Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut

Am o octavia 2 facelift 2011 1.6 tdi cayc si mi  sa aprins in bord o spirala in mers si mi-a scazut viteza de la 160 la 100km/h instant,  si motoru mai mult de 2700 de turatii/min nu se mai  tura , am oprit motoru si sa stins spirala si masina merge normal de atunci , chiar parca alearga mult mai bine de atunci .Schimbu de ulei l-am facut la reprezentanta skoda in urma cu 3000km si nu am avut span in filtru de motorină. De cand mia parut eroarea in bord am mai facut 1000km si nu mi-a mai aparut nimic in bord masina trage super bine .Eroare asta este :

10116 FUEL RAIL/SYSTEM PRESSURE

P008700(032)TOO LOW

INTERMITTENT NOT CONFIRMED -TESTED SINCE MEMORY CLEAR

FAULT STATUS :00000001

FAULT PRIORITY :2

FAULT FREQUENCY :1

Trebuie sa verific ceva anume ?

ma puteti ajuta in legatura cu eroarea ce poate sa fie ?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Warning. Read the rules.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie senzorul de presiune, regulatorul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fie span in instalatie, pompa de inalta presiune produce span...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in teorie, aceasta este ordinea verificarii/inlocuirii:

-filtru motorina

-senzor presiune rampa

-regulator debit pompa

-regulator presiune rampa

-pompa de inalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 04.04.2017 at 6:19 PM, bobeanu said:

Salutare,

Ieri am schimbat regulatorul de presiune rampa mentionat in posturile de mai sus,dar din pacate problema nu s-a rezolvat.

Singura chestie buna este ca motorul merge mult mai rotund si nu se mai opreste cand accelerez pe loc. La opritul motorului pe loc ma refer la faptul ca inainte de montarea regulatorului nou,cand ii dadeam 2-3 pedale succesive la acceleratie si o lasam sa revina la relantiu se oprea motorul (+ martor spirala aprins). 

Mentionez ca eroarile (p0087 fuel pressure too low si  P0088 Fuel  Pressure - Too High) se manifesta cand merg la turatii mici (1700-2000rpm) si constant. 

Salutare,

Revin cu o rugaminte la voi.

M-am decis sa schimb regulatorul de debit de pe pompa in incercarea de a scapa de erorile de mai sus.

Problema este urmatoarea ,codul piesei de pe masina este 0 928 400 706 (BOSCH), dar la comanda, tipul de acolo mi-a spus ca, codul s-a transformat in 1462C00987 (tot BOSCH). Ce ma pune pe ganduri este ca piesa pe primul cod costa 470 lei , in timp ce pe al doilea cod costa 207 lei....

Cine ma poate ajuta cu o informatie, raman recunascator...nu as vrea sa stric si mai mult:)

Multumesc anticipat!

Modificat de bobeanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce motor ai, dar pentru CFFB, CFFA, CFGB, CLCA, codul original este:

- 057130764H - supapa de reglare a presiunii, 1800bar

se schimba si

- N90451902 - O ring 16x1,5

 

Daca nu doresti OE, cauta in webcat-ul Bosch piesa care este strict echivalenta cu codul OE de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tu te referi la cel de pe rampa...eu ziceam de regulatorul de pe pompa de inalte.

Am gasit pe webcat-ul celor de la bosch si se pare ca tipu de la magazinul de piese are dreptate.

Merci frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ETKA nu exista piesa de care vorbesti, doar pompa de presiune mare cu totul.

Esti sigur ca identifici corect piesa?

Daca exista, sper sa-ti rezolvi problema, dar de ce ar exista 2 regulatoare de presiune, unul pe pompa si unul pe rampa?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pompa se gaseste regulatorul de debit (metering valve) care pe OE este piesa comuna cu pompa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.04.2017 at 0:30 PM, vlahdacoroman said:

De regula senzorul se schimba cu tot cu rampa,strangerea acestuia la cuplu poate decalibra senzorul.

Nu este nevoie de adaptare.

Recomand amorsarea circuitului de alimentare cu vcds.

 

Asa ceva nu am mai auzit, legat de strangere. Am verificat pentru existenta spanului si apoi l-am strans putin mai mult. Nu a avut nicio problema, decat a luat aer la prima pornire. Cum se manifesta aceasta decalibrare?

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Este vorba de senzorul din rampa,se strange la cuplu,unii il strang fara cheie dinamometrica...si pot aparea probleme.

Eu cred ca tu te referi la cel de pe pompa de inalte ,metering valve...asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da, credeam ca despre acela este vorba.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal , unde este el pe pompa de înalte? Se poate vedea ...? La mine cand pornesc mașina imi variază la relantiu ...pt vreo 30 secunde dupa care își revine ...se poate vedea si pe diagnoza?

Multumesc de răspuns!

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, Blaguta B said:

Sal , unde este el pe pompa de înalte? Se poate vedea ...? La mine cand pornesc mașina imi variază la relantiu ...pt vreo 30 secunde dupa care își revine ...se poate vedea si pe diagnoza?

Multumesc de răspuns!

Probabil ca da. Sunt posesor de CR doar de o luna. Nu stiu foarte multe lucruri despre acest motor. Incearca pe youtube "tdi cr rough idle"

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am schimbat valva de care va ziceam mai sus,cea care vine pe pompa de injectie (metering valve) ocazie cu care s-a verificat de span in carcasa filtrului de motorina si in lacasul valvei.

Nu s-a gasit nici o urma de pilitura cu toate ca in ultima vreme (juma' de an) erorile erau de tipul presiunea prea mica (p0087 fuel pressure too low). Revin cu un feedback peste 1000 km.

Zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu cod motor - A4 B8 2.0 TDI 2008-2009 EURO 4 este afectat de acesta problema ? sau doar cele EURO 5 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Doar motoarele cr euro 5 cu pompa bosch CP4.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, stimati colegi!

A trecut mai bine de o luna de cand postam pe acest topic problema cu pompa de inalta presiune care mi-a produs pilitura si mi-a stricat si injectoarele. Am schimbat pompa, injectoare, senzorul acela din capul rampei, am curatat toata instalatia si am spalat rezervorul.

De cca o saptamana am observat ca masina mea lasa o pata de motorina pe jos. Am fost cu ea la "doctor" si am localizat scurgerea la regulatorul de presiune de pe pompa nou-schimbata.de inalta presiune.Curgea pe la imbinarea dintre corpul piesei si capacul negru din plastic. Acest regulator mi-a venit o data cu pompa pe care am achizitionat-o (reconditionata, adusa de o cunostinta din Germania)

La schimbarea acestui regulator am avut marea surpriza sa gasesc iar pilitura in sita acestuia si in gaura din pompa unde se monteaza.

Sunt eu oare ghinionistul care schimba o pompa stricata cu alta mai putin stricata?? Sau, esxista cumva posibilitatea ca atunci cand s-a curatat sistemul de alimentare sa fi ramas ceva pilitura pe undeva? Ati mai intalnit aceasta problema atat de repede dupa schimbarea pompei?

Mentionez ca alimentez numai de la OMV, nu am bagat niciodata benzina din greseala, nu conduc sportiv.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontata pompa ,daca nu are uzura trebuie curatat bine tot sistemul de alimentare.

Nu cred ca poti curata 100% urmaroarele piese :

Pompa din rezervor,pompa de medii,regulator presiune rampa,senzor presiune rampa ,regulator debit,senzor temperatura 

Teoretic cel putin astea trebuiau puse noi si injectoarele desfacute si curatate 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cele doua pompe, rampa care a fost curatata la Bosch Diesel Service si senzorul de temperatura toate piesele mentionate au fost inlocuite, inclusiv injectoarele. Acum, ma gandesc si eu: chiar daca cele doua pompe nu ar fi fost curatate perfect, acea pilitura nu trebuia sa se opreasca in filtru de motorina? Voi desface maine si filtrul sa vad cum se prezinta si sa il inlocuiesc din nou. Am facut 2000km de la intamplare.

 

Modificat de alexstacescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa trebuie desfacuta si analizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult. Tocmai de concluzia asta ma feream si incercam sa ma mint ca nu ajung la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie gasita sursa spanului ,nu o mai porni pana nu o rezolvi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

S-au rezolvat problemele la pompa de inalta de catre fabricant intre timp?

Masinile din 2013-2014 au aceste probleme cu spanul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2013/2014 problema persista 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!