Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Aceeasi dilemă o am si eu. Ce sa aleg între VMO și VPD pentru un AXR fără DPF din 2007 CU 140.000km si care are un consum de 1l la 12000 km de Castrol edge.

Din cate am citit pe forum, VPD este dedicat motoarelor PD, iar VMO poate fi folosit si la motoare pe benzină, avand un pachet de aditivi mai bun ca VPD.Dacă cineva le-a incercat pe amândouă poate mă lămurește cu un feedback.

Modificat de dragospa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol VMO .... am facut doua posuturi identice acum....

 

A 3-a tura cu afirmatia asta.... 

 

VMO este mai bun pentru PD decat VPD.  Respecta niste norme mai dure fata de VPD asta pentru ca dpdv calitativ este superior. 

 

In mare ambele uleiuri au aceeasi baza cleansynto, singura diferenta consta in cantitatea de baza grupa 4 care este mai buna dar si in cantitatea de zinc, fosfor, boron, calciu, ...

Dpdv al sunetului motorului diferentele pot fi de la foarte mici spre 0 dar la nivel de uzuri VMO va face treaba mai buna.

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w40 VST a folosit careva dintre voi?  se vinde la un pretz ok si mi se pare un full saps mai fluid pentru un 5w40  numa bun pentru un benzinar ce face drumuri scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la al treilea schimb cu uleiul asta și sunt mulțumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol VST este ulei de super calitate. Este ok si pentru motoarele cu injectie directa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In Germania unde gasesc Ravenol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua și La Mulți Ani pt noul an.Sunt la al-4- lea schimb de ulei ravenol vpd de care sunt mulțumit,mă refer aici și la sunetul motorului și la consum(îmi consuma circa 600-700 ml la 10.000 km motor 2.0 tdi bkd).Acum doresc sa îmi dați un sfat legat de următorul lucru:astăzi am verificat uleiul și era undeva pe la mijloc dintre minim și maxim,am hotarat sa mai completez ceva iar atunci când am deschis bușonul m-am speriat văzând ca bușonul are o mâzgă maronie destul de multa și ca mai este și pe motor acolo la închidere. Menționez ca în ultima perioada de când este f rece am făcut numai drumuri scurte,abia dacă a apucat ca motorul sa ajungă la 90 grade.M-am uitat și la antigel și nu am pierdut nimic,în bord nu am nici o eroare și nici motorul nu îmi merge anormal fata de pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva care a dat comanda de pe siteul recomandat ? Cum procedez ?

Modificat de z_a_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a raspuns chiar pe pagina anterioara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.9 BXE 105 CP 2007

 

In prezent banui un "Castron" dupa norma 5w30 scrisa pe cartea service.

Sunt in posia masinii de aproape o luna.

 

VMO, VPD...

 

Dar ce ziceti de Ravenol VSI 5W40?

 

http://www.ravenolromania.ro/produse/ravenol-vsi-sae-5w-40/

 

Porring point la -45 de grade Celsius.

Punct de inflamabilitate la 240 de grade Celsius -aproape ca se apropie de un W50 ca specificatii.

 

Sulful acela mi se pare un pic cam mult, dar cum mai zicea cineva pe aici...probabil are aditivi din belsug.

 

Eu Ravenol VSI 5W40 l-am mai incercat pe un benzinar GPL :D

1.8 ZXE de la Opel :).

 

S_a comportat excelent, mai ales ca masina vedea des 5500 RPM.

 

Uleiul l-am luat direct de la distribuitorul din Bucuresti, in 2012 parca -not fake.

 

 

 

Nu stiu pe TDI cum e, avand in vedere ca are si norma VW 505

 

 

LE:

 

Cred ca raman la acesta, avand in vedere ca are si "binecuvantarea" VW:

 

Ravenol 5W40 VST

 

http://www.ravenolromania.ro/produse/ravenol-vst-5w-40/

 

Punct de curgere la -45 de grade, suna f bine.

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VPD sau VMO pentru motorul tau.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat  15L 5w40 VST  pentru a unge 3 motoare   Smart 2002  600cc Turbo cere mb229.5 , Suzuki swift 1.3 16v benzina 93 cai 2010 nu cere nici o norma , si VW t4 2.5 tdi  de 151 cai non-pd  motor de generatie veche anii 90" cere 505.00.     Saptamana viitoare voi face schimbul in T4 si Smart si revin cu prime impresii.   L-am ales si pentru ca e mai fluid mai ales la rece fata de majoritatea 5w40 si eu cu masinile fac majoritatea drumurilor scurte.   Si am ales un full sapps pentru ca motoarele mele sunt de generatie veche . 

 

Daca as fii avut mai multi bani poate as fii mers pe Ravenol SSL 0w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat si in cartea masinii, 505.01 e ptr VW 1.9 BXE.

 

In cazul asta VMO sau VPD.

 

VPD pare exact ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cred ca tot vpd, merge, daca ajungi pe la 12.30 ar fi perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Tiberiu, ce noutati ne mai aduci de la Ravenol ? produse, strategii, etc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cat de curand vom discuta despre aditivii Ravenol, o prima transa a fost adusa s-a dat imediat, inca nu am un feedback. In rest s-a adus si WIV 5w30 ca au fost cereri, eu raman insa la parerea ca VMP ii este superior inclusiv pe VW.

Din pacate campanii de marketing fiecare vanzator isi face cum poate si de aceea nu pot comaneta aici, Ravenol germania ne fiind prezent cu campanii de marketing in Romania.

 

Ravenol are acreditarea DAKKS ceea ce arata inca o data ca ramane unul din putinele produse reale Made in Germania inclusiv RAR ul stiu ca recunoaste aceasta acreditare, o am in germana, daca o vrea cineva pot sa o scanez.

 

Se pare ca tendinta este de a trece pe mid saps, inclusiv VMO si VPD, si cred ca este mai bine decat formula cu low saps.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pentru o motorizare EU 6 VW 2.0TDI este mai bine de luat Ravenol 5W-30 VMP in loc de WIV ? Da punctul de fierbere este mai mare...la WIV nici nu scrie daca este low saps sau nivelul de cenusa sulfatata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru @ravenol, Ravenol HCL 5W30 nu se aduce in Romania, nu l-am vazut nicaieri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!