lei

Filtru ulei- 60,24 lei

Buson baie-8,94 lei

Total -285,67 lei

S-a mai cumparat-filtru combustibil original(eu am dorit sa-l schimb la 38000 desi cartea spune 60000)- 120 lei.

In regie proprie:

Filtru aer Mann-60 lei( aveam filtru schimbat la revizia trecuta, 13000 de km cu el, din care cca 5000 facuti in afara tarii, la viteze mari in general_ff imbacsit, sincer nu am vazut asemenea imbacseala, dar de , cine spune ca in vest nu e praf..).-schimbat de mine

Filtru polen Starline cu carbon activ(f gros, garnituri suplimentare de burete, gred ca la fel de bun ca celalalt Mann pe care il inlocuisem)-35 lei -schimbat de mine.

Filtrele de aer, polen si combustibil teoretic n-ar fi trebui schimbate acum, dar masina merge mult mai bine de cand am schimbat doar filtrul de aer in prima faza.

Un total ar fi cam asa: 501 lei, rezonabil zic eu la ce am schimbat!

de service, ca si revizie, pot spune ca sunt extrem de multumit! Am asistat la intreaga revizie, la cererea mea, mi s-au explicat operatiunile(desi le stiam, mare.), mecanicul profesionist, etc, etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era singurul ulei disponibil sau aveau și alte mărci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai aveau Castrol, dar ei mi-au indicat Mobil, spunand ca acesta nu prea il mananca motoarele vw. Am mers primele 2 schimburi cu Castrol, ultima oara am avut castrol profesional si in 13000 de km mi-a mancat cam 650 ml(5000 km in forta pe autostrazi). Am fost de acord cu Mobil, sa vedem si altceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate bune si frumoase la revizia ta dar nu imi place - tipul uleiului folosit de baieti.Puteau sa foloseasca ceva mai bun care e tot la acelasi pret ESP Formula ...pentru motoare noi. Dar in schimb subsemnez pentru schimbarea filtrului de combustibil si de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aveau acest tip(s 3000) si castrol magnatec. Am mers pe mobil si la recomandarea lor, cum am spus! Respecta norma vw? Respecta! Il schimb la 12-15000? Il schimb! E cat de cat de firma( nu prista, etc)

Sa-ti mai spun ceva?? Am mari indoieli la ce scrie in jdemii de specificatii! daca citesti la fiecare, vei crede ca punand un ulei superior vei creste considerabil performantele motorului! E placebo, asculta-ma!

Uleiurile adevarate care intr-adevar conteaza sunt cele din F1! Acelea, da, poti sa spui ca un ulei duce la o performanta deosebita!

Eu zic ca e rezonabil, ca si calitate, altceva nu aveau si nici nu folosesc(urmatorul era ulei vw original la 100 lei litru), si nu am vrut sa aduc eu altceva din cauza posibililor problema cu lantul, caz in care se puteau indrepta catre ulei si filtru de ulei( care are o supapa, etc).

Filtru de combustibil de origine, in cutie vw, identic cu ce aveam pe masina, l-am cumparat eu(cu 40 lei mai ieftin ca la ei) si am platit montajul-am dorit sa se stie ca e inlocuit , sa nu ma oblige peste 20000 de km sa-l schimb, daca nu doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai, eu am explicat ce uleiuri aveau! daca aveau doar doua tipuri si am vrut sa pun ulei de la ei sa nu am nici o discutie vreodata................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A folosit cineva pe 1.9 tdi aditivi de motorina ? Ce firma recomandati sau sa incerc la reprezentanta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
barcea_mare

Salutare.Am adunat si eu in putin peste 4 ani jumate 92k km si ma pregatesc de revizia de 90 mii km. Din pacate nu am gasit in planul service post-30503-0-43834200-1368046777_thumb.j prea multe detalii in legatura cu schimbul distributiei la benzina 1,6 . Acolo se precizeaza doar ca La 90.000 km,apoi la fiecare 30.000 km - Verificarea curelei dintatate (numai motoarele Otto cu 4 cilindri) dar referitor la cati km sau la cati ani ar fi obligatoriu indicat de schimbat, nu am gasit nimic notat  :( In speranta ca urma sa gasesc raspunsul aici, am citit tot topicul, dar nu mica mi-a fost mirarea cand din 64 de pagini am gasit doar 2 postari referitoare la schimbarea distributiei la 1,6 mpi (1 si 2) . Ulterior am trecut si pe topicul de golf 5 unde ce-i drept am gasit cu o discutie in plus (1 , 2 si 3) doar ca acolo am gasit si raspunsul colegului @GABIVVX care banuiesc ca se aplica si la octavia bse. Mersi pe aceasta cale si precizez ca o sa-i urmez sfatul. De data aceasta, doar o sa verific(in service) cureaua dintata, iar daca mai sufera amanare o sa o schimb la 100 mii km cand planuiesc sa inlocuiesc si discurile de frana pe fata eventual si cele pe spate daca e nevoie + placutele de frana fata/spate.

 

:offtopic: Poate ca sunt putin offtopic cu postarea aceasta,dar sincer sa fiu,a durat ceva pana ce am citit 1445 de postari de pe doua topic-uri si ma gandeam ca ar fi util un mic rezumat pentru ceilalti colegi cu acelasi motor. Ca sa imi repar greseala, promit sa revin si cu niste preturi imediat dupa revizie :D

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o masina cu peste 75 mii km ce tip de ulei recomandati?

5w30, 5w40, si ce producator.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la prima revizie la avia mi-au pus castrol slx profesional 5w30  ,dupa expirarea garantiei am pus castrol edge td-pd 5w40 Nu am simtiti nici o diferenta majora intre cele 2 tipuri de uleiuri Eu merg pe 5w40 castrol Tu poti sa pui si Wurth daca vrei :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am adunat si eu in putin peste 4 ani jumate 92k km si ma pregatesc de revizia de 90 mii km.

Și eu mă plictisisem de căutat așa că am mailat producătorul și ete ca mi-a răspuns:

 

Dear Sir / Madame,

We received your email, in which you ask for service interval of timing belt in your car Škoda Octavia II, engine code BSE.

Thank you for your email and I would like to inform you, that for your engine isn´t defined interval for replacing of timing

belt. It means, that we recommend you only visual control according to information in Service Schedule. Thank you for your

confidence in Škoda Auto and wish you lot of kilometers with your Škoda car.

Best regards,

Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea_mare

Mersi de replay @MAKRON . Deci cam dupa ce zic ei pe acolo, se poate merge cu ea pana se rupe...desigur,glumesc :D Avand in vedere ca e vorba si de ceva manopera in plus,am o presimtire ca in urma controlului viziual(ce poate fi subiectiv) o sa mi se spuna ca trebuie schimbata distributia :mellow:  La fel de bine,poate sa fie vizual ok cureaua dintata si sa nu necesite inlocuire, dar sa aiba la interior probleme de la uzura/vechime astfel incat sa se rupa in mers ... deja gandesc prea departe :soothe[1]:  Ca sa nu fie nici prea devreme, dar nici prea tarziu, cred o sa o schimb distributia la 100k km cand numa bine o sa implineasca si masina 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios, ce îți vor spune.

 

A mea împlinește șapte ani în octombrie și are deja 132.000 km.

 

Atât la 90 de mii cât și la 120 de mii, transmisia a fost examinată vizual, în service și mi-au spus că nu trebuie schimbată. Despre cureaua de accesorii...nici vorbă. Cu toate că am cumpărat una acum doi ani și de atunci o țin la loc uscat și întunecos, ca pe medicamente.

 

Probabil, dau și eu cu părerea, la motoarele aspirate, cu aprindere prin scânteie, cu raport de compresie sub 10/1, cu 8 vulve și un singur ax cu came, tensiunea în curea este mai mică și uzura apare mai târziu. Zic, probabil, primiți-o sub beneficiu de inventar. 

Chiar nu cunosc rațiunile pentru care însuși producătorul a eliminat limita de kilometri sau de ani la transmisia acestor motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai din considerente tehnice... si anume stresul mic la care este supusa cureaua (fata de un 1.9TDi PD care de exmplu tot prin intermediul curelei face si presiunea de injectie cu cele 4 pompe... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, că ne-a lămurit Andrei. Întradevăr raportul de compresie sau modalitatea de aprindere sunt irelevante în ecuație

 

Ca o concluzie, lanțul cinematic antrenat de transmisia de la 1.9 tdi are mai mulți consumatori mari de energie cinetică ceea ce crește tensiunea în curea, în timp ce la 1.6 mpi există un singur consumator notabil - axul cu came. Pompa de apă ca și consumator de energie, este neglijabilă la acest capitol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Tare esti daca ai 8 vulve!!!!!!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea_mare

A mea împlinește șapte ani în octombrie și are deja 132.000 km.

 

Multi inainte  :)

 

Atât la 90 de mii cât și la 120 de mii, transmisia a fost examinată vizual, în service și mi-au spus că nu trebuie schimbată.

 

Daca asa s-a pus problema la tine, inseamna ca e foarte probabil ca nici a mea sa nu trebuiasca inlocuita.

 

tocmai din considerente tehnice... si anume stresul mic la care este supusa cureaua (fata de un 1.9TDi PD care de exmplu tot prin intermediul curelei face si presiunea de injectie cu cele 4 pompe... )

 

In cazul acesta, daca la 1,9 tdi se schimba distributia la 150k km eu la 1,6 mpi imi pot permite (teoretic) sa o schimb dupa un numar mai mare de km deoarece cureaua e supusa unei uzuri mai mici.

 

Mersi mult de ajutor amandurora . Ramane ca de acum incolo, la fiecare revizie sa verific si cureaua dintata si sa o schimb doar cand o sa ii vina sorocu :icon_thumleft:

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!