Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

Multumesc baietii! :D 

Ca aspect general, cred ca a ajuns in punctul maxim... Ma tot bate gandul de un upgrade la franele spate (nu ca ar fi neaparata nevoie), dar parca si vizual e diferenta prea mare fata-spate :)).

In rest, poate mai gasim o maslina, un retrofit la ceva, ca deh, piticii fac galagie la tartacuta...

Link către comentariu
  • 5 months later...
lambda_dryver

A trecut ceva vreme de la ultimul update... Masina a iernat cuminte in garaj pana saptamana trecuta, bateria demontata si incarcata pe redresor constant. Mai are putin si face 5 ani de cand a ajuns la mine :D. Si, pe aceasta nota, masina se pregateste de plecare!

Urmeaza sa fie pusa la vanzare, cu toate ca consider ca inca nu si-a atins potentialul si ca ar mai fi cateva retrofit-uri pe care mi-ar fi placut sa i le mai fac. Evident, mi-ar placea foarte tare sa intre tot pe mana unui pasionat care sa continuie ce am inceput, chiar si aici pe forum.

Sper sa reusesc sa ii mai rezolv cele cateva mici detalii ramase la retrofit-ul interiorului de Facelift, pana sa plece de la mine, deci va tin la curent :D.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
  • 3 months later...

salut. am citit intr-un topic ca erai interesat sa-ti montezi un subwoofer oem B8 pe amplificatorul actual dynaudio. ai rezolvat ceva  ?

Link către comentariu

Spor la vanzare! Sunt curios, ce masina ai vrea sa achizitionezi? Arteon :) ?

Link către comentariu
lambda_dryver
9 hours ago, FaraTine said:

salut. am citit intr-un topic ca erai interesat sa-ti montezi un subwoofer oem B8 pe amplificatorul actual dynaudio. ai rezolvat ceva  ?

Salut. Da, intr-adevar, ma batea gandul, dar din pacate, actuala statie nu are iesire dedicata pentru subwoofer. Trebuie schimbata statia cu totul si apare problema mufelor, care sunt diferite si trebuie recablate. Se poate face, dar este migaloasa si scumpa toata modificarea pentru doar putin mai mult bass. Sunt relativ multumit cum este acum, deci nu-mi mai bat capul :)).

8 hours ago, Clau_TDI said:

Spor la vanzare! Sunt curios, ce masina ai vrea sa achizitionezi? Arteon :) ?

Multumesc, sa fie! Momentan, nu am un model in minte, dar, desi imi place destul de mult, sigur n-o sa fie Arteon. Caut ceva de care sa ma pot bucura si iarna, pe nameti, dar care sa vina si cu + fun factor si putere -> doua lucruri cam greu de imbinat... Pentru vara deja am ceva care sa ma tina ocupat :D :wub:.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
  • 1 month later...
lambda_dryver

Update: 85.557 km, adica aprox. 50.000 km de cand este la mine - 5 ani si 3 luni.

Masinuta a primit revizie completa cu filtre Mann + ulei Castol Edge Longlife 5w30 Titanium FST + filtrul de polen modelul upgrade cu Carbon activ, filtru anti-fungicide, anti-praf fin, anti-umezeala si anti-poluare, la aproximativ 3.000 km de la cea de anul trecut :)) . In plus, revizie completa la DSG, diferential si Haldex cu ulei VW OE + filtrele corespunzatoare, la fix 10.000 km de la ultima revizie.

Inca mergem bine si fara absolut nicio problema :D.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Si... e la mine acum. :wub:  O sa continui acest thread. Stiu ca numele meu este kitsch, dar ma grabeam la momentul respectiv sa vad istoricul masinii. Voi incerca sa am aceeasi grija de ea si sa va prezint si eu cateva modificari. :)

Link către comentariu

Sa-l stapanesti cu placere si sa-l intretii cel putin la fel de bine ca Matei :D 

Ce planuri ai cu masinuta? 

Link către comentariu

Salut, multumesc! Asa voi face. Pai pe plan apropiat: controller haldex gen 5, schimbat lampile cu ceva pe led, am tot cautat, am gasit ceva dragut, sa vedem disponibilitatea, un dpf off + downpipe si cred ca voi pune si un subwoofer, cel de pe b8 cu tot cu inlocuirea amplificatorului. :D

 

Link către comentariu

Bubu, tu unde ti-ai facut dpf+egr off, si daca au facut baietii treaba buna, imi dai si mie datele de contact?

Link către comentariu

Daca nu ai probleme cu EGR si DPF, de ce vrei sa masacrezi masina?

Link către comentariu
lambda_dryver

Îți urez și aici sa o stăpânești sănătos @Eduard_CC și sa te poarte mulți kilometri fără probleme și in siguranța! Sunt convins ca mașinuța a intrat pe mâini bune, ca vei continua ce am început eu și ca o sa ne ții la curent cu toate noutățile de care va veți bucura împreuna!:wub:

Ultimele zile împreuna cu mine au fost cam așa ^_^:

IMG_1664.thumb.jpg.6b38b4e25d77ac708fb0c518b06147e2.jpgIMG_1656.thumb.jpg.3f66d0c32a57f761cb2532b6471e770a.jpg

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
  • 5 months later...

Salut,

A trecut ceva vreme, dar hai sa fac si eu un update:

- Masina a primit schimb de distributie, filtre si ulei (polytron, pe care-l recomand!)

- Au fost schimbate:  <> Volant (care a inceput sa bata la putin timp dupa ce am luat-o)

                                      <> Bieleta directie stanga (pentru cei care va clancane cand virati stanga, de la bieleta este)

                                      <> Kit anti-balans dsg(dog-bone, dar din pacate tot clancane la cuplare, deci mai trebuie sa investighez, posibil sa fie de la capul de planetara)

                                      <> Flanse amortizoare (rapaiau de zici ca ce-i aia cand viram)

                                      <> Burdufe planetare (pierdeau vaselina in draci)

                                      <> Simeringuri grup fata

                                      <> Simeringuri racitor cutie de viteze

- Ar mai fi de schimbat dpdv mecanic, (dar se mai poate merge cu ele): grupul spate, care este pilaf din toate punctele de vedere inclusiv flansa.

- De asemenea masina a primit down-pipe(deci dpf-off) si egr-off si diferenta este enorma. Aceste actiuni sunt precursoare/pregatitoare pentru planul meu de a duce masina in 250cp/500NM ce il voi realiza in urmatoarele 2 luni, si consta in achizitionarea unei turbine de 2.7 tdi cu tot cu galerie si o pompa de inalte CP3 cu kit de adaptare si bineinteles soft. Down-pipe-ul si egr-off-ul le-am facut la TDI Performance(Adi Mazilu) si a iesit super bine! Soft-ul a ramas cel de dinainte de la Revo. De asemenea "in the works" este inlocuirea cluster-ului actual cu unul 3D cu ace albastre.

- In final as vrea sa fac evacuare activa la Arvision.

                                         

                                    

Modificat de Eduard_CC
Link către comentariu

Imi poti explica intr-un mesaj cum ai ramas cu softul de la revo care era facut pentru dpf activ, desi tu ai renuntat la dpf ? 

Link către comentariu

@EEXCALADE Masina nu mai are 86000 au trecut totusi aproximativ 6 luni, are 96000, dar ca sa-ti raspund la intrebare nu, nu sunt sigur si nu am fost niciodata, oricum ar fi e prea tarziu sa-mi mai pun intrebarea asta, in schimb am ales sa o pun la punct din toate punctele de vedere, nu ma mai intereseaza cum a fost intretinuta, ma intereseaza cum am sa o intretin eu, cat despre @ShadoWzZ esti... ironic?

Link către comentariu

Felicitari pentru intretinere !

E corect sa remediezi totul la timp si cu piese de calitate.

Masina asta intretinuta corespunzator tine lejer 4-5 sute mii km.

Poti vedea km inregistrati pe cutie ,grupul 109

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Am verificat, in bord am 94777km iar pe cutie am 91970 km.

Modificat de Eduard_CC
Link către comentariu

Nu prea mai poate, din ce stiu, parca am citit in trecut pe acest topic, a schimbat mecatronicul.

Link către comentariu

Nu sunt deloc ironic. Este imposibil sa mergi cu acel soft fara ca softul sa aiba scoase hartile de regenerare si anulat dpf-ul. Asta inseamna ca fie tunerul ti-a pus alta harta sau a citit-o pe asta si a scos hartile de regenerare si a anulat dpf-ul. Cum sunt si eu un client revo sunt direct interesat de posibilitatea scoaterii de pe softul existent a dpf-ului.

Link către comentariu

@ShadoWzZ Am inteles acum la ce te referi. Da, bineinteles ca mi-a scos hartile de regenerare, cat despre soft exista doua posibilitati, eu nu am pus-o niciodata de cand am luat-o pe un dyno, ce te pot asigura este ca nu a modificat nimic altceva decat DPF-off(+regenerare) in soft si un senzor de dupa catalizator, deci ori nu a avut niciodata soft de la Revo, ori este cum ai spus tu. O sa-l intreb si revin cu un raspuns. @Clawoodyou din cate situ eu mechatronic-ul nu a fost schimbat, din ce imi amintesc, din cauza nivelului necorespunzator de ulei din cutie, s-au uzat ambreiajele si au facut span, span ce a ajuns in valvele mechatronicului, asadar a fost doar "reconditionata" si cred ca e mult spus. Din nou, asta e din ce stiu, dar cum am zis si mai sus, in bord imi arata 94777 iar in cutie undeva aproape de 92000... sa adun cumva aceste 2 valori ca sa-mi dau seama cati km are de fapt masina? :biggrin: Zic asta referitor la ce ai zis, de schimbarea mecatronicului, ceea ce este o mare posibilitate.

Link către comentariu

La dpf de ce ai renuntat? facea figuri deja sau vrei sa cresti puterea si te limita?

Cred ca ti-am vazut masina aseara in fata la subway militari, asta in caz ca erai tu. :D 

Link către comentariu

@ShadoWzZ L-am intrebat si a zis ca nu a umblat la nimic altceva decat dpf in soft, daca vrei mai multe detalii il poti contacta :) , Adi Mazilu - Tdi Performance. @mihai.onu94 Salut, nu, dpf-ul era ok, dar este in sine o mizerie ce scurteaza viata motorului si pe langa asta, da, cum am zis si mai sus, vreau sa o duc in 250/500nm, turbina+pompa inalte. Intercooler-ul este cel de 6R si face fata, franele sunt cele de tt rs cu furtunase metalice, volant schimbat, deci sunt golden pentru urmatorii 10 mii. Can't wait :D:D .:wub: .  Daca, cc-ul pe care l-ai vazut in fata la sub militari, avea jantele mallory, da eu eram :D .

Link către comentariu
40 minutes ago, Eduard_CC said:

 @mihai.onu94 Salut, nu, dpf-ul era ok, dar este in sine o mizerie ce scurteaza viata motorului ....

Total gresit ,motorul cr cu dpf-ul din fabrica tine lejer 500 mii km 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!