Jump to content

Seat Leon 5F (2013)


Cristian
 Share

Postare recomandată

Cred ca glumesti cu dotarile la Astra, eu vad ca 1.4 120 CP in echiparea Essentia, nivelul de baza, e 17.260 Euro, fata de 17.115 Euro in cazul Leonului 1.4 TSI 122 CP in echiparea Style, iar FR e 17.796 Euro. In plus, tine de design, dar mie nu-mi plac zecile de butoane de pe consola centrala, volan si nici gurile de ventilatie care sunt similare cu cele de la Chevrolet. Macar Leonul incearca sa fie original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    183

  • Rave

    53

  • The_Ego

    48

  • florinrmn

    44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca Opel da reduceri mari, adica MARI, fata de pretul de lista asa ca e aproape irelevant pretul de catalog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi, ce insemna mari? Essentia are doar aer conditionat, volan, geamuri electrice fata. Lipsesc multe dotari pe care Leonul Style le are. In plus, si la Leon se dau discounturi, sunt sigur ca poti ajunge la 8% fara prea multe negocieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mari adica mie imi dadeau reducere vreo 1.500 de euro doar pentru ca aveam o meserie "liberala", daca nu ma insel era exprimarea - adica pentru ca lucrez in presa.

Cand mi-am luat eu masina un Astra 1.4 turbo Sport (echipare de top echivalenta Cosmo) cu cateva optionale iesea mai scump cu doar 500 de euro decat Golful meu 1.2 TSI Trendline (echipare de baza) cu cateva optionale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Acum 3 ani pentru astra 1.4 turbo, dadeau reducere 2500 euro daca erai membru acr cel putin asa era la radacini de unde a luat cumnatul meu masina.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristian era doar parerea mea.am vrut sa spun ca Leonul a piedut mult prin noul model in ceea ce priveste designul.sa nu ma intelegeti gresit,masina nu e urata doar ca si-a pierdut identitatea de masina sport adresata tinerilor.daca nu va veni cu un pret imbatabil fata de concurenta va avea probleme in ceea ce priveste vanzarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ank994, in acelasi timp, poti privi altfel lucrurile. are de castigat pentru faptul ca au "cumintit" masina dpdv design si se pot adresa unui target mai larg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic de la inceput!

Fratilor hai sa ne intelegem: unii sunt de parere ca noul Leon e cel mai fain+calitate de cand exista Leon ca model iar altii spun ca noul Leon si-a cam pierdut din identitate; toate aceste pareri sunt subiective, asadar nu trebuie sa se simta cineva lezat de parerea altuia. Si eu sunt de parere ca Leonul ,asta nou, nu mai reprezinta marca Seat asa bine ca ultimele modele insa Seat avea nevoie de o schimbare oarecum radicala si sau hotarat sa inceapa cu designul(+calitate) iar politica preturilor a ramas oarecum lafel, logic as spune eu.

Deci, teoretic toti avem dreptate si avem dreptul sa ne exprimam paprerile direct dar in limita bunului simt. Fact este ca numarul de vanzari ne va lamuri in timp daca noul Leon este o masina care va "rupe gura targului sau nu" eu sper, spre binele marcii sa se vanda bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alteacupra -ai punctat scurt si la obiect.  :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu ce s-a spus pe aici ca om care a testat masina mai putin cu parerile despre Opel Astra.

Am obtinut intr-adevar o reducere mare DAR, ca si posesor de Astra H am fost dezamagit de:

1. sistemul multimedia

2. bordul supra aglomerat de butoane

3. pachetul de dotari standard foarte slab - chiar si cu Enjoy plus Enjoy plus pack

4. greutatea foarte mare (1400 kg pentru un motor pe benzina)

Chiar cu motorul de 1.4 140 cp Astra are niste performante mai apropiate de 1.2 TSI decat de 1.4 TSI 122 cp (iar la consum masina pe care am avut-o la test a consumat la un condus foarte grijuliu si linistit - deh era masina de test si am fost precaut) un suprinzator 13.8 in oras.

Spatiul in spate fata de Leon era limitat desi Astra J este lunga. Cum am Opel Astra nu prea pot fi acuzat de subiectivism (mai ales ca imi cumpar Golf nu Leon) dar am zis sa va impartasesc parerea mea ca om care a testat cele doua modele. Astra are teren de recuperat la sisteme multimedia si ergonomie plus motorizari entry level atat benzina cat si motorina. Este o parere, dar una pe care imi permit sa mi-o exprim dupa ce am studiat indelung ofertele celor doua modele si am teste ambele masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de-aia din cati am avut Astra pe lista de cumparaturi, toti de pe aici am ales, evident, altceva! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Rave,

Intre timp pe Weltauto au aparut masinile de test unde se pot vedea poze mai clare cu interiorul pentru cei care nu au vazut masina inca in showroom (live ca sa zic asa)

Mai ales la interior pozele sunt foarte ok si vede saltul calitativ facut de Leon.

Din pacate, poate e doar o impresie, seamana foarte mult si in pozele astea cu Ibiza din fata..chiar si in pofida farurilor cu led.

Un alt lucru care nu mi-a placut a fost modelul de decor pe segmentul central al scaunelor. Pare anti-jeg dar nu-mi plac nervurile alea cu negru si gri - parere pur subiectiva. Sometimes less is more.

http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA!ro!!!!l!!!/WA/Marke%7CSeat/MG%7CSeat_Leon/EZ%7CJV2012%7CJB2013/ID%7C1010103448%7CSeat_Leon_Style_1.2_TSI_105_CP_Start_Stop/detail.htm?src=list.htm&ml=

Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am nici o problema cu faptul ca Leonul seama cu Ibiza, in partea frontala. Leonul e aproape identic si cu Toledo in partea frontala, se cheama identitate de marca. Asa face si VW, sigur va face si Skoda la fel, deja Rapid si Octavia sunt aproape identice la exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian inteleg perfect conceptul de identitate de marca. Si Leonul tau avea elemente aproape identice in partea frontala cu Altea sau Toledo deci nu ma astept sa avem modele radical diferite de la clasa la clasa.

Doar ca eu nu ma omor dupa Ibiza, Prin urmare, elementele de la Ibiza care se regasesc in partea frontala si la Leon nu sunt printre preferatele mele :)

Si, asa cum am subliniat, asta este o chestie pur subiectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte fada noua fata/capota a seatului.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nici eu nu ma omor dupa faruri, cele cu halogen mi se par fara prea multa personalitate, puteau mai mult. Cele cu LED arata mult mai bine, insa nu stiu cate Leon vor avea inclusa optiunea asta.

Leon/Toledo/Altea erau aceeasi masina pana la montantul B, Altea si Toledo fiind putin mai ridicate decat Leon. Mi s-a parut o idee foarte proasta, ce vad acum pe Leon/Ibiza/Toledo arata mult mai bine.

Nu zic ca e neaparat un lucru bun ca toate modelele sa fie la fel, dar toate marcile auto fac asta, inclusiv BMW, Audi, VW, Ford, Opel. Si eu mi-as fi dorit un Leon mai bine individualizat in cadrul grupului VAG, insa asta au avut voie designerii sa faca. Daca atunci cand cumparat masina aveam dubii daca sa iau Leonul, pentru ca imi placea Golful 6 foarte mult si singurul lucru care m-a impiedicat a fost raportul pret/dotari foarte bun al Leonului, de data asta as alege clar Leon, Golful 7 nu ma atrage deloc, pare un facelift la Golf 6, desi e un model complet nou.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi doream mult sa vad si eu Leonul pe viu si cand ajung azi pe Lugojului in Timisoara, sa constat ca s-a inchis taraba de ceva timp. Practic nu mai exista dealer Seat in Timisoara. :(

Modificat de Co5min
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe seat.ro vad ca sunt 2 service-uri: Todorut International si Autoclub, nu mai exista dealer in Timisoara, ai dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@co5min
Ai fost la Todorut international, adica dupa Ghiroda, mai departe dupa bifurcatia cu aeroportul spre Remetea Mare, pe drumul national? Imi vine greu sa cred ca au inchis. De cativa ani au preluat si Volvo: http://www.todorut-international.ro/ , http://www.car-mall.net/autohaus/Haendler/R10157/

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie clar pe site-ul lor Seat Service:

 

http://www.car-mall.net/Haendler/R10157/seat

 

Daca nu crezi, aici gasesti lista dealerilor si serviceurilor Seat din Romania:

 

http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro?SVC=HSUCHE&STYLE=SEAT&LANG=ro&hsuche.vertrag=A&FAB=S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian - pai uite despre detalii subiective de design vorbeam - de aceea spun ca nu sunt asa importante parerile referitoare la design. Eu de exemplu dupa ce am stat in Golf 7, desi mi-a placut Leonul, nu am putut sa ma gandesc ca as putea sa platesc pentru altceva. Altora Golful li se pare tern, dar mie imi place faptul ca are o eleganta care nu epateaza. Deci pareri si pareri si e normal sa fie asa ca altfel isi luat toata lumea acelasi model de masina.

 

Cu privire la identitatea de marca, nu am nicio observatie suplimentara - este intr-adevar o tendinta de a avea macar cateva elemente comune in toata gama si mi se pare normal dpdv al brandingului si imaginii de marca.

 

Si iata ca dupa indelungi cautari am gasit testul din autobild in care a fost testat pentru prima data si noul Leon. Am tradus comentariile si verdictul final cu Google translate si apoi am revzuit un pic traducerea in Engleza pentru a obtine ceva inteligibil si coerent. Este interesant pentru ca avem si poze de foarte bune calitate:

 

Motorizari testate
1.4 TSI, TcE etc, 1.0 Ecoboost, 1.6 GDI (Gasoline Direct Injection)
Hyundai KIA.

 

Synopsis: The attack of the new platform-sharing brothers: The VW Golf
and Seat Leon want to drive in the compact class into the future. What chances
do they stand against the Opel Astra, Renault Megane, Ford Focus and Kia Cee'd?
A comprehensive comparison test.



Clasament Final :

  1. VW Golf
  2. Seat Leon
  3. Ford Focus
  4. KiaCee’d
  5. Opel Astra J facelift
  6. Renault Megane

LINK TEST 

http://www.autobild.de/bilder/sechs-kompakte-im-vergleich-3754228.html


 

Concluzii redactori Autobild Germania
 

Megane 1.4 TCe 115 cp – Total puncte 441 din 7000

 

Sixth place with 441 of 700 points: Not only because of the
uncomfortable Dynamique ride but also because of the lack of space and
practicality, well behind the very good 115 hp engine.


Astra J – 1.4 TURBO 120 cp- Fifth place with 446 of 700
points: Pity about the Opel Astra’s 1.4 smooth and refined Turbo engine. The
excess weight, underpowered engine and lean basic equipment thwart better
placement. Six out of ten Germans are overweight - and so is the refreshed Opel
Astra ...With 1462 kg, it weighs 220 kg more than the New Leon so the 1.4
engine has to struggle pretty hard.
 

Kia Ceed - Fourth place with 457 of 700 points: At first
glance, the Kia cee'd 1.6 GDI impressed with a quality and chic feel. The
chassis and engine are not on the same level. The 1.6-liter engine seems strong
blessed  with 135 horsepower but proves a rather unwilling traveling
companion ...because it’s the only non-turbo engine in the test which must be content
with a modest 165 Nm torque. The Kia’s compact strongpoint is the really finely
crafted and functional interior and cockpit but with a rather mediocre interior
space.

 

Ford Focus – Ecoboost 1.0 125 hp. Third place, with 473 of
700 points: The best part of Ford Focus is the one-liter three-cylinder engine
1.0 EcoBoost. The turbo engine is a top performer. Had the rest of the Koln
produced artist been just as good in terms of practicality, then it would have
been ranked much higher than third place. But the Focus is annoying in many
respects because:
The instrument panel stretches up too far into the interior


There is not really not much space inside


The stiff chassis – of course that makes up in terms of
preciseness on the circuit

 

The rather limited 2 year warranty – customers would prefer
a longer warranty.

 

The small one-liter mini-engine is
confident despite being noisy under load and seems to run with energy like no
other. It pulls willingly in a uniform manner from down low in the rev range...
and continues to do so - until about 6000 revs. the consumption is exemplary.
The only engine in the test whose consumption remains under six liters -
although with just 5.9 liters.

 

Seat Leon 1.4 TSI 122 cp - Second place with 485 of 700
points: The Golf budget option is the Seat Leon 1.4 TSI which is just as
dynamic as it looks. However, comfort seems to have been neglected for
sportiness. Imagine the previous Leon, only less extroverted and almost
perfect. If it were perfect, it would be a Golf.  What is crucial is that
the Seat Leon preserves its beautiful form but also maintains functionality. So
there is enough space for adults in the front only second to the Golf. Just as
convincing is 1.4 TSI engine. Its 122 hp help the 1242-kg lightweight Leon to
brisk performance, lively and dynamic revving performance.

Regarding the short shift six-speed gearbox - olé! However, the lively Spaniard
guzzled 6.7 l/100 km of fuel which is not little. In addition, the Leon is much
louder than silent Golf with the same engine.

 

Golf VII 122 cp - Number one with 514 of 700 points: Highest
comfort, plenty of space, faster engine - the VW Golf 1.4 TSI has few
weaknesses, but has the highest price tag by far. And the carefully refined
bodywork does not look particularly exciting  but provides the best space
and practicality. The seats, quality and functionality are once again setting
the standards in the compact class. The great disillusionment comes when you
look at the price list: With four doors for the 1.4 TSI the minimum price is
22,425 euros and for a well-equipped Highline version you are already at 24,075
euros, and with all relevant extras for the test it brings our golf to 25,065
euros.

 

 



 

Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@co5min

Ai fost la Todorut international, adica dupa Ghiroda, mai departe dupa bifurcatia cu aeroportul spre Remetea Mare, pe drumul national? Imi vine greu sa cred ca au inchis. De cativa ani au preluat si Volvo: http://www.todorut-international.ro/ , http://www.car-mall.net/autohaus/Haendler/R10157/

Am si confirmarea oficiala de la Todorut. Au ramas dealeri doar pe partea de service. Daca vrem sa studiem nou Leon, avem varianta Cluj sau Szeget. :(

Modificat de Co5min
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie cu suparare, insa eu nu am vazut niciodata un kit exterior care sa arate bine, din punctul meu de vedere. Eu cred ca o firma de tuning serioasa ar trebui sa se ocupe doar de upgradarea performantelor motorului / suspensiei / franelor etc. si sa lase designul exterior pe mana celor cu studii in domeniu. Toate sunt oribile, pline de fante, gauri, grile, eleroane etc. care nu ajuta cu nimic, doar incarca inutil masina. Nu as pune asa ceva nici daca as fi platit.

Chestie valabila si pt 5F. Ce e in linkul ala e doar asa, un preview.. O sa apara o monstruozitate in curand.. Stay tuned :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee daca are vre-un dealer din tara, un FR pe stoc? Ma intereseaza sa vad cum arata tapiteria standard.

 

Ma tot uit pe net si vad ca e alcantara insa in catalogul de la noi nu scrie asa ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cristian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!