Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

@giulius: Imi pare rau pentru patania ta si din pacate nici nu am vreun sfat pentru a te ajuta sa rezolvi situatia.

Off topic: Totusi, cu regret constat urmarind topicurile de tipul acestuia ca romanii(foarte multi), au o predispozitie in a-si lua tepe cand e vorba de masini. Este de neinteles pentru mine de unde toata graba asta la achizitia unei masini de parca toti cumparatorii "grabiti" au gasit banii pe strada.

Pe langa asta, daca recomanzi cuiva sa caute variante si la dealeri care au/aduc masini SH cu istoric, fie te banuiesc de legaturi cu respectivii fie vin cu argumentul ca "de ce sa dau 2000 Eur peste pretul pietei" cand de banii aia imi caut nu stiu ce dotari in plus. Si, la final, ajung sa constate ca au dat banii pe un cazan care le face numai probleme. Dar, un cazan cu piele, xenoane, etc.

NB: Nu vreau sa "pun sare pe ranile nimanui" dar, din punctul meu de vedere noi, cumparatorii, putem diminua semnificativ numarul de samsari daca am respecta niste reguli minime la achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa achizitionez un Passat CC 1.8 tsi. Cam ce probleme specifice are acest motor?

Avem un coleg care ma poate ajuta cu o verificare a seriei de sasiu?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu, mananca ulei. Poate ma insel ... insa un coleg cu 1.8 ne poate confirma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de km si codul motor poate consuma 1L de ulei la 1000 km.Reparatia poate fi de la inlocuire biele,pistoane,segmenti ...pana la inlocuire motor sau bloc motor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In functie de starea motorului poate consuma si 1L de ulei /1000km .

Prima data verifica nivelul si intreaba de cat consuma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlad09  DA, la reprezentanta iti poate spune numarul de KM si ce interventii a avut masina asupra ei, cu conditia sa fi fost efectuate intr-o Reprezentanta VW. Oricum, daca a fost cumparata de noua in Germania, sigur a avut intrari in service VW. Va trebui sa fie si propietarul prezent cand faci verificarea. Verifica fiecare intrare in service, de la 0 Km pana la actual...nu doar ultima intrare cum fac marea majoritate cand verifica.      Te uiti la datele in care au fost facute intrarile si care e perioada lor. Orice iesire din tipar la data versus km, sa iti puna semne de intrebare.  Fizic ar fi de verificat scurgerile pe la motor, consumul de ulei si compresia, precum si elementele originale din compartiment motor/interior. (lufturi aripi, faruri, capota)  in caz ca a fost lovita si reparata.

Succes.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Am si eu o intrebare pentru actualii sau fostii posesorii de VW Passat CC 2009 140 hp cod motor CBAB , puteti va rog oare sa imi spuneti cum s-a comportat masina/motorul in perioada in care ati detinut-o. La ce ar trebuii sa fiu atent, nu sunt un cunoscator de masini si de accea as dori daca se poate sa aud si parerile voastre despre motoarele acestea. Fiind nou pe forum nu pot sa trimit mesaj direct persoanelor care am vazut ca detin o astfel de masina. Multumesc!

Modificat de R.Cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@R.Cosmin

Cam la toate motoarele de generatie CR (common rail) sunt anumite probleme specifice. Nu doar CBAB. Dar conteaza foarte mult intretinerea de inainte si mai ales, intretinerea pe parcurs ce o oferi masinii.

De obicei primele care dau semne sunt:

EGR, Galerie admisie + motorasul de la galerie si DPF.  Daca obisnuiesti sa mergi frecvent in oras, subturat si fara o usoara "talpa" atunci te astepti ca dupa un anumit timp sa ai probleme cu galeria admisie si EGR. Asta inseamna ca se va depune calamina pe clapetele de la galerie care vor bloca axul si vor distruge motorasul ce le actioneaza. Acelasi lucru se intampla si la EGR, depunere calamina si blocare supapa. Sunt foarte prost concepute, angrenaje din plastic sensibile si slab calitative ca material.  Iarasi, DPF-ul se poate incarca pana cand nu isi mai face regenerare (ardere gaze) ajungi sa-l dai jos pentru curatare..dar tot va continua problema.

-volant si la manuala si la DSG - dupa 150-160 mii incepe sa bata usor...pe la 200mii deja te gandesti sa o schimbi. Dar si aici conteaza cum mergi, cat de des oras, cat de mult extra urban.  Eu spre exemplu am vandut masina cu volant si ambreiajul original la 230mii, batea usor...dar 80% din km rulati erau extraurban in ultima treapta si foarte atent exploatata/intretinuta. Daca ai DSG, atunci este litera de lege schimbul de ulei la cutie la maxim 50mii km si efectuat intr-un service care stie cu ce se mananca transmisia DSG.

Axul la pompa de ulei, versiunea de 70mm- Acest AX se uzeaza in timp si nu mai angreneaza pompa. (otel prost calitativ) Cand pica pompa de ulei, efectul este imediat cu pierdere presiune si daca o folosesti asa...distrugi motorul.

Pompa de inalta presiune - care produce span, adica se uzeaza "cama" care actioneaza pompa din cauza la motorina de calitate proasta, adica slab lubrifiata. Pompa se uzeaza si va produce particule metalice "span" care circula prin toata instalatia de alimentare, ajunge in injectoare si ...adios (trece de 2000euro reparatia cu piese din dezmembrari) - aici din cand in cand se recomanda sa adaugi ulei 2T in motorina. Gasesti topic dedicat acestei discutii AICI pe forum cu foarte multe informatii despre acest aspect.

Ar mai fi si capsula de la actuatorul electronic la turbina. A mea a picat la 145mii km si pe multi am auzit sa pice pana in 200mii km. costa cam 900ron reparatia.

Sper sa nu fi gresit pe aici cu sfaturile, daca am erori...accept corectii de la colegii muuult mai experimentati.

In functie de cat de bine intreti masina, asa te va rasplati si ea pe tine...cu probleme...sau fara:) 

Succes!

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ai zis de pompa de inalte: "si va produce particule metalice "span" care trec usor de filtru, ajungand in injectoare si ... adios "

   Pentru corectitudine, sa mentionam ca dupa pompa de inalte nu mai este si nici nu poate fi nici un filtru avand in vedere presiunea de sute de atmosfere, asa ca spanul ajunge direct in injectoare. Ajunge span si in filtru unde este retinut integral dar fara folos, dar pe cale inversa. Pe la retur, in rezervor si de acolo in filtru, asa ca compromite tot sistemul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi tocmai ce ma uitam pe topicul respectiv. si am editat. buna observatie. merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stefan.DFS, @Ebi , va multumesc pentru sfaturi! Legat de acea pompa de inalta presiune, am vazut aici pe forum cum se desface acel filtru micut pentru a verifica spanul din pompa, daca il desfac, arunc o privire si il strang inapoi, e ok? adica am vazut persoane care vorbeau de amorsare, altele ca nu mai pornea masina dupa ce l-au verificat. Este riscul acesta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu e filtru, este regulator de debit. Nu trebuie amorsat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, R.Cosmin said:

@Stefan.DFS, @Ebi , va multumesc pentru sfaturi! Legat de acea pompa de inalta presiune, am vazut aici pe forum cum se desface acel filtru micut pentru a verifica spanul din pompa, daca il desfac, arunc o privire si il strang inapoi, e ok? adica am vazut persoane care vorbeau de amorsare, altele ca nu mai pornea masina dupa ce l-au verificat. Este riscul acesta ?

La mine de exemplu nu a mai pornit, a necesitat amorsare deoarece a prins aer. La altii nu. Cum iti e norocul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,urmeaza sa achizitionez un passat cc 2013 2.0 tdi DSG,dealerul mi-a spus ca este dsg 7,cutia cu ambreiaje uscate,asa este? Ceva pareri despre acest motor? Si cutie? Am zis dealer deoarece o iau de la reprezentanta rulata.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerul habar n-are ce vinde, nu exista DSG7 pus pe 2.0 TDI de pe CC. E doar DSG 6 (DQ250) , cu ambreiaje umede.

Motorul nu ai specificat ce cod / putere ... dar in general sunt f ok. E mai nasol la motor daca mergi mult prin oras subturat, inevitabil vei avea probleme cu EGR / DPF. 

Cutia e f ok daca e revizia facuta la timp corespunzator (si daca a fost facuta pana acum, nu ai specificat nr de km. )

 

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod nustiu,2.0 tsi 140cp dsg,an 2013 ,si eu m-am mirat cand a zis ca nu se schimba uleiul la ea....mai ales stiind ca dsg7 e pe motoare mici...la cati km se schimba uleiul din cutie ?60.000mii?

 

Masina are 137mii,sunt reali,masina a fost cumparata din tara de unde o iau si eu,este data avans pentru un model mai nou,curios este faza la cutie,imi este frica sa nu i se fi recomandat la achizitie ca nu se schimba uleiul si sa nu fie schimbat niciodata pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a facut reviziile in reprezentanta nu ai de ce sa iti faci griji - teoretic. Verifica istoricul la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te hotarasti daca e motor tdi sau tsi ? 
Eu zic sa suni dealerul sa ii spui ca e dobitoc si sa verifice ce vinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e greseala de scriere, "s" e langa "d" :) cum sa fie 2.0 tsi de 140 de cai :) Oricum ceea ce e clar: dealerul e total pe langa si habar nu are ce vinde. Eu zic sa verifice istoricul si sa aiba cel putin doua revizii la cutie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa fac,luni ma duc sa vad istoricul,daca nu are nici o revizie nu o iau,e pacat,ca masina e intretinuta si arata foarte bine dar daca nu a facut niciodata,nu merita...va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vreau si eu sa achzitionez un Passat CC 2011 2.0 TSI, 155Kw. As dori sa stiu ce fel de distributie are: pe lant sau curea? Codul de motor cred ca e CCZ (cel putin asa am vazut in cartea masinii. Ma puteti lamuri? Cum/cand se schimba distributia la acest model? Multumesc!

P.S. Masina are putin peste 70.000 km, verificati in mai multe locuri.

Modificat de botezanu
am uitat specificatii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceasi motor am si eu doar ca a mea ii din 2009, si eu am distributie pe lant, codul de motor nu stiu la a mea, dar sansele sunt mari ca si la acel CC din 2011 sa fie tot pe lant.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vreau sa cumpar un CC 3.6 299hp dsg 4×4 din 2008-09-10. Are cineva motorizarea asta de pe forum ? E fiabil motorul ? Nu ma deranjeaza consumul de 15-20% in oras (Bucuresti). Ma intereseaza daca stie cineva care sunt punctele slabe/bubele acestei masini ? Am optat pentru aceasta masina datorita faptului ca cele care erau inaintea CC-ului pe lista sunt pline de probleme/riscuri si in + erau masini coupe (2 usi). Astept cu nerbdare informatii de la membrii forumului despre aceasta motorizare dar va rog daca se poate sa nu insistam asupra consumului pentru ca deja cunosc acest aspect. M-am uitat si pe net sa vad ca idee c-am cat costa o planetara etc sa imi fac o idee si preturile mi se par ok fiind aproximativ la jumate fata de preturile pieselor pentru masina mea actuala (Phaeton 3.0). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chrys1989 am fost in reprezentanta cu seria de sasiu a masinii si este pe lant. Mersi de info! Astept sa duc masina la VW pentru verificare si daca e ok o voi cumpara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!