Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield
 Share

Postare recomandată

14 hours ago, Flav2712 said:

P30C0 - Calitate combustibil deficitară

Eroarea e mai mult decat clara benzina de proasta calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, Flav2712 a scris:

Benzina o am în rezervor de la începutul lui martie.

Asta e problema ta. Plinul si o sa vezi ca reinvie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, la masina din semnatura am check engine aprins si motorul nu mai trage....are si un scuturat la relanti. Am patit pe autostrada treaba asta, am oprit vreo 30 minute dupa care am mers fara probleme cateva luni dupa care a  reaparut problema si nu a mai disparut. Am schimbat pana acum bujiile, una fiind cu probleme dupa care masina a functionat ok vreo 20km pana a revenit problema. Urmeaza sa schimb cele 4 bobine de inductie. Ati patit asa ceva? Cum ati rezolvat? Mersi

motor BMY

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema trebuia remediata cand a aparut (in urma cu 2 luni)

Posteaza erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , are cineva idee unde este ascuns rezervorul de ulei pt servodirectie la 1.4 tsi 160 cp , cod CAVD ? Eu nu l am gasit . La cald cateodata nu mereu se aude ca un pacanit cand misc volanul , nu stiu daca e de la pompa servo sau flansele de la amortizoare , dar as vrea in prima faza sa ii schimb uleiul de servo , dar nu gasesc rezervorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, a ajuns si la mine problema cu vestitul zgomot la pornire la 1.4 TSI, filmuletele mai jos.

 

 

A rezolvat cineva problema  cu o solutie concreta ? Eu am primit diferite explicatii de la diferiti mecanici, ba sa merg fara stres ca asa face intinzatorul de lant pana se amorseaza, ba sa schimb distrubutia, ba sa schimb variatorul ax cu came pentru ca e mai mult zgomot de variator decat de distributie.

Tocmai de aia as vrea daca imi puteti recomanda si un service ok in Bucuresti unde sa poata identifica problema si nu doar sa isi dea cu presupusul.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @MFire,

Inca nu e asa grava situatia, poti incerca sa bagi un ulei mai bun cu norma recomandata (exclus Castrol in opinia mea) , ajuta dar nu remediaza situatia. La temperaturile de vara se aude mai tare, in toamna o sa fie mai putin galagios.

Si la mine face cam la fel, problema e la lant, s-a intins ,iar pana se unge si actioneaza intinzatorul se aude zgomotul metalic.Problema se rezolva prin schimbarea distributiei fara variatorul de la axul cu came.

Problema e cand face pe durata intregii preincalziri (1 minut) si ai intarzieri la acceleratie(apesi acceleratia si abia dupa cateva momente accelereaza).

Eu am mers cu un Seat Leon 1.4 TSI 125 CP , aproape 1 an cu porniri galagioase de orice diesel era gelos , dupa 1 minut era OK dar avea intarziere in acceleratie.Intr-un tarziu am schimbat distributia ...

Dar si dupa schimbare daca ai urechile fine vei auzi un zgomot usor metalic la prima cheie dupa stationare indelungata, dezavantajul de a avea lant nu curea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos pentru raspuns. Ce-i drept se cam aplica regula cu temperatura, este putin dubios ca am masina din August anul trecut dar am inceput sa o aud abia prin ianuarie/februarie deci oarecum am prins si o perioada de caldura, dar poate pe vremea aia nu era atat de accentuata problema.

 

Iar legat de ulei, am avut Castrol care mi s-a parut f prost in sensul ca masina si manca ulei destul de mult iar la al doilea schimb am pus Motul care mi se pare ok, masina nu mai mananca ulei aproape deloc. In ambele cazuri am pus 5W40, am vazut ca unele persoane pun 5W30, probabil adevarul este undeva la mijloc.

 

In ce circumstante este necesara si schimbarea variatorului ? Tot citesc pe net de persoane care recomanda sa fie schimbat si variatorul 100 % pentru ca problema tot nu dispare si chiar ma sperie/pune pe ganduri situatia asta. Daca tot o sa investesc si o sa schimb distributia (piese + manopera) macar sa fac toata lucrarea cum trebuie si sa schimb si variatorul decat sa mai platesc manopera si a doua oara peste cateva luni.

 

Apropo, acest kit de distributie are si acest faimos variator inclus ? 

 

https://www.stoauto.ro/piesa-auto/chit-lant-de-distributie-original-cu-variator-14tsi-tfsi-oe-03c198229c

 

Daca da poate fac un efort si fac lucrarea cum trebuie sa scap odata si pentru totdeuana de griji.

Modificat de MFire
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ulei mai vascos la rece va amorsa putin mai lent intinzatorul hidraulic reponsabil de intinderea distributiei. Este posibil ca uleiul folosit de tine sa aiba indicele de vascozitate la temp joasa (40C) destul de mare, si s-ar putea sa fie mai ok pornirea cu un ulei mai fluid de tipul Mobil 5w30 sau Shell 0w30, ori un ulei care are vascozitatea la 40 C sub 65 mm2/s.

 

Alungirea distributiei se diagnosticheaza la service/mecanic priceput, nu se schimba preventiv, pt ca nu se stie ce de ciobani dai la service care nu stiu sa puna bine distributie sau nu strang la cuplu. Apoi sunt de parere ca piesele originale de pe masina trebuie lasa-te cat mai mult pana nu cedeaza, nu le schimbi preventiv, ci le schimbi cand sunt uzate. 

Trebuie vazut cu VCDS ce valori ai la ("intinzatorul hidraulic") vazusem pe topicul de motoare 2.0 tsi ca se vorbeste despre ceva valori, si exista gura de vizitare la intinzator sa vezi cat de iesit este. Daca este maxim de iesit, atunci distributia trebuia schimbata. Daca nu este maxim de iesit dar ai zgomot de lant la pornire atunci probabil ca uleiul folosit nu este potrivit pt acest tip de motorizare.

Se face o diagnoza, nu se schimba piese preventiv, mai ales nu in lumea de azi, in care toti vor sa schimbe piese, cat mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MFire,

Subscriu la cele spuse de colegul @deenman.

Uleiul clar nu e pt TSI-ul tau . 

Schimbatul pieselor nu se face dupa "ureche" se verifica si doar la nevoie se schimba.Poti schimba o piesa buna si originala cu una aftermarket mai slaba calitativ si cu durata de viata mai scurta.

Recomand piese originale si schimb in reprezentanta a distributiei pentru garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total de acord cu voi la partea cu schimbatul pieselor doar ca asta presupune demontarea distributiei adica achitarea costului de manopera indiferent daca trebuie schimbat ceva la ea sau nu. Asta mi s-a spus si aseara cand am fost cu masina la un service, ca nu pot sa imi spuna ce anume trebuie schimbat pana nu desfac masina.

S-a uitat baiatul de acolo daca am un capac de vizitare macar pentru a vedea starea intinzatorului dar se pare ca la motoarele 1.4 nu a fost prevazut asa ceva.

Pretul cerut pentru manopera este undeva la 1000 de lei, mie mi s-a parut mult dar este al doilea service unde intreb si primesc acelasi pret, probabil astea sunt scorurile in Bucuresti. 

Daca stiti voi un alt service ok in Bucruesti si imi puteti face o recomandare v-as fi recunoscator. Sau eventual nu am decat sa intreb si la reprezentanta, nu cred ca voi iesi cu mult mai mult daca intr-adevar astea sunt preturile la service-urile particulare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MFire,

Eu am platit la Seat Leon 1.4 TSI , 2700 ron in total la Porsche Timisoara, fara variator care mi-au spus ca este in stare foarte buna si nu necesita schimbare.

Ai putea incerca in reprezentanta , pt masini mai vechi de 5 ani au ceva discount.

Mai intai schimba uleiul, mergi 1000 - 2000km cu noul ulei apoi vezi daca are rost sa schimbi piese.

Stai linistit nu o sa iti sara lantul , daca nu mi-a sarit mie cand facea un zgomot groaznic peste 1 minut ...si condus agresiv!

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou,

Am citit si pe celalalt topic (1.4 TSI (TFSI)) cateva zeci de pagini bune si am vazut ca se vorbea de kit-uri de distributie OE inclusiv cu variator la 900-1000 de lei, eu am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic in Romania sub 2100 (link: https://www.stoauto.ro/cautare-piese-auto?search=03C198229C) sau cel mai ieftin l-am gasit pe un site in afara undeva la 330 de euro cu tot cu transport (https://www.csr-tech.berlin/en/home/93-camshaft-adjuster-14-tsi-03c198229c.html)

Aici vorbesc de kit-ul cu codul 03C198229C care am inteles ca este ultima versiune si cel mai ok.

Gresesc eu undeva sau s-au dublat/triplat preturile in ultimii 2 ani ?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MFire,

Am citit si eu ca s-a scumpit , cel mai bine da o fuga in reprezentanta cu talonul in mana si o sa poata sa iti faca o oferta.

Eu am schimbat distributia la Seat in 2018.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

O distributie la acest motor se duce undeva la 3000 ron cu tot cu manopera. Este dublu fata de un TDI, dar este si mai mult de munca si nu oricine il face cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut, la jetta mea a aparut din senin o problema in acceleratie. Masina a stat mult parcata, am mai pornit-o dara fara s-o plimb. Azi am plecat la drum lung, daca accelerez progresiv trage perfect, insa daca apas brusc pedala incepe sa accelereze in suturi, la fel cand dau restore la tempomat, pana atinge viteza setata smuceste ca dracu. Am scanat intr-o parcare si n-are nicio eroare stocata. Are cineva vreun sfat? Exista varianta sa fie de la lant? Ca bate vreo 5 sec la pornire, zornaie putin. Masina are 138000 km, motor bmy 140 cai. Mangandesc ca un misfire ceva ar fi aparut, nu stiu, nu vreau sa nenorocesc motorul. Va multumewc si va rog sa ma sfatuiti daca puteti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca stationeaza de mult timp, poate fi de la benzina sau de la buji.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut rezervorul plin, am plecat la drum si am terminat benzina, am pus alta de la mol. Bujiile daca faceau figuri nu trebuia sa se simta si in relanti? Sau chiar si in sarcina merge perfect pana lipesc pedala la podea....nu stiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rugamintea sa imi spuna cineva care stie, ce canale sa selectez cand fac un log in mers, sa fie relevante pentru problema mea. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut logul pornind de la 1000 de ture si pana la 7000, va rog frumos cine se pricepe sa im interpreteze si mie de ce intrerupe cand accelrez, mi-e si frica sa fac o depasire ca incepe si smuceste urat de tot, zici ca rupe si planetarele. Multumesc

LOG-01-001-002-015.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Parca am citit dar nu mi amintesc clar....se aude din ce in ce mai tare la relanti, fara ac, un zgomot, parca e ceva slabit si se loveste de ceva...parca e un fel de "balanganit" cam din partea dreapta , de sub bord, dar si din afara de sub masina tot in dreapta...ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai postasem de mult pe forum, cam de acum 3 ani cand am trecut la noua generatie de 1.4 TSI, distributie pe curea.

Dar ce sa vezi, ce n-am patit cu fostul CAXA ( care acum are 170k km si inca merge ok) patesc cu CZEA si anume: sa raman in drum din cauza distributiei :), in afara tarii.

 

Ce s-a intamplat: la o masina de 50k km, un surub de la variatorul unui ax cu came s-a slabit si facea un zgomot infernal lovind in capacul de plastic al distributiei ...

Am inregistrat aici cum se auzea mai exact (ulterior cand a venit platforma si am zis sa auda si cei de la service, zgomotul devenise si mai puternic).

Norocul a fost ca nu s-a stricat nimic la distributie, si ca a trebuit doar inlocuita piesa + reglarea distributiei ... doar vreo 1500 EUR :)))

 

Deci daca mai pateste cineva ceva asemanator, musai motor oprit si dusa la service, cu mentiunea sa nu se porneasca motorul. Nu stiu daca e un defect recurent la noile TSI-uri (sau ma rog deja vechile ca au aparut si 1.5 acum)... dar dezamagitor ....

 

Astept acum sa vad daca pot recupera ceva cu garantia extinsa de la PBV1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!