Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut, din pacate am o problema cu un audi a5 2.0 CAHA stiu ca este grup dedicat Vw dar poate ma puteti ajuta,de 3 zile ma confrunt cu problema, luni mergand pe autostrada sa aprins spirala si masina nu mai tragea, am tras repede pe dreapta, am oprit motorul, am repornit masina functionand normal, am ajuns acasa am pus testerul aveam eroare 5211- Fuel Rail System pressure P 0087, am desfcaut sa verific daca pompa a facut span, este curat locasul ala, masina a pornit perfect am mai facut inca 10-15 km. A doua zi dupa pornire masina sa oprit in mers, din nou am desfacut sa vad daca are span, este curat locasul ala, acuma are alte 2 erori masina 5227 Fuel rail/ system pressure P 0087 si 5231 fuel rail/ system pressure P 0087. Am amorsat pompa, a, sters erorile dar tot degeaba masina nu mai porneste.

Am făcut poza și când am dat la automat sper ca am selectat Câmpurile care trebuie. Cu ce as putea sa incep sa verific ?

index.jpg

index1.jpg

index2.jpg

index3.jpg

index4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

O sa te lase pompa de înaltă. E doar începutul. Asa a făcut și a mea,tot caha, aceasi eroare, doar ca la mine s-a oprit în mers și nu a mai pornit deloc. Am înlocuit pompa, și mașina merge perfect. Tot fără span era și a mea. 

Dar poți încerca și cu alt regulator de pompa(metering valve), regulator de rampa, și senzor, poate la tine e altceva. Sau pompa de medie sub prag dreapta. 

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat ieri cu alt regulator de pompa, amorsata si nu porneste, Pompa medie de sub prag nu se poate actiona, testa  cumva cu vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de medii nu o poti testa cu vcds ul.Vezi ca unii colegi de forum au mai patit ca tine,si a trebuit sa desfaca capul pompei,au sters foarte bine componentele,apoi masina a pornit fara probleme.Iti cere la pornire 280 bar iar pompa ta nu face decat 11.Au patit treaba asta exact dupa ce au demontat regulatorul de pe pompa sa verifice daca au span,apoi motorul nu a mai pornit.A ajuns un pic de aer intre capul pistonului si supapa prin care ajunge motorina in capul pistonului.Cauta pe forum,ca au explicat ei in amanunt exact cum au procedat cand au desfacut capul pompei.

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit o parte din topic, ei au intampinat pb asta dupa ce au verificat daca au span in pompa, la mine masina a pornit dupa ce am verificat a mai mers cativa km si sa oprit a 2 zi in mers, O sa desfac capul pompei sa vad daca acolo este motorina. Poate sa fie de la pompa de medii sa nu faca presiunea ceruta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit prima data cand am scos regulatorul de pe pompa. Am dat la automat mult, pana s-a terminat bateria. Am lasat-o 2 ore fara sa-i fac absolut minic, a pornit la prima cheie dupa ec i-am dat curent.

Vineri am inlocuit pompa cu cp3, aceeasi eroare, presiune prea joasa la rampa, spirala in bord si limp mode. Inlocuiesc pe rand...senzor, regulator de pe rampa, daca nici asa nu merge dezemembrez seat fr cega

Am scos mufa senzorului de pe rampa, motorul s-a accelerat putin dar nu mai intrerupe, bineinteles spirala si ea prezenta.

In poza am prins consumul la relanti dupa montarea pompei cp3 si cu mufa senzorului de pe rampa scos, am prins poza cand era intermitent dar prerzent. 

20220305_125622.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dat jos si pompa aia aditionala de motorina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am dat pompa auxiliara jos. Azi am inlocuit senzorul de pe rampa, maine inlocuiresc regulatorul, tot de pe rampa.

Am eroare de fuel pressure too low.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , uneori ma confrunt cu urmatoarea problema : cand pornesc masina la rece trepideaza si parca merge in 3 daca accelerez gata isi revine , nu face tot timpul doar uneori, nu scoate fum , la cald nici o problema motorul merge rotund , uneori daca e parcata cu fata in sus , cand dau sa plec parca nu se alimenteaza prima data , trebuie sa i dau sprituri din acceleratie de 2 3 ori ca sa si revina. Masina in cauza octavia 1.6 tdi an 2012 !!! 

Si inca ceva vara de exemplu daca pornesc ac si am nevoie sa raceasca masina repede se simt niste trepidatii , dar numai cand functioneaza ac , daca il opresc adio trepidatii !!! Orice info e binevenit ! Multumesc , o zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_2022-03-12-21-25-04-320_com_ovz.carscanner.thumb.jpg.1999982e48e21ad4eb1ddcd006ac0a68.jpg

este exact cand am.pornit masina si mentionez ca au fost cateva fluctuatii dar nu pe turometru , doar am simtit cu trepideaza putin si nu merge rotund!!!

Celelalte 3 sunt dupa vreo 5 7 km parcursi !!!

Nu sunt prea priceput sper sa ajute la ceva ce am pus aici !

Multumesc frumos!

Screenshot_2022-03-12-21-38-12-344_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_2022-03-12-21-38-03-495_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_2022-03-12-21-37-55-759_com.ovz.carscanner.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Beldiman Ciprian

Salut 

Masina in cauza SEAT LEON 1P 2010 1.6TDI CAYC

Am probleme la pornire, in ultimul an de vreo 4 ori mi-a facut figuri ( si la cald si la rece)

Cel mai rau azi dimineata am incercat vreo 15 min sa o pornesc si nimic, de obicei porneste la prima cheie la sfert.

Azi pe la 15:00 a pornit la sfert de cheie si am dus-o la tester sa ii fac o diagnoza valori perfecte la pompa , la injectoare , nici o eroare nu da pe tester.

Mentionez acum 3 luni am mai patit nu mi-a pornit dimineata apoi dupa 2 3 ore a pornit si la tester valori perfecte nici o eroare.

Azi mi-a zis mecanicul ca banuieste ca undeva de la pompa rezervor spre pompa de inalte ar putea sa piardă presiune ...dar nu are o concluzie sigura a spus sa facă mai des si sa revin 🤦‍♂️

A mai patit cineva, ce ar trebui să mai verific ?

Precizez bateria de un an , buji noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ciprian,

 

Pe masina mea am 2.0 cega, pompa din rezervor face 0,5bar, pompa auxiliara facea 4 bar iar pompa de inalta 240/250 bar la relanti, acestea sunt valorile mele. Verifica imperuna cu mecanicul tau valorile respective(pe auxiliara si rezervor cu manometru). Nu stiu daca sunt apropiate la 1.6 tdi. Si pompa mea CP4 a murit subit fara sa faca span, am inlocuit-o cu cp3 si deocamdata e totul ok.

Modificat de Stefan04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de curiozitate, există kit cu cp3 și pentru cayc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pana la urma CAYC are probleme cu pompa de inalte? Nu pre am auzit cazuri, 1.6-ele din genratia asta are sistem de injectie Continental, nu Bosch. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, de asta am întrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si cayc prbl, dar la 400..500k km.

Am vazut cateva cazuri.

Nu exista kit de reparatie sau alt tip de pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta va rog si pe mine cu interpretarea valorilor din cele doua imagini de mai jos, Golf 6 2.0 TDI CR.

Nu apar erori pe diagnoza insa motorul se misca foarte tare la relanti atat la rece cat si la cald, parca ar fi un Polo in 3 pistoane si este mult mai zgomtos in mers.

De asemenea, puterea motorului parca este diminuata.

 

 

IMG0021.jpg

Modificat de Darius034
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca trebuie inlocuit regulatorul de presiune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE  Spui asta din cauza diferentelor dintre cele 2 valori ?

O sa urmaresc zilnic cu testerul, in poza asta exista diferente mari insa sunt momente in care valorile sunt aproape identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmareste cu vcds o saptamana.Ia decizia dupa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am verificat valorile iar diferentele au fost fost prezente atat cu motorul rece cat si cu motorul cald, dupa un drum de 20km.

IDEE0589 Avea oscilatii constant cand jos, cand aproape de valoarea normala.

Sa fie vorba doar de senzorul presiune supraalimentare  https://www.autodoc24.ro/hella/17378542?search=HELLA Senzor, presiune supraalimentare (6PP 358 152-251)

sau de supapa de presiune https://www.autodoc24.ro/vemo/12867642?search=VEMO Supapa control presiune, sistem - Common-Rail (V10-11-0857)

 

IMG002.jpg

Modificat de Darius034
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! La masina actuala Passat B7, 2.0, CFFB, am o rontaiala de injectie cand accelerez. Rontaiala este ceva gen motor de Renault sau de Opel. Injectoarele sunt perfecte, presiunea ceruta este egala cu cea facuta... totul este ok pe vcds. Masina porneste bine, nu scoate fum, doar ca se aude clantaneala aia de injectoare.

Sa fie oare regulatorul de pe rampa de injectie? 

Aveti cumva idee ce sa mai caut? Multumesc! 

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa log la injectoare ,la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!