Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield
 Share

Postare recomandată

@vali zak, Am redresat bateria , din pacate nu e bateria de vina...dimineata dupa ce sta mult( 2 zile) ii cade turatia dupa prima cheie si chiar moare motorul daca nu apas acceleratia, erori cu VAG-COM-ul nu are.

Am pus contactul de 3 ori fara sa pornesc , pompa de benzina se aude ca baga benzina si cand o pornesc nu mai pica turatia si porneste normal.

Deci si la mine este problema cu pompa de benzina :( .

Ai rezolvat ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze de intarziere. Da, am schimbat senzorul temperatura lichid racire, nu asta era cauza dupa care am schimbat filtrul de benzina. Asta la mine e de 6,6 bar cu regulatorul incorporat. Am mai schimbat si benzina, dar nu cu una cine stie ce, doar petrom, simpla, 95.Acum relantiul sta la cald 0,5 0,6 si nu mai da sa moara la rece.Pompa din rezervor trebuie sa faca 4 bar, a mea facea aproape 5,am cumparat si manometru sa am cu ce verifica, ajut pe cine nu are :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am CAXA si pe langa provocarile ce apar la pornirea la rece, la relantiu se aud si foarte putin simt niste hurducaieli sub capota dar nu tot timpul ci doar uneori. Alteori cand opresc la semafor / relantiu zici ca nici nu am motor asa silentios este. Schimbate bujii, bobine NGK acum.40 k km, si aceleasi simptome de atunci. masina merge bine doar aceasta problema. Lantul a fost schimbat in DE acum 45 k km... cel putin asa spune caietul de service. Folosesc numai benzina de 100 de la MOL si am pus de 95 de la petrom a luat o razna motorul tremura mai frecvent la relantiu.

Aseara i am pus un aditiv de curatat injectoare si plin de benzjna iarasi a inceput sa tremure, si pe vcds mi a dat misfire pe cilindrii 1 si 4 apoi pe 3. 

Ceva pareri?

Multumesc,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ultima data cand am avut probleme cu turatia la relanti alimentasem de la mol. Am folosit in trecut un aditiv de curatare - BG 44K( aveam fsi ul pe g4) a fost foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva de ce emisiile de carburi pot fi mari in turatie? In relanti sunt ok, masina nu are erori, count ul e 0 pe cilindri. Cam miros gazele de esapament a benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Detin un golf 5 tsi blg si nu ii dau de cap deloc!!! Intrerupe urat la rece pana scade turatia la 800-700! Am schimbat bujii bobine! Tot degeaba. Pe tester imi da misfire pe cilindrul 2 si 4 si am mai vazut ceva legat de senzorul presiune galerie de admisie dar a dat decat o data. Va rog niste sfaturi! Si am observat ca butonul de winter nu functioneaza. Masnia este achizitionata acum o luna si nu ii dau de cap! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde este pozitionat senzorul de presiune aer galeria de admisie ... sa incerc sa-l curat ... nu mai stiu ce e de facut pt ca am decat erorile cu misfire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva la relantii un fel de zmuncituri din acest misfire?

vezi aici poate ajuta

Sa ne spui daca ai rezolvat ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si poza cu sensorul la 1.4 tsi caxa. Cred ca si eu am sa il schimb cat de curand.

20181229_155833.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos ... dar l-am curatat si degeaba... intrerupe grav cand e rece motorul.... practic cred ca ii da prea multa benzina pt ca afuma bujiile repede

Modificat de Badescu Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific distribuita mai intai! Am inteles ca se decaleaza si ar avea aceleasi simptome!! In plus nu inteleg dc nu imi merge modul winter!!! Cred ca aceeasi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am curatat senzorul si degeaba. Daca afli ceva spune mi.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luni sunt programat la service !! O sa te anunt ce gaseste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !
O cunostinta din Germania, mi-a gasit o masina acolo (Golf 6 hatchback) din 2010, cu 128 mii km reali, echipat cu 1.4 TSI CAXA Euro 5, in 6 trepte.
Masina are istoric service complet, la VW dar nu are schimbat nimic la distributie.
La prima pornire dimineata, nu scoate niciun zgomot ciudat si nici in timpul functionarii.

As merge sa o cumpar si vreau sa o tin minim 2-3 ani, pentru deplasari preponderent extraurbane (60-70%) si aprox. 10 mii km/an.

Avand in vedere varsta masinii, ar trebui sa-i schimb distributia si sa ma astept la alte probleme ?

Am inteles ca sunt batai de cap cu turbinele, distributia si un variator de la axele cu came, despre care am vaut pe site-urile de piese, ca este si foarte scump.

Proprietarul(unic) locuieste intr-un sat la vreo 70 km de Frankfurth si este TURC stabilit in Germania.

Masina arata foarte bine interior-exterior.

Recomandati achizitia, tinand cont de ceea ce v-am precizat ?


P.S.: Ma intereseaza in special aspecte legate de motorizare.

O sa-mi plimb juniorul de 1 an+ cu aceasta masina, destul de mult si nu as vrea sa am parte de surprize, sa raman cu masina pe drum.

Am mai patit-o o data, din cauza unui filtru de ulei montat prost la o revizie si am distrus un motor.
Nu recomand nimanui o astfel de experienta.

Multumesc anticipat pentru orice raspuns, ori sugestie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va trebui sa schimbi lantul, patine si intinzator in prima faza daca zici ca variatorul este ok. intreaba l pe amicul tau daca masina are ceva misfire.. 

Altfel masina si motorul sunt ok si depinde si cum iti este norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fly_lex CAX e motor ok,daca nu a fost exploatata taraneste nu sunt probleme.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Am facut un test de compresie si este destul de ok... urmeaza sa verific injecoarele sa vad daca dau bine si apoi nu mai stiu ce sa fac!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m acest motor caxa de peste 1 an si undeva la 60 k km facuti la naveta, masina merge foarte bine, schimbat toate consumbilele la fiecare 15000 km. Daca tine presiunea e ok.

Zic de lant pt ca ar trebui schimbat ca la 160 k km ..   cred.. si vezi sa nu ai misfire pe cilindrii, o diagnozae utila.

Daca nu sunt trepidatii la relantii si trage atunci cred ca este ok masina.

Ionut, aici ma dau cu parerea din experienta proprie raportat la ce mi aj spus.

Mult succes.

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un golf 6 plus cu gunoiul asta de motor 1.4 tsi si nu stiu ce sa ma mai fac cu ea unde sa o mai duc nu știe nimeni ce are nu da nici o eroare pe tester la rece merge bine după ce se încălzește începe sa bâlbâie la relanti scade relantiu sub 600 si moare motorul am schimbat bujii senzor temperatura o bobina de inducție pe cilindru 1 menționez ca înainte sa schimb bujiile am avut missfire pe cilindru 1

Am măsurat si compresia cimindrii 1 si 4 13 bari cilindri 2 si 3 12.5 bari 

Mai menționez ca bujiile au fost afumate după prima pornire 

Alta problema e ca nici nu mi-au ieșit gazele la registru 

Ceva rezolvare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vezi sa nu sufle ceva aer pe la furtune. Verifica aceste furtune, daca transpira ulei posibil sa scape aer.

https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/1.4/90_kw_tsi_engine/exhaust_turbocharger_g-charger/exhaust_gas_turbocharger/setting_exhaust_turbocharger_pressure_unit/

 

 

Multa bafta.

 

octavia-mk2-3362.png

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, cipry cyp said:

Am si eu un golf 6 plus cu gunoiul asta de motor 1.4 tsi si nu stiu ce sa ma mai fac cu ea unde sa o mai duc nu știe nimeni ce are nu da nici o eroare pe tester la rece merge bine după ce se încălzește începe sa bâlbâie la relanti scade relantiu sub 600 si moare motorul am schimbat bujii senzor temperatura o bobina de inducție pe cilindru 1 menționez ca înainte sa schimb bujiile am avut missfire pe cilindru 1

Am măsurat si compresia cimindrii 1 si 4 13 bari cilindri 2 si 3 12.5 bari 

Mai menționez ca bujiile au fost afumate după prima pornire 

Alta problema e ca nici nu mi-au ieșit gazele la registru 

Ceva rezolvare 

Verifica pompa de presiune, s-ar putea sa ai o surpriza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cea de mai jos.

20190220_204435.png

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De motorul 1.4 tsi CDG a auzit cineva? Eu nu găsesc nimic despre el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!