Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

In caz de pana poti inlocui roata si sa mergi bine mersi in vacanta. Daca ai facut pana cu RF mai mergi 100-110km, dar trebuie inlocuita si nu pe bani putini. Asta pentru cei care nu au roata de rezerva.

 

Am enumerat mai sus de ce e mai bun un cauciuc normal vs rf. Sansele sa faci pana dubla sunt foarte mici daca nu mergi pe drumuri cu pietris, forestiere. Asta venind de la cineva care a patit pana dubla pe un drum forestier, ambele roti de pe dreapta. Din fericire nu eram cu masina mea si mai eram cu cineva cu masina care a putut sa duca un cauciuc la vulcanizat in apropiere.

 

In definitiv totul se reduce la raportul cost/beneficiu. Inteleg ideea de "better safe than sorry", dar e atat de improbabila pana dubla pe cand duritatea crescuta, uzura mai rapida a anvelopelor rf cat si aderenta mai slaba sunt dovedite. Mai mult am citit ca ar face galme mai usor decat cele obisnuite. Nu in ultimul rand un consum ceva mai mare.

http://www.tyreblog.co.uk/2013/driving-a-bmw-with-run-flat-tyres-the-good-and-the-bad-1549

http://jalopnik.com/everyone-hates-run-flat-tires-464884753

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

De ce trebuie inlocuita runflat? Daca pana nu e pe talon, se sigileaza singura. Are un material moale in interior care astupa orice orificiu. De ce uzura mai rapida? De ce aderenta mai scazuta? De ce consum mai mare? Intrevad problema strugurilor acri.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu

Nu e adevarat.

Runflat se traduce in faptul ca poate merge pe pana. Iti si spune cat, maxim 100-160km cu o viteza de 80-90 parca. Nu e imun la asa ceva.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Poti sa cauti problema stugurilor acri pe mai multe forumuri din exterior BMW si nu numai. Din America, UK si alte tari unde proprietarii isi schimba runflat cu unele normale. 

 

Poate Continental sa faca autoseal cu runflat, insa Michelin, Bridgestone, Dunlop, Goodyear nu. Asa ca tu vorbesti de un caz particular.

Am pus doua link-uri mai sus si mai poti gasi informatii.

 

Nu are rost poluarea topicului. Cred ca fiecare si-a zis opinia, mai mult sau mai putin argumentata.

Link către comentariu

Scuze de OT si nici nu vreau sa ma bag ca musca in lapte :D , dar: "The layer temporarily seals the vast majority of tire tread punctures.
The material in the sealant layer prevents air loss even if the penetrating object becomes dislodged. As a result there is no need to stop straight away or change the tire immediately in the event of a puncture. Despite this, the tire should be taken as soon as possible to a tire specialist who can examine it to determine if it needs a permanent repair." Deci tot la vulcanizare se ajunge intr'un final. My 2 cents

Link către comentariu

Si oricum zice acolo ca astupa o gaura de 5 mm, se refera strict la pana facuta de un cui etc. Daca iti spargi peretele lateral crede-ma ca numai iti astupa nimic si din ce am inteles eu lambda_dryver asta a patit.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

In caz de pana poti inlocui roata si sa mergi bine mersi in vacanta. Daca ai facut pana cu RF mai mergi 100-110km, dar trebuie inlocuita si nu pe bani putini. Asta pentru cei care nu au roata de rezerva.

 

Am enumerat mai sus de ce e mai bun un cauciuc normal vs rf. Sansele sa faci pana dubla sunt foarte mici daca nu mergi pe drumuri cu pietris, forestiere. Asta venind de la cineva care a patit pana dubla pe un drum forestier, ambele roti de pe dreapta. Din fericire nu eram cu masina mea si mai eram cu cineva cu masina care a putut sa duca un cauciuc la vulcanizat in apropiere.

 

In definitiv totul se reduce la raportul cost/beneficiu. Inteleg ideea de "better safe than sorry", dar e atat de improbabila pana dubla pe cand duritatea crescuta, uzura mai rapida a anvelopelor rf cat si aderenta mai slaba sunt dovedite. Mai mult am citit ca ar face galme mai usor decat cele obisnuite. Nu in ultimul rand un consum ceva mai mare.

http://www.tyreblog.co.uk/2013/driving-a-bmw-with-run-flat-tyres-the-good-and-the-bad-1549

http://jalopnik.com/everyone-hates-run-flat-tires-464884753

Am citit ce ai trimis in link-uri si sunt de acord si cu afirmatiile tale. La fel am zis si eu anul trecut cand mi-am luat anvelopele de iarna noi, ca nu merita sa dau banii in plus pe RF, tocmai ca, in general sunt un model putin mai vechi (vezi exemplul Continental SportContact 3 are ContiSeal si RF, dar SportContact 5 nu, din cate stiu eu), se uzeaza mai repede - este discutabil. Depinde de stilul de mers, mai mult decat sigur... etc etc etc. Cert este ca am zis exact fraza "Sansele sa faci pana dubla sunt foarte mici daca nu mergi pe drumuri cu pietris, forestiere". Din pacate, nu eram pe un drum forestier, ci in Municipiul Targoviste, pe sosea clasificata ca fiind DN ! Ori, personal, nu-mi doresc cheltuieli de 1600 lei pe anvelope in fiecare iarna.

Din pacate, parerile sunt impartite oriunde as incerca sa ma interesez. Exista plusuri si minusuri in ambele cazuri, iar eu tot in dilema sunt! :))

Link către comentariu

este in lucru drumul acela de pe centura.... :tuktuk: apropo de continental 5 .In 13000km s-au tocit 3mm si erau puse pe o Bora pe benzina!!

Link către comentariu

Daaa... Daca gropile pot clasifica un drum ca fiind in lucru, atunci, da, este foarte in lucru! :))

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Si eu am ales sa imi "incalt" masina tot cu RunFlat, iti pot confirma ca va fi cu mult mai rigida chiar si pe modul comfort, in plus de asta am impresia ca pentru sezonul rece nu sunt cea mai buna alegere deoarece ale mele pierd destul de repede aderenta si am o vaga impresie ca de vina este tot rigiditatea. Personal, cred ca o sa revin la niste cauciucuri normale pentru iarna.

Link către comentariu
  • 5 months later...
lambda_dryver

Dupa ceva timp in care m-am ocupat de altele, a venit timpul sa revigoram nitel si topicul :D. Astazi masina a "scazut" nitel in inaltime, si anume, un drop de 3,5 cm, datorata setului de arcuri H&R. Ce pot spune: "it's porn for my eyes"! :)).

post-106153-0-57267300-1405448837_thumb.

post-106153-0-90578900-1405448848_thumb.

post-106153-0-12946600-1405448859_thumb.

Link către comentariu

Iti doresc numai drumuri bune si la propriu si la figurat. Sa nu atingi pe undeva

Link către comentariu
lambda_dryver

Multumesc! Sper sa nu am probleme cu atinsul, ca de urcat borduri, oricum nu urcam nici pana acum! :))

Link către comentariu

blanita!

imi place foarte foarte mult cum arata :). bine, ca triseaza putin - am o sensibilitate pentru modelul asta. felicitari!

Link către comentariu

Fantoma neagra......  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Bravos ! Am vazut'o live - drop'ul este perfect

Link către comentariu
lambda_dryver

Multumesc pentru aprecieri!

:))

Am ras bine la poza aia! :))

post-106153-0-98451100-1405519877_thumb.

post-106153-0-63193500-1405519884_thumb.

Link către comentariu

+1,2,3 etc..Arata superb.

CC R-line negru, jante 19 negre si coborata. Enough said :icon_thumleft:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!