Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

On 8/7/2018 at 12:56 PM, Recor said:

Depunerile pareau a fi metalice, dar poate nu sunt de la pompa de inalte. Cine stie? Voi vedea la urmatorul schimb. Va multumesc pentru raspunsuri.

Salut !  Am luat un golf 6 sh. cod motor cayc si la revizie am observat acelasi lucru ca si tine pilitura in filtru de motorina .masina merge foarte bine , ar trebui sa-mi fac griji ? ca am citit tot felul de probleme cu pompa de inalta . Ai avut probleme cu masina dupa ce ai observat pilitura din filtru de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si de la pompa din rezervor. Verifica si in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, masina merge foarte bine. Astept sa vad la urmatorul schimb daca mai gasesc pilitura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am vazut ceva asemanator pe paginile anterioare dar nu prea am inteles. Pun erorile colectate din VCDS. 

Mentionez ca am fost tamponat din spate de cateva saptamani si acul de motorina nu mai indica corect. La 500km parcursi ar trebui sa scada acul de la plin la jumate si acum scade doar pana la sfert. Orice sfat e binevenit.

10116 - Fuel Rail/System Pressure 
          P0087 00 [101] - Too Low
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 130851 km
                    Date: 2087.14.04
                    Time: 11:09:27

                    Engine speed: 2146.50 /min
                    Normed load value: 80.0 %
                    Vehicle speed: 109 km/h
                    Coolant temperature: 83 °C
                    Intake air temperature: 25 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.231 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 70.349 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 
                    Fuel level-FTL_CAN: 52 l
                    Fuel temperature-TFU: 67 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 46.739 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 40.599 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 127923.584 kPa

7478 - Fuel Metering Valve 1 Control Difference 
          P228C 00 [101] - Pressure too Low
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 130851 km
                    Date: 2087.14.04
                    Time: 11:09:27

                    Engine speed: 2168.75 /min
                    Normed load value: 42.4 %
                    Vehicle speed: 109 km/h
                    Coolant temperature: 83 °C
                    Intake air temperature: 25 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.231 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 89.911 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 
                    Fuel level-FTL_CAN: 52 l
                    Fuel temperature-TFU: 67 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 46.657 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 37.207 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 110314.941 kPa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate valva metering de pe pompa de inalte, verifica daca e totul curat acolo. Verifica cu diagnoza presiunea rail actuala cu contactul pus. 

Daca e curat e posibil ca regulatorul de presiune de pe rampa sa fie pe moarte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am schimbat pompa din rezervor si acum mai apare doar prima eroare, o pun mai jos. Mi-a intrat in limp mode cand abordam un deal mai abrupt in treapta a treia. De 2 ori in acelasi loc. Aveti vreo idee unde sa mai caut defectiunea?

1 Fault Found:
10116 - Fuel Rail/System Pressure 
          P0087 00 [036] - Too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 131624 km
                    Date: 2018.11.29
                    Time: 19:48:22

                    Engine speed: 1855.75 /min
                    Normed load value: 85.5 %
                    Vehicle speed: 73 km/h
                    Coolant temperature: 81 °C
                    Intake air temperature: 2 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.456 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 7.928 MPa
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000 
                    Fuel level-FTL_CAN: 21 l
                    Fuel temperature-TFU: 33 °C
                    Fuel Metering Valve-VCV: 44.640 %
                    Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 38.803 %
                    Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 129779.053 kPa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti avea probleme pe injectoare daca pompa si regulatoarele sint ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea is valorile masurate cu motorul la temperatura optima. Injectorul4 sa faca probleme?

image.png.ff40202ae25a92d2cd02c1104ad6ee51.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am cumarat un Passat B7 2.0 tdi , cod motor cff, din Germania, an fabricatie 2011. Masina o am de 7 luni.  Tacanitul la pompa de inalte lam auzit de cand am luato. Dar acum se aude mult mai tare cand pornesc dimineata (e si destul de frig acum, cu minus). In plus pana se incalzeste un pic motorul merge ca si cum ar fi in 3 pistoane. Dupa ce se incalzeste putin nu mai tremura deloc, trage bine si tacanitul nu se mai aude asa tare (nu il mai aud in mers). E pompa gata? Mai poate fi si altceva? Maine o sa desfac regulatorul....poate am surprize cu pilitura. Am citit vreo 60 de postari si imi creste pulsul. Masina avea 198.000 cand am luato si acum are 212.000. Vreo 7000 rulati in europa , restul in Romania. Motorina doar de la MOL, evo normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A,,,si inca ceva ce am citit...

Pai, la prima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt?

Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR.

Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari “span”), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia.

Rezultate?

Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu exista, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu exista, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste.

Nu este o rpoblema intlanita doar in Romania. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate.

Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei – gen uleiul de motor in 2 timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri.

In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat – ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite.

Ma gandesc ca o fi ceva adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, revin cu 2 poze pentru ca eram curios daca gasesc span. Mecanicul va trece maine dimineata sa isi spuna parerea mai exact (la cald nu are simpome masina). Oricum zice ca la modelul asta se termina pompa de inalte si injectoarele. Mai pun maine o postare daca stie ceva sigur.- Passat 2.0 tdi , an 2011 cod motor CFF. 

IMG_20181203_132310.jpg

IMG_20181203_132319.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu motoarele si injectoarele si pompele sunt de vina ci motorina prea uscata. Adauga 2T in motorina si scapi de grija problemelor. In occident motorina se aditiveaza cu Bio ceeace ii creste putin ungerea de aceea cad mai rar pompele si injectoarele dar si acolo cad.

Baga ulei si scapi de probleme garantat!

PS. Cunosc un mecanic la un service dedicat VW in Bucuresti care si-a dus masina VW motor CR la 500.000km cu pompa originala bagand ulei 500ml la fiecare plin. Iti dau numarul lui daca vrei.

Eu sunt un pic mai 'milos' si bag 250ml la fiecare plin..si nu orice ulei. Este un topic dedicat pe forum..cauta-l !

Fiecare face cum crede,e democratie, insa unii baga mana mai adanc in buzunar decat altii...

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am citit cateva postari despre uleiul 2T. Pare ok, inteleg ca ajuta....dar cum ramane cu catalizatorul? Urmari in timp?  Nu vreau sa scap de o problema mare si sa dau de alta la fel de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuntang Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ??? La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ...

@emanoeladrian Din contra ,biodiesel-ul afecteaza grav motorul mai ales daca e de calitate slaba si depaseste procentul de 7%.

2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane pompa CP3 cea mai buna solutie la ora actuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la motoarele cu cp3 am gasit pilitura. E vb de 1.7 cdti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele de peugeot din 2001 pana acum desfacute nu au avut span nici una dintre ele. Singurele probleme intampinate au fost undele valve metering care nu mai mergeau in parametri sau overflow valves blocate  si dadeau totul pe retur. La pompe uzade de 17 ani e acceptabil.

La cele noi-reconditionate  nu exista probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, EEXCALADE said:

@cuntang Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ??? La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ...

@emanoeladrian Din contra ,biodiesel-ul afecteaza grav motorul mai ales daca e de calitate slaba si depaseste procentul de 7%.

2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4 

Catalin, de acord cu tine ca nu se amesteca uleiul cu apa in mod normal dar, mai jos este o povestioara pe care am trait-o personal fiind reprezentant tehnic Tarom acum multi ani la Atena. Drumul Hotel - Aeroport il faceam cu acelasi taxi, atent intretinut de un batranel simpatic grec bineinteles, o Toyota Corola japoneza cu aproape 600.000 km la bord. Grecul tare mandru de masina lui. Adevarul este ca nu se auzea motorul deloc si am zis ca e benzina. El ofensat zice nu..motorina...eu contrariat nu cred. Urmatoarea zi a tinut sa-mi demonstreze ca e motorina si ca motorul 'capsulat' cum zicea el este cel original fara reparatii.

Sa scurtez ca este lunga povestea..nu a vrut sa-mi spuna secretul pana nu l-am prins la masa si invitat la o bere intr-o seara de weekend. Pe scurt, mi-a spus ca de cand a cumparat masina de noua, la fiecare plin adauga 2T in motorina pentru ca ei,taximetristii din Atena, alimenteaza de la statii particulare sa fie mai ieftin si benzinarii obisnuiesc sa puna apa in rezervoarele lor.

Deci, apa nu se amesteca cu uleiul, da, dar o pelicula superficiala ramane pe elementele in miscare si contact din pompa protejand-o.

Eu personal de mai bine de 10 ani fac asta si nici o problema pana acum, la nici o masina diesel nu am schimbat pompe sau injectoare..

Fiecare este liber sa decida ce face cu masina lui.

@cutang.

Atasata ai o lista cu specificatiile uleiurilor 2T dupa emisia de cenusi in urma arderilor. Eu de multi ani folosesc uleiul Ravenol Scooter 2 Takt teilsynth cu emisii de mai putin de 0.04 % fara probleme. Il comand de aici..trimit si in Romania : www.ato24.de

Succes !

Huile 2T specs..pdf

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/3/2018 at 1:15 AM, cuntang said:

Buna seara. Am cumarat un Passat B7 2.0 tdi , cod motor cff, din Germania, an fabricatie 2011. Masina o am de 7 luni.  Tacanitul la pompa de inalte lam auzit de cand am luato. Dar acum se aude mult mai tare cand pornesc dimineata (e si destul de frig acum, cu minus). In plus pana se incalzeste un pic motorul merge ca si cum ar fi in 3 pistoane. Dupa ce se incalzeste putin nu mai tremura deloc, trage bine si tacanitul nu se mai aude asa tare (nu il mai aud in mers). E pompa gata? Mai poate fi si altceva? Maine o sa desfac regulatorul....poate am surprize cu pilitura. Am citit vreo 60 de postari si imi creste pulsul. Masina avea 198.000 cand am luato si acum are 212.000. Vreo 7000 rulati in europa , restul in Romania. Motorina doar de la MOL, evo normal.

Acel zgomot "tacanit", toate CR-urile il au sau cel putin tot ce are cod CFF, am auzit destule in trafic. Sfatul meu e sa nu-ti bati capul si s-o lasi asa, mai ales ca nu cred ca apare de fiecare data, cel putin in cazul meu depinzand de anumite temperaturi ale mediului exterior. Scrie si in manualul de reparatii ca pornirea mai zgomotoasa este normala si numai daca nu dispare la cald trebuie intervenit asupra motorului. Sunt unele motoare care si dupa 10.000 de km  au zgomot. Cel mai probabil e din cauza ca uleiul 5w-30 nu este ideal pentru acest motor, insa este impus din cauza filtrului de particule. Oricum este chiar apa chioara in comparatie cu 5w-40. 

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, EEXCALADE said:

2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4 

atunci sa folosim ceva care se amesteca cu apa, cum sunt solutiile anti-inghet pt motorina?

2 hours ago, EEXCALADE said:

Se poate  si fara 2T

cum...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-200 ml de alcool tehnic.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuntang un zgomot aprofundat la rece este oarecum normal in perioada rece, in schimb faptul ca ai trepidatii mari, nu prea este. Suna a probleme de injectie. Dupa verificarea regulatorului daca ai urme de span, verifici si deviatiile de presiune din rampa cu un tester, ai putea sa dai jos injectoarele, sa le verifici la un centru bosch daca sunt in parametri, iar la remontare, obligatoriu ii schimbi oring-urile si saibele de cupru si le strangi la cuplul dat de producator cu dinamometrica. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!