Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

@DeViAnS Exact asta mi-a sugerat mecanicul. Saptamana ce vine trimit injectoarele la verificat la Bosch. Culmea e ca daca las 5 minute masina pornita dimineata nu da nici un semn, se comporta normal. Trepideaza doar la prima pornire pana se in calzeste putin. Apoi pot sa o opresc si sa pornesc din nou la drum toata ziua. Doar a dupa ce sta nepornita mai mult de 10 ore trepideaza. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/5/2018 at 6:00 PM, EEXCALADE said:

@Muale Doar motorina de la petrom,rompetrol,omv si ...noroc 

Si de la MOL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Daca se poate un pic de ajutor .Am masina de firma cu care am fost la revizie la Porsche si "pompa de inalte scuipa benzina"->diagnostic si se recomanda sa nu se mai circule

Masina o amarata de skoda fabia care a facut numai bucuresti-ploiesti

image.thumb.png.5c00057710645a1815daeb406d77ce53.png

Concluzie finala dupa revizie de 1700 de ron(cica au curatat ceva de pe cureaua de distributie) este de 9500 de lei in care vad ca se schimba pompa de inalta presiune cu pret shock 7500 fara tva:))

Acelasi pret pentru VDO vad ca este~2500 de ron

Ceva ajutor,un service in bucuresti care sa diagnosticheze corect si sa repare unde e cazul cu factura etc(ptr firma)

Au ceva preturi la Porsche.Atasat FYI 

 

Multumesc in avans

 

image.thumb.png.6ea9d03ddf2b2b0a8567483047215f6e.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7000 o pompa de inalte? Asta e o extrem de mare hotie! 

Sfatul meu e sa mergi la alt service ce iti poate da factura, cauta auto quick service , stiu ca lucra cu piese bosch si sigur nu dai 9000 ca sa schimbi o pompa de inalte. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/11/2018 at 7:45 AM, danyvisi said:

Salutare,

Daca se poate un pic de ajutor .Am masina de firma cu care am fost la revizie la Porsche si "pompa de inalte scuipa benzina"->diagnostic si se recomanda sa nu se mai circule

Masina o amarata de skoda fabia care a facut numai bucuresti-ploiesti

image.thumb.png.5c00057710645a1815daeb406d77ce53.png

Concluzie finala dupa revizie de 1700 de ron(cica au curatat ceva de pe cureaua de distributie) este de 9500 de lei in care vad ca se schimba pompa de inalta presiune cu pret shock 7500 fara tva:))

Acelasi pret pentru VDO vad ca este~2500 de ron

Ceva ajutor,un service in bucuresti care sa diagnosticheze corect si sa repare unde e cazul cu factura etc(ptr firma)

Au ceva preturi la Porsche.Atasat FYI 

 

Multumesc in avans

 

image.thumb.png.6ea9d03ddf2b2b0a8567483047215f6e.png

Suna-l pe Vali Oltenacu la tel. 0744363626 sau Cosmin Oltenacu la 0744.377.410 si daca au timp (service-ul lor cam plin zilele aste) esti ca si rezolvat la un pret decent, o sa fi multumit !

Service-ul il au in Bucuresti in zona Giulesti. Ei fac si retrofit la pompa CP3.

Rog a nu se considera reclama mascata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/12/2018 at 9:06 AM, racingparts.ro said:

7000 o pompa de inalte? Asta e o extrem de mare hotie! 

Sfatul meu e sa mergi la alt service ce iti poate da factura, cauta auto quick service , stiu ca lucra cu piese bosch si sigur nu dai 9000 ca sa schimbi o pompa de inalte. 

 

Mulțumesc de info

Preturile sunt fără TVA în deviz:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Astazi am schimbat si eu filtrul de motorina si am desfacut si valva de la pompa de inalte. Pot spune ca la 225000 de km arata ca noua fara pic de mizerie pe acolo.  Erau decat cateva gunoaie 2 sau 3 la filtrul de motorina dar nu erau de metal ca am golit motorina din filtru in sticla curata si am verificat cu un magnet si nu s-au lipit de el. Urmatoarea miscare sa verific axul hexagon de la pompa de ulei,cand fac schimbul de ulei,adica luna viitoare. Am uitat sa mentionez,motor 2.0 CR 170 C.P. CBBB,an 2009.Sa aveti drumuri bune.

 

Modificat de emilian92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magnetul atrage doar aliajele feromagnetice. Putea fi linistit aluminiu sau inox sau orice altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A montat cineva un filtru decantor de apa inainte de filtrul de combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultimul schimb de filtre, la revizie, am găsit și eu pilitura fina în filtrul de motorina, putina e drept. Nu am verificat și valva de pe pompa astfel încât nu știu dacă a ajuns pilitura r span și acolo.

Am intrat în fibrilatie și am tocat toate forumurile pe care le-am găsit ca sa deslușesc ce trebuie sa fac și, mai ales, cât de repede trebuie sa iau masuri.

Am făcut reviziile la 8-10.000 km de când am masina, pana în prezent funcționează foarte bine, a primit motorina dîn surse controlate adică de la stații de carburanți,  filtrele schimbate la timp în ultimii 30 k km și presupun și înainte.  Am fost puțin surprins sa găsesc pilitura dar asta e.

Nu am reușit sa gasesc raspunsuri, cu marja rezonabila de certitudine, pentru următoarele intrebari:

       fata de momentul actual, când am găsit putina pilitura fina in filtru de motorina,ce trebuie sa se mai întâmple  (si in ce conditii) pana ajunge piliturala injectoare și le compromite definitiv / umfla grav costul reparatiei; (în diferite postari am văzut imagini cu uzuri mari evidente la pompe de înaltă presiune, care nu se puteau produce peste noapte, ori asta îmi sugerează ca au funcționat ceva și au produs ceva span/ pilitura pana când au tras masina pe dreapta). 

        Am luat in calcul sa inlocuiesc pompa cu una cp3, dar chiar si asa este suficient sau trebuie sa iau și alte masuri pentru a evita compromiterea injectoarelor?  Odată ce a apărut pilitura în filtru se presupune ca că această este prezenta și în rezervor și în conducte pana la pompa de înaltă presiune. Este rezonabila curățarea unor componente sau mai bine se înlocuiesc preventiv ( rezervor, conducte etc)?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca daca schimbi acum pompa, scapi de alte probleme, daca in momentul de fata nu sunt probleme in functionarea mtorului. As folosi si un metabond megasel dupa inlocuire.

Ca sa se intample ceva mai trebuie sa mergi cu el pana se colmateaza injectoarele cu pilitiura. Vrei asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/7/2018 at 11:32 AM, gabi_74 said:

Si de la MOL.

+1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

sunt nou pe forum, as cere parerea in urmatoarea problema: Eu am o skoda octavia 1.6 diesel din 2010, masina are acum 223000 km, la ultimul schimb, saptamana trecuta, mecanicul a gasit pilitura la filtrul de motorina, nu doar 2-3 bucati, mai mult. Mi-a recomandat sa pun orice ulei 2T in rezervor, 1l / plin(55l). Care e experienta voastra in acest subiect, cat e de grav si ce ati face ? Multumesc mult si apreciez timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai fericit caz 2T-ul previne din uzura ,in situatia de fata nu rezolva nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru probleme de orice fel referitoare la uleiul 2T avem topic separat

Aici discutăm despre problemele pompei de înaltă presiune şi modul de remediere.

Vă rog să menţineţi discuţia ontopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi,

Din pacate ma vad nevoit sa va scriu cu aceasta problema si astfel apare si primul post. La 178.000 KM, motor 1.6 TDI CAYA, pierde motorina pe langa pompa de inalta, chiar pe langa rola...masina, Skoda Fabia 2012.

Masina o am de noua, alimentat doar la Rompetrol in tot acest interval iar reviziile la reprezentanta Skoda. Din ce am discutat in service, nu se repara pompa ci doar se schimba (din ce am inteles este Continental vs. Bosch care se poate repara).

Sunt foarte descumpanit...ce ma sfatuiti?

 

Multumesc anticipat!

Modificat de gcodin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vă rog sa-mi indicați și mie un service în București unde pot verifica și rezolva corect  problema cu pilitura.

Am încercat  sa cau eu un specialist/service dar am primit opinii destul de neavizate, mult în afară celor prezentate în topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un meserias .. care lucreaza pe cont propriu si stie ce face. In service mari lucreaza pustanii care nu au treaba cu lucrarile complicate.

Sint 1.2 mesteri care ii pun sa desfaca si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Liviu.B said:

Vă rog sa-mi indicați și mie un service în București unde pot verifica și rezolva corect  problema cu pilitura.

Am încercat  sa cau eu un specialist/service dar am primit opinii destul de neavizate, mult în afară celor prezentate în topic.

Cosmin Oltenacu te rezolva in Bucuresti si face si trecerea la CP3 in caz ca trebuie/o doresti. Tel. 0744.377.410. Are service dedicat VW. Toata increderea .

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit astazi am trecut si eu de la cp4.1 la cp3.Multumesc lui Mac pentru chit si lui Alin pentru montaj. Toate s-au potrivit perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa va spun, dupa vreo 400 km facuti cu noua pompa CP3  masina se comporta perfect adica consumul a scazut de la 0,7 la relanti la 0,6,zgomotul este mai redus decat cu pompa cp4 ,pornirea dimineata este super ,zici ca iti ia cheia din mana ,dupa ce urca apa la 90 aproape ca nici nu mai auzi motorul din interiorul masinii.Deci merita zic eu modificarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci .. iata ca o pompa ce se gaseste pe hulitul motor de 1.7 cdti .. Opel Astra.. face treaba buna pe 2.0 tdi vag.

Presiunea pe rampa comuna e constanta la relanti ?

... ca pe majoritatea tdi.. cr oscileaza presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, emilian92 said:

Ce sa va spun, dupa vreo 400 km facuti cu noua pompa CP3  masina se comporta perfect adica consumul a scazut de la 0,7 la relanti la 0,6,zgomotul este mai redus decat cu pompa cp4 ,pornirea dimineata este super ,zici ca iti ia cheia din mana ,dupa ce urca apa la 90 aproape ca nici nu mai auzi motorul din interiorul masinii.Deci merita zic eu modificarea.

Cât te-a costat cu totul piese+manopera? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea oscileaza putin la relanti dar in momentul cand o accelerezi (pe loc ) se stabilizeaza si nu mai oscileaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!