Jump to content

Seat Leon 5F (2013)


Cristian
 Share

Postare recomandată

  • Interiorul intr-adevar e cu picioarele pe pamant (seamana cu cel de la Exeo)

Mie unul nu mi se pare ca seamana interiorul cu cel de la Exeo, zine si noua ce parti ti se pare ca seamna?

Linia si tendinta de design e una similara.

post-15273-0-87108900-1342465623_thumb.j

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    183

  • Rave

    53

  • The_Ego

    48

  • florinrmn

    44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie nu mi se pare deloc similara, dar fiecare vede lucrurile in felul lui. Eu zic ca seamana cu Ibiza facelift la exterior, tie ti se pare ca seamana cu Opel Astra. Totusi, am impresia ca Opel Astra GTC a aparut dupa Ibiza facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in consecinta cei de la opel s-au inspirat de la ibiza facelift :D ..

Nu dar serios vorbind consider Opel Astra concurent direct (umar la umar) cu Seat Leon .

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam seamana asa :)

Citesem acum cateva luni ca Opel ar putea fi cumparat de grupul VAG si ca aceasta tranzactie trebuie aprobata si de consiliul concurentei din Germania.

Ar fi foarte amuzant sa avem 2 masini care seamana f mult, sunt concurente si sunt si in aceiasi plaja de preturi + aceiasi "firma mama"

Later edit: Cat despre cine a copiat pe cine nu prea isi are rostul aceasta discutie. Si designerii de la Seat si cei de la Opel lucreaza in cel mai mare secret cand vine vorba de versiunile de productie.Noi ne putem doar face o idee numai din concept cars.Seat IBE Concept parea foarte promitator in 2010:

post-1346-0-32719600-1342515042_thumb.jppost-1346-0-93768100-1342515042_thumb.jppost-1346-0-93254800-1342515045_thumb.jp

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata noul Leon intr-o echipare mai slaba, pe strada.

5521863867.jpg

Uploaded with ImageShack.us

E o muchie care incepe de pe usa spate si se continua pe aripa pana deasupra stopului care mie mi se pare dubioasa, cel putin din unghiul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa il vad live.. Asa nu ma prea convinge. Cum zicea un coleg, e o Ibiza mai mare.. Oricum clar nu mi-as mai lua noua generatie Leon..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare asiatica din pozitia asta. Dunga aceea pe aripa si usa spate arata dubios.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place mult cum arata! E... altceva! Intr-adevar, diferita fata de 1M si cu totul altceva fata de 1P dar e ok! Dunga aceea pe aripa e geniala... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Din unghiul asta arata ca un sedan taiat (gen Chevrolet Cruze), cu luneta aia f oblica. Cred ca or sa reintroduca un Toledo cu 3 volume derivat din Leon.

E greu sa rupi gura targului de 2 ori la rand cu un design revolutionar si in acelasi timp sa pastrezi cat mai multe elemente comune cu masina care este vestita pentru super conservatorism, VW Golf. Dupa parerea mea acum arata ca un golf cu linii dinamice, a pierdut toate elementele interesante, stergatoarele, manerul ascuns, gemuleteul din naintea usiilor fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca masina in 3 volume derivata din Leon va fi noul Exeo.

Leonul inca nu-mi place, imi pare rau sa zic asta, fiind fan Seat, dar odata cu Ibiza si Leon nu prea mai vad nimic atractiv din punctul meu de vedere in gama Seat. Poate Toledo, la un pret bun, sa fie atractiva, insa nu ma aprea atrage inrudirea stransa cu Skoda Rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesem acum cateva luni ca Opel ar putea fi cumparat de grupul VAG si ca aceasta tranzactie trebuie aprobata si de consiliul concurentei din Germania.

Nu cred ca va da GM brand-ul opel care merge bine.. judecand si modelele Buick care se infratesc cu cele opel din prea multe pct. de vedere.

E o muchie care incepe de pe usa spate si se continua pe aripa pana deasupra stopului care mie mi se pare dubioasa, cel putin din unghiul asta.

Si mie mi-a adus o oarecare dezamagire dar efectiv comportamentul rutier il consider eu primordial..practic e o noua generatie cu o noua platforma care promite.

dar odata cu Ibiza si Leon nu prea mai vad nimic atractiv din punctul meu de vedere in gama Seat.

Mie spre ex. imi place f. mult : seat alhambra 2012 ,

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un fel de Scirocco mai mare ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici un clip cu blocurile optice:

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos ca au adus tehnologia de pe A8 si pe clasa compacta.

Ma astept totusi la un pret pe masura avand in vedere ca acum xenon oem costa in configurator 1200euro.

Ar fi culmea sa o dea mai ieftin :banghead:, dar imbucurator :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Designul e oricum ceva subiectiv, in ceea ce priveste comportamentul rutier sunt curios daca ceea ce scriu cei de la Evo se va adeveri:

"Sharing many components from within the Volkswagen Audi Group, the new Leon will use the MQB platform, which also underpins the latest Audi A3 - meaning MacPherson strut front, and torsion beam rear suspension set-up, with more powerful models getting the full multi-link rear set-up"

Adica spre deosebire de arhitectura vechii platforme, de care beneficiaza actualmente toate modelele, indiferent de motorizare, vom avea de acum modelele entry-level (inclusiv pentru A3, clasa premium!) cu bara de torsiune spate, fara multi-link ?!

De altfel e ceva ce se intampla deja la noul beetle, dar ma gandem ca va ramane ceva izolat.

Asa da evolutie de la masina poporului :)

P.S. sunt convins ca vor continua sa aiba vanzari foarte bune, dar schimbarea pentru mine e foarte clara: VAG vinde din ce in ce mai mult sigla (oricare ar fi ea) si imaginea, si din ce in ce mai putin ceea ce este sub caroserie si respectul pentru clienti.

My 2 cents

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, si eu am sesizat ce zici tu, in comunicatul oficial de presa de lansare a noului Leon, se pare ca modelele cu motorizari sub 150 CP vor primi suspensie cu punte rigida pe spate. Asta inseamna reducere de costuri, dar in acelasi timp si o scadere a confortului de rulare, suspensia cu punte rigida nefiltrand foarte bine denivelarile si gropile de pe suprafata de rulare.

Oarecum similar s-a facut si odata cu aparitia platformei Golf 5/Passat B6, cand s-a renuntat la suspensia fata multilink in favoarea suspensiei mai simple McPherson.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

o sa ajunga Vag sa puna punte si pe fata :lol: ca oricum lumea cumpara :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza frane fata cu tambure si cauciucuri pline, sa fie mai rezistente.

Revenind la subiectul topicului, astept sa vad preturile, lista de dotari si performantele de vanzari pentru acest model. Avand in vedere noua platforma, mai usoara decat cea anterioara, precum si motorizarile interesante, (ma refer la 1.4 TSI cu cylinder on demand si 1.8 TSI de 180 CP), ar trebui sa fie un model economic, cu o calitate destul de buna si care ar trebui sa se reflecte in vanzari.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu punte spate independenta ramane Ford si Hyu/Kia.

Este jenant ceea ce fac cu modelele noi populare cei de la VAG.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facusem acum ceva ani un calcul la diferenta de pret intre masini cu si fara multilink.

Aproximativ 1500 de euro costa mai mai mult suspensia multilink.

Posibil sa vedem acesti bani si in listele de preturi ? Adica sa fie mai ieftin fara suspesie multilink.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Daca pun punte rigida pe spate atunci clar adio VAG. Hello Ford!

Sunt sigur ca suspensia multi link nu va fi optionala ci standard in functie de motorizare (dupa parerea mea nu ar trebui sa o puna pe modelele cu motor de tractor :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va fi clar punte rigida pentru motorizarile sub 150 CP. UN extras din comunicatul oficial de lansare Seat Leon:

"El chasis del nuevo SEAT León mejora su agilidad y carácter deportivo, aspectos en los que el compacto español siempre ha destacado. La suspensión delantera es de tipo McPherson con subbastidor, mientras que el eje trasero monta una barra de torsión para las variantes de motor hasta los 150 CV. Las motorizaciones más potentes montan una suspensión multibrazo que gestiona las cargas longitudinales y transversales."

Chiar si fara o traducere in engleza, e destul de clar. Probabil va fi similar si la Golf si Octavia. Cred ca exagereaza totusi cu reducerea costurilor.

Si un filmulet destul de frumos:

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Eh probabil se axeaza mai mult pe finisaje si calitatea materialelor, dar e pacat ca fac o diferentiere de genul asta. Abia astept sa fac un testdrive cu noua platforma cu punte rigida pe spate.

F putini cumparatori sunt interesati in sasiuri sportive, directie cat mai precisa si alte detalii de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru posesorul normal nu e nici o diferenta, mare majoritate neputand sesiza diferenta intre punte rigida si multilink. Eu stiu dezavantajele suspensiei cu punte rigida, pe Ibiza avand o astfel de suspensie spate: amortizare insuficienta a gropilor si denivelarilor, comportament prost la limita in curbe a suspensiei spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cristian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!