Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Mi-ai dat o idee tare buna cu go pro-ul ala montat pe carlig:)

Modificat de blacka
Link către comentariu

Foarte frumos trip-ul si polacul. Subscriu, buna idee cu gopro-ul, merge si pe spate dar banuiesc ca nu e asa de spectaculos. Drive safe!

Modificat de pr_cata
Link către comentariu

Hopaaa ... ia te uita un frate de al meu din alta tara.

 

http://www.polo9n.info/Polos/polo6r-highline-von-vwfreak/2061

 

Ce mica e lumea! Tipul respectiv mi-a fost coleg la fostul loc de munca si am lucrat impreuna vreo 2 ani de zile... Cam ciudat ca personalitate, dar altfel foarte destept.

 

Ca parere personala, bara de R e mult mai sexy decat cea de GTI. Intre faruri si bara, as alege clar bara. :)

Link către comentariu

Stai linisitit: din fericire cele doua nu se exclud una pe alta. Mai devreme sau mai tarziu toate vor ajunge pe masina.

Momentan lista de asteptare este destul de grea din punct de vedere financiar, dar asta nu conteaza absolut deloc, deznodamantul urmand sa fie acelasi, implacabil as zice eu:

 - bara de R WRC

 - farurile de GTI 6R

 - bara spate de GTI sau R WRC depinde care va pica prima.

 

Plus gurile alea de aerisire negre la interior. Asa sa-mi ajute Dumnezeu si sfantul Cont Bancar !

Link către comentariu

Te-am vazut weekendul trecut si la Balea si la Gradina zoologica.  Ti-am atasat cateva pics de pe camera de trafic:)  

 

Frumoasa masina , atrage privirea!   :eek:

 

post-59697-0-11715000-1424159524_thumb.j

post-59697-0-73105000-1424159527_thumb.j

post-59697-0-97465100-1424159532_thumb.j

Link către comentariu

M-am speriat cand ai zis ca m-ai vazut in weekend. Dar m-am linistit repede cand mi-ai spus si unde m-ai vazut :).

Sper ca te-ai bucurat si tu de weekend la fel de mult cum am facut-o si eu.

Link către comentariu

Nu ne impresionezi :)

Frumoasa excursie ai avut. Un singur lucru as zice, era perfecta de facut in timpul saptamanii daca ti.ar permite timpul ca sa scapi de aglomeratie. Iti spun, ca unul care face saptamanal sau la doua saptamani VL-B... duminica seara e jale(pe langa aglomeratie mai prinzi si 2-3 accidente si aia a fost), pe cand luni dimineata e perfect.

post-70879-14242071942829_thumb.jpg

Link către comentariu

Ca sa nu existe dubii ala era consumul pe coborarea de la Balea Cascada.

 

Astazi am pins un alt numar frumos pe BC

post-4613-0-63571600-1424346913_thumb.jp

Link către comentariu

De joia trecuta am Bluetooth pe masina - pot raspunde si pot apela. Nu am acces la SMS-uri ca nu prea am unde le afisa (ar fi trebui BC+).

Am luat asta la pretul de 228.65 E (209.99 + 12 + 6.66 - kit-ul BT + transport + plata prin paypall). Montarea am facut-o la Bundy caruia ii multumesc pe aceasta cale pentru sfaturile pe care mi le-a dat.

 

post-4613-0-96589600-1424630842_thumb.jp

Link către comentariu

Cred ca nu ai acces la sms-uri pt ca nu suporta modulul, ca de afisat aveai unde(pe rcd de unde le si trimiti).

Era bine daca puneau si o mufa de casca la rcd-uri..in rest este foarte util.

Sa il stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Bravo, mai are maurul un gadget in plus!

Offf...esti mutumit de shittiko....telekom? Eu vreau sa ma portez!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am trecut ieri pe rotile de vara. Nu am niste poze de actualitate, dar credeti-ma pe cuvant arata fix ca atunci cand le-am luat  :D

 

Multumesc inca o data Sorine !!!

 

Pentru ca mi-au fost ciordite/sutite/imprumutate pe termen nedefinit doua randuri de capace centrale OEM pe al treilea nu ma indur sa il montez desi il am acasa in "cutia cu surprize".

Codul capacelor OEM este 1J0 601 171 XRW si am rugamintea sa ma indrumati spre un alt set de capace AM (argintii sau negre) cu care sa pot astupa hidoasa gaura. Am vazut azi capace argintii, curate, fara nici un insemn pe ele, pe un A4 si mi-au placut.

Link către comentariu

In compania unui frate rosu care, in principiu, arata la fel doar ca este ... mult mai inocent.

 

post-4613-0-59105100-1425626545_thumb.jp

Link către comentariu

Arata total diferit masina cu jantele mari si suspensie. Pare mai inchegata, mai solida, dar si mai mare. Cand am pus rotile pe 15, dupa o vara cu alea de 17, parca aveam masina de jucarie :))

 

Oricum, inca ma incanta jantele tale, Bogdane, si mi-ar fi placut si mie modelul asta.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

M-am benoclat ceva la poza ta...sigur si ala este polo?:))

Pare mult mai mic fata de al tau...:)

Link către comentariu

Din cauza unghiului, jantelor, eleronului. Prietena mea a zis ca ala e baby polo. Si cand i-am zis ca are jante de vara ala din stanga, a zis ca si eu si ala suntem " cocalari, cu setup de vara si ninge afara".

Link către comentariu

Pare mai mare pentru ca era "primul" in poza. Am observat si eu asta dupa ce am descarcat-o pe calculator.

In rest, Sorine, ai dreptate cu tot ce spui. Atat rotile mai mari (si nu ma refer neaparat la astea de 17". Chiar si alea de 16", in comparatie cu rotile de iarna care sunt de 15", schimbau mult comportamentul masinii pentru ca sunt mai late - 215 vs 185) cat si suspensia mai ferma schimba foarte mult comportamentul masinii. Cumulate cele doua duc masina departe rau fata de cele stock.

Insa, reversul medaliei, este uzura accentuata a articulatiilor: ceea ce nu mai este preluat de talonul mare al cauciucului si de "moliciunea" amortizoarelor si a arcurilor se duce mai departe in restul bucsaraielor si in caroserie.

Eu mai minunez ca inca nu am greieri in masina.

 

In plus, alte aspecte negative ale rotilor astora mari sunt ca ele suprasolicita servodirectia (nu zic ca in mod fatal, dar este clar ca solicitarile sunt mai mari), suprasolicita articulatiile, ingreuneaza franarea si demarajul. Iti asigura o aderenta mult mai buna si dau un mare plus pe partea estetica, dar te si penalizeaza zdravan in partile astea despre care am spus.

 

Polacul saracul mai sufera si din cauza dimensiunilor lui reduse. Din nou: ceea ce te avantajeaza la agilitate, la consum (care sa fim intelesi, nu este deloc mic - adica mie tot in jur de 9.5-10% imi ia in oras) (masina mica, relativ usoara) te penalizeaza la stabilitate si aderenta. Masina e usoara cu totul si mai ales pe spate motiv pentru care nu este deloc greu sa pierzi aderenta pe spate in virajele rapide, luate in forta. Dar per total ofera o experienta extraordinara.

Saptamana trecuta m-am distrat intr-o noapte cu un vecin care si-a luat un Leon M1 FR cu motorul ala pe benzina de 1.8. Masina lui de afara pare ceva mai asezata, mai robusta, dar din'auntru, la condus, s-a dovedit de fapt mult mai sleampata decat Polacul. El m-a avertizat ca Leonul lui este foarte dur si ca are suspensia tare rau. L-am dat putin cu masina lui si apoi cu a mea. Pe langa faptul ca i-au clantanit dintii in gura ma tot intreba "Ce motor ai, ce motor ai ? I-ai facut soft? Cat are acum?" Ca sa stie incotro sa se indrepte pe mai departe i-am aratat ce inseamna stabilitatea si aderenta prin comparatie: masina lui si Polacul. Si ca sa nu fie dezamagit, i-am aratat unde este mai tare motorul lui. Polacul se comporta bine pana pe la vreo 120. Dupa care s-a rupt filmul. 1.8-ul ala nu a fost degeaba pentru multa vreme regele segmentului B. Daca il tii sus in ture, peste 3500 rpm, face treaba buna pana spre 150-160.

 

Am mai spus treaba asta, dar nu ma pot opri sa nu o repet (iarna asta fiind prima data cand am combinat cele doua): de mare exceptie fermitatea suspensiei B14 combinata cu confortul rotilor de 15", cu balonul mai mare. Clar nu ai aceeasi stabilitate, aceeasi aderenta, dar ai mai multa vana datorita greutatii rotative reduse, o franare mai buna (sistemul de franare se incinge ceva mai greu decat atunci cand am rotile de vara pe masina) si o senzatie foarte placuta la volan, pe drum: directie mai usoara, reactii exacte ale masinii la semi-viraje si o mai placuta experienta la trecerea peste denivelarile si prin gropile drumurilor.

Inainte sa pun suspensia asta pe masina simteam ca imi lipseste ceva, dar nu puteam sa precizez ce anume. Acum stiu despre ce era vorba: fermitatea si senzatia de masina inchegata. Nu am sa ma mai simt niciodata bine in masina mea, oricare va fi ea, daca nu voi mai beneficia de senzatia asta.

 

 

Acum ... daca zici ca iti plac jantele mele sa stii ca ma tot bate gandul sa ma invart de niste ultraleggera-uri. Ar fi cu 4Kg mai usoare decat astea si ar combina avantajele rotilor de 15" cu cele ale actualelor roti de 17". Din pacate varianta de 7.5" este foarte rara. Am tot vazut din alea de 8" latime. Dar ... mai sapam. Si oricand va exista Team Dynamics Racing ProRace1.2

 

 

Link către comentariu

Am scris mult pentru ca vreau ca cine mai intra pe aici si vede suspensii si alte nebunii sa stie despre ce este vorba. Nu de alta dar vad ca inca mai sunt de genul celui care a intrebat ieri sau azi daca poata sa puna turbo pe un 1.4 MPI :).

Link către comentariu

:)) Bogdan, imi plac mie, imi plac, daaar nu mai schimb nimic la ea. Asa moare :D Cat despre demaraj si franare, cu rotile pe 17", eu n-am probleme :) Franarea este mult mai buna (aderenta crescuta) dar si demarajul este mai bun din acelasi motiv, chiar daca sunt un pic mai grele rotile. Eu n-am simtit diferenta intre 15-17 :P (deh..140 CP)

Link către comentariu

Poate si Bogdan sa ajunga la 130+cp, dar mai are inca dubii :D.

 

@Bogdan: Realistic vorbind, pe traseele virajate pe care iti place sa te dai daca ti se pare ok cum ajunge la 120 atunci concentreaza-te pe imbunatatirea franarii de acolo. Anvelope ai, suspensie ai, veriga slaba a ramas franarea. 

A si renunta la ideile de Team Dynamics ca strici frumusete de masina cu jante alea reising. Ultralejere deja vorbim altfel si ca aspect si ca pret, dar mult mai bine decat TD-uri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mai greu cu sistemul de franare la platforma asta. Banuiesc ca avem aceleasi frane...doar ca Polo, fiind cu motor mai usor...franeaza mai ok decat a mea.

Fara investitie mare nu prea se pot face lucruri mari. Am vazut o Ibiza 1.4 cu frane de Leon Cupra R 1M...cele Brembo de 323 mm...dar nu stiu ce implica.

Daca aveti detalii sau sugestii de imbunatatire...sunt si eu interesat.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!