Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

La cate zile speli masina ? :) Ca eu am sa-mi iau scuter.In 2 , 3 veri scot banii numai din faptul ca n-o mai spal odata la 2 zile , iar eu nu am jantele negru mat , cred ca se murdaresc instant.

Link către comentariu

Tocmai ca pe jantele negre nu se vede praful de la placute si sunt mult mai iertatoare din acest punct de vedere.

Spre deosebire de o culoare inchisa pe caroserie, la intretinere jantele negre sunt ok.

Link către comentariu
lambda_dryver

Cum spune si Ego, nu prea se vede praful de la placute si, dupa spalare, arata genial jantele. Inainte aveam jante argintii si nu gasisem vreo spalatorie in Bucuresti care sa mi-o spele intr-atat de bine incat sa nu mai existe urma de praf de placute pe ele...

In general, o spal o data la maximum 2 saptamani, ca nu suport mizerie de niciun fel pe masina :)) .

Link către comentariu
lambda_dryver

La mine sta in garaj, de obicei, si evit, pe cat posibil, sa parchez sub pomi sau cabluri/stalpi pentru a evita "cadourile" pasarilor :)) ...

Partea proasta este ca avem exagerat de mult praf pe drumuri si se depune pe ea la nici jumatate de ora dupa ce am spalat-o... Mai si spala astia strazile noaptea!

Link către comentariu
lambda_dryver

Si eu, de obicei, tot vineri o spal! :)) . Ma rog, mai sunt si cazuri speciale (vezi foto) :D ...

post-106153-0-59415800-1408806484_thumb.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In sfarsit, am montat azi si duzele noi, tip "perdea". Se vede instant diferenta, anume, spala parbrizul uniform si nu stropeste trapa/plafonul absolut deloc. Cost: 120 tigri noi cu transport inclus.

P.S: spre deosebire de duzele de acest tip de la alte modele/marci, nu este deloc deranjant momentul acela cand stropeste si nu pierd vizibilitatea deloc!

Link către comentariu

Multumesc!

Apropo, tu de unde ai tras cablul pentru incalzirea lor? Sau aveai dinainte? Vreau sa le fac si la a unui prieten si nu stiu exact de unde sa trag firul...

Link către comentariu

Am inteles. Stiam de ei, dar mi se pare o operatiune destul de simpla si nu voiam sa ma/ii incurc...

Oricum, merci!

Link către comentariu

firul pt incalzirea duzelor il tragi de la un plus de dupa contact. ele sunt alimentate permanent cat timp este motorul pornit.

Link către comentariu

Ma gandeam ca pornesc si ele doar sub o anumita temperatura, nu ca merg permanent. Ma rog, merci mult pentru info! O sa cumpere cablul de alimentare si o sa le facem atunci.

Link către comentariu

eu m-am interesat pt platforma mea (golf 4 / bora) si sunt alimentate mereu cu motorul pornit. 

se complicau la montaj ca sa le activeze doar sub x grade.

la a ta nu stiu daca e modificare dar nu vad de ce ar fi (sa citeasca temperatura cu o termocupla sau senzor si releu).

legatura cred ca o faci cel mai simplu sub bord, scoti firul prin canalul ce trece in compartiment motor.

Link către comentariu

Nu ar fi mai bine sa le legi pe alimentarea dezaburirii lunetei?

Asta daca nu exista pin dedicat.

Eu sunt sigur ca exista.

Link către comentariu

Ma voi interesa unde se leaga oem, ca nu-mi place sa tai si sa innadesc fire prin toata masina...

Mi se pare ca activarea sub, de exemplu, 4 grade, ar fi fost ideal. Porneste incalzirea de la sine, nu pe buton dedicat, si nici nu incalzesc in permanenta...

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am trecut si noi pe modulul de iarna! :)). Arata bine si cu jantele astea, mai ales dupa ce am coborât-o :)) ...

P.S: Cu ocazia asta, se vede si ce inseamna Bucuresti, ploaie, praf si ce o mai fi pe drumurile noastre! :))

post-106153-0-58336200-1416602255_thumb.

Link către comentariu

Arata bine si asa murdara :) Aripioarele alea de la aripi ajuta la ceva sau au doar rolul de a nu imprastia apa in fata celor din spate ? Eu nu le am.

Link către comentariu

Arata bine de fiecare data cand ma urc sau cobor din ea, indiferent cat de murdara este (cu toate ca atunci cand este imaculata, imi lucesc si mie ochii :)) )!!

Legat de aripioare, ajuta, dar aproape nesemnificativ. Rolul lor este atat sa nu arunci mizerie pe masina, cat si sa nu stropești nasol in spate... Inițial, credeam ca vin numai pe R-Line, dar si colegul hallucinogen le are pe a lui, si nu este R-Line. Nu-mi pot da seama de logica producătorului cand le pune si cand nu...

P.S: Paradoxal, cu jantele astea primesc mai multe reacții de genul: "Wow, ce jante enorme!" sau "Câta franele ai pe fata!" :)). Interesant.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Si a venit si primavara! :)).

Curand urmeaza si o revizie capitala motor-cutie plus stergatoare si bucse de la bascula. In privința ultimelor, inca nu sunt decis daca sa fac un mini-upgrade la bucse cauciucate pline de RS3 sau sa ma orientez catre un set dedicat de la Powerflex... Ceva păreri, sfaturi?

post-106153-0-87169100-1425131543_thumb.

Link către comentariu

Si eu am vrut sa trec la bucse polieuretanice dar nu sunt recomandate ptr ca sunt f dure si nj loc sa absoarba trimit socurile mai departe in reperele adiacente. Tine-ne totusi la curent , sunt curios de rezultat in cazul in care faci alegerea asta.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!