Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut, la un CBAB exista diferente intre amorsarea instalatiei cu VCDS sau prin punerea contactului fara sa dau la automat. Nu reusesc sa conving nici un mecanic din Resita ca, la schimbarea filtrului de motorina, instalatia trebuie amorsata cu VCDS. Un pic de ajutor, va rog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cbab NU porneste nici o pompa la punerea contactului ,deci e musai amorsare cu vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot nu reusesti sa-i convingi, scoate turul din filtu si pune contactul, o sa vada ca nu vine motorina.

PS Sa nu treaca mai mult de 30min de la scoatere si pana la punerea contactului; cand vei deschide usa de la sofer, o sa porneasca pompa din rezervor si o sa vina motorina. :) Teoreric, poti sa amorsezi si prin metoda “pus contact” , deschizi usa de la sofer odata la 30minute. O sa-ti trebuiasca 3-4 ore dar este posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal scrie si in procedura de amorsare. Problema e ca mecanicul roman e ciocanar.. si uite asa se distrug sisteme de injecție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi mult, acum mie clar Daca se incapataneaza schimb singur filtrul dupa ce fac rost de un VCDS. Desi tare mie ca va fi foarte surprins... pe asta chiar nu o stia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar la reprezentanta nu se amorseaza, din pacate, am stat langa masina mea cand s-a schimbat si nu am vazut nimic de genul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/18/2019 at 4:06 PM, Ciore said:

Salut, am incercat ca rasfoiesc prin topicul asta, dar fiind atat de stufos am considerat ca mai bine e sa intreb.

Am un VW Jetta din 2012 1.6 tdi si anul asta in februarie la 80000 km din cauza unei scurgeri de motorina pe la pompa de inalte (pe la semering) sa rupt cureaua de la alternator, distributie si implicit a trebuit sa schimb tot kit-ul. Am cumparat o noua pompa SH de pe o masina din 2013 (in ideea ca poate au rezolvat problema cei de la Continental) dar ieri ridicand capota am vazut din nou urme de scurgeri in zona pompei/distributie. 

Rugamintea mea catre cei ce au mai patit la fel e sa imi sugerati ce se mai poate face? Are rost sa caut o alta pompa? Are rost sa investesc eventual in una noua? 

Multumesc

Salut! Asa am patit pe fosta masina 2.0 cr cbdc 2010! am schimbat cu cp3! Am mers pana am vandut-o in jur de 50000 cu cp 3 fara probleme! Actualul proprietar foarte multumit! Fara probleme! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei1980 procedura din Elsa e "lege" si pt reprezentanta, si Elsa spune ca trebuie amorsata pompa (de fapt mai corect spus trebuie eliminat aerul de pe traseul sistemul de injectie combustibil). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Detin un passat b7 din 2011 motor 2.0 L 103 kw, cod motor cffb. Acum o saptamana am observat un zornait in zona motorului, un sunet ca de saiba slabita, o tabla subtire, ceva de genu. Am decis sa fac schimburile de ulei si am schimbat si distribuitia dar zgomotul a persistat. Am fost la mecanic si mi-a fost spus ca e pompa. zgomotul vine dispre pompa cu capacul negru de langa filtrul de motorina. nu am absolut nici o problema din punct de vedere al performantelor.  am verificat injectoarele in vcds si sunt in parametri.  unul parca are o deviatie de 0.40 sau ceva de genu. Ce pot face sau care este procedura? este safe sa mai merg cu masina? Va multumesc. 

Revin cu un update. Am facut acum alta verificare cu vcds, si au luat-o injectoarele razna.. https://paste.pics/c9e1629131a394f46b856d55d165b3f7 

https://paste.pics/6ad2cfd9b8d3b0caa051f7bc4db581d1  

data trecuta am verificat cu vcds cam acum o saptamana si ceva si nu aveam deviatii mai mari de 0.40.. 

ce se intampla? pls help

 

Modificat de Andonie.Denis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil este regulatorul de pe pompa de inalte.Si la mine se aude acel regulator.Cred ca este ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.  Am desfăcut regulatorul pentru prima data in 2 ani de zile de când e la mine masina. Și arată așa. Masina are 270000 km in bord. Reali nu am idee. Am curățat și am montat la loc și sunetul persista. Ceea ce e in poze pare a fi mai mult mizerie. Nu Șpan. 
https://paste.pics/2fdfa36a0e886bc1a3ed67f26b4d4d80
https://paste.pics/11abf921fab53fcc16af8da98e40abef
Am fost la un alt mecanic, și el a spus ca sunetul provine din alta parte. A spus ca pompa nu se aude. Doar cade și atât.  
Pareri? Sugestii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Acesta este primul post pe vwforum,dupa ce de o luna mi-am luat un Passat B6 CBBB din 2009.Am avut cosmaruri dupa ce am citit tot acest topic,iar azi mi am luat inima n dinti si am demontat metering valve de pe pompa de injectie.Am rasuflat usurat dupa ce am vazut ca totul e foarte curat pe acolo.Inca de cand am luat masina ii adaug 5 ml de ulei 2T pentru fiecare litru de motorina bagata,cu riscul ca DPF ului nu o sa i convina.Masina are 255 000 km (cel putin).Vreau neaparat sa i fac modificarea pompei de ulei,mai ales ca am axul de 77 mm,sa nu mai stau si cu stresul asta.Mi am luat o piatra de pe inima cu lipsa spanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări, am pățit și eu chestia cu spirala aprinsă intermitent și lipsa de putere.... Am mai mers 300 de metri până am ajuns la servici și am oprit. In parcare am repornit dar spirala nu a mai apărut. Am oprit și mă lăsat-o așa, după ce ies de la servici vad ce mă așteaptă....

Zilele trecute am observat că în jur la 1800-2000 de ture, la accelerare avea întreruperi ... Înainte de asta, mașina la prima pornire avea fluctuații a turației cam 1 min după era ok până se incalzea și începea să galopeze, se simțea în mașină că nu e ok și pe turometru ...

Am vcds, ce ar trebui sa verific? Vreau să desfac senzorul de pe rampa sa vad daca sunt urme de span, cel din dreapta(partea șoferului) se desface pt verificat? Pompa și inj. sunt continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme pe sistemul de alimentare.

Vezi ce dtc gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare si am gasit o eroare legata de EGR. P0407 signal to low.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare ,

Am si eu o problema la Passat 2.0 motor cffb 2011.Am scos valva metering pentru verificare span . Totul este curat , am montat-o la loc si acum nu vrea sa mai porneasca deloc. Am amorsat-o cu pompa din rezervor de 10 ori dar tot degeaba nu vrea sa porneasca . Am desfăcut conducta care iese din pompa si duce catre rampă si nu vine motorina deloc pe ea cand îi dau la automat . Pana la pompa ajunge motorina am verificat dar din pompa nu vrea sa iasa deloc. Pe tester nu da nici o eroare pe motor. Ce ma sfatuiti sa fac ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa faci aerisirea cu VCSD-ul cum e procedura la motoarele CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marceliviu Ai blocat pompa. Scoti capacul de plastic negru ,desfaci surubul cu o inelara E ,stergi toate piesele ,pui la loc si o sa porneasca la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, calin.g said:

Ai incercat sa faci aerisirea cu VCSD-ul cum e procedura la motoarele CR.

Da

7 hours ago, EEXCALADE said:

@Marceliviu Ai blocat pompa. Scoti capacul de plastic negru ,desfaci surubul cu o inelara E ,stergi toate piesele ,pui la loc si o sa porneasca la prima cheie.

Incerc astăzi si această variantă să văd ce reușesc.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Marceliviu said:

Da

Incerc astăzi si această variantă să văd ce reușesc.

Multumesc

Salutare ,

Astăzi am tremurat 4 ore pe lângă mașină in speranța că reușesc să o pornesc dar nici o șansă.Am desfăcut surubul de sub capacul negru , am bibilit piesele , le-am suflat , le-am sters , absorbit motorina si acel locaș montat la loc si nimic. Am demontat si parte cu cele 4 suruburi cu tors unde are acel arc dar totul pare in regula acolo , fără pic de uzuri sau mizerie , span sau altceva .I-am dat la automat de am zăpăcit-o dar nu vrea sa pornească deloc.

Nu iese motorina din pompă oricât i-aș da la automat . I-am scos inca o data acel surub si i-am dat la automat fara sa il pun la loc . Acolo ajunge motorină dar afara din pompă nu iese deloc catre rapma de injectoare. Nu stiu ca să îi mai fac si unde sa mai umblu. Când îi dau la automat dupa cca 10 secunde se aprinde becul de la ulei in bord cu rosu intermitent si țiuie pentru cateva secunde iar dacă îi dau in continuare se stinge se nu mai apare. O avea asta vreun rost , dar ulei are ca am verificat si are pana la maxin pe joje.Ce ma sfatuiti sa îi mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu are nimic uleiul. Nu este normal sa tiuie ca nu ai presiune de ulei de vreme ce motorul nu a pornit? Este normal sa fie presiunea scazuta ca si turatia la pompa de ulei este scazuta.

    Nu te arunca sa schimbi pompa. A mers perfect pana ai fost curios ca sa vezi de ce merge. Nu s-a putut strica ca ai aruncat o privire pe acolo. Uite ca au mai patit si altii exact ce ai patit tu, si iata care a fost rezolvarea (poti sa te duci direct la topicurile din 01.sept.2018 ca vezi mai pe larg discutia. Oricum, esentialul este aici):

 

On 9/1/2018 at 6:40 PM, ostafieandrei said:

Salut colegi! Am o problema la un Passat B6 2010, BCAB. După ce am citit pe forumuri despre problema pompei de inalte, am decis sa scot regulatorul de presiune (valvă metering) de la pompa pentru a vedea daca este pilitura acolo. Am făcut verificarea fara sa scot motorina de acolo și din fericire nu am găsit pilitura. In continuare, după ce am pus totul la loc, am incercat sa pornesc motorul. A mers 2 secunde și apoi nu a mai vrut sa porneasca. Ulterior, m-a ajutat cineva sa fac procedura de amorsare cu VCDS și nici asa nu a vrut sa pornească. Am desfacut din nou regulatorul și am pus acolo motorina până s-a umplut și am reluat din nou toți pașii descriși anterior dar tot nu a pornit. De acum nu știu ce să mai fac. Citeam pe forumul VW că cineva a pățit la fel și că a desfăcut pompa și a curatat-o iar ulterior a funcționat. Spunea că problema ar fi putut fi o valvă/supapa din interior care s-a blocat. Mă gândesc ca poate exista o varianta de a rezolva problemaz fara a scoate pompa de pe mașină..  M-ar ajuta foarte mult niste sfaturi. Mulțumesc!

 

On 9/1/2018 at 8:09 PM, qwk said:

Scoate capacul  de plastic si apoi desfa surubul cu "M" de acolo. Desfa-l incet pt ca este si un arc acolo. Dupa ce desfaci o sa ai acces la valva de sens si pistonas. Intre ele trebuie sa fie vid ca sa functioneze. Altfel pistonasul nu poate deschide supapa. Aceiasi problema am avut-o si eu si asa am rezolvat-o. La mine era motorina intre valva si pistonas, deci nu se facea vid, deci valva nu se deschidea.Poti vedea valorile pe pompa cu vcds. Eu aveam presiune de 6-8 bari. Ea trebuie sa faca minim 280 bari ca sa porneasca.Problema la mine a aparut tot in urma verificarii de span.

 

On 9/1/2018 at 9:18 PM, qwk said:

Dupa ce desfaci, o sa intelegi ce este acolo. Motorina ai foarte putina acolo, locul este foarte mic. Trebuie sa ai multa grija cum desfaci pt ca este un arc si dc nu tii bine, poti pierde valva. Nu e greu si eu am desfacut-o de cateva pana am facut-o sa mearga. Eventual dupa fiecare montaj, verifica cu dfds ce valori ai pe pompa (bari) cu contatul pus. Ar trebui sa ai aprox 280 bari (valoarea in vcds nu e in bari, difera de la motor la motor, dar poti face conversia in bari cu ajutorul lui google). Daca ai valori bune, poti sa faci 2-3 amorsari si ar trebui sa porneasca.

 

On 9/3/2018 at 7:20 PM, ostafieandrei said:

Mulțumesc mult pentru sfaturi, qwc! M-ai salvat. După ce am făcut ce mi-ai spus, a mers din prima! Rămân dator!

 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanici dupa ce lucreaza la sistemul de inj le pornesc pe spray .. total neindicat.. dar asta se practica si nu numai in Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este vorba de acest surub , am desfacut acolo , am absorbit toata motorina de acolo l-am montat la loc si tot nu vrea sa pornească iar când am desfacut a doua oară tot la fel am găsit motorină acolo si avea si presiune.

20191129_135838.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!