Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield
 Share

Postare recomandată

fara variator, kitul de distributie are un pret de 1950(redus 20%) eu am gasit acelasi kit cu acelasi cod la magazin la 540 de lei, este doar un exemplu, nu am zis ca il cumpar...dar asa ca chestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau colegi ce au mai schimbat la BMY distributia si nu imi amintesc sa fie asa scump...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ebay.de se gaseste kitul complet la pret ok, sunt magazine de piese , trimit in Ro fara probleme transportul nu e foarte scump iar calitatea e de Germania. Unii spun ca nu e diferenta calitate, eu vad ca e, am inceput sa compar in urma cu 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce sens difera calitatea, e mai proasta decat la reprezentanta?

2 hours ago, vali zak said:

Pe ebay.de se gaseste kitul complet la pret ok, sunt magazine de piese , trimit in Ro fara probleme transportul nu e foarte scump iar calitatea e de Germania. Unii spun ca nu e diferenta calitate, eu vad ca e, am inceput sa compar in urma cu 10 ani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie alta decat la reprezentanta din Ro dar pretul e sigur mai corect, e pret de Nora. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, ce știți de motorul CTHD de 160 de cai, pus pe un passat? Ați avut probleme cu el? Cât consumă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/8/2019 at 6:02 PM, vali zak said:

 Unii spun ca nu e diferenta calitate, eu vad ca e, am inceput sa compar in urma cu 10 ani.

Ma refeream ca tu ai spus ca vezi ca e diferenta de calitate in urma comparatiilor, in ce sens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta calitate intre piesele vandute in Ro si cele din Germania, sunt mult mai calitative cele din DE,ma refeream la piese AM. La cele originale difera sigur pretul (mai mic in DE) nu stiu daca si calitatea.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună seara!

Spuneți-mi, vă rog, ce cod au motoarele 1.4TSI de 120CP la Golf6?
Eu am 1.4TSI de 160CP și este CAVD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pe jetta 6 motor 1.4 tsi exista distributie pe curea?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa 4 ani si un pic, adica exact cand a iesit din garantie, pornesc astazi motorul 1.4 125 cai (din 2015) dupa cateva zile in care a stat nemiscata, porneste un pic ciudat, fluctueaza turometrul si palpaie martorul check engine cate secunde. Dupa alte cate secunde isi revine dar e clar ca e ceva acolo, nu a mai facut asa niciodata. Probabil asta e inceputul sfarsitului acestei mizerii de motor

Modificat de tfe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar al tau nu mai e pe lant,e pe curea,nu?mai se balbaie si ele,o fi din benzina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Cati Km are masina? Poate sa fie bateria de vina. Voltaj scazut, invarte greu, scanteie slaba, se uda bujiile, merge inecat, etc. Mizerie de motor inteleg sa fie numit ala de pana in 2013, dar tu ai tipul nou care-i bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

66000. Sapt trecuta am avut revizia si mi s-a zis ca e totul in regula. Benzina e aceeasi de 600km incoace. Mi se pare suspect pt ca de nou, la relanti, s-a simtit cate o trepidatie in podea.

s-ar aprinde check engine de la baterie, totusi?

Modificat de tfe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Nu se aprinde de la baterie, dar pornirea "cu stangul" din cauza bateriei poate fi o cauza. Bujiile s-au schimbat la 60.000 Km, nu? Asa scrie la carte. Si originale sau de calitate gen NGK. Masinile astea cu injectie directa de la orice producator sunt predispuse la murdarirea supapelor de admisie. Incep sa nu mai etanseze, sa se ingusteze traseul de admisie si sa apara rateuri/misfire la ralanti. Dar asta de la 100.000 Km in sus.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-am schimbat la sub 60.000 la reprezentanta. Asta cu bateria imi da de gandit. Altfel, ramane valabila remarca cu motorul. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/12/2019 at 6:27 PM, AdCrys said:

Bună seara!

Spuneți-mi, vă rog, ce cod au motoarele 1.4TSI de 120CP la Golf6?
Eu am 1.4TSI de 160CP și este CAVD

GOLF 6      1.4 TSI  10.2008 - 11.2012  90  122 CP   CAXA

                  1.4 TSI   10.2008 - 11.2012 118 160 CP   CAVD, CNWA, CTHD, CTKA

 

JETTA 4     1.4 TSI 05.2011 +  90   122 CP  CAXA, CMSB

                    1.4 TSI  08.2014 + 92   125 CP CZCA

                    1.4  TSI  04.2011 + 110   150 CP CAVA, CTHA

                    1.4 TSI   08.2014 + 110   150  CP CZDA, CZTA

                  1.4 TSI Hybrid  04.2011 +  110  150 CP   CNLA, CRJA

                  1.4 TSI 04.2011 +  118   160 CP  CAVD, CTHD

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 12/30/2019 at 6:39 PM, Ebi said:

  Cati Km are masina? Poate sa fie bateria de vina. Voltaj scazut, invarte greu, scanteie slaba, se uda bujiile, merge inecat, etc. Mizerie de motor inteleg sa fie numit ala de pana in 2013, dar tu ai tipul nou care-i bun.

Bună. Chiar nu ma pricep și vreau și eu un Touran 1.4 tsi, dupa 2011. Cum adică motoarele pana în 2013 sunt mizerii. Chiar asa multe probleme au? Totuși e VW și sunt acum foarte nehotărât în a cumpăra sau nu acesta mașină. Nici nu ma pricep deloc la motoare. Va mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul celalalt de peste 100 de pagini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Belov, corect ar fi sa citesti topicul celalalt cu probleme 1.4 tsi.

Eu am avut golf 2009 1.4 tsi caxa, cand am luat o din tara de la un comerciant privat de masini, mi a spus ca lantul a fost schimbat in germania, prin urmare nu am schimbat decat ulei, filtre si placute vreo 80 k km facuti in 2 ani.

Da era zgomotos la pornire dimineata, si da dupa vreo 5 zile in care nu am pornit o s a auzit un pic lantul dar am oprit imediat motorul si repornit. Asta cand aveam vreo 30 k km facuti. 

Nu stiu daca a fost doar lantul schimbat sau tot kitul, ideea este ca masina e ok si merge.

Cauta si pe alte forum uri sau canale media informatii despre acest motor si daca ai un service corect si real, verifica de asemenea si la reprezentanta masina dupa vin si important este ca tu sa fi convins ca e ok masina.

Noi iti putem spune pataniile noastre dar sunt si pozitive ca a mea.

Acum am trecut la 1.8 tfsi dar dupa ce am parcurs pasii pe care ti i am indicat mai sus.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Belov

Depinde de exploatarea masinii , daca masina nu are un istoric de mentenanta in reprezentanta si este achizitionata de la diferiti samsari din RO sau Germania(aici bag majoritatea autohandler-ilor turci,rusi,bulgari ,etc .) iti recomand sa nu risti sa o cumperi.

Cat despre cat e de fiabil motorul , daca ii schimbi distributia ( aprox. 3000 ron in reprezentanta) 100.000 km poti sa mergi linistit cu el , schimbi doar consumabilele.

Importanta mai este si piesa dintre volan si scaun :) .

Nici un tip de motor nu debordeaza prin fiabilitate, fiecare cu bubele lui...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Badescu Ionut

Salut! Ma intereseaza unde este pozitionat senzorul MAF pe masina 1.4 tsi cod motor blg !!! Ma ajuta o poza ! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Am o Skoda Octavia 1.4 TSI 122 CAXA, 2012, 116300 KM. Nici o problema pana acum, revizii la timp, etc. În general o folosesc în oraș, acasă-serviciu. Singura problema pe  care am sesizat-o de-a lungul anilor a fost, consumul placutelor de frana mai intens, stânga spate, dreapta fata. Întotdeauna astea se uzau mai repede fata de celelalte, o uzura și cu 30% mai mare, poate ca merg un pic mai agresiv. Acum cu pandemia asta, lucrând de acasă, nu prea am mai folosit-o intensiv, au fost zile când o porneam si la 4 zile. Și parca au apărut problemele 1. Un zgomot mai proeminent când pornesc climatizarea, dar nu la motor, ci în interiorul habitaclului, parca se chinuie vreun ventilator, o clapeta, nu pot să-mi dau seama, ceva la interior, asa pare, la motor nu sesizez nici un zgomot. 2. Și eroarea de mai jos, de  2x în ultima luna, nu se aprinde martorul în bord, se vede doar la scanare. Am șters-o o data și a reapărut după 2 sapt. Am un OBDeleven și o scanez la câteva zile. Benzina o am în rezervor de la începutul lui martie. Menționez ca de cel puțin 4 ani alimentez numai cu maxmotion100. Nu prea am reușit sa găsesc informații ajutătoare, doar ca este o eroare generica care poate sa ascundă diferite defecțiuni. Mașina merge bine, nu am sesizat vreo, gatuire, zgomot ciudat la motor. Nu vorbesc de cele 10-15 secunde de zgomot, random, la pornire la rece, arhicunoscute, pentru acest tip de motor. Pana o sa ajung la service pentru revizia de 120000 km, care este mai ampla, poate aveți vreo idee sau v-ați lovit și voi de problemele menționate. 

Mulțumesc anticipat

01 Bloc electronic motor                   Coduri de eroare:
        P30C0 - Calitate combustibil deficitară
            static
                Priority:  0
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 255
                Mileage: 116623 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!