Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Am facut si l-am mai postat acum ceva timp. Totul este in regula cu ele. Rontaiala o am un pic mai proeminenta la cald si incepand cu 1800 rotatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminwon ai soft Dieselgate inca pe masina? 

 

Ceva similar aveam si eu inainte sa il dau jos si sa revin la versiunea de fabrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din contra, un avantaj al DG e mersul mai silentios, asta daca nu ai prbl la sist de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este diesel gate! Am regenerari foarte rare, cred ca undeva la vreo 350...400km, mers prin oras 80%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

fa testul de retur injectoare cu setul de furtune si eprubete

uite cum arata sdv-ul https://www.vidaxl.ro/e/vidaxl-set-debitmetru-pentru-diesel-rampa-comuna-cu-set-de-adaptoare/8718475826804.html?gclid=EAIaIQobChMIg9X0hrHK9wIVkrLVCh3qjgtvEAQYAiABEgIRpPD_BwE

au la service-uri

On 05.05.2022 at 7:20, cosminwon a scris:

Salut! La masina actuala Passat B7, 2.0, CFFB, am o rontaiala de injectie cand accelerez. Rontaiala este ceva gen motor de Renault sau de Opel. Injectoarele sunt perfecte, presiunea ceruta este egala cu cea facuta... totul este ok pe vcds. Masina porneste bine, nu scoate fum, doar ca se aude clantaneala aia de injectoare.

Sa fie oare regulatorul de pe rampa de injectie? 

Aveti cumva idee ce sa mai caut? Multumesc! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Detin o skoda octavia 2 1.6 CAYC si la un moment dat a inceput sa imi intre in limp mode.

Aceasta intra inainte in limp mode in treapta 2 dupa 3000 ture sau treapta 3 dupa 2000 de ture (in momentul in care avea nevoie de presiune mai mare in rampa intra in limp mode). Acum e in permanenta in limp mode.

Eroarea data pe tester delphi a fost “fuel rail pressure low-Permanent”

Am schimbat in ordinea urmatoare:

1.filtru motorina

2.senzor presiune rampa

3.regulator debit de pe pompa de inalta (nu am vazut semne de pilitura cand am schimbat regulatorul)

4.supapa control presiune rampa

Urmeaza acum sa schimb pompa din rezervor.

Ideea e ca am desfacut cele 2 injectoare din partea dreapta (cele de pe partea cu bateria masinii) ca sa le curat si cred ca am stricat unul dintre ele deoarece in momentul de fata dupa ce le am montat la loc se aude un rontanit metalic la motor.

Banuiesc ca am stricat un injector fiindca am dat cu peria pe capul injectorului ca sa il curat (asa am vazut intr un clip pe ytb cu un baiat care le curata) ulterior m am gandit ca e posibil sa il fi stricat (mentionez ca doar pe un injector am dat cu peria de sarma in capul lui).

Intrebare:

Se poate reconditiona injectorul stricat?

Aveti alte sugestii pentru problema cu limp mode ul in cazul in care nu se rezolva nici dupa schimbarea pompei din rezervor?

Mentionez ca am desfacut deja pompa din rezervor si am curatat-o de mizerie.

Mentionez ca nu sunt mecanic de profesie, am invatat pe parcurs cat de cat.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La low.presure, verifica pompa de inalte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Se pare ca problemele la mine continua cu motorul CAYC.

 Zilele trecute când urcam un deal s-a aprins spirala intermitent și motorul nu mai trăgea, după care la prima pornire a dispărut eroarea. Ulterior am mai făcut un drum de 100 km, totul Ok, zic hai sa merg pe centura Bacăului sa văd ce s-a mai făcut. Mergeam constant la 2200 rot/min, când in 3-4 km s-a aprins intermitent spirala din nou.

  Cât merg cu ea prin oraș nu se aprinde nimic.

 Astăzi o pun pe tester și am stocată eroare P0087.

 Cu ce ma sfătuiți sa încep? Mecanicul spunea sa încercam sa înlocuim in prima faza rampa.

Mulțumesc frumos.

DF8DB4FF-6B38-4327-9521-51C5EB65C3BA.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@smurff1 verifica senzor, regulator, injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica de pilitura, primadata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot CAYC are pompa Conti, nu strica verificarea, dar, ca posesor de CAYC cu 300.000+km, as zice ca regulatorul nu mai deschide cum trebuie si, cel mai probabil, injectoarele pierd pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos.

Aveti cumva niste coduri pentru senzorii de pe rampa?

Injectoarele ara consum de 0.2 litri la relanti cand motorul este cald si motorul nu are fluctuatii.

Este vorba de regulatorul de pe pompa sau de cel de pe rampa?

Modificat de smurff1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei, eu iti recomand sa iei rampa echipata.

Verifica ce oscilatii de presiune ai la fuel presure.

Injectoarele astea is tare sensibile.

Am vaz motor cu inj noi, din reprezentanta si functiona aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

 Multumesc frumos.

Acum schimb cu o rampa echipata sa vad ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat și rampa completa și problemele sunt aceleasi.

presiunile sunt normale, injectoarele compensează cel mult 0,5.

maine schimb și pompa de injecție.

 Nu știu ce sa-i mai verific…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@smurff1 Daca esti din Bacau de ce nu mergi la colegul Catalin , cred ca ai cele mai mari sanse de reusita asa. Spor la rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos, cred ca pana la urma ajung la el.

 Vreau sa mai fac o încercare mâine cu o alta pompa.

 Ce ma intriga cel mai tare, e ca eroarea apare cel mai des când intru in depășire in rampa, cu viteza a 3-a sau a 4-a, când apeși mai tare pe pedala, in rest dacă o iau încetișor nu apare.

 Dacă stau bine sa ma gândesc s-a mai oprit o data in mers și a pornit foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut test retur injectoare? daca de p0087 e vorba...nu am urmarit de la inceput 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dupa ce inlocuiesc si pompa, asta urmeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus alta pompa ?

Ce ai reusit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 Mi-a venit inima la loc. Problema a fost rezolvată prin înlocuirea senzorului de pe pompa, acum și mașina parca trage mult mai bine.

 Va mulțumesc frumos tuturor pentru toate informațiile și va doresc o seara minunata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
andreidumitru

Buna, de putin timp ma lupt cu urmatorile erori pe sistemul de injectie la un Phaeton 3.0 TDI 239cp CEXA (log erori.txt). Problema este ca la plecarea usoara de pe loc incepe sa palpaie spira de la bujiile incandescente si masina intra in limp mode din cauza erorii 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 005 - Too Low - Intermittent. Daca plec mai agresiv eroarea nu apare pana la urmatorul semafor cand incep sa ma pun in miscare. Masina trage foarte bine, porneste bine la rece/cald. Am desfacut si senzorul/supapa de pe pompa si totul era curat.

Am incercat sa fac si un log in mers (nu stiu cat de corect si daca pe grupurile care trebuie) si mie mi se pare ca presiunea variaza destul de haotic.

Daca aveti recomandari de alte teste / masuratori ce le pot face cu VCDS-ul pentru a incerca sa izolez problema as aprecia.

Multumesc!

Capture.JPG

log erori.txt log mers.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Situatia mea este urmatoarea, am un Golf 6 2.0 TDI CBAB care m-a lasat in drum dupa ce a intrat in limp si apoi s-a oprit din mers. Problema a fost pompa de inalte care a facut extrem de multa pilitura. Am inlocuit pompa de inalte, a fost curatata toata instalatia inclusiv rezervor + schimbat filtru si am schimbat toate injectoarele pt ca erau praf de la pilitura. Dupa operatiune masina a mers brici, am mers o zi intreaga cu ea pana cand s-a aprins iar spirala si motorul apoi a intrat in limp. Desfac capota, un furtun de retur nu avea colierul strans si scapa motorina. Am strans colierul si am plecat iar la drum, masina functionand din nou perfect. Dupa cativa km a intrat in limp iar pana ziua urmatoare cand am ajuns cu ea la mecanic nu a mai pornit deloc. Mecanicul mi-a schimbat pompa din rezervor zicand ca acolo e problema. Masina tot nu porneste, cand dau la automat dupa cateva secunde porneste motorul dar se opreste instant, pe tester presiunea in rampa este perfecta pt pornire deci primeste motorina, injectoarele la fel, eroarea ce o are e low fuel pressure dar asta probabil a ramas de cand am depistat furtunul care scapa motorina, nestergand eroarea. 

 

Dupa toate astea masina tot nu porneste, as aprecia niste idei despre ce sa mai verific. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil spanul ramas in instalatie (de la lucrare facuta partial) a distrus inectoarele.

Trebuia inlocuit tot sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89
1 hour ago, andreidumitru said:

Buna, de putin timp ma lupt cu urmatorile erori pe sistemul de injectie la un Phaeton 3.0 TDI 239cp CEXA (log erori.txt). Problema este ca la plecarea usoara de pe loc incepe sa palpaie spira de la bujiile incandescente si masina intra in limp mode din cauza erorii 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 005 - Too Low - Intermittent. Daca plec mai agresiv eroarea nu apare pana la urmatorul semafor cand incep sa ma pun in miscare. Masina trage foarte bine, porneste bine la rece/cald. Am desfacut si senzorul/supapa de pe pompa si totul era curat.

Am incercat sa fac si un log in mers (nu stiu cat de corect si daca pe grupurile care trebuie) si mie mi se pare ca presiunea variaza destul de haotic.

Daca aveti recomandari de alte teste / masuratori ce le pot face cu VCDS-ul pentru a incerca sa izolez problema as aprecia.

Multumesc!

Capture.JPG

log erori.txt 2.78 kB · 1 download log mers.xls 160.5 kB · 0 downloads

Mereu se intampla asta... am observat ca daca posteaza un coleg o problema , si dupa putin timp,apare alt coleg si posteaza problema lui, primului nu i se mai raspunde , lucrul asta se intampla pe tot forumul.

 

Sa revin cu un raspuns la postarea colegului.

In prima faza schimba regulatorul de pe rampa, daca problema persista schimba-l pe cel dupa pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!