Jump to content

Cat costa reviziile la octavia II?


arkan
 Share

Postare recomandată

salut!!!

sunt nou pe acest forum. vreau sa imi achizitionez o octaviaII dat nu stiu ce costuri de intretinere ma asteapta. ma gandesc la una diesel. am sa platesc un avans de vreo 5k E si o rata de 10mil pe luna.

ma intereseaza cat costa reviziile si un casco ?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    78

  • garfield

    34

  • raekwon1

    34

  • audi_fan

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

O revizie simpla tip 15.000 km - aprox 550 ron (AVIA MOTORS )

Revizie tip 30.000 km (se face din 30.000 in 30.000 km)- 850 ron

Revizie tip 120.000 km - inlocuit curea distributie + role 1800 ron

Reviziile simple constau in schimb de ulei + filtru . Din 30.000 in 30.000 km se schimba si filtrul de aer in plus . Din 60.000 in 60.000 km se schimba in plus fata de revizia de 30.000 km filtrul de motorina(recomandabil insa sa-l schimbi la revizia de 30.000 km).

La o revizie de 60.000 km se inlocuiesc urmatoarele consumabile:

ulei -4.5l 505.01/506.01

filtru ulei

filtru aer

filtru motorina

daca este cazul - filtru polen

Periodicitatea reviziilor la masina este de 15.000 km , intrerval service fix QG0.

Daca vrei iata si alte costuri :

placute frana fata 350 ron - fara manopera se duc in aprox 30.000 km -40.000 km la mers in oras (am avut un client care a inlocuit placutele la 120.000 km!!)

placute frana spate 280 ron fara manopera se duc cam in 50.000 -60.000 km de mers in oras

curea alternator - 80 ron tine cam 100.000 km

lamele stergator tip aero - ti le recomand cu caldura - 110 ron setul

bucse de bara stabilizatoare -fara manopera 70 ron bucata x2 - nu stiu ca tin deoarece nu am shimbat nici una pana acum de cand a aparut O2 in romania .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar CASCO, in functie de societatea de asigurari. Daca faci leasing faci unde vrea societatea de leasing. In general valoarea ratei anuale este in jur de 4.5-5.5% din valoare masinii. Deci nu e de neglijat.

@ARDEI IUTE - de ce se recomana si cine recomanda inlocuirea filtrului de motorina mai repede. De ex la mine in serviceplan scrie la 45.000 km. Eu asa am schimbat si am facut si disectie pe filtru si ...... era curat. Deci nu luati clientii cu ...... stiti e mai bine sa-l schimbati acum ..... ca doar e ieftin rau ... peste 100 RON. Pe varul meu la fel, la revizie, dupa 15.000 km i-au schimbat si filtrul de motorina, l-au prostit repede si gata. Urat din partea service-ului sa faca asa.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Iar CASCO, in functie de societatea de asigurari. Daca faci leasing faci unde vrea societatea de leasing. In general valoarea ratei anuale este in jur de 4.5-5.5% din valoare masinii. Deci nu e de neglijat.

@ARDEI IUTE - de ce se recomana si cine recomanda inlocuirea filtrului de motorina mai repede. De ex la mine in serviceplan scrie la 45.000 km. Eu asa am schimbat si am facut si disectie pe filtru si ...... era curat. Deci nu luati clientii cu ...... stiti e mai bine sa-l schimbati acum ..... ca doar e ieftin rau ... peste 100 RON. Pe varul meu la fel, la revizie, dupa 15.000 km i-au schimbat si filtrul de motorina, l-au prostit repede si gata. Urat din partea service-ului sa faca asa.

Nu vreau sa supar pe nimeni(sunt impartial la faza asta) dar un motor ASY cu pompa rotativa este mai robust la calitatea motorinei fata de un motor PD(cote sau tolerante de prelucrare ale injectoarelor f. mici )care echipeaza majoritatea modelelor OCTI 2,nu mai vb de injectoarele piezo care vor apare in scurt timp,plus ca se mai intampla sa dai de un lot de motorina "aranjat" de vanzatorii de combustibil.Oricum filtrele de motorina se schimba mai repede decat e nevoie deoarece cam 10-15% din clienti baga benzina in loc de motorina :eek: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar un motor ASY cu pompa rotativa este mai robust la calitatea motorinei fata de un motor PD(

Perfect adevarat...aceeasi replica am vrut sa o dau si eu.

Acuma e nu e rau de schimbat filtrul de motorina nici conform planului de service mai ales daca stii de unde si ce motorina alimentezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!!

sunt nou pe acest forum. vreau sa imi achizitionez o octaviaII dat nu stiu ce costuri de intretinere ma asteapta. ma gandesc la una diesel. am sa platesc un avans de vreo 5k E si o rata de 10mil pe luna.

ma intereseaza cat costa reviziile si un casco ?

va multumesc

Pentru O2 1,6 MPI

la revizia de 15000 km

Ulei norma VW503.00 Castrol Long Life II

5 litri x 63 RON/litru = 315 RON (intr

Modificat de HoriaB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai uitat sa pui si alte filtre.....

ca eu am dat cam 470 de ron....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa supar pe nimeni(sunt impartial la faza asta) dar un motor ASY cu pompa rotativa este mai robust la calitatea motorinei fata de un motor PD(cote sau tolerante de prelucrare ale injectoarelor f. mici )care echipeaza majoritatea modelelor OCTI 2,nu mai vb de injectoarele piezo care vor apare in scurt timp,plus ca se mai intampla sa dai de un lot de motorina "aranjat" de vanzatorii de combustibil.Oricum filtrele de motorina se schimba mai repede decat e nevoie deoarece cam 10-15% din clienti baga benzina in loc de motorina :offtopic: ;)

Da, dar daca bagi benzina in loc de motorina oricum filtrul nu o poate retine si trece mai departe. Chiar si cu apa e cam dificil, o poate decanta partial si asta pana se umple el cu apa. Singurul motiv de schimb al unui filtru ar fi atunci cand are atata jeg ca nu se poate trage (usor) motorina prin el. Asta se poate verifica cu un pistol de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai uitat sa pui si alte filtre.....

ca eu am dat cam 470 de ron....

:) Nu am uitat nimic! Am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu revizia de 15.000 pe bord 13.950 la INTERCAR Sibiu, sau purtat super cu mine am stat langa masina pana m-au dat afara :offtopic: dar se terminase revizia...de aia zic ca au fost intelegatori, au venit cu sfaturi si intrebari pertinente, si am plecat multumit si de munaca prestat si de pret, sa revin la topic CAT COSTA:

-revizie 15.000------ 48.00

-reglat faruri ------ 16.00

-ulei 5w40 5l ------190.00

-filtru ulei ------ 44.32

-filtru de aer ------67.04

-buson baie ------ 2.92

-curatire cu spray-- 4.00

-uns cu spray vaselina8.75

-total----------------453.43

au suflat si filtru de polen, o inspectie ochiometrica, resetare si interogare comp, durata totala a interventiei 1h 30min.

un sfat pe care l-am primit de la ei a fost ca, daca, merg la altii sa nu accept sa scoata uleiul cu vacum-mai raman aprox 0.5 l in baie- sa demonteze scutu si sa-i dea drumu pe la buson asa se scurge aproape tot uleiul uzat, ca sa elimine stricarea filetului au inlocuit busonul si l-au strans cu dinamometrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vazusi domu horiab

cam asa am dat si eu .sigur a schimbay si filtrul de aer ,ca cel vechi e in porrtbagaj,mi-au completat si lichidul de parbriz ,au completat si ceva antigel ca era cam pe minim.

tu cu 400 de ron ai scapat usor :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De remarcat diferentele mici de plata la reviziile Octaviilor pe benzina si cele TDI (chiar 4x4).

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De remarcat diferentele mici de plata la reviziile Octaviilor pe benzina si cele TDI (chiar 4x4).

Nu stiu daca e corecta comparatia... :)

Pentru MPI s-a ales ulei LongLife = 315 RON, iar la TDI s-a ales ulei de "baza" = 190 RON; filtrul de ulei pentru TDI este de 3 ori mai scump si a necesitat si schimbarea filtrului de aer.

Oricum pe forum s-a vehiculat ideea ca TDI-ul este mai scump la intretinere ca MPI-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-ul este mai scump la intretinere deoarece consumabilele sunt mai scumpe in general si nu uita ca la a ta 1.2/47kw nu se schimba nici curea distributie la 90.000 km .

Si inca o chestie:vedeti ca toate normele de ulei folosite , operatiile ce trebuie facute la inspectiile periodice si consumabilele ce se inlocuiesc sunt scrise in SERVICE PLAN . Inainte de a solicita vreo revizie la oricare din dealeri informati-va asupra operatiilor ce trebuie facute si solicitati un cost estimativ.Daca apare ceva pe parcurs in mod normal ar trebui sa fiti informati ,daca aveti vreun filtru infundat sau imbacsit , sau daca este vreo problema mai grava .Si inca ceva : daca nu doriti sa schimbati ceva la masina , recomandat de service de pilda un filtru in plus sau altceva consumabil , nu sunteti obligati . Minimul de consumbabile ce se inlocuiesc este scris in SERVICE PLAN. Totusi sa luati in seama recomandarile service-urilor referitor la anumite componente de pilda placute frana sau saboti sau lamele stergatoare sau alte componente , la randul lor consumabile , dar care ar pute a avea efect asupra sigurantei deplasarilro cu masina.

Alta chestie pe care am observat-o :multa lume baga ulei longlife . Nu este indicat deoarece azvarliti cu banii pe geam . Daca masina Dvs este in garantie puteti sa bagati si ulei SUper ULTRA long life ca nu este nici o diferenta : tot la 15.000 km se fac reviziile. Puneti-i ulei normal , mai ieftin si la fel de bun , ca nu va dauneaza in nici un fel. Daca incercati sa setati bordurile pentru long life , puteti pierda garantia la masina , in caz ca veniti , stiu si eu. la vreo 30.000 km , sau riscati sa daunati motorului -nu uitati ca totusi Romania nu este Germania sau Anglia sau masi stiu eu ce alta tara .

Daca incercati sa setati masina pe long life asigurati-va ca are senzor de nivel /temperatura ulei combinat. Daca nu are nu puteti sa setati in mod corect masina deoarece bordul nu va sti sa citeasca diagramele de incarcare termica ale uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea filtrul de polen trebuie schimbat la fiecare 15.000. La Golf IV nu l-am schimb la revizia de 15.000. Pe la 25.000 de abia mai simteam ventilatia, foloseam treptele 3 si 4 cind era f cald. De atunci schimb filtrul de polen la fiecare 15.000.

In privinta filtrului de motorina il schimb la fiecare 30.000.

Scuze ca am vorbit de Golf, dar cred filtrul de polen se incarca la fel la orice masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm la Fabia ca nu se prea poate ajunge la 30.000 fara sa se "astupe" filtru de polen din ventilatie.

La Octavia este la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca filtrele de polen sunt de doua tipuri : cu carbon activ - indicat celor care sufera de alergii - si fara carbon activ . Cel cu carbon activ , desi este mai scump , are o durata de viata mai mare .

I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la praful din Bucuresti si Romania, filtrul de polen trebuie curatat la 3-5000 km. Eu l-am curatat pe al meu sapt trecuta si a iesit un praf negru din el de parca mersese masina numai in mina de carbune. Eu il schimb la fiecare revizie. ca si filtrul de aer si ulei. Si cred ca este cel mai bine si recomandat.

Atentie mare: se practica pe la unele service-uri suflatul filtrelor de aer. NU ESTE BINE. Sub presiune, se produc fisuri in hartia filtrului si scade eficienta filtrarii. Deci veti obtine mai mult praf in motor. Recomandat sa se inlocuiasca filtrul.

Dar sa revenim la costuri revizii O2.

Costul pentru o schimbare distributie - la 80-90.000. Poate ne spune ARDEI sau barbato mihail. Ei sunt mult mai in masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-ul este mai scump la intretinere deoarece consumabilele sunt mai scumpe in general si nu uita ca la a ta 1.2/47kw nu se schimba nici curea distributie la 90.000 km .

Si inca o chestie:vedeti ca toate normele de ulei folosite , operatiile ce trebuie facute la inspectiile periodice si consumabilele ce se inlocuiesc sunt scrise in SERVICE PLAN . Inainte de a solicita vreo revizie la oricare din dealeri informati-va asupra operatiilor ce trebuie facute si solicitati un cost estimativ.Daca apare ceva pe parcurs in mod normal ar trebui sa fiti informati ,daca aveti vreun filtru infundat sau imbacsit , sau daca este vreo problema mai grava .Si inca ceva : daca nu doriti sa schimbati ceva la masina , recomandat de service de pilda un filtru in plus sau altceva consumabil , nu sunteti obligati . Minimul de consumbabile ce se inlocuiesc este scris in SERVICE PLAN. Totusi sa luati in seama recomandarile service-urilor referitor la anumite componente de pilda placute frana sau saboti sau lamele stergatoare sau alte componente , la randul lor consumabile , dar care ar pute a avea efect asupra sigurantei deplasarilro cu masina.

Alta chestie pe care am observat-o :multa lume baga ulei longlife . Nu este indicat deoarece azvarliti cu banii pe geam . Daca masina Dvs este in garantie puteti sa bagati si ulei SUper ULTRA long life ca nu este nici o diferenta : tot la 15.000 km se fac reviziile. Puneti-i ulei normal , mai ieftin si la fel de bun , ca nu va dauneaza in nici un fel. Daca incercati sa setati bordurile pentru long life , puteti pierda garantia la masina , in caz ca veniti , stiu si eu. la vreo 30.000 km , sau riscati sa daunati motorului -nu uitati ca totusi Romania nu este Germania sau Anglia sau masi stiu eu ce alta tara .

Daca incercati sa setati masina pe long life asigurati-va ca are senzor de nivel /temperatura ulei combinat. Daca nu are nu puteti sa setati in mod corect masina deoarece bordul nu va sti sa citeasca diagramele de incarcare termica ale uleiului.

:) Tu chiar crezi ca daca mergi 15 k cu ulei Long Life e acelasi lucru cu a merge 15 k cu ulei 5W40?! Faptul ca in carte scrie clar ce norme de ulei se folosesc si la ce intervale se schimba, crezi ca e degeaba? Prefer sa pun ulei bun si sa-l schimb la jumatatea intervalului (adica 15 k), decat sa pun ulei normal si sa-l schimb la 15 k. De fapt, nu inteleg de ce la revizie nu se foloseste exclusiv ulei cu interval de schimb extins. Mie mi-ar fi pus Castrol Magnatec 10W40. E chiar de neinteles! E contrar a ceea ce scrie in manualul de service. Studiaza cu atentie! Bine ca unii schimba in nestire filtrele! :D Poate pana la revizia urmatoare se mai clarifica lucrurile. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, nu inteleg de ce la revizie nu se foloseste exclusiv ulei cu interval de schimb extins.

E simplu.

Pentru ca in Romania, masinile nu beneficiaza de conditiile de trafic din UE (autostrazi, lipsa praf, etc).

Practic caracteristicile de trafic in Romania fac ca service-ul cu termen extins sa nu se preteze la noi...

Uita-te la orice test versus de la autobild.de la rubrica legata de costul intretinerii si vei vedea ca acolo orice masina actuala (chiar si Octavia2) are intervalul de schimb a uleiului la 2 ani sau la afisarea pe bord.

Cu siguranta doar cu cu ulei cu service de schimb extins.

Acest ulei se justifica doar daca parcurgi in cei doi ani 50000km in conditii normale de trafic si exploatare.

A folosi un astfel de ulei 15000km si a-l da apoi jos...e ceva risipitor si ignorant zic eu...

Pt Romania un ulei de calitate obisnuit schimbat la 15000km sau ceva mai repede (daca utilizarea masinii in trafic urban e frecventa) e ceva normal si recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu.

Pentru ca in Romania, masinile nu beneficiaza de conditiile de trafic din UE (autostrazi, lipsa praf, etc).

Practic caracteristicile de trafic in Romania fac ca service-ul cu termen extins sa nu se preteze la noi...

Uita-te la orice test versus de la autobild.de la rubrica legata de costul intretinerii si vei vedea ca acolo orice masina actuala (chiar si Octavia2) are intervalul de schimb a uleiului la 2 ani sau la afisarea pe bord.

Cu siguranta doar cu cu ulei cu service de schimb extins.

Acest ulei se justifica doar daca parcurgi in cei doi ani 50000km in conditii normale de trafic si exploatare.

A folosi un astfel de ulei 15000km si a-l da apoi jos...e ceva risipitor si ignorant zic eu...

Pt Romania un ulei de calitate obisnuit schimbat la 15000km sau ceva mai repede (daca utilizarea masinii in trafic urban e frecventa) e ceva normal si recomandat.

Tot ce vreau s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul de schimb de ulei de 15.000 km este IMPUS de producator (si accentuez termenul de IMPUS), pentru perioada de garantie a masinii. Atunci cand producatorul va hotari ca reviziile la noi se fac si la interval atunci se vor conforma toti dealerii indicatiilor producatorului .

Skoda iti vinde o masina , iar in cei 2 ani cat ai garantie , daca vrei sa beneficiezi de garantie ,esti constrans sa te supui conditiilor producatorului., Dupa acea perioada de garantie faci ce vrei , esti pe propria ta raspundere si iti asumi pecuniar intretinerea masinii .

Poti sa faci revizia la interval extins daca vrei , nu zice nimeni nu , dar daca se intampla ceva cu masina ta ? Ce te faci ? Prima chestie care te intreaba dealerul este la ce interval ai facut reviziile . Si ce raspuns ii dai ? Stii eu fac reviziile la 30.000 km sau 25.000 km in functie de cat de tare o alerg . ....La urma urmei , tu , proprietarul masinii esti singurul raspunzator de cum o intretii si de cum o utilizezi .Nimeni altcineva nu raspunde pentru cum utilizezi tu masina .Si daca nu te gandesti ca daca vrei sa ai masina timp indelungat , trebuie sa-i faci reviziile asa cum scrie la SERVICE PLAN nu este bine .

Nu uita long life inseamna parcursuri foarte masi intre revizii , timp in care se pot intampla multe lucururi pe care nu le poti sesiza .

Pentru Dl horgarban :

o revizie de 90.000 km la O2 nu stiu cat este pentru ca nu am avut nici o O2 inca cu 90.000 km . L O2 insa , cureaua de distributie se schimba la 120.000 km

La O1 insa costul unei revizii complete de 90.000 km este in jur de vreo 1800 ron . Mai scumpa putin 1900ron la motoare TDI PD . Se recomanda ca la revizia de 90.000 km sa se verifice si se se schimbe daca este cazul si pompa de apa .Tinde ca dupa vreo 90.000 km sa se gripeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul de schimb de ulei de 15.000 km este IMPUS de producator (si accentuez termenul de IMPUS), pentru perioada de garantie a masinii. Atunci cand producatorul va hotari ca reviziile la noi se fac si la interval atunci se vor conforma toti dealerii indicatiilor producatorului .

Skoda iti vinde o masina , iar in cei 2 ani cat ai garantie , daca vrei sa beneficiezi de garantie ,esti constrans sa te supui conditiilor producatorului., Dupa acea perioada de garantie faci ce vrei , esti pe propria ta raspundere si iti asumi pecuniar intretinerea masinii .

Poti sa faci revizia la interval extins daca vrei , nu zice nimeni nu , dar daca se intampla ceva cu masina ta ? Ce te faci ? Prima chestie care te intreaba dealerul este la ce interval ai facut reviziile . Si ce raspuns ii dai ? Stii eu fac reviziile la 30.000 km sau 25.000 km in functie de cat de tare o alerg . ....La urma urmei , tu , proprietarul masinii esti singurul raspunzator de cum o intretii si de cum o utilizezi .Nimeni altcineva nu raspunde pentru cum utilizezi tu masina .Si daca nu te gandesti ca daca vrei sa ai masina timp indelungat , trebuie sa-i faci reviziile asa cum scrie la SERVICE PLAN nu este bine .

Nu uita long life inseamna parcursuri foarte masi intre revizii , timp in care se pot intampla multe lucururi pe care nu le poti sesiza .

Eu m-am referit la cu totul altceva. Mai cite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT:

are cineva vreo cunostinta/relatie la vreun dealer Skoda pt o programare la service pt maine dim?s-a ivit o urgenta si trebuie sa plec neaparat maine pe la pranz. cei de la avia si brady m-au programat pe 23..vineri..din pacate e f tarziu..daca ma poate ajuta cineva il rog sa imi dea un pv.

e vreo problema majora daca depasesc cu aprox 2-300km cei 15000?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vreo problema majora daca depasesc cu aprox 2-300km cei 15000?

multumesc

In Cluj am facut revizia la 15200km si nu a fost nici o problema (aveam programarea facuta in prealabil).

In plus, am mers la revizie cu uleiul propriu cumparat din alte surse...deci nu te stresa...! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!