Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut @alexstacescu,

Mie unul mi se pare imens costul. Cum adica 1300 x 4 reconditionarea injectoare? Pai se gasesc noi cu garantie 12 luni la 750 de lei si reconditionate cu garantie 6 luni la 400 lei. In acelasi loc, pompa noua originala (12 luni garantie) - 2200 lei , iar reconditionata (6 luni garantie) - 1200 lei. In cazul tau ajungi la 8200 de lei piese reconditionate, in timp ce in alte locuri ajungi la 5200 lei cu piese noi, garantie 12 luni.

Mult succes!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si o problema de proiectare da principala cauza ramane combustibilul de proasta calitate care nu asigura ungerea necesara .

Sunt CR-uri care au atins  350-450 mii km fara sa faca span (stiu doúa care fac taxi in RO)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si taxi-urile alea cu ce alimenteaza?

Modificat de lupo_bv
Quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DelphinulUnde ai gasit injectoare noi cu 750 lei? Eu pe unde intreb cea mai ieftina varianta sunt cele reconditionate la 1300 lei. Sunt reconditionate de fabrica, cu piesa la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la VW problemele nu se mai termina...Dupa dezastrul cu injectoarele de la euro 4,acum o alta buba cu pompa de inalte si injectoarele,,,imi vine greu sa cred ca de vina este motorina proasta de la noi,cu ce ar trebui sa alimentam sa nu avem probleme de genul asta ?? si eventual reparati de mii de euro ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu spanul se regaseste si la alte marci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de mult timp.... marci de renume - BMW, Jaguar, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....dar in general cele cu injectie Delphi ...la BMWuri n-am auzit de probleme de astea, sau cam la tot ce au pompa Bosch cu trei pompanti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW are alte probleme,chiar mai grave...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate are mai grave, dar aici vorbim de pompa de inalta a motoarelor CR VAG....

Delphi nu a echipat motoarele VAg, deci iese din discutie... doar Continental CPR ( fostul Siemens) a avut probleme cu pilitura si Bosch Cp 4.1

@Florin, pompa cu 3 elementi e scumpa de produs... deci fiabilitate nu mai e un criteriu, primeaza costurile reduse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

Sper ca de data asta sa postez mesajul in topicul corespunzator. Daca nu imi cer scuze anticipat moderatorilor.

As avea si eu nevoie de sfaturile voastre in legatura cu repararea / inlocuirea pompei de injectie (de inalta presiune) la o Skoda Fabia  5J  1.6 TDI CR 75 CP  an 2012 cod motor CAYA.

Pompa este Continental 03L130755E_01 si prezinta scurgeri de motorina in zona axului pompei - in cutia de la distributie care pare deformata din aceasta cauza. Masina merge ok dar exista scurgeri de motorina in compartimentul motor.

Am fost la un alt service si mi-au facut o oferta pentru schimbarea totala a distributiei (~350 euro) urmand ca dupa ce desfac masina sa trimita pompa la o alta firma si sa vada daca se poate repara si cat costa sau trebuie schimbata (pompa noua ~ 1000 euro + manopera).   Un prieten care se pricepe la masini mi-a recomandat sa merg direct la cei care repara pompe de injectie.

Daca s-a lovit cineva de asemenea problema si a rezolvat-o sau ma poate ajuta cu vreo idee sau stie un service / mecanic bun il rog sa ma ajute (poate sa fie si din afara Bucurestiului, important sa se priceapa la pompe de injectie).

Multumesc anticipat!

03L130755E_01-.jpg

Modificat de catalin007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imaginea atasata se vad urme vechi ,curata zonele si monitorizeaza-le zilnic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor!

Din pacate insa problema este actuala (in a II-a poza se vede in partea de jos umezeala de pe capacul de la distributie / pozele sunt facute dupa ce am mers cu masina cam acum o luna pt a vedea cat de afectata este distributia). Eu am cumparat masina in Octombrie 2016 la 133k km; cu ocazia reviziei (oct 2016) am vazut pete pe scut si pe furtunul de la intercooler (pe facturile de service de la vanzator apare ca furtunul a fost schimbat in 2015 dar nu stie nimic de aceste scurgeri); dupa revizie cateva zile s-a facut pata pe asfalt dupa fiecare drum; intre 15 dec si 15 martie nu am circulat cu masina, iar acum dupa ce merg cu masina desi nu mai  apar pete pe asfalt, in compartimentul motor se vad urme proaspete ale scurgerilor de motorina.

Nu am mai continuat momentan discutia cu service-ul respectiv pentru ca odata desfacuta masina eram la mana lor si as fi dorit sa stiu inainte ce alternative am; nu mi-a picat prea bine ca au dorit sa schimb toata distributia (schimbata in iunie 2015 la ~90k km+ pompa de apa) dar problema mea cu pompa ramanea nerezolvata.  

As vrea sa rezolv insa problema pompei de presiune si apoi distributia.

WP_20170404_11_37_38_Pro.jpg

WP_20170404_11_37_34_Pro.jpg

Modificat de catalin007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Atunci alta alternativa nu ai decat sa dai pompa jos daca gasesti garnituri de schimb ptr ea,altfel trebuie sa schimbi pompa,apoi daca rezolvi cu pierderea se motorina,schimbi si distributia sa fii sigur ca nu ai parte de o surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pun pe lista si distributia, daca a ajuns motorina pe curea nu prea este ok, poate tot din cauza motorinei scurse a fost inlocuit si furtunul de la intercooler. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te hotarasti sa iei pompa de la dezmembrari urmareste codurile de mai jos si incearca sa-l iei pe ultimul, pe masura ce avanseaza codurile se rezolva si din problemele lor cunoscute:

- 03L130755E - pompe presiune mare, inlocuita de la 01.10.2012 cu

- 03L130755AH, inlocuita de la 01.04.2013 cu

- 03L130755AL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte greu de gasit la dezmembrari ultimul cod .

Ia in calcul trecerea la pompa CP3 ,rezita la combustibilul nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Foarte greu de gasit la dezmembrari ultimul cod ....

Nu este chiar asa. Un exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru coduri.

Sper sa am noroc si sa se poata schimba vreo garnitura. Daca nu va trebui sa iau in considerare inlocuirea.

Pompa sh din anuntul de mai sus este 1800 ron, una noua originala peste 1000 euro dar am vazut multe oferte la un pret mai mic pt pompe noi VDO - am gasit pe net ca ar face parte din grupul Continental.  

Trecerea la CP3 sincer nu stiu daca e o varianta pt Fabia - motorul este mai inghesuit si nici valoarea masinii nu stiu daca justifica o asemenea investitie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa originala este peste 5.000Lei, iar VDO A2C59517047 pe la 2.450Lei.

Dar sa stii ca nici o piesa AM nu este ca cea originala, iar ca sa beneficiezi de garantie trebuie s-o montezi intr-un service autorizat si pe partea de manopera sa fie defalcate operatiunile facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt cod VDO si pt info cu privire la montaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Motoarele sunt aceleasi ca-i fabia-golf 6 sau altceva, deci spatiul disponibil e identic.

Pe cele cu Siemens n-am probat sa vad cum merge, singura piesa importanta este valva metering. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!