Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Stie cineva pentru un golf 4 2.0 benzina cod motor AQY an 1999 luna 10 care ulei de la Ravenol ar fi bun ?

Modificat de alexandruph
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandruph: Conform http://www.ravenol.de/en/oil-finder.html :

 

RAVENOL WIV III SAE 5W-30 

RAVENOL SSO SAE 0W-30 

RAVENOL HCS SAE 5W-40

 

 

 

 

Si ca update, la mine, in ~5k, motorul a consumat maxim 100ml de ulei, ceea ce e o imbunatarire vizibila fata de Castrol, la care n-as mai reveni nici in ruptul capului. 

Modificat de rufus15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce consum de ulei aveai inainte ?

Aprox 400ml la 8k km.

 

3L la 9000km :)))

?

Modificat de rufus15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acum mobil 2000 10w40 si am completat in 9000 de km cu 3L ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asemenea consum de ulei nu cred ca problema se datoreaza uleiului.  Cati km reali are masina?   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

230000km am acum ..poate ca a fost dat inapoi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat deja comanda e pe drum maine fac schimbul o sa vad cum se comporta ..mai trebuie sa verific bujiile , fisele si bobina deoarece imi apare check engine si a dat erori daca vrei iti trimit poza cu erorile

LE : scuzati Off topic ! Rog moderatorii sa imi stearga posturile ! :)

Modificat de alexandruph
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un asemenea consum de ulei, nu e de vina uleiul. Posibil sa ai atat semeringurile de la supape duse, cat si segmentii raclori de pe cilindrii blocati.

Doar o inspectie interna va lamuri situatia.

 

Motorul 2.0 de pe golf 4 din fabrica a venit cu niste segmenti ce cauzau consum de ulei. Acum, dupa atata amar de Km, nu e de mirare ca ai consumul asta.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima fișă pentru VSI 5W-40

 

Characteristics Unit Data Audit Colour   brown visual

Density at 20°C kg/m³ 846 EN ISO 12185

Viscosity at 40°C mm²/s 89,3 DIN 51 562

Viscosity at 100°C mm²/s 14,1 DIN 51 562

Viscosity index VI   163 DIN ISO 2909

Flash point (COC) °C 210 DIN ISO 2592

Pourpoint °C -40 DIN ISO 3016

TBN mg KOH/g 11,0 DIN ISO 3771

Sulphated ash %wt. 1,0 DIN 51 575

 

Fără comentarii !

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te uiți pe site-ul din România, nu este de mirare :) Fișa corectă și cea mai recentă o găsești pe ravenol.de.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au stricat si VSI-ul :(

Oare asa era si pana acum si doar s-a modificat fisa tehnica sa reflecte mai bine realitatea sau chiar au schimbat formula uleiului?

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu ne-am mai auzit de mult pe aici, cu o parte din voi am mai vorbit la telefon si va spuneam de aparitia unui produs VST 5w-40 cu norma API SN si care preia o parte din atributiile VSI, VSI ramane un fullsintetic care se bate in general cu uleiurile sintetice, deoarece concurenta Ravenol inca merge destul de mult pe gama sintetica.

 

Presupun ca nu mai este o noutate ca BMW, Toyota ( cat de curand VW ) au renuntat la contractul cu furnizorul lor traditional, a castigat Shell

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am renunțat la Ravenol, după doi ani în care am utilizat VSI. Voi face schimbul de ulei luna viitoare și am ales altceva.

Vreau să specific doar că după 6000 km de mers preponderent urban cu ultimul schimb de VSI, uleiul a cedat efectiv. Este negru ca la diesel, iar toba este afumată, ceea ce n-am pățit cu nici un ulei până acum. Și nici de sunetul motorului nu prea am fost mulțumit. Am oscilat între VST și M1 New Life și am ales M1 din două motive: VI 185 și HTHS 3.8. În rest, sunt asemănătoare și îndeplinesc aceleași norme. Rămâne de văzut dacă am ales bine.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut in fisa tehnica, VSI e destul de slab. As fi ales in locul tau VST care are aproximativ aceleasi proprietati cu M1 New Life, dar cu singura diferenta ca VST are baza sintetica (peste 50% conform legislatiei germane)

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk:  si eu care ma gandeam sa folosesc VPD in masina de la semnatura.

 

@ G.I  tu ai motor turbo si posibil asta sa fie cauza degradarii uleiului + condus sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@noobsound

 

Am varianta aspirată, 1.8i ADR :) Iar de mers sportiv nu prea se pune problema, sunt de părere că exploatez motorul în condiții normale. Dacă stau bine să mă gândesc, 5-6000 km făcuți în oraș înseamnă sfârșitul vieții cam pentru orice ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din ceea ce spui tu ar trebui sa verifici sistemul de aprindere, mai degraba acolo este o problema. Daca nu ai motorul uzat cu consum de ulei, ar fi trebuit sa ramai pe 5w-30 , 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, negreala pe esapament vine de la benzina nearsa. Tot de aceea este si uleiul negru, funingine excesiva la arderea amestecului, funingine preluata de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvati intai problemele de amestec, bujii, injectoare, bobine, pentru a elimina benzina nearsa, ultimul lucru ar trebui sa va ingrijoreze uleiul, el isi face destul de bine treaba daca curata aceste funingini, de aceea se innegreste prematur. Nu este vina uleiului, cu oricare se va intampla la fel daca nu remediati defectele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!