Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

lambda_dryver

Merci mult de aprecieri 75NOR! Sper sa fie asa. Am vazut si topic-ul tau si pot spune acelasi lucru si de a ta. Foarte mistocuta si cu jante de bun gust. Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Merci si eu de aprecieri...

Cand mai ai poze interesante, urca-le aici :)

Link către comentariu
CristianMarin

Asa da! Felicitari, "frumoase dotari" si bun venit printre posesorii de CC. Nu o sa-ti para rau ca ai facut alegerea, pentru ca este o masina deosebita. Zici ca scaunele sunt obositoare? Eu am facut anul trecut un drum pana in Luxemburg si inapoi cu mers 8-10 ore pe zi si nu am avut nici o plangere. Singurul care mi-a lipsit a fost tempomatul. Nu trebuie decat drumuri bune si din pacate aici avem o problema. In rest, sa te bucuri si sa ai grija de ea.

S-auzim de bine.....

Link către comentariu
lambda_dryver

Poze momentan nu mai am si suntem si putin murdari ceea ce ne cam taie pofta de photosession :D, dar cand o mai prind sa stea, o sa le urc aici.

@CristianMarin -> Multumesc! Bine v-am gasit! Crede-ma, nu regret nicio secunda alegerea facuta si zi de zi inainte si dupa ce ma urc in ea, ii dau roata sa o mai admir putin. Legat de scaune, nu e vorba ca sunt total incomfortabile, dar, dupa un anumit timp de condus, incep sa se resimta in zona lombara. Cel putin, asa este in cazul meu.

De a ta nu mai zic nimic, deoarece banuiesc ca motorul este superb. Imi place sunetul si modul cum urca in turatii un V6, dar cred ca e masacru la combustibil :)). Ca fapt divers, imi poti confirma daca R36 are plafoniera spate cu butoane lumintate si led-uri ambientale? Merci anticipat!

Stima.

Link către comentariu
CristianMarin

Da, motorul maraie frumos... Cat despre consum, nu ne uitam la "amanunte" dintr-astea. Cum e plafoniera spate? Habar n-am ca nu stau acolo, poate sa si lipseasca. Glumesc, desigur (cu lipsa), dar totusi nu stiu exact ce e acolo. Ma uit si-ti zic, dar parca nu-s butoane luminate.

Link către comentariu
lambda_dryver

Merci. Cand ai timp si poti, da un ochi si lumineaza-ma si pe mine, ca sa stiu daca e sau nu, daa o mai caut sau nu :)). Merci anticipat!

Link către comentariu

Felicitari pentru masina,arata super.

Nu stiu de ce zici de scaune ca nu sunt confortabile, parintii mei au megane si este o diferenta mare intre scaune :)

Te asteptam pe la intalniri...motorul este ceea ce trebuie, integrala, putere suficienta, sub 2000 cmc.. :)

De curiozitate,ce consum scoti in bucuresti?

Sunt curios...nu te-ai gandit la varianta de a-ti pune padele pentru dsg..ca am auzit niste vorbe cum ca s-ar putea adauga..sper sa nu ma insel.(asta presupunand ca ai mod secvential (cu + si -)

asfalt uscat :)

Link către comentariu
lambda_dryver

Merci justbeck! Sincer, nu stiu cum si in ce fel, presupun ca depinde de la om la om, dar in scaunele de Megane, dupa un drum pana la mare si inapoi, n-aveam nimic de reprosat, dar la astea de la CC, parca ma deranjeaza nitel spatele. Este adevarat ca inca nu i-am butonat suficient de mult setarile de scaune si parca acum, cu reglajul lombar, am o sustinere mai ok in respectiva zona. Este, de asemenea, adevarat ca nu am tocmai o pozitie corecta de condus si stau cu fundul ceva mai departat de scaun si de aici rezulta un spatiu intre spate si spatar. Probabil asta sa fi fost cauza si cu ajutorul reglajului lombar mai pronuntat, compensez acel gol => pozitie mai buna :D.

La intalniri chiar am de gand sa vin, macar din cand in cand. Mai aflu si eu diverse si incerc o abordare noua... In Bucuresti-ul nostru drag, scot un consum de 10.5 cu ocazionalele sprituri pe S. Media pe ultimii 1200 km este de 8.2 deci nu am de ce sa ma plang. La ultimul plin facusem fix 700 km in cap si mai aveam in rezervor inca ~7 litri de motorina ramasa, deci sunt tot cam acolo fata de Megane unde faceam 750 km cu un plin, dar trebuie tinut cont de cresterea de cilindree si de putere, deci un Range cat se poate de decent!

Referitor la padele, nu stiu daca ai vazut in poze, dar optiunea respectiva este bifata :D. Sunt deja acele "Padele F1" cat si modul secvential din DSG. Oricum le folosesc rar si, de obicei, la distractie :D.

BIne spus Asfalt Uscat ca parca nu se mai termina ploile astea! Asemenea!

Link către comentariu
CristianMarin

Referitor la plafoniera spate.... Nu are butoane luminate si nici led-uri.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
lambda_dryver

Merci mult, Cristian! Am elucidat si misterul asta :)).

Zilele trecute m-am interesat si de ornamentele interioare usi+bord de culoare neagra, cu lumini ambientale si le-am gasit la cel mai ieftin pret in SUA cu $1200

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Imi cer scuze de double-post, dar doresc sa adaug niste info suplimentare despre ce am gasit si editorul nu ma lasa sa modific ultimul post!

L.E: Cautand info despre Revo, am vazut ca au introdus si un Stage2 pentru motorul 2.0 TDi 170 cp CR, ajungand la un maxim de 221 cp si 471 Nm, dar care lucreaza numai in legatura cu DPF Bypass, care din cate am gasit pe la colegii de la Seat, ar veni de la Milltek. Ce presupune aceasta modificare? Cum va sta cu fumul si noxele eliminate dupa scoaterea DPF-ului din circuit?

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Fiind diesel, alege doar stage I. Nu e nevoie de mai mult pentru o limuzina, iar cuplul va fi oricum arhisuficient, plus ca fiabilitatea va ramane cam la aceleasi cote.

As adauga o insonorizare cu STP/ Dynamat(dupa resoftare, ca sa nu zici ca nu mai trage:) ) a.i. sa te poti bucura la maxim de Dynaudio, folie peste tot, daca iti place si mai tarziu alte jante.

Atat vad eu pe un CC.

Link către comentariu

Frumoasa masina! O alternativa mai ieftina la CLS :) Am avut si eu un CC de 140 de cai si mi-a placut foarte mult..scaunele si pozitia la volan sunt foarte misto, am apreciat si geamurile fara rama..

Multi km fara incidente iti doresc! :)

Link către comentariu
lambda_dryver
Publicat (modificat)

Merci corad0! Intr-adevar are o linie foarte draguta si este mai ieftin clar decat CLS-ul :)). Geamurile fara rama sunt senzationale. Imi plac super mult. La fel si tie cu decapotabila! :D.

Fiind diesel, alege doar stage I. Nu e nevoie de mai mult pentru o limuzina, iar cuplul va fi oricum arhisuficient, plus ca fiabilitatea va ramane cam la aceleasi cote.

As adauga o insonorizare cu STP/ Dynamat(dupa resoftare, ca sa nu zici ca nu mai trage:) ) a.i. sa te poti bucura la maxim de Dynaudio, folie peste tot, daca iti place si mai tarziu alte jante.

Atat vad eu pe un CC.

La alte jante m-am gandit si eu si anume la modelul Sagitta, dar din pacate, sunt prea mari pentru drumurile noastre "europene". Deja au aparut urme pe astea de 18"... Nu vreau sa dau o galagie de bani pe jante si dupaia sa ma dau jos din masina si sa le vad zgariate. Momentan nu se pune problema de alte jante.

Insonorizare, de ce ar fi nevoie? Nu de alta, dar in masina cu geamurile inchise nu vibreaza nimic la volum mare. Este chiar necesara? Si legat de ce folie ai facut referire?

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Nu ma refeream la jante mai mari, ci doar la alta firma/ model. Ceva mai interesant si mai usor precum BBS VZ033 sau CK.

Insonorizarea presupune demontarea usilor si montarea de material fonoabsorbant in 2-3 straturi, eventual si in oala rotii de rezerva. Stiu ca acum iti pare ca nu e loc de imbunatatire, dar vei vedea ca vor disparea mai toate zgomotele din exterior, iar muzica va suna mai plin si mai clar. Va complimenta in mod sesizabil Confidence-ul de pe masina ta si nici nu costa mai mult de 250-300EUR.

Cand spuneam de folie, ma refeream la folie de geamuri, 73% pe fata si tot atat pe spate.

P.S.: In caz ca nu ai facut-o deja, scapa de presurile alea de cauciuc. Nu au ce cauta intr-o masina frumoasa si cu pretentii. :D

Modificat de JUG
Link către comentariu

BBS VZ033 se numesc si BBS CH ;) Din punctul meu de vedere, nu se potrivesc pe CC. Cele OEM de R, 19" pe negru, cred ca ar fi perfecte :D

Link către comentariu

Se pot numi si CH, numai ca nu intamplator i-am spus de VZ, ci pentru ca nu vad de ce si-ar fi pus jante pe care sa scrie "Motorsport" atat timp cat el are CC.

Da, ar fi si Talladega o optiune interesanta. Nu stiu cu ET-ul...

Link către comentariu

S-ar putea sa fie nevoie de distantiere de 10, dar ar arata genial!

Link către comentariu
lambda_dryver

Cand spuneam de folie, ma refeream la folie de geamuri, 73% pe fata si tot atat pe spate.

P.S.: In caz ca nu ai facut-o deja, scapa de presurile alea de cauciuc. Nu au ce cauta intr-o masina frumoasa si cu pretentii. :D

Pe spate am deja geamuri fumurii din fabrica si sunt destul de inchise pentru gustul meu. Nu se vede inauntru decat noaptea cu lumina din interior aprinsa, altfel e bezna, iar ziua trebuie sa lipesti fata de geam ca sa vezi ceva si nici atunci nu perfect. Pe fata nu stiu daca merita si n-am chef nici de probleme cu RAR/ITP/Politia. Si pe langa asta, nu am vazut inca folie care sa arate asa bine ca cele ionizate... Ionizatul geamurilor fata e alta poveste si in legatura cu asta trebuie sa ma interesez :D. Merci de idee JUG!

Cat despre insonorizare, mi-ai dat tema de gandit si o sa ma interesez. Poate dupa resoftare si lumini, urmeaza asta.

BBS VZ033 se numesc si BBS CH ;) Din punctul meu de vedere, nu se potrivesc pe CC. Cele OEM de R, 19" pe negru, cred ca ar fi perfecte :D

Sincer, si mie imi plac mai mult cele OEM de R decat BBS-urile alea, dar tot pe 19" ar merita sa fac trecerea, caz in care, automat, prefer Sagitta-urile Gunmetal care arata superb :icon_redface: .

Link către comentariu
CristianMarin

19" in RO? Nu-ti recomand. Eu deja am o galma la cauciucul stanga fata....

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
lambda_dryver

La acelasi lucru ma gandesc si eu... Galme mai greu: sunt unul dintre maniacii care incearca sa ocoleasca mai toate gropiile :)), dar si eu mi-am atins o janta de o bordura la o parcare laterala foarte stramta pe Lipscani :|... De aceea e un lucru care nu ma lasa sa faca aceasta alegere, altfel foarte misto.

Link către comentariu
CristianMarin

Crezi ca eu nu le ocolesc? Dar sunt momente cand alegi cea mai mica groapa.... Pentru protectia jentilor niste cauciucuri runflat te ajuta...

Link către comentariu
lambda_dryver

Intr-adevar, Bucurestiul de multe ori nu ne da alta optiune... Cauciucuri Runflat am deja, deci o grija in minus :D.

Link către comentariu
CristianMarin

Daca ai runflat cum ai reusit sa zgarii janta? Ca au buza care depaseste janta destul de consistenta. Ce cauciucuri ai?

Poate daca o lasai pe ea sa parcheze nu zgariai janta.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu
lambda_dryver

Am ContiSportContact3 si intr-adevar au o buza consistenta... Am vrut sa o las pe ea, dar nu putea ca era prea mic spatiul si pe trotuar. Facand multe manevre ca sa intre, mi-a alunecat o roata de pe bordura si cred ca atunci s-a zgariat... Asta e acum. Dar mi-ar fi mila de unele pe 19" noi :D.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!