Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

vlahdacoroman

Posibil sa fie de la motorina din peco,sau de la o alta pompa,care a facut span,a fost schimbata,fara curatarea rezervorului si conductelor.

Recomand o curatare temeinica a instalatiei,apoi o verificare daca mai apare span.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac, curat sistemul si razervorul si astept sa vad daca apare din nou. Injectoarele le-am trimis la verificare/curatare, sper sa fie in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Posibil sa fi avut probleme inainte si sa fi fost schimbata, ce gasesti acolo o fi de la vechia pompa.  Esti sigur ca e aluminiu? Nu prea are de unde sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur daca este aluminiu dar sigur nu este magnetic deci nu este otel sau alt metal feros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cheie (numar) trebuie la suruburile de la sita de pe pompa de inalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.03.2017 at 9:55 AM, croconelu said:

Încă nu am găsit pe nimeni capabil sa o rezolve, in afara de reprezentanta la un scor exorbitant, nimeni nu imi da nici o indicație unde sa o duc? 

Multumesc

Davidcar in vlaha . Arpi rezolva . Vorbeste acolo , daca nu ai rezolvat deja problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As avea si eu nevoie de sfaturile voastre in legatura cu regulatorul de presiune combustibil (cel din capatul rampei).

Dupa mai bine de 1 an de erori p0087 fuel pressure too low si P0088 Fuel  Pressure - Too High, m-am hotorat sa il schimb deoarece in ultima perioada primesc limp mode aproape zilnic.

Ce voiam eu sa intreb este, daca dupa inlocuirea acestuia se fac unele adaptari din vcds. Este necesara amorsarea sistemului de injectie?...Am citit pe parcursul topicului ca acesta trebuie strans la cuplu. 

Daca cunoaste cineva orice detalii sunt bine venite. Mentionez ca schimbarea acestuia se va face la mecanic...dar vreau sa fiu cat de cat in tema.

Va multumesc frumos,zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

De regula senzorul se schimba cu tot cu rampa,strangerea acestuia la cuplu poate decalibra senzorul.

Nu este nevoie de adaptare.

Recomand amorsarea circuitului de alimentare cu vcds.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuel pressure regulating valve -N276-    80 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos baieti,raman dator de cinste.

@vlahdacoroman: Am vorbit cu un coleg de aici, cu o problema asemanatoare celei descrise de mine si la reprezentanta i-au schimbat doar regulatorul de presiune.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Se poate schimba doar regulatorul,dar exista un risc foarte mare sa-l decalibrezi prin strangere.

Totul depinde de mecanic si cheia dinamometrica...cat de precisa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

O abatere de 2-3 % la cuplu nu ar trebui sa modifice functionarea unui regulator, hai sa fim seriosi. Altfel toata lumea ar avea probleme. La fel ptr senzorul de presiune din capatul opus al rampei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

2-3 % nu e nimic...eu ma refer la abateri mai mari(scule vechi).

E doar un risc,sa cunoasca cei care merg in service.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ieri am schimbat regulatorul de presiune rampa mentionat in posturile de mai sus,dar din pacate problema nu s-a rezolvat.

Singura chestie buna este ca motorul merge mult mai rotund si nu se mai opreste cand accelerez pe loc. La opritul motorului pe loc ma refer la faptul ca inainte de montarea regulatorului nou,cand ii dadeam 2-3 pedale succesive la acceleratie si o lasam sa revina la relantiu se oprea motorul (+ martor spirala aprins). 

Mentionez ca eroarile (p0087 fuel pressure too low si  P0088 Fuel  Pressure - Too High) se manifesta cand merg la turatii mici (1700-2000rpm) si constant. 

Cand ii dau "talpa" merge corect. Ce poate sa mai fie stricat?...senzorul?...regulatorul de debit de pe pomba...

 

 

Modificat de bobeanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Metering valve de pe pompa poate sa dea eroarea respectiva, ia una imprumut daca ai de la cine si pune-o rapid sus si fa o proba. (am avut eu problema cu 2 defecte la cp3)

Pe aceeasi masina am luat si P0087 cat si P0088 doar de la valva aia, in final am rezolvat cu una care mergea bine.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, iaca si la mine problema, motor galopeaza la ralanti ( 2.0 TDI CR CBAB ).Programare Midocar,  au facut niste teste iată si rezultatul pompa înalte si regulatorul de pe rampa buşite.Am mers cam o saptamână asa, incercând să o tin turata sa nu ma zgáltâe ,( astept sa vină piesele) . Ce sa vezi, astăzi masina nu mai galopeaza deloc, merge perfect. Ce dracu , mă ia durerea de cap.Aveti idee ce se întâmpla ???Vă salut !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Pune un scan in topicul dedicat,sa vedem ce erori ai.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi pare rau ca nu am facut o poza cu erorile care apar.Acum o saptamână am fost la un service unde baiatul de acolo a facut testul la regulatorul ăla din capul rampei ( dreapta cum privesti la motor) ,cu un pahar gradat  unde in 30 de secunde trebuiau sa curgă 90-110 ml motorina , la mine a curs 200 ml. Cei de la Midocar au spus ce am scris mai devreme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica calitatea motorinei din filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, stimati colegi! S-ar putea sa ma incadrez si eu la aceeasi problema, dar totusi va cer sfatul pentru al meu Passat 2.0 CBDC 110CP din 2010

Fiind in mers pe autostrada Soarelui-Rasare :) cu tempomatul setat la 130 km/ora mi s-a aprins Check Engine in bord si in acelasi timp s-a oprit motorul. Tras pe dreapta, avarii, triunghi in spate, motorul nu mai porneste. la punerea contactului nu ramanea nici un martor aprins. Am ajuns intr-un final cu masina pe platforma pana in Mangalia la service. Masina avea eroare pe circuitul de alimentare. nu am apucat sa vad codul exact. S-a schimbat prima data filtrul de motorina, s-au verificat pompele de alimentare care sunt ok. In carcasa filtrului de motorina era o ceva foarte fin pe fund, nu stiu daca mizerie sau pilitura, decat daca aceasta ar fi fost fina ca faina (asa se prezinta pilitura de la pompa de inalta presiune?) S-a reusit pornirea motorului cu spray de pornire, pus testerul, iar "pompa nu tine presiune", motorul se opreste. Din ce am inteles de la mecanic scade sub 160(bari?) cand se ia piciorul de pe acceleratie si se opreste. S-a schimbat regulatorul de presiune. In acesta mi-a spus mecanicul ca a gasit ceva pilitura de fier. Nu porneste nici acum. Injectoarele nu sunt in parametri, 2 dintre ele avand devieri "mari". Distributia este "la punct". Mentionez ca masina a fost adusa de 2 saptamani din Germaniac, cumparata din reprezentanta, cu km pe factura si adusa de o persoana in care am maxima incredere. Vreo idee? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injctoarele defecte au ancrasat egr  cu depuneri ,posibil egr blocat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Exista posibilitatea ca valorile iesite din parametri ale injectoarelor sa fie data de functionarea gresita a pompei de inalta presiune? Egr nu stiu daca a fost testat, dar daca ar fi fost blocat nu trebuia sa inregistreze eroare la tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnosticarea e foarte simpla,se conecteaza testerul ,se da la cheie si se observa daca pompa fece presiune sau nu.

Trebuia retinuta eroarea initiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea era "low fuel pressure" din ce spune baiatul care a pus-o pe tester. Aceeasi eroare o da mereu cand vrea sa o porneasca. Curios este ca atunci cand se porneste masina cu spray de pornire si este tinuta acceleratia apasata pe tester arata la pompa ca ajunge la 400. Bari? Atmosfere? Nu stiu, asa mi s-a spus. Cand se incearca pornirea la automat facea o presiune de 60 de bari, apoi scadea din ce in ce mai mult. Dupa schimbarea regulatorului presiunea porneste de la 100 de bari in jos. Nu am mai incercat sa o pornesc de frica sa nu stric mai multe, in cazul in care nu sunt deja stricate. Inteleg ca urmatorul pas este demontarea pompei a injectoarelor si testarea lor pe bancul de probe? Sau sa mai incerc cu alta motorina in filtru. Acum este curat la interior. Va multumesc pentru interesul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!