Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Postare recomandată

Multumesc pentru urari. M-am distrat de cateva ori cu noile frane si chiar se simte imbunatatirea, mai ales la franari repetate. Momentan, o sa le las asa, si poate pe viitor, cand o sa mi se refaca bugetul, o sa le schimb culoarea. Oricum, live arata mult mai bine ca-n poze (tipic :)) ).

Link către comentariu

Ok. Astazi stateam si ma gandeam ca tocmai a aparut o noua intrebare si anume, ce placute de frana sa folosesc? Momentan, pe fata am ds2500 si pe spate TRW stock, si m-as orienta catre altceva, care sa franeze la fel/aproape ca ds2500, dar fara praful si zgomotul acestora si care sa suporte si senzorul de uzura al placutelor. TRW-urile de pe spate au prea mult metal si deja imi zgarie discurile, deci si alea trebuie sa plece.

Ceva sfaturi?

Link către comentariu

Carbotech 1521 daca vrei putin praf si sa nu scartaie deloc sau AX6 cu putin mai mult praf, performante sporite si ceva zgomot.

Cat despre rezistenta lor, nu are rost sa vorbesc. Par de "netocit" pe strada si sunt la bani de DS2500.

Alta varianta, Pagid Blue RS4-2.

P.S.: Ce anvelope ai?

Modificat de JUG
Link către comentariu

De ATE Ceramic am gasit review-uri si intr-adevar au o franare mai slaba, dar nu scartaie. JUG -> Cartotech 1521 sigur nu scartaie? Am gasit review-uri pe net despre ele si majoritatea de asta se plangeau. De AX6, nu mai vorbim. Prea racing pentru ce am eu nevoie. Totusi, n-am gasit nimic despre Pagid-uri...

Ca anvelope, momentan, am ContiSportContact 3 Runflat pe 18". Daca dau jantele pana in ianuarie, probabil tot aceleasi cauciucuri o sa-mi iau, dar pe 19" :D. Sunt cam galagioase, ce-i drept, dar au aderenta misto pe ploaie. Pe uscat scartaie ce scartaie, dar parca nu pierd aderenta...

Link către comentariu

1521 nu au de ce sa scartaie prea tare. Am avut XP8 si alea scartaiau tare, dar sunt cu 2 clase peste 1521, deci e de asteptat.

Pagid scartaie putin si rar. Asta am eu acum si sunt ok.

Intrebam despre anvelope pentru ca o placuta prea puternica, impreuna cu kit-ul de R32, poate duce usor la blocarea rotilor la o frana agresiva.

La capitolul anvelope, best buy ar fi Hankook Ventud Evo si GY Eagle Asymmetric 2.

Link către comentariu

Probabil ca intre ATE Ceramic si Pagid Blue o sa se dea lupta. Sa ma mai documentez sa vad pana la urma care o sa fie. Daca zici ca Pagid-urile nu-ti scartaie, atunci m-as orienta catre ele...

Ca anvelope, ma enerveaza teribil faptul ca la noi nu se aduc Runflat-uri. Pe 235 latime cat am eu, chiar si daca rtec pe 19", tot nu gasesc RF, decat model ca astea care le am acum.

P.S: Am vazut cum e cu blocatul rotilor cu noile frane :D.

Link către comentariu

Eu unul nu mi-as mai lua tot RunFlat-uri. Sunt mai tari si pierzi mult confort(mai ales daa treci la 19"), plus ca sunt mai scumpe.

Link către comentariu

De ce sa fie mai tari? Au doar un strat de caucuic moale pe interior care astupa eventuale intepaturi.

Link către comentariu

S-ar putea sa fie mai tari si datorita faptului ca au peretele lateral "ramforsat", spune producatorul, cu un cauciuc mai dur pentru a sustine greutatea masinii, dupa ce a pierdut presiunea. Unul din marile avantaje care m-a si convins sa merg tot pe RF-uri este ca au o buza de protectie a jantei, iesita in afara, care, la bordurile din Bucuresti, este super utila. Din pacate, intr-adevar, diferenta de pret fata de unele normale, este cam ca o lovitura sub centura ...

Link către comentariu

Hehe, de-ar fi fost doar cauciuc moale ce frumos era...uite ce e de fapt:

"The ContiProContact SSR features an all-season tread compound molded into a symmetric, notched-rib tread design that provides continuous tread contact with the road to enhance steering response and handling while its wide circumferential grooves promote hydroplaning resistance and wet traction. Continental's PROactive Edge Technology places at least 800 arched edges in each ContiProContact SSR tire's tread design to bring more active edges into the contact patch to promote stormy-weather traction while allowing the pattern elements to transfer smoothly from edge to edge to minimize on-road noise.

The tire's internal structure includes twin steel belts reinforced by spirally wrapped nylon to stabilize the tread area promoting uniformity and high-speed durability along with reinforced self-supporting sidewalls that prevent the inside of the tire from getting pinched between the road and the rim in the event of a loss of inflation.

Nu numai ca sunt sensibil mai dure, dar sunt si mai grele decat cele conventionale.

Daca vrei protectie a jantei nu e obligatoriu sa iei runflat. Sunt atatea cauciucuri cu protectie...si Dunlop SportMaxx GT ale mele au si e destul de maricica.

Modificat de JUG
Link către comentariu

Cred ca astea sunt ale cauciucuri. Le-am avut in mana, ca am schimbat doua cauciucuri. Au pe interiorul caii de rulare un material galben, moale. Eu vorbesc de ContiSportContact3 RunFlat.

Link către comentariu

Posibil, nu zic, dar eu unul nu stiu de runflat fara camasa interioara de otel.

Modificat de JUG
Link către comentariu

Tind sa cred ca amandoi aveti dreptate :)) . Strict teoretic, degeaba ar avea materialul acela care izoleaza pe interior, dar nu ar avea camasa interioara, pentru ca s-ar face franjuri pneul mergand fara presiune. Posibil sa nu fie vizibila pe interior (acoperita cu un strat de cauciuc, ceva) ?

Link către comentariu

Intai sa dau jantele si dupaia o sa ma orientez catre cauciucuri. Imi fac cu ochiul si Ultrac Sessanta :D. Momentan, n-as vrea sa renunt la Runflat, dar daca nu au un raport performanta-pret pe masura, ma voi orienta catre altceva...

Link către comentariu

Cam asa s-a finalizat intalnirea CC-urilor din seara asta. Tot respectul, domnilor, pentru niste "bijuterii" pe roti ce avem :D!

Si niste pozici...

post-106153-0-42944900-1352926173_thumb.

post-106153-0-54374100-1352926177_thumb.

Link către comentariu

data viitoare mergem cand nu e nici dracu si le aliniem pe toate in poza :)

asta daca primiti si mai rapciugoase in cadru :P :))

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu

LOL, n-ai cum sa spui RAPCIUGOASE, si sa te referi la un passat cc. Parerea mea de nou posesor! :)) doar ti-am spus ca mi-a atras atentia in trafic..

Link către comentariu

data viitoare mergem cand nu e nici dracu si le aliniem pe toate in poza :)

asta daca primiti si mai rapciugoase in cadru :P :))

Gresit, un cal de rasa ramane de rasa toata viata!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!