Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

Depinde cum ti-e norocul, eu am 19" si nicio galma, respectiv zgarietura pe janta in 13000km, plus o sesiune de circuit.

Interesant ca ai runflat

Modificat de JUG
Link către comentariu
lambda_dryver

Depinde acum si de cum ti-e norocul si de unde vrei sa parchezi etc... Cu Runflat-uri vine masina din fabrica. Inca sunt cauciucurile ei originale si ma mai tin 1-2 sezoane. Daca ar fi sa-mi iau pe 19", tot d-astea mi-as lua ca franeaza bine si pe uscat si pe ploaie si mai am si siguranta in plus in caz de pana... Iar marginea de protectie chiar ajuta prin oras.

Link către comentariu
giorgio_tlro

Depinde mult de stil de condus si poate, foarte putin, de noroc, eu in 85k km nu am reusit, si sper sa ramana asa, sa fac nici o galma la jante de 19 oem.

Link către comentariu
lambda_dryver

Da, corect. Depinde si de stilul de mers mai ales. Eu nu sunt vreunul d-ala maniac cu suta pe stradute, dar nici sa merg cu 40-50 in permanenta nu pot. Oricum, dupa cum spuneam, de zgariat am reusit sa o zgarii la o parcare unde m-am incapatanat eu sa ma chinui pentru ca deja de 20 minute ma invarteam in cerc cautand un loc si mi-am pus ambitia sa o parchez in singurul care s-a eliberat, fiind foarte la limita. Asta e acum. Se intampla si nu pot sta sa-mi bat capul tot timpul legat de asta, dar mi-e mila de unele de 19". Sa vedem cum va evolua bugetul pe parcurs :D.

P.S: Am impresia ca jantele OEM sunt si mai dure fata de cele aftermarket....

Link către comentariu

Superba superba, multi km iti doresc fara probleme :icon_thumleft: Doamne ce frumoasa e........ :wub:

Link către comentariu
lambda_dryver

Multumesc frumos tytel! Asemenea si tie, asflat uscat si fara incidente.

Link către comentariu
lambda_dryver

Stie cineva daca diferenta intre Park Assist si Park Assist 2.0 este de soft sau efectiv modulul de parcare este diferit? Nu de alta, dar la mine stie doar parcari laterale, iar la 2.0 am vazut ca te ajuta si cu iesitul din parcari stramte + stie sa faca si garari...

Link către comentariu
CristianMarin

Sunt 3 versiuni de park assist (cel putin pe passat cc):

1. V1 - parcare laterala intr-un spatiu cu 1,5 metri mai mare dacat masina dintr-o singura manevra

2. V1.5 - parcare laterala intr-un spatiu cu 1,1 metri mai mare decat masina cu manevre multiple.

3. V 2 - in plus fata de V1.5 parcare perpendiculara si asistenta la iesirea din parcare (adica o si scoate)

De la V1 la V1.5 se poate upgrada prin schimbarea comp-ului respectiv.

De la V1.5 la V2 nu stiu daca se poate upgrada, dar este un alt comp + 2 senzori in plus pe bara spate (laterali, cum sunt si in fata)

Link către comentariu
lambda_dryver

La mine stie sa faca parcare laterala cu doar 40cm in fata si 40 cm in spate = 80 cm in plus fata de lungimea masinii, deci nu se incadreaza nici la V1 si nici la V1.5, cu toate ca intr-adevar stie manevre multiple. Totusi nu stie sa faca parcari perpendiculare si nici iesirea din parcare, sau cel putin, nu am descoperit eu cum se face asta. Este vreun mod de a afla care versiune este pe masina?

Link către comentariu
CristianMarin

Ia uite-te in carte, nu scrie 1,1 metri la park assist? Daca stie multiple e 1.5. V 2 a fost introdusa din noiembrie 2010.

Se poate vedea din codul unitatii PDC:

V1: 1T0 919 475 L

V1.5: 1T0 919 475 H

V2: 1T0 919 475 G

Si la versiunea V2 are +0.8 metri la parcarea laterala.

Cati senzori ai pe bara spate? 4 sau 6?

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
lambda_dryver

In carte scrie 0.8 metri si am si poctograme cu parcare perpendiculara ca exemplu. Masina a iesit din fabrica in luna iulie 2010... Deci nu stiu ce sa zic. O sa verific si senzorii de pe spate putin mai tarziu.

Link către comentariu
CristianMarin

Or fi scapat documentatia mai devreme?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Cred ca da, avand in vedere ca am doar 4 senzori pe spate. Nu se poate adapta kitul de la V2.0 gen schimbati senzorii + montarea a inca 2 senzori + schimbarea modulului de comanda? Adica teoretic nu vad de ce nu, dar ce probleme as putea intampina?

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
CristianMarin

Probabil ca se poate pune versiunea 2. Senzorii spate sun aceeasi, deci nu trebuie schimbati toti, ci doar adaugati 2. Nu stiu cum e cu cablarea insa si daca adaugarea asta e plug and play. Daca senzorii merg direct in unitatea PDC sau nu... Trebuie studiat.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
lambda_dryver

Hmmm... Ramane de studiat mai in profunzime acest retrofit :D. E totusi mai mult o fita decat ceva strict necesar :))...

Link către comentariu
lambda_dryver

Stie cineva daca se poate activa din VAG-COM optiunea de inchidere automata a geamurilor/trapei prin senzorul de ploaie in caz ca masina a ramas cu ele deschise si incepe ploaia? Am auzit ca s-ar putea si mi se pare super utila treaba

Link către comentariu
CristianMarin

Inca nu stiu, dar mi-am comandat o interfata si VCDS si putem verifica. Cu putin noroc ajunge sambata.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Poate cu vremea frumoasa, ne vedem la intalnire duminca la Junior :D.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
CristianMarin

Nu stiu ce sa zic... Weekend-ul il petrec in familie daca nu am nimic urgent. Dar ne putem vedea si in alte locuri.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Sigur. In principiu, pe seara asa sunt disponibil aproape oricand, dar sa poti si tu. Ramane atunci pe saptamana viitoare, intr-o zi cand poti :D.

Stiu ca, teoretic, admisia de aer nu are mare efect la un TDi, dar ce ziceti de http://store.goapr.com/products/Carbonio-Intake-%252d-2.0-TDI-Transverse.html]ASTA (nu este cu scopul publicitatii)

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Sunt 2 variante: bani irositi sau o montezi pentru aspect. Depinde cat de des deschizi capota.

Link către comentariu
lambda_dryver

Aha. Deci este cum ma gandeam si eu :). La aproape aceeasi suma de bani cat o resoftare, te-ai astepta la un efect mai dramatic...

Link către comentariu

Efectul unei admisii bune se simte foarte puternic, doar ca la motoarele turbo pe benzina.

Link către comentariu

Sfatul meu. Ramai doar la soft si atat. La un diesel nu prea se preteaza mai mult...parerea mea

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Stiu faza cu admisia si efectele diferite in functie de carburant :D. Tocmai d-aia ziceam ca nu cred ca-si face banii la Diesel, nici macar pentru estetica

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!