Jump to content

Cat costa reviziile la octavia II?


arkan
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

        Eu la fiecare revizie am folosit Castrol Edge 5W40, iar reviziile le fac intre 11000 si 13000 km.

 




 


      

justyn19k

Eu la fiecare revizie am folosit Castrol Edge 5W40, iar reviziile le fac intre 11000 si 13000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    78

  • garfield

    34

  • raekwon1

    34

  • audi_fan

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

octavia 4ever

Eu am ramas pe Mobil 1 ,  mi-au pus 4.3l (dupa care au scos 250-300de ml ) :))) + filtru ulei+ filtru motorina  = 475 RON la Compexit  Cluj :)

 

Pentru cei care au motorul 1.9 tdi BXE (nu stiu cum e la celelalte)  SE PUN 3.8L de ULEI nu 4,3L cat zic ei !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam nasol daca la repr Skoda nu stiu cat ulei intra in BXE.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Foarte nasol :)) cand am vazut in cartea service ulei Mobil 1  4.3L le-am zis ca sunt   :screwy:  si ca o sa revin peste 2 ore cand ma uit pe joja :)) asa a si fost ... era cu mult peste zona a ( din cartea tehnica) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am facut prima mea revizie de cand am achizitionat o skoda octavia 2 tdi bls 2008.
revizia a fost facuta la un service din Targoviste.
atasez factura, in caz ca cineva vrea sa compare preturile
multumesc

post-120400-0-24604800-1368906126_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acum doua saptamanii am facut revizia (2.0 tdi), am schimbat si eu filtrele si uleiul Castrol Edge turbo diesel 5W40 (140 ron). Cele 4 filtre + ulei + manopera = 430 ron la un service in Constanta (TRACOM). Imi pare rau ca nu am schimbat eu filtrele, pentru ca se schimba foarte usor si mai scuteam 80 de lei banii de manopera.

Am mai schimbat acum o luna 4 discuri de frana, toate placutele (8 la numar) de frana si un rulment spate. piese au costat undeva la 401 ron, iar manopera 200 ron.

Ieri am schimbat doua cauciucuri pe fata, indreptat + echilibrat cele doua jante  si facut geometria. pret = 178 de ron + 1001 (cele doua cauciucuri pe 17)

Cu toate ca ma scos din ritm cu banii, saptamana viitoare urmeaza sa schimb kitul de distributie impreuna cu transmisia.Va anunt cat am dat dupa ce termin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai bagat in ceata, cred ca ai scris ceva gresit :

chitul de distributie impreuna cu transmisia . 

Pentru chitul de distributie te-as intreba citi km are masina ?!

Pentru transmisie, care inseamna ambreiaj, diferential, cutie, planetare, roti, nu-i asa ca ai scris anapoda ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multa lume spune "transmisie"  la curea + role accesorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea caneluri transmisie si rola plus distributia cu pompa de apa. Am 227 k destul zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multa lume spune "transmisie"  la curea + role accesorii

Aşa ne-am obişnuit, de pe vremea daciilor echipate cu lanţ de distribuţie şi curea de transmisie :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt putin derutat...Karikundji spune: "Am mai schimbat acum o luna 4 discuri de frana, toate placutele (8 la numar) de frana si un rulment spate. piese au costat undeva la 401 ron, iar manopera 200 ron." ceea ce mi se pare foarte ieftin avand in vedere ca eu am schimbat rulment dreapta spate cu 400 ron piesa si 40 ron manopera. Rulmentul fiind FAG, dotare originala pe masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate,am gresit. Mi-am comandat separat de pe un site de piese discurile pe fata si pe spate + rulment (starline punte spate 110 lei). Comanda a costat 401 ron, dar am uitat ca placutele le-am cumparat separat si au costat undeva la 250 de ron. Greseala mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Ce Lichid de frana recomandati ? OEM de la reprezentanta sau ATE la 60 ron 1 L parca . Pana acum am pus OEM dar e scump cu manopera la reprez , in jur de 200 ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu cumperi OEM din magazin?

Eu am cumparat de aici, pe forum, cu 45 lei in decembrie 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice lichid de frana DOT 4, Ferodo, TRW, Textar, ATE, MObil, Castrol, etc.. este foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Merg pe ATE atunci .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma apropii de a doua revizie la masina si implicit trebuie schimbat si filtru de combustibil. Intrebarea mea este daca stie cineva codurile si tot ce scrie pe filtrul original, adica cel cu care vine masina (cea din semnatura).

Nu vreau sa pun Mann sau altceva ci numai pe cel original. Eventual unul mult mai calitativ

Cod motor CFHC.

 

Off: dupa multe cautari am gasit filtru polen carbon activ original, cu aceleasi coduri, ca cel pe care l-am scos de pe masina la prima revizie respectiv Valeo.

Poate mi se pare, dar eu nu cred, e alt ceva fata de Mann de la reprzerentanta Skoda. :tuktuk:  Inclusiv modul de fabricare mi se pare mai calitativ.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aer - Filtron AP 139/2  (polonia)

combustibil - UFI 26.007.00 ( italia)

ulei - Mahle OX388D (austria)

polen - Valeo (germania)

 

astea le retin eu...  iar filtrul de polen Valeo este facut pentru Mann.. sau ceva de genul asta parca scrie pe el.

 

 

 

Nu e nicio diferenta intre ce gasesti in cutia OE (un amalgam de marci dupa cum vezi ... fabrica cumpara de unde i se pare mai convenabil ) si ce gasesti in cutiile altor brand-uri.

 

De exemplu majoritatea filtrelor de benzina de aluminiu  sunt Made in China (inclusiv cele gasite in cutiile OEM) - costul de fabricatie mai mic. 

Asta inseamna ca trebuie sa ne ferim de ele sau sa fugim de ele? Tu vrei doar OEM, dar ce reactie ai cand pe cel OEM scrie Made in China sau maroc, sau Bosnia hertzgovina, etc

 

 

personal folosesc asa :

- pentru ulei - Purflux (datorita suprafetei mai mari de filtrare, datorita impaturirii mai deosebite a hartiei) - la vechiul bloc de 1.9/2.0 TDI asta venea pe original

purflux post-17228-0-03466200-1376150788_thumb.j                 si celalalte post-17228-0-78163100-1376150795_thumb.j

 

- pt aer - mann, mahle, bosch, purflux oricare este mai ieftin in momentul cand fac revizia.

- pentru motorina - mann, mahle, bosch, purflux oricare este mai ieftin in momentul cand fac revizia.

- polen - cel mai ieftin cu carbon (poate sa fie si starline sau 4filter daca este foarte ok pretul)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facand analogia dintre filtrele de polen enumerate mai sus am zis ca se respecta calitatea mai buna a produselor=filtrelor cu care a venit masina, urmand sa caut aceleasi produse.

 

Cum am spus si in alte cazuri, (referitor la placutele de frana), daca exista un produs cel putin egal sau mai calitativ decat filtrele originale cu care vine masina, atunci ar trebui sa spunem pentru toata lumea nr1=...., nr2=.....,  nr3=....

 

La mine original a fost aer=Mann, polen=Valeo (ceea ce am si pus singur acum =original). Celelalte nu le stiu....deocamdata.

 

Ca fapt divers, filtrul de combustibil (motorina) la reprezentanta =170 ron si filtru aer=100ron :tuktuk: peste tot fiind cam 100ron =filtrul motorina si vreo 20 ron=filtrul de aer. Dar asta e alta discutie.

 

Astept recomandari la cele spuse mai sus legate de calitatea filtrelor in ordinea 1,2,3 asemeni celui dat de Al Bundy ( multumesc! :beerchug: ) la placutele de frana.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la placutele de frana e relativ usor sa faci un clasament in functie de scartait la franare, tarie material, eficienta franare la rece si cald... etc

 

la filtre e dificil de cuantificat calitatea si eficienta lor. Asta se paote face doar in laboratoare.

Tot ce poti aprecia la nivel de "privitor" este calitatea fabricatiei (calitatea lipiturilor, a hartiei, a garniturilor, a imbinarilor tablei ambutisate la unele filtre ,etc si eventual la unele tipuride filtre - numarul de pliuri sau suprafata de filtrare)

 

Asa nu poate nimeni sa spunsa ca a folosit filtrele X si a nenorocit masina (sau din contra l-a tinut 1 mil de km)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca nu m-am referit la ce ai spus tu in ultima propozitie. Vorbeam de ce ai spus tu mai sus calitatea fabricatiei etc, si care pare macar a fi mai bun. Macar la marca.

Spre exemplu purfluxul acela dat exemplu de colegu andrei_221 pare a fi interesant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Azi am facut revizia a 4-a. Km 50565. un an(fara 2 saptamani) de la precedenta revizie si 11965 km  efectuati.

Cybernet Autocenter Piatra Neamt, ora 9.00, terminat ora 11.00.Despre service numai de bine la revizii, atat in ce priveste programarea, durata, consilierea cat si costurile.

 

deci costuri:

Interval service( schimb ulei si filtru, resetare interval servise, scanare erori , verificare butuc usa, verivicare presiune anvelope, vericare placute, .....si multe alte operatiuni inutile precum verificare claxon, etc, etc)-122, 76 lei.

Inlocuire filtru de aer9adus de mine)-34,72 lei

Inlocuire bujii-69,44 lei

materiale mici-11,35 lei.

filtru ulei-61,81 lei

buson baie ulei-9,24 lei

ulei mobil S 3000 X1 5w40-138, 40 lei

Total 447 , 70 lei.

Se mai adauga

4 bujii NGK  x 50 lei=200 lei

filtru aer Knecht-76 lei.

filtru polen Starline cu carbon(il voi schimba eu)-35 lei

Total revizia a 4-a= 760 lei. Mult, putin asta e.

Am preferat inlocuirea bujiilor acum ca sa nu mai merg prin service la 60000 de km. Filtrul de combustibil s-a inlocuit la 38610 km.

desi filtrul de aer se inlocuieste foarte usor am preferat la fiecare a doua revizie sa il inlocuiesc in service , datorita specificatiilor din cartea tehnica si pentru o eventuala kulanza la acest motor.

 

Acum, dupa 50000 de km pot spune cam cat a costat intretinerea acestei masini : 4 revizii, un set placute frana( am ami spus ca cele vechi Ferodo mai aveau carne destula dar masina nu imi mai placea cum frana la limita, acum am ATE si franeaza mai bine ca noua), un set lamele stergatoare, un filtru combustibil, un set bujii, filtru de polen la fiecare revizie, filtru de aer la fiecare revizie, un lant de distributie(garantie), 3 softuri motor(garantie)

Total 50000 km(3 ani si 7 luni): 2828 lei.

 

Aici nu adaugam casco, deodorante, etc, etc. :dry:

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fac o precizare, am cumparat bujii NGK cu 50 de lei bucata, dupa ce un telefon in service mi-a confirmat ca aceeasi bujie in echipare OEM( NGK VAG) costa 98 de lei(asta in data de 18.12.2013). La data programarii exista un pachet de schimb bujii pentru 1,2 tsi inclusiv manopera la 316 lei. Deci economia facuta este de doar 42 de lei, destul de putin. Cred ca daca mi-ar fi spus despre acest lucru in data de 18.12.2013  as fi renuntat sa le aduc eu.

De asemenea, cu filtrul de aer adus de mine s-a platit manopera de 34 de lei ajungand la 110 lei, exact cat ar fi fost filtrul lor, care se schimba gratuit in cadrul acelei revizii interval service. In schimb mi-am dorit eu sa fie Made in Germany.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manopera pentru filtrul de aer era separata, nu era inclusa

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, deci tot plateam 34 de lei(sau mai putin ca era piesa lor??), chiar daca luam filtrul de la ei. Cam mult pentru 4 surubele dar mai intelegem ca un service are multe cheltuieli.

mersi Andrei, e bun de stiut pentru viitor.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!