Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Aha.nu stiam exact referitor la biodiesel.doar ca tre sa fie sulf cat mai mult pt ungere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Cristi81 a scris:

Pai ce test ai facut daca nu stii ce presiune ai in pompa?

Pai mam uitat doar la cald in MVB si era ok presiunea, pentru pornirea cu putina ezitare am dedus intreband un mecanic (vw-audi grup). in rest nu am alte erori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, informatia asta cu biodieselul. Eu stiam fix invers, ca biodieselul nu prea are ungere, si face mai mult rau la astea noi.  Chiar cautam intotdeauna ceva care sa nu aiba ( OMV Maxx Motion diesel - unde pana acum scria la capul de pompa ca nu contine biodiesel, celelalte mai bune toate aveau peste 6.5% din aceasta. Chiar as dori sa pun intrebarea la cineva care chiar se pricepe la asa ceva. Cum este mai bine?  As fi foarte curios. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ai vrea sa fie ?

Trebuie sa urmaresi presiunea actuala si presiunea specificata ,diferenta dintre ele nu trebuie sa fie mai mare de +/- 30 bar la relanti

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.09.2017 at 11:20 PM, racingparts.ro said:

Pentru cei care au avut span, dupa curatare va sfatuiesc obligatoriu sa puneti pe intrare un filtru de motorina performant de 1 micron. Oricat de bine curatati, tot ramane ceva span in rezervor. 

Ptr cei care nu ati avut inca probleme, puneti filtrul pe RETUR ptr a proteja restul sistemului in caz de span. Va costa 30-40 dolari distractia dar economisiti enorm prin protejarea liniilor de motorina si a rezervorului.

Ma bucur ca mi-a trecut prin cap sa pun un filtru de 2 microni pe intrare inainte de pompa, desi am curatat sistemul la greu , tot nu a fost suficient. 

A fost nevoie sa elimin o pompa electrica si in felul asta am golit si primul filtru (cel oem) ..evident am mai gasit ceva span dupa nici 30min de functionare a motorului. 

Exista filtre de 1 micron marca Cim-tek 70025 , tin 15mii km fara probleme.

 

Unde pe retur ar trebui sa pun...? Eventual o poza daca ai.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema , masina nu merge rotund cateodata  am niste smucituri si in vcds la presiune inalta variaza foarte mult intre 90-350bari , nu am nici o eroare, am verificat si regulatorul si nu am span

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Variaza mult presiunea.. am desfacut regulatorul si este curat, mentionez ca este b6 cbab2010

20171207_175257.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, bob7 a scris:

Injector/ injectoare cu probleme.

Valorile la injectoare sunt ok..poate sa dea mult pe retur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote postarii anterioare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumparat masina de curand ? Scoate mufa de la maf si g450 si vezi daca inregistreaza erori

Desfa filtru  si vezi cum e motorina

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Recent mi-a fost si mie descoperita o problema la sistemul de injectie, mai precis ca "are şpan peste tot". Am fost informat ca trebuie schimbata pompa de inalta presiune, regulator presiune rampa. Injectoarele au iesit la teste cu urmatoarele valori (atasez fisele). Intrebarea mea este: se pot reconditiona undeva, mai pot fi salvate? Cunoaste cineva pe cineva in acest sens? De la service mi-au spus ca cel putin doua sunt duse. As vrea sa mai salvez ceva daca se poate, ca deja am cheltuiala mare.

Injectoarele sunt Siemens, Vw Golf VI, 1.6 TDI, 105 hp, cod CAY, soft stage 1 la TCM.

Astept pareri. Multumesc. 

received_1769263739772789.jpeg

received_1769263723106124.jpeg

received_1769263699772793.jpeg

Modificat de AlexVW6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu injectoarele respective nu se pot repara ,in RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-au zis si d la Service, totusi sunt anunturi pe net cu unii care restaureaza si Siemens de asta intreb, poate stie cineva. Dar dupa fise, ce spuneti, mai e vreo unul care mai duce?

Modificat de AlexVW6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune injectoare cu codul nou . Mare atentie la curatarea elementelor care nu se inlocuiesc.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi-au zis ca va fi si o curatare a instalatiei.

Cum adica "pune injectoare cu codul nou"? Nu inteleg, imi puteti explica, va rog? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 cr din 2016 sunt disponibile injectoare revizuite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!