Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 12 ore, cascadoru a scris:

intrebati la service BOSCH, o sa aveti mai repede succes decat la vanzatorii de piese auto.

Am gasit la magazin.

Tre sa sti unde sa cauti.

Nu orice distribuitir le are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.6 , nu sint interesat.Am intrebat cand am vazut aici ca nu af fi usor de gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.05.2012 at 0:44, hallucinogen a scris:

Poze cu rola intinzatoare de la kitul de distributie pe care il avea masina

pompa veche plina de span + coduri

rezervor curatat

Sper ca in maxim 2 zile masina sa fie gata

post-43557-0-71059600-1336513330_thumb.j

post-43557-0-12062300-1336513334_thumb.j

post-43557-0-12082900-1336513340_thumb.j

post-43557-0-59683200-1336513347_thumb.j

post-43557-0-27170200-1336513353_thumb.j

post-43557-0-47380600-1336513357_thumb.j

Eu nu mai inteleg nimic, azi am gasit si eu span in filtru de motorina dupa ce s-a aprins acea spirală. Acum 2 luni am schimbat toată distributia la reprezentantă. De unde apare acest span, de la care pompă. A fost schimbata si pompa de apa pe original, tot chitul 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/7/2021 at 3:01 PM, DeViAnS said:

Ai reținut și niște preturi pentru ele?

Cam 1000 ron amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Codri a scris:

Eu nu mai inteleg nimic, azi am gasit si eu span in filtru de motorina dupa ce s-a aprins acea spirală. Acum 2 luni am schimbat toată distributia la reprezentantă. De unde apare acest span, de la care pompă. A fost schimbata si pompa de apa pe original, tot chitul 

 

Nu are treaba distributia.

Pompa de inalta fabrica pilitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Codri Pai si iti mai merge motorul ? Despre ce masina vorbim ? Daca da, fa ceva cat mai poti pentru ca altfel o sa schimbi tot sistemul de injectie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre un golf 7 variant diesel 2.0 de 150 cp din 2016,am gasit putin span in filtru, apoi am desfacut si regulatoru de pe pompa de inalte, cred ca asa ii zice, are 2 suruburi, aici este curat, dar nu stiu cum sa mai amorsez pompa de inalte dupa ce am pus inapoi aceea piesa

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porneste dupa ce ai scos regulatorul?Ai scos motorina din gaura regulatorului?De amorsat o amorsezi cu vcds ul,dar chiar si fara amorsare ar trebui sa porneasca fara probleme daca n ai scos motorina din gaura aia.Si eu am verificat de span demontand regulatorul,am scos motorina de acolo cu niste servetele si n am mai umplut o la loc.A pornit la prima cheie,dar a invartit ceva pana a luat o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

M-am hotarat sa renunt la cp4 datorita potentialelor probleme ce pot aparea la aceasta pompa si voi face retrofitul la cp3.

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Am un prieten cu un CBAB si de ceva timp a aparut un comportament ciudat al motorului.

Cateodata oscileaza la ralanti si senzorul de presiune de pe pompa bazaie (zornaie) foarte ciudat. Cunosc sunetul motorului si al senzorului ... ca o am pe a mea din 2012. Pur si simplu nu se (mai) aud la fel...

In zona de sus, unde se afla injectoarele, rampa si conductele baltesc in ulei (cred eu ca e ulei, ca nu miroase a motorina). La mine e uscat acolo.

Am demontat senzorul de pe pompa si e curat, nici urma de span sau alte impuritati.

 

Am pus un VCDS pe ea si vad fluctuatii mari la High Fuel Pressure pe 001 la Engine->Measuring Blocks. Flunctuatiile sunt intre 184 - 400 bar la o turatie de 874rpm.

De asemenea la injection quantity:  cyl1: 0.19, cyl2: -0.40, cyl30.24, -0.05. Pe cyl 2 mereu este la -0.40 si in turatie cyl1 are 0.40

 

Din istoricul VW am vazut ca avut la un moment dat problema spanului prin 2012 si a fost schimbat totul (pompe, injectoare, rampa) prin Germania, dar pare ca totul a fost pus original si a mers si merge in continuare perfect.

 

Pot face o proba cu senzorul de pe masina mea? E doar demontare/montare sau trebuie facuta vreo procedura/setare de baza? De asemenea, aceeasi procedura este si pentru senzorul din capul rampei?

 

O sa las un link aici cu niste filmulete inregistrate de curand. Poate cineva are o idee... 

Link: Valori VCDS

20210301_225154.jpg

20210301_225159.jpg

20210301_225210.jpg

20210301_225220.jpg

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metering valve-ul de pe pompa poti sa l inlocuiesti linistit ca nu trebuie codat.Nici senzorul de presiune de pe rampa nu trebuie adaptat,dar te sfatuiesc sa nu-l desfaci ca e posibil sa ai pierderi de presiune pe la el,sunt sanse sa nu mai etanseze bine dupa demontare.Si la mine presiunea data de pompa oscileaza destul de mult in relanti,in turatie nu mai exista acele oscilatii.Devierile pe injectoare arata destul de bine.Teoretic,presiunea in relanti nu ar trebui sa oscileze mai mult de 30 de bari,dar am observat oscilatii mari la multe masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cand am zis ca oscileaza la ralanti, am vrut sa zic ca si turatiile motorului oscileaza.  Se simte cum incepe sa galopeze putin si isi revine. Si toata treaba asta se repeta incontinuu si cand e cald si cand e rece motorul. Gandul meu initial a fost sa cumparam un metering valve nou, dar mai intai as face o proba cu al meu. Ciudat este ca a mea e mai veche cu un an (printre primele modele de CR din 2008) si nu am niciuna din problemele astea😰. Merci Dan

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este putin probabil sa iti dea metering valve-ul acele oscilații,  insa foarte probabil ca regulatorul de presiune de pe rampa sa iti faca figuri. Fa proba cu al tau liniștit. O sa porneasca mai greu la prima cheie fiindca trebuie sa bage motorina pana se umple rampa comuna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la un Volkswagen Jetta 1.6 2011 , cand trece peste 3000 de ture apare "spirala" in bord , iar masina nu mai vrea sa traga. Am fost la mecanic, a pus-o pe tester si i-a dat presiune slaba. A zis ca e pompa de inalta, am schimbat-o, dar tot nu merge. Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am desfacut si eu regulatorul de pe pompa de inalta sa vad daca are span, dupa ce l am montat la loc nu a mai pornit masina , mentionez ca am amorsat pompa cu vcds. Are cineva vreo idee cum sa o pornesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, citeste topicul meu ( prima postare ) ; aceeasi problema am avut cand am luat masina. Desfa pompa bucati si vezi sa nu ai pe acolo o bucatica de span. Inainte de asta, pune vcds si vezi daca face presiune la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Stetcu Gabriel

@EEXCALADE ziceai ca motorina E5 de la pompa este aceeasi doar ca cea premium are aditivi. Recomanzi sa alimentez doar cu motorina premium indetrimentul celei normale? Ar fi posibil ca motorina premium sa fie mai uscata comparativ cu cea normala si sa afecteze pompa de inalta?

Am observat ca B7[bio diesel 7%] scrie la ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 50.000 km cu maxx motion iti pot spune ca totul e ok ,nu e “uscata” 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut .

Am un Superb 2 CFFB si in urma cu vreo 4 luni mi s-a aprins bujia in mers si mi-a limitat puterea .

Masina are ~550.000 km , pana la faza asta n-a facut nici o figura , e la mine de la 330k .

Am erorile P1065 (abatere de la reglaj ) si P008800 ( presiune rampa carburant prea mare ) . Le-am sters, am facut o recalibrare din vcds a senzorului iar dupa am mai facut vreo 6-7000km fara probleme pana ieri cand erorile au aparut din nou .

Mentionez ca nu sunt in tara si nici perspective sa ajung curand nu sunt iar de masina am nevoie ca de aer pe aici .

Astazi cand s-a aprins am oprit motorul din mers iar la repornire eroarea a disparut si masina mergea normal .

 

Log-325520km-VALORI .txt Log-CT111JAW-TMBAE73T1B9066009-325520km-p008800.txt

Modificat de Nyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

 

Am un Seat Exeo 2013, cod motor CJCA, 2.0 TDI, 143, multitronic, de ceva timp (o luna) am sesizat ca motorul merge un pic neregulat, consumul a crescut si in turatii mari nu trage liniar, mai ales la cald, am niste valori dubioase pe injectoare, masina o am de doua luni. Am facut cateva screenshoturi la valorile de injectie. 

Exista posibilitatea ca senzorul de presiune din rampa sau regulatorul de presiune din rampa sa influenteze valorile la injectoare asa? 

Valorile la injectoare fluctueaza mult.

 

Va multumesc mult si astept un sfat din partea dumneavoastra.

 

IMG1.JPG

IMG2.JPG

IMG3.JPG

IMG4.JPG

Modificat de thegeorgest
Multumiri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat regulatorul de pe pompa, nu se vad urme de span .

Intrebarea este :Se poate verifica in vreun mod regulatorul ?

IMG-20210409-WA0005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit probleme de high pressure datorita garniturilor de la regulatorul de pe pompa, ale tale sunt in stare buna?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ce l-am mai desfacut inca o data dar nu vad nici o garnitura .

LE: Da , vad ca este doar o garnitura , arata ok  , nu se vede ciupita .

Modificat de Nyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune daca urmatoarele coduri sunt echivalente ?

Eu am 0928400768 , iar pe ebay am gasit ca ar fi echivalent cu codul 0928400706 .

Mentionez ca ma aflu in Norvegia iar preturile de aici la piese sunt cel putin duble fata de ce e in europa .

0928400768 pe Bosch este undeva la 200 euro .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!