Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Daca faci curatarea sistemului de alimentare, schimbi pompa de inalte cu una noua si repari si injectorele, dupa cat timp sau km va aparea din nou acel span? Bineinteles,alimentand doar de la peco. Si ca venii vorba, ce motorina este mai buna pentru motor de euro 5? 

On 03.09.2017 at 9:51 PM, Mihai- said:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am inceput sa am si eu probleme cu un cbbb. Sambata am facut schimbul de ulei si toate filtrele aferente. Nu am stiut ca la schimbarea filtrului de motorina sa verific daca are pilitura sau nu. Nu am verificat eu, mecanicul nici atat... Schimbat cu altul nou, pus totul la loc si gata. Dupa ce am rasfoit prin urma am vazut ca trebuia folosit si vcds-ul dupa schimbarea filtrului de motorina. Pana ieri totul a fost ok. Ieri la un drum de Roman-Bucuresti, a intrat de 2 ori in limp mode daca as putea spune  asa. Adica s-a aprins spirala si nu a mai vrut sa depaseasca 90km/h. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, pornit iar si apoi am plecat  la drum fara problems. Prima data s-a aprins pe la Adjud iar a doua oara  la iesire din Buzau. De atunci si pana seara tot am mers cu masina si nu am mai avut probleme. Am facut si un scan cu vcds aseara si postez doua poze cu erorile aparute. La masina a fost schimbata pompa de inalte anul trecut prin octombrie. Colegul @EEXCALADE a schimbat-o. Fostul propietar a avut probleme cu ea ( S-a oprit in drum si nu a mai putut pleca cu ea decat cu platforma) si chiar am vazut cu cateva pagini in urma, colegul @EEXCALADE a postat o poza cu o pompa care nu avea urme de pilitura. Asta stiam si eu de la fostul propietar( prieteni de familie) ca verificase pompa si nu avea urme.  Dar ea era defecta si dupa inlocuirea ei a pornit imediat. La mine am reusit sa o pornesc din nou si sa ma folosesc de ea fara sa apelez la o platforma. Azi dimineata am mers cu ea pana la otopeni si nu am avut probleme.Oare tot pompa sa fie cu probleme acum?  Momentan sunt plecat din tara si timp de 2 saptamani nu ma pot ocupa de ea. Doar ca nu imi pot scoate din cap problema pana nu o voi rezolva.IMG_7967.thumb.PNG.7596a0257fc705b55e1a302a3eaa36bf.PNG

Si a doua poza. 

IMG_7966.PNG

Modificat de lupo_bv
Viteza peste limita legala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici/inlocuiesti :

-senzor presiune rampa

-supapa retur motorina injectoare

-regulator debit pompa

-regulator presiune rampa

-injectoare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au avut span, dupa curatare va sfatuiesc obligatoriu sa puneti pe intrare un filtru de motorina performant de 1 micron. Oricat de bine curatati, tot ramane ceva span in rezervor. 

Ptr cei care nu ati avut inca probleme, puneti filtrul pe RETUR ptr a proteja restul sistemului in caz de span. Va costa 30-40 dolari distractia dar economisiti enorm prin protejarea liniilor de motorina si a rezervorului.

Ma bucur ca mi-a trecut prin cap sa pun un filtru de 2 microni pe intrare inainte de pompa, desi am curatat sistemul la greu , tot nu a fost suficient. 

A fost nevoie sa elimin o pompa electrica si in felul asta am golit si primul filtru (cel oem) ..evident am mai gasit ceva span dupa nici 30min de functionare a motorului. 

Exista filtre de 1 micron marca Cim-tek 70025 , tin 15mii km fara probleme.

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Costyinter verifica pompele de motorina cea din rezervor si cea auxiliara daca o ai, pune pe tur fix inainte de pompa inalte un manometru si vezi ce valori iti da, ar trebui sa ai 8b. Altfel te duci mai departe pe traseu si incepi cu regulatorul de pe pompa inalte, senzor rampa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20/09/2017 at 11:20 PM, racingparts.ro said:

Pentru cei care au avut span, dupa curatare va sfatuiesc obligatoriu sa puneti pe intrare un filtru de motorina performant de 1 micron. Oricat de bine curatati, tot ramane ceva span in rezervor. 

Ptr cei care nu ati avut inca probleme, puneti filtrul pe RETUR ptr a proteja restul sistemului in caz de span. Va costa 30-40 dolari distractia dar economisiti enorm prin protejarea liniilor de motorina si a rezervorului.

Ma bucur ca mi-a trecut prin cap sa pun un filtru de 2 microni pe intrare inainte de pompa, desi am curatat sistemul la greu , tot nu a fost suficient. 

A fost nevoie sa elimin o pompa electrica si in felul asta am golit si primul filtru (cel oem) ..evident am mai gasit ceva span dupa nici 30min de functionare a motorului. 

Exista filtre de 1 micron marca Cim-tek 70025 , tin 15mii km fara probleme.

 

Este necesar/indicat si pentru mine chiar daca am facut retrofit la CP3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Din pacate am ajuns pe aceasta discutie dupa ce m-am lovit de problema span in pompa de inalte.... Masina, un Passat B7 din 2011, o am de 1 an si, pana acum, nu am avut nici-o problema cu ea. Dar si cand are.... In fine, pompa am comandat-o noua si a venit (am citit tarziu despre modificarea cu CP3) dar am primit asigurari ca este o revizie mai noua la care nu se va intampla aceasta problema... ramane de vazut. Ce vroiam sa va intreb este daca merita sa reconditionez injectoarele sau sa cumpar altele. Am citit multe pareri... unii spun ca nu se pot reconditiona/repara, altii ca se poate... Cel cu care am vorbit mi-a zis ca daca nu le poate repara pe ale mele imi da altele reconditionate si functionale. Acum.... cei care folosesc injectoare reconditionate daca puteti sa imi spuneti cum se comporta masina cu aceastea ar fi super. M-ar ajuta sa iau o decizie mai usor. Diferenta de pret intre injectoarele reconditionate si cele noi este aproape dubla (450 cel reconditionat fata de 800 + injectoarele vechi, cel nou). Gasisem pe cineva care face curatarea cu ultrasunete dar, din ce am inteles, aceasta curatare nu este suficienta.

Va multumesc pentru eventualele sfaturi si, daca stiti, recomandari de centre unde se fac reconditionari in Bucuresti (ma refer la centre despre care stiti ca fac treaba buna).

 

O zi buna si fara span...

span in pompa.jpg

servetel cu span.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul ala Cim-tek 70025 se poate monta si la cbab ? absolut preventiv as dori sa pun . nu sunt alarmist de felul meu dar sunt interesat de tot ce e calitate in materie de filtrare si intretinere  ,nu conteaza costuri 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul in cazul tau daca nu ai span inca il pui pe retur ca sa salvezi circuitul.  

Ptr cei care au avut span il pot pune pe intrare inainte de pompa de inalte deoarece circuitul nu il veti putea curata la perfectie. Orice este peste 6 microni dauneaza injectoarelor.

Nu e suficienta curatarea injectoarelor, acolo apar daune datorita spanului, diuzele e schimba cu unele noi, se curata totul si se recalibreaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , multumesc 

a pus cineva pe retur [ tur ], preventiv  [ sau nu ] sa vedem cum a fost montat ? sunt gata sa l achizitionez 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din america de pe ebay sau alte surse. In europa mai greu. In EU gasiti filtrul CAT 2 microni care il folosesc si eu, singura problema este marimea, e imens dar pana imi vin filtrele din US n-am de ales.

In felul asta sunt sigur ca nu distrug injectoarele la 3.0 dupa ce am scos span la greu din sistem. In tara cred ca sunt primul "nebun" care a pus asa ceva pe masina.

Asta poate fi o alternativa, vad ca este mai micut: https://parts.cat.com/en/catcorp/filters/fuel-filters-water-separators/299-8229

Atentie: ptr cei cu 2 pompe pe masina avem o problema: filtrul nu rezista la presiune asa de mare, maxim 5 bar parca, iar voi aveti mult peste.

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, vik71 a scris:

a pus cineva pe retur [ tur ], preventiv  [ sau nu ] sa vedem cum a fost montat ? sunt gata sa l achizitionez 

Merg si eu, impartim shipping-ul ;)

Modificat de MyCherry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, racingparts.ro said:

Atentie: ptr cei cu 2 pompe pe masina avem o problema: filtrul nu rezista la presiune asa de mare, maxim 5 bar parca, iar voi aveti mult peste.

la max 3,4 bari rezista filtrul

http://www.petrocatalog.com/70025

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dacă e așa de bun acest filtru de ce nu ar fi pus cei de la vw..?nu știu. .întreb si eu nub dau cu parul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil sa vanda pompe si injectoare cu 4-5000 euro 

vizavi de filtru ,parerea mea e ca merita tinut minim 30.000 mai ales ca e montat pe retur si cu un filtru de calitate pe carcasa originala 

pe pm mesaje daca sunt amatori sa vedem unde il gasim mai ieftin [stoc 0  unde e 22 $] sa impartim costuri etc .eu oricum il iau ,absolut preventiv 

update ,l am gasit pe un alt site la 22.5$ buc/

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cei cu doua pompe pe mașină nu pot pune acest filtru? Atunci ce se poate pune preventiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, MariusPD said:

Pai dacă e așa de bun acest filtru de ce nu ar fi pus cei de la vw..?nu știu. .întreb si eu nub dau cu parul...

     Pentru ca masinile noi nu vin cu span preinstalat. Filtrul asta este pentru cei care au avut span, au curatat doar rezervorul si conductele, nu au pus altele noi, si le este frica ca a mai ramas span pe traseu. De aia vor sa puna filtru suplimentar, mai marunt.  Sau vor sa-l puna pe retur ca in cazut ipotetic ca vor avea span, acesta sa nu se duca in rezervor si pe conducte.

   Se stie ca pompa de inalte face span, dupa pompa sunt sute de atmosfere si nu exista filtru care sa se puna dupa pompa. Aia ar fi metoda de a feri injectoarele de span, dar nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si filtrul original este destul de eficient, adica dupa cate m-am informat eu, ofera filtrare intre 3 si 5 microni (decent), problema apare pe retur unde se poate intampla ca pompa sa produca span, iar acel span sa plece la plimbare prin tot sistemul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe retur presiunea nu e asa de mare, ar trebui masurata.

Pe intrare din pacate e foarte mare, eu am distrus un filtru mann zilele trecute. 

Am pus regulator de presiune setat la 4 bar, dar cu pompa CP4 s-ar putea sa nu aveti destula presiune pe intrare incat sa mearga bine. Trebuie incercat si vazut. 

Deci in putine cuvinte: 

1. ptr cei cu cp4 ..puneti-o pe retur

2. ptr cei cu span si eventual cp3 , se pune pe intrare , cp3 nu are nevoie de presiune mare pe intrare

Daca aveti rabdare luni va arat niste poze cu totul montat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, racingparts.ro a scris:

Pe retur presiunea nu e asa de mare, ar trebui masurata.

Pe intrare din pacate e foarte mare, eu am distrus un filtru mann zilele trecute. 

Am pus regulator de presiune setat la 4 bar, dar cu pompa CP4 s-ar putea sa nu aveti destula presiune pe intrare incat sa mearga bine. Trebuie incercat si vazut. 

Deci in putine cuvinte: 

1. ptr cei cu cp4 ..puneti-o pe retur

2. ptr cei cu span si eventual cp3 , se pune pe intrare , cp3 nu are nevoie de presiune mare pe intrare

Daca aveti rabdare luni va arat niste poze cu totul montat.

 

Salut , 

 O întrebare sper sa nu fie prosteasca !!??

Am 1.6 tdi am schimbat pomp de înalte acum 1 an si ceva pt ca pierdea pe la ax...se poate face si la 1.6 tdi downgradat la CP3 (sper sa nu vb prostii pe 1.6 sunt pompe Cp 4?)?

Pt ca imi cam fac urat si injectoarele plus la relantii la pornire îl am neregulat pt cam 20 s dupa care își revine ...!!

O sa încerc sa pun diagnoza zilele asta sa verific daca presiunea ese Ok si sa vad compensațiile la injectoare (pote fi posibil sa am probleme cu regulatorului din rampa sau cu cel de pe pompa ? asta cred in cel mai fericit caz !! sper si eu)...

Ce ma sfătuiți sa verific ?

Va Multumesc frumoas de sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieți,  sunt posesorul unui golf 6 2.0 cr CBDC și voiam sa știu dacă și modelul acesta este predispus la șpan? Sau sunt care au întâmpinat problema aceasta la modelul de sus? 

Pompa scoate zgomotul specific la accelerare la relati, din ce am citit pe aici cică așa ar face Cr ul, am ascultat și un Cc 2013 și tot asa se auzea. La ultimul schimb mecanicul mi a zis ca nu a găsit șpan însă de data asta o sa stau cu el sa vad și eu și să desfacem și regulatorul.

Costul reparației este foarte mare și nu îmi permit așa că iau în considerare să vând mașină.

Pompa din ce am observat este Bosch însă nu am văzut codul ca sa știu dacă este versiunea 4.1 cea cu probleme. 

Modificat de Catalin Udrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!