Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salut , dupa ce am alimentat de la un petrom fantoma, am mers 3 km mi s-a aprins spirala si masina mergea in suturi, am oprit-o de frica , am repornit-o a mers rotund 5 sec dupa aceea iar spirala si parca mergea in 3 pistoane. Ok, am zis ca e de la motorina , am luat 30 de l de omv max motion am pus peste cealalta motorina i-am pus am pornit-o, am mers asa in 3 pistoane cu ea si dintr-o data si-a revenit, mergea rotund doar ca motorul parca era mai zgomotos , ea mai facea figuri uneori odata pornea la sfert odata învârtea umpic mai mult, etc bun, am vazut ca si-a revenit am scos-o la o tura am vazut ca se plafoneaza la o anumită , ajungea la 3000 dadea in nas si parca se înfrâna scădea rapid turatia! Fara martori  in bord sau erori. Ok, am lasat-o pana a doua zi, a doua zi cand am pornit-o , a pornit normal dar din-nou cu spirala aprinsa, am mers la service, diagnoza , corecție 3,8 pe injectoru 4, bun , le zic sa il schimbe , il schimba merg iau masina a doua zi, fara semn de bujii aprins , ies cu ea surpriza la 3500 de ture la fel ca inainte , da in nas si parca se înfraneaza doar ca nu mai aprinde martoru de bujii si check engine, repet nu da nici o eroare !!! Sta de cateva zile in service , apoi ma suna sa vin sa imi arate ca am pilitura in regulatoru de presiune de pe pompa da ft ft ft putina abea se vedea cu ochiu liber , acum din cauza asta sa ma puna in bot la 3500? Avand in vedere ca nu da nici o eroare nu trebuia sa am o eroare de presiune prea putina ? Sau ceva de genu , spanul ala deja sa fi terminat injectoarele ? 
 Avand in vedere ca e ft ft ft putin abea observabil gen e ca un inceput se sfarsit sa zic asa :)). El mi-a recomandat sa schimb tot nou injectoare, toate 3 pompele  rampa comuna , dar aia nu o gasesc noua sau nu stiu unde sa caut , doar pe dezma auto am gasit , second , sa curat tot sistemu stiti procedura,Ținând cont ca doar piesele ma costa 2000 de euro fara manopera si eu nu-s sigur ca de asta da in nas ca nu am nici o eroare , cum sa procedez ? Se poate sa se fi afectat pompa , sa nu aiba presiune sau injectoarele la asa putin span ? Abea vizibil cu ochiu liber ? Si de aceea sa ma puna in bot dupa 3000 3500?  Nu mai inteleg nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Mergi si la un alt servis pentru o constatare, eventual demontate injectoarele si puse pe banc. Probabil motorina a fost naspa si ti-a stricat un injector 

Cauze pot fii multiple, senzor de presiune, regulator rampa, regulator pompa, un injector.. o diagnoza corecta si citita cum trebuie ii spune defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

Ideea e ca am schimbat un injector, problema e ca am gasit putin span dupa ce am dat jos regulatorul de presiune de pe pompa de inalta oare ala sa fie cauza ? Putin de tot a fost abea vizibil , au facut tot felu de diagnoze nu da nici o eroare 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius,eu zic sa-i pui pe mecanicii unde ai masina acum sa desfaca cele 4 suruburi de pe pompa si sa scoata acel tachet cu rola lui sa vada in ce stare se afla pompa.Macar vei stii daca pilitura provine din pompa sau nu.Asta ca sa stii ce ai de facut in continuare.Mi-e greu sa cred ca pilitura provine din motorina de la peco atat timp cat ai gasit-o in locasul regulatorului.Daca era asa,ar fi trebuit sa fie oprita in filtrul de motorina.In orice caz,te vei lamurii atunci cand vei desface acele 4 suruburi ce tin elementul pompant.Vei putea inspecta atat tachetul cu rola cat si axul cu came al pompei.Daca pilitura provine din pompa nu ramane decat sa inlocuiesti pompa de inalte,rampa comuna cu senzor si regulator,injectoarele si ambele pompe de joasa presiune(cea din rezervor si cea de medie presiune de langa vasul de expansiune).Sau conversia la CP3 care iti va elimina problema spanului pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

Poti sa imi lasi o adresa de fb sau ceva , ca as avea mai multe sa te intreb mai multe ?

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut .

Din pacate revin cu noutati :

Am schimbat regulatorul de pe pompa dupa ce am postat ultima data , masina a mers fara nici o problema(sa zic ca am mai facut ~3000km intre timp ) si astazi cand veneam de la munca mi s-a aprins din nou spirala , cu aceleasi simptome . Am oprit motorul , l-am repornit din mers si spirala a disparut .

Mentionez ca aveam becul aprins la motorina , am oprit sa alimentez si incepuse sa-si faca regenerarea .

Acasa am pus testerul si este acelasi cod de eroare ca data trecuta , am atasat mai jos logul , daca ma puteti ajuta cu o idee .

Urmeaza sa ii schimb zilele astea filtrele si uleiul dar nu stiu daca are sau nu vreo relevanta .

Log-CT 11 JAW -TMBAE73T1B9066009-328660km-1234.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat B6 2.0,170hp,CBBB si imi pune eroare

P 0087 Fuel Rail/Sistem Pressure too low si

P 0088 Fule Rail/Sistem Pressuere too high. Imi apare check engine si spirala in bord care licare si mi se limiteaza puterea,opresc apoi pornesc dispare si trage normal masina mai ales fiind dsg cutia daca o calc trage normal...eroare imi apare cand am viteza mica 40 60km/h....asa cand merg la drum intins in afara localitatii  nu apare eroarea... Am citit pe aici pe forum si as mai dorii o parere cu ce sa incep sa schimb...un priten mi a zis prima data cand mi a pus eroarea si mi a facut figura ca ar fi regulatorul de presiune din rampa deoarece senzorul detecteaza presiunea si este bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca e span in filtru si in pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înteles...o sa verific maine,altceva ce ar putea sa fie?!

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe din rezervor, sch filtrul, vezi span in pompa de inalte, sufla regulator de presiune..

monitorizeaza presiunea in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu problema cu pressure too high, am schimbat filtrul de motorina, furtunul de retur, rampa cu una sh, a fost si verificata de span. Nimic. 

Motor 1.6 tdi clh. 

 

Ce as mai putea face? Mersi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin-Mihai

Buna seara,

dupa umila mea părere eu banuiesc ca ați omis un lucru foarte important.Ia încercați sa va amintiți dacă ați folosit filtre de motorina originale cu granulația recomandata de producător sau ați folosit filtre de la diverși producători.

va spun lucrul acesta pentru ca aceeași greseala am făcut-o și eu in urma cu câțiva ani,cu un Patrol.Aceleași probleme,opriri in relanti,in giratorii,…etc…..pana nu am schimbat regulatorul cu unul original și 5 filtre de motorina originale in 7000 km nu am scăpat de probleme.

De atunci numai filtre originale de la reprezentanta și nu am avut probleme…Hyundai Santa Fe 2.0 crdi 275.000. Km,….Mitsubishi L 200 2,5 crdi 460.000 km,iar acum VW caddy 2.0 euro 6 160.000 km…..

Nu am vrut sa ma laud cu mașinile sau km,dar mie nu mi-a spus nimeni,singur mi-am dat seama de greseala.

M-aș bucura sa fie de ajutor sfatul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba. 
am montat multe feluri de filtre.

doar daca ai noroc de motorina cu mult biodiesel.

problema apare la componente, pompa de inalte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Revin cu problema mea dupa ce am schimbat regulatorul nou pe Bosch in rampa acelasi lucru,check engine,spira in bord si nu mai trage...am schimbat si senzorul din rampa cu altul original la fel...nu am schimba inca senzorul de pe pompa de inalte dar as vrea daca stiti pe cineva in Bucuresti Giurgiu Alexandria mecanic care se ocupa cu asa ceva,cu injectia la Common rail la grupul Vag v-as fi f recunoascator. Daca este cineva aici pe grup nr meu este 0767 448 504 George si ma poate ajuta. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu ochestie am observat ieri ca dacă merg pe Sport și schimba mai turat la 3200 dar și sta și turația mai sus și cum scade la 2000 exemplu e S5 se schimba S4 și sta la 2500o accelerez trage bn schimba la 3200 S5 și tot așa următoarea treapta,adica daca in cazul asta isi face presiune pe sistemul de alimentare(injectie) sau in rampa nu stiu exact nu imi apare eroare cum o dau pe Drive si schimba la ultima treapta si e turatia scazuta sub 2000 pac apare checkul...Asa daca plec direct pe sport schimba 1-2 la 3mii daca nu acccelerez mai tare de 3mii sa schimbe cutia sta asa cu a2a la 2500 si trage am accelerat peste 3mii schimba 2-3 apoi accelerez iar peste 3mii schimba 3-4 si apoi tot asa si schima 4-5 iar pe a 6 a nu schimba fiind pe sport trebuie sa trec de 150 160km/si sa am pestw 3mii si o schimba. Si cand reduc isi schimba cum aju ge la 2mii inferioar si se tureaza la 2500 si tot asa de la mare mic apoi accelerez si se intampla cum v-am povestit mai sus...Eu am crezut ca sunt mai bune generatia asta de diesel la passat,grupul Vag dar cred ca o fac si o vand si revin la motor pe Benzina

😔😔😔😔😔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

Salut, oare este cineva in timisoara sau in apropiere care ma poate ajuta sau cel putin explica cum as putea sa pun un filtru de 1 micron ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cauta-l pe Aurelian Munteanu - cel care vinde kit-urile de conversie cp3. Este chiar din Timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup! Sunt posesorul unui Tiguan 4motion 2.0, 140cp, CFFB, DSG2.

In toamna anului trecut, mergand spre Oradea am efactuat o depasire mai lunga ajungand pe la 140-150/h(am uitat ca era in manual cu a 4-a sau a 5-a ), apoi la scurt timp “spirala”, limitat 2000 rpm. Am mers asa vreo 20 km pana la service unde am oprit motorul si s-a stins eroarea. A pus testerul si mi-a zis sa mai merg ca nu stie unde e problema.

Acum prin luna Mai a inceput sa porneasca greu, aprox 4-5 sec de tinut la automat, iar dupa oprire se auzea un vajait mai pronuntat in zona pompei de inalta, timp de ~15-20 sec(o sa caut si inregistrarea de atunci.).Si acum se aude, dar usor, sub 10 sec.

(*a fost stricata masina de naveta si am mers cu asta 10 km pe sens, vreo 3 zile.)

Am programat-o la service si pt schimbul de ulei+filtere. In dimineata programarii a pornit mai bine, iar dupa 6 km a aparut “spirala” si mi-am zis ca opresc in prima parcare. Cand ma apropiu de parcare, apuc sa semnalizez si moare motorul. De aici trailer pana la service, pune tester si “low pressure”. Desface la pompa de inalta, totul ok, apoi da la automat fara amorsare vcds si nimic. Urmeaza alt trailer pana la “dizelist”. Aici constata ca e dusa o pompa auxiliara, cea din stanga motorului, amplasata orizontal. Inlocuim pompa, totul perfect. Dupa 1 luna in care nu prea am facut 500km pornesc la drum pt o minivacanta. Aud un bazait usor de care nu stiam. Dupa 2 km porneste putin mai greu, dupa inca 25 km “blink spirala”. Ajung la service, opresc si marnesc din nou fara probleme. Pe tester apare alta pompa din partea superioara- dreapta a motorului. Anuleaza eroarea si imi zice sa merg putin in sport. Am alimentat si i-am dat 4-5000 rpm, nici o problema. Apoi totul ok in 350 km pe drumuri de munte.

Cam ce ar urma dupa asta? Va multumesc pentru timpul acordat.

1) link pornire normala: 

 

2) sunet motor la rece, in garaj: 

3) Sunet ciudat dupa oprirea motorului atunci cand a inceput sa porneasca greu: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/4/2018 at 10:21 PM, EEXCALADE said:

@cuntang Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ??? La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ...

@emanoeladrian Din contra ,biodiesel-ul afecteaza grav motorul mai ales daca e de calitate slaba si depaseste procentul de 7%.

2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4 

Citeam adineaori despre montarea unui filtru decantor pt apa. Ar fi de ajutor? A montat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Azi am zis sa verific daca face span pompa de inalte... foarte mici urme dar nu de speriat. Dupa ce am montat la loc regulatorul de presiune masina nu a mai pornit... invarte de o ia naiba dar nu porneste. 

Regulatorul face acest zgomot din video (este filmat de mine). Oare s-a stricat el sau e ceva mai rau?

Nici un cod de eroare la scanare...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amorseaza sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, EEXCALADE said:

Amorseaza sistemul de alimentare

Am facut cu vcds-ul in grupul 035 de 2 ori cate 1 minut... se face si in alt fel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Wily91 citeste primul post din topicul de prezentare al masinii mele..poate te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat regulatorul de presiune si lafel face.... am desfacut cele 4 suruburi de la pompa si am curatat pe acolo. Nu am gasit impuritati si nici span. Nu stiu ce sa ii mai fac... Cand ii dau cheie mai mult timp, apare cu rosu indicatorul de Ulei..

IMG_4859 Medium.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!