Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

19 hours ago, Christian.adrett said:

salut am si eu un VW Passat CC din 2009 2.0 TDi si de aproape o saptamana in loc ca rpm sa stea cum e de drept la 900 imi sta undeva la 1100 si motorul trepideaza putin,daca opresc si repornesc motorul revine l normal fara sa mai faca nici o problema daca merg 2 km cu masina revine problema si tot asa.

am mers la service si au zis ca e pompa de inalta presiune si am comandat una noua peste 2 zile ajunge comanda dar totusi nu sunt sigur ca asta ar fi si este extrem de scumpa dar akm e comandata si are si un sunet ciudat desupra unde este acel ventil,senzor, astept si eu o parere.Multumecs 

regenerare filtru particule!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Mac pentru informatiile si detaliile pretioase oferite la telefon mai devreme.

Sunt in cautarea unei pompe noi CP3 si introducand pe internet codul 0445010042 am avut surpriza sa gasesc mai multe forme/variante cu acelasi cod, toate pentru variante ale Citroen Xsara,Peugeot 206/307..etc. Intrebarea este care din modele este cel ce trebuie pentru CP3 Upgrade ?2134156157_CP3-1.thumb.jpg.e6c2e78dcb982fb72e36740bd5ee1105.jpg

In imagini iata ce am gasit pe ebay :

CP3-2.jpg

CP3 - 3.jpg

CP3 - 4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am documentat care este, maine ma duc sa vad 3 din dezmembrari si dupa ce aleg una am vorbit la Bosch in Hamburg pentru o inspectie si inlocuire piese uzate.

Aparent nu gasesc piesa noua dar de curiozitate o sa intreb la Peugeot sa vad cat costa.

 

O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o ocazie in Franta, pe Ebay , o pompa revizionata Bosch, 2 ani garantie si buna la pret. Cel care o vinde are numai calificative 100%. Am cumparat-o .

In Germania la service Bosch oferta a fost de 800 Euro cu piesa la schimb pentru aceeasi pompa cu reparatie capitala. Mi se pare o aberatie.

CP 3 Franta.jpg

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva intrebarari pentru cei ce au trecut deja la CP 3:

Cum se comporta motorul ? Merge la fel de rotund ca inainte, au aparut trepidatii zgomote noi ? Masina acelereaza liniar, se comporta la fel ca inainte in accelerare/decelerare ?

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri...

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina functioneaza perfect.Se accelerează foarte Bine, a scazut un pic si consumul,presiune in rampa mai stabilă,zgomot diminuat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30000km parcursi ! masina functioneaza perfect! iti creeaza pofta de condus ! foarte silentioasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina Funcționează perfect după trecerea la cp3 și mi se pare super silențioasa pentru un diesel. Eu am un zgomot nou apărut, care e sesizabil doar în habitaclu și e dat de furtunul de retur care vibrează destul de tare. Am reușit sa îl diminuez folosind un furtun mai lung, însă tot se aude. Am înțeles ca un furtun cu tresa metalica rezolva situația. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsurile voastre. Am achizitionat kit-ul de la Mac, urmeaz pompa CP3 noua si instalarea ei la sfarsitul lunii in curs.

O seara buna tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

In afara de clipul de mai jos unde se prezintă amorsarea pompei de motorina, procedura necesara la schimbarea filtrului de motorina, mai exista si alte posibilități privind amorsarea pompei fara VCDS, masina audi a4 b8? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Care sunt simptomele in cazul defectarii acestei pompe la 2.0 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca imi puteti da’ un sfat, va multumesc anticipat. Am si eu o problema cu un audi a4 b8 2010, 77 000km ( stiu ca sunt pe forum de vw dar au aceasi pompa de inalta presiune CP4 ).

Simtome :

Un tacanit care urca in intensitate odata cu turatia motorului, nu se aude la relantiu doar cand trece peste cca 1400 ture, care tin sa cred ca se aude din pompa sau regulator de presiune. 

Masina functioneaza normal, nu are erori, valorile injectoarelor sunt normale, am verificat la regulatorul de presiune dupa span, e curat. Am fost cu ea la service audi, mi-au spus ca este normal sunetul ( tacanit ) ?

“Fuel high pressure, actual” are valori intre 220000 si 280000 hPa, este normal ?

Am ajuns la concluzia ca regulatorul de presiune face acel tacanit, si as vrea sa-l schimb, credeti ca e ok ?

Va atasez un filmulet cu sunetul despre care va spun.

Va mumtumesc.

 

 

Modificat de MariusBe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit in rezervor la un Passat cu 2.0 TDI cr , 2 magnetica. Sub filtrul de motorina ,una bucata magnet. Mașina adusă recent din vest. Nu era gram de pilitura, totul curat. Posibil fostul proprietar sa ii fi pus preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Preventiv, ca sa ce?  Nu stiu daca intelegi fenomenul. Pompa care uneori (rar) face pilitura este dupa filtrul de motorina, iar injectoarele la fel, dupa pompa si filtru. Daca vezi pilitura prinsa in magnetul respectiv, inseamna ca pilitura generata de pompa de inalte s-a dus pe retur in rezervor si a venit apoi in filtru, deci oricum totul este contaminat.

   Eventual magnetul retine pilitura provenita de la pompele din benzinarii, dar asta nu face obiectul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 TDI, motor CAY, cod de pe pompa Continental 03L130755E. Aveți idee dacă este VDO? Faza e ca am văzut umed in zona și cred ca necesita înlocuire?! Sub capacul distributiei pare a fi totul uscat....

F983A7D8-B1AF-4D24-88AC-DE4CD0A240BF.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MariusBe s-a mai discutat aici fenomenul asta. Asa se aud toate. Nu schimba nimic la ea ca o faci degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/12/2018 at 11:43 AM, camelus said:

1.6 TDI, motor CAY, cod de pe pompa Continental 03L130755E. Aveți idee dacă este VDO? Faza e ca am văzut umed in zona și cred ca necesita înlocuire?! Sub capacul distributiei pare a fi totul uscat....

F983A7D8-B1AF-4D24-88AC-DE4CD0A240BF.jpeg

VDO, Continental, Bosch CP1 e acceasi pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.11.2018 at 14:45, MariusBe a scris:

Salut,

Daca imi puteti da’ un sfat, va multumesc anticipat. Am si eu o problema cu un audi a4 b8 2010, 77 000km ( stiu ca sunt pe forum de vw dar au aceasi pompa de inalta presiune CP4 ).

Simtome :

Un tacanit care urca in intensitate odata cu turatia motorului, nu se aude la relantiu doar cand trece peste cca 1400 ture, care tin sa cred ca se aude din pompa sau regulator de presiune. 

Masina functioneaza normal, nu are erori, valorile injectoarelor sunt normale, am verificat la regulatorul de presiune dupa span, e curat. Am fost cu ea la service audi, mi-au spus ca este normal sunetul ( tacanit ) ?

“Fuel high pressure, actual” are valori intre 220000 si 280000 hPa, este normal ?

Am ajuns la concluzia ca regulatorul de presiune face acel tacanit, si as vrea sa-l schimb, credeti ca e ok ?

Va atasez un filmulet cu sunetul despre care va spun.

Va mumtumesc.

 

 

Asa tacane la toate care au o anumita varsta.

Al meu la 175000km .. nu tzacane nici nu are acel marait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Opel face cam la fel,cu alt regulator nou dupa 10k. a inceput usor sa zbarnaie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/16/2018 at 3:35 PM, Gnr said:

@MariusBe s-a mai discutat aici fenomenul asta. Asa se aud toate. Nu schimba nimic la ea ca o faci degeaba

Da, ai dreptate..cam tarziu acuma, am schimbat regulatorul de presiune saptamana trecuta si acelasi sunet se aude, sunetul se aude din pompa de inalte, pana la urma cred ca asa e normal..doar sa schimb pompa de inalte sa stau linistit..dar nu stiu daca merita, pana atunci mergem cu Dumnezeu inainte, daca se poate spune asa  Oricum, cei de aici, din belgia de la audi merg pe premiza sa merg cu ea pana se farama si apoi sa ma duc la ei..dar o sa fie prea tarziu daca incepe pompa sa faca span. 

Acuma ma macina intrebarea daca “Fuel high pressure, actual” are valori intre 220000 si 280000 hPa la relanti, asta vine intre 220 si 280 bari este normal ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte rar am vazut tdi cr la care sa nu oscileze presiunea in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, MariusBe said:

Acuma ma macina intrebarea daca “Fuel high pressure, actual” are valori intre 220000 si 280000 hPa la relanti, asta vine intre 220 si 280 bari este normal ? 

Nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar .. ce spune colegul mai sus cu presiunea o pot lua ca un numitor comun la tdi cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform specificatiilor VAG este acceptata o deviatie de maxim +/- 30 bar. Am postat pe undeva log cu presiune chiar foarte stabila +/- 5-10 bar,deci chiar se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!