Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus
 Share

Postare recomandată

Mai incercati. Care e eroarea? Sau nu retine codarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Madalin.GNJ said:

Si cu a 3 a interfata originala acelasi lucru. Concluzia? Calculatorul este defect. Voi cauta alta pompa poate voi avea noroc de data asta😂

NU am gasit pana acum pompa cu BJ defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca eu am gasit. Am rezolvat problema cumparand alta pompa. De aceasta data am gasit DE si BJ. Am montat-o astazi, am si codat-o cu clona si merge perfect. Multumesc tuturor pentru ajutor, in special lui Al Bundy😁

On 13.03.2021 at 15:33, F l o r i n a scris:

Mai incercati. Care e eroarea? Sau nu retine codarea?

Nu retinea codarea😁

Modificat de Madalin.GNJ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.02.2018 at 13:07, BionB a scris:

Acum vreo doua zile eram cu masina(golf 5 1,6 FSI) pe o strada acoperita cu zapada. Intr-o curba la stanga am ciupit un pic frana, am derapat si s-a oprit masina cu roata dreapta spate in bordura( a facut un pic de zgomot). Din acel moment, cand am plecat de pe loc, parca masina trage tot timpul in stanga iar la viteza vai mare( 60km/h) intra automat functia ESP si se aude un zgomot. Acelasi lucru se intampla si cand vreau sa iau un pic stanga de volan. Inainte de impact la 60km/h daca lasam volanul singur masina mergea drept, acum o ia la stanga.

Problema rezolvata prin schimbarea rulmentului si efectuarea geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare oameni buni! Proaspat inregistrat, cunostinte aproape inexistente despre masini caut niste raspunsuri/indrumari.

Detin un Golf 5 1.4 TSI, an 2009.

Problema: Martori in bord, cunoscutii ABS, ESP si frana de mana intermitent cu rosu. Am dus-o la service, mi-au spus ca au facut doar o reconfigurare ESP si ca au disparut martorii din bord. Merg sa iau masina, ies cu ea in strada si imi apar din nou, ma intorc, au pus iar testerul pe ea si au zis ca trebuie schimbat calculatorul ABS, ca degeaba mai reconfigureaza ca o sa imi apara din nou si asa a si fost, au aparut din nou dupa vreo 20km. Mi-au dat un cod dupa care sa caut: 1K0907375AC (fara prea mult succes la search pe google).

1. Acum, nedumerirea mea, am vrut sa ma uit si eu inca o data la cod, ca sa vad si eu de unde citise codul, ca sa ma conving ca totusi caut ce trebuie. Cel mai probabil eu citisem in alta parte dar vreau sa ma conving si aici atasez o poza. Un cod care incepe cu 1K06145 si mai departe nu am reusit sa citesc. Intrebarea este de unde provine fiecare cod, ce am citit eu si ce a citit mecanicul si, evident care e codul pe care trebuie sa-l caut.

Poza de unde am citit eu codul, imi cer scuze pentru calitatea slaba, am crezut ca e ok asa orientativ:
https://ibb.co/tCc17RZ

2. M-am gandit ca ar fi ok sa mai cer si opinia unui mecanic poate la un alt service, dar sta cineva sa verifice senzorii si rulmentii, sau alte probleme mai mici?, nu stiu de ce am impresia ca pun doar testerul si de acolo se da verdict direct modul abs/calculator abs/unitate abs despre care nici acum nu stiu care e diferenta intre ele sau daca e vreuna. As putea sa trec cu ea si pe la un electronist auto pentru orice eventualitate.

3. Am verificat si lichidul de frana, mi se pare ok, eventual mai pot adauga putin, vazusem ca DOT4 e cel "vizat".

4. Este ceva site web care sa imi dea codul calculatorului ABS in functie de seria de sasiu?

Mersi pentru rabdare! Toate bune!

Modificat de bukowski7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, bukowski7 said:

Este ceva site web care sa imi dea codul calculatorului ABS in functie de seria de sasiu?

Exista multe aplicatii si programe. Eltka, partslink, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris de m-am saturat:

se poate pune unul cu BJ pe electronica si  DE pe hidraulica sau BJ cu DG si astea nu se mai strica.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pompa asta cu BJ se poate pune si la diesel si la benzina?

Modificat de Sorin ono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Sorin, nu are a face. Daca ai ABS MK60EC1 poti pune BJ fara griji si in functie de ce anume aveai inainte pe masina mai adaugi la codare 00 sau nu. E foarte important sa salvezi codingul de pe modulul actual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/27/2021 at 7:52 AM, viorel_92 said:

 Daca ai ABS MK60EC1 poti pune BJ fara griji


Cum imi dau seama ce ABS am? Sau cum pot sa aflu, ca sa stiu daca merita sa caut. Ma apuc si eu de cautat BJ cu DE apoi Doamne ajuta la gasit mecanic ca primesc mai multe informatii din online decat de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalinionita

Salut! Am si eu aceiasi problema cu modulul ABS pt jetta mk5... martor ESP aprins, martor ABS aprins, martor frana de mana aprins intermitent. La diagnoza mi s a spus ca pompa ABS trebuie înlocuită... din experienta celor care au întâmpinat aceasta problema, imi poate cineva recomanda un service/mecanic priceput care sa ma

poata ajuta cu piesa si codarea ei?
codul Pompei este 1K0614517BD... 

Modificat de Catalinionita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ABS MK60 EC1 pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orlanderson

Conteaza daca modulul provine de pe alta marca de masina, alta motorizare, cutie sau combustibil stiu eu...? Sau conteaza strict codurile si ABS sa fie cel de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Codul de piesa. In rest, nu are importanta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare la toata lumea.Am citit în totalitate tipicul ,si daca se poate un sfat ,ajutor la problema masinii mele.Am o Jetta 2009 ,benzina 1.6 si gpl.S-au aprins in bord celebrii martori la abs,asp , frână de mana intermitent si 3 beepuri , cand conduceam pe drum normal.Am verificat senzorii abs si circuitele lor,nu par a fii probleme.Am mers la un service s-a pus testerul si a dat eroarea 01130.Ce am gasit eu ca ar insemna aceasta eroare in pozele de mai jos.

Screenshot_20210616-164530.jpg  Screenshot_20210616-164536.jpg  Screenshot_20210616-164542.jpg

 

Asa arata codul de eroare de oe tester si poza cu modulul abs de pe masina.Am verificat si ceva sigurante.

Screenshot_20210616-181439.jpg  Screenshot_20210616-181447.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba modulul de ABS, pune unul cu BJ si DE su BJ si DG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e unde gasesc modulul asta sh si mai ales cine sa-mi faca montajul si setarile.Nu cred ca are cine la Valcea , in afara de reprezenta .Dar ei stiu ca nu monteaza piese si.Ms de raspuns Al Bundy si mai ales daca ai idee ce si cum sa fac sa rezolv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

De cateva zile mi-a aparut aceasta eroare la un Golf 5 Plus.

As vrea sa stiu daca se potriveste cea cu terminatie BJ inainte de a cauta sa iau una sau sa incerc prima data sa schimb switch-ul pedalei de frana sa vad daca se rezolva problema.

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Revision: 00H11001    
   Coding: 0006898
   Shop #: WSC 01392 785 00200
   VCID: 73EFC78C124BE986991-8026

1 Fault Found:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, incearca intai switch original. Mai departe, alta pompa. Da, pune_i bj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate pune cu BJ deoarece nu este MK60 EC1 , este MK60 simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pune, am pus, trebuia sa ii scriu pana la capat, ca implica modificări.

Avantajul este ca va suporta upgrade ceasuri Golf 6, pt cine doreste asta... 

Pt cei care vor sa isi faca singuri acesta modificare, gasesc imfo aici... 11441

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu modificari de fire, conducte, calculare codding, da se poate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu are rost, daca el își doreste doar un abs/esp functional... Doar daca urmareste sa faca si alte retrofituri ulterioare, care sunt dependente de mk60ec1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!