Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Hayate, iti multumesc mult pentru coduri.

 

Pentru cine este interesat si are o masina tipla accept si schimburi  :D .

 

Dupa cum se vede aici, aici si aici ramele alea pot fi detasate. Ma gandesc chiar la varianta de a le vopsi pe cele cromate.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Duminica nu am avut ce face (vorba vine) si am petrecut aproape trei ore timp de calitate impreuna cu Polacul. La spalatorie :D .

Desi mai facusem treaba asta la sfarsitul lui octombrie am repetat procesul:

- doua spalari - sapun + jet

- substanta degresanta din abundenta

- sapun + spalare cu manusa (inca era jeg pe masina pentru s-a murdarit ceva manusa)

- uscare/stergere cu prosoapele mele de microfibra

- scos punctele de bitum si smoala cu solutie de la Nigrin

- decontaminare cu argila

- ceara lichida Sonax HighSpeedWax

- am sters geamurile cu solutie de la Wurth

- am dat chederele cu o alta solutie de la Wurth

post-4613-0-05933300-1419347795_thumb.jp post-4613-0-49459400-1419347827_thumb.jp post-4613-0-61519600-1419347897_thumb.jp post-4613-0-41095300-1419347872_thumb.jp post-4613-0-15565100-1419347919_thumb.jp post-4613-0-78535800-1419347929_thumb.jp post-4613-0-02072700-1419347955_thumb.jp post-4613-0-02329200-1419347972_thumb.jp

 

- mi-am sters ornamentele de la pedale

- am facut curat inauntru - desi nu prea aveam ce curata.

 

post-4613-0-11598500-1419347990_thumb.jppost-4613-0-04518900-1419348022_thumb.jp post-4613-0-57486000-1419348039_thumb.jp

 

 

 


La urma l-am dus pe Polozaur in staul si i-am aruncat o mana de fand la nas, ca sa rumege si el ceva :biggrin:

 

post-4613-0-83662300-1419348337_thumb.jp

Link către comentariu

Bravo! Curatare profesionala...ce sa mai.

Arata excelent masina, atat la interior cat si la exterior.

Ai pedale de TT/G4/etc?

Link către comentariu

Sefu sefu, cat e o spalare? :)))

Promit ca daca ne mai vedem duminica pe la jr vin cu o cafea d aia mare pt tine, cornulete ai alte alea...poate poate beneficiaza si jetta de asa tratament :d

Link către comentariu

Bai ... cu spalarile astea problema este spatiul. Adica ... pe mine cu greu ma tolereaza aia in spalatorie cate trei-patru ore ca sa ma frec eu in toate felurile pe acolo.

Daca aveti loc unde sa o facem ... de ce nu. Stabilim o zi si o punem de-o lucrare. Dar trebuie rabdare.

 

@Andrei AXN - pedalele le-am luat dupa urmatorul cod: 8N1 064 200. Posibil sa mearga si pe Golf IV si poate si pe TT.

Link către comentariu

Revin cu o chestie care ma macina de vreo luna de zile: vreau roti de 16" pentru iarna.

Am gasit niste jante de16" care imi par misto rau de tot si care au niste parametrii super din punctul meu de vedere.

 

Din pacate am serioase dubii la compatibilitatea cu dimensiunea pe care mi-as dori-o la cauciucuri. De fapt, nu neaparat la compatibilitatea fizica, cat la cum ar arata rotile rezultate din respectiva imperechere (cauciurile cred ca ar fi destul de intinse pe jante). Imi face impresia ca pentru aceasta dimensiune de cauciucuri, janta perfecta ar trebui sa fie 6.5", nu 7".

 

Am pus detaliile tehnice aici. Pentru cine este dispus sa imi ofere cateva sfaturi, va rog sa continuam discutia acolo.

Link către comentariu

Uite aici footrest-ul de TT...este la fel cu cel de G4 la forma si dimensiune.

 

Am mai vazut pe Ibiza 6J adaptat un footrest de G7 GTI si arata foarte bine impreuna cu pedalele de G7.

 

post-6569-0-32781200-1419870052_thumb.jp

Link către comentariu

nu stiu daca se poate pune footrest-ul la polo. spre deosebire de sistemul de fixare de la golf4/tt care au un plastic in care se prinde cu cleme/surub, polo are doar o musama peste mocheta.

probabil cu indemanare si insistenta se poate adapta un sistem.

 

Dun, frumoasa masina; felicitari pt rabdarea de la spalatorie  :mop: . De-as gasi si eu un loc sa ma lase sa vin cu cremele de acasa...

Link către comentariu

Sunt dispus sa fac o incercare. Asa ca ... ramane valabila solicitarea mea: daca il are cineva acasa in forma lui nemontata pe masina sa ma anunte ca sa ii pot face o proba pe masina mea.

Link către comentariu

Hei, va doresc tuturor la multi ani, sa aveti mereu rezervorul plin si nici o groapa sa nu va iasa in cale in cursul lui 2015.

 

Introducerea fiind facuta, hai sa va povestesc o intamplare pe de o parte amuzanta, dar pe de alta parte stupida foc: luni mersei sa fac plinul lunar si ma nimerii in benzinarie cu un loganist ametit (masina lui apare in poza). El alimentase deja si in timp ce eu puneam benzina el dadea de zor zapada jos de pe loganul minune. Dupa ce a terminat cu zapada de pe plafon si cea de pe capota a plecat pana in benzinarie - eu am crezut ca s-a dus sa plateasca. Pana s-a intors, omul care trebaluia prin benzinarie a luat zapada pe care o daduse asta pe jos si a aruncat-o la gard, unde stransesera ei zapada din benzinarie. Asta, cand s-a intors, s-a apucat sa isi dea jos zapada si de pe partea din spate a masinii, la care, firesc zic eu, a fost interpelat de angajatul benzinariei care i-a zis sa inceteze, ca tocmai ce curatase pe langa pompa respectiva. Individul, cu o privire tampa, i-a zis ca nu mai are decat putin si in ciuda insistentelor aluia a continuat sa isi curete masina mormaind intr-una ca termina imediat. Ceea ce mi-a adus in gat, un "hai sictir, ca esti idiot, amice".

Cand dau sa intru sa platesc, il observ ca intra si el in benzinarie, inaintea mea - in acel moment nu erau decat masinile noastre in benzinarie, noi doi fiind singurii care alimentasem si care aveam de platit. Ajunge asta la casa si ii spune fatucii de dupa tejghea:

 - Loganul alb.

 - La ce pompa sunteti, va rog, zice duduita?

 - Nu stiu, raspunde loganistul sec si plat, gandind, probabil, ca nu este treaba lui sa stie de la ce pompa a pus benzina, atata vreme cat el este cu SINGURUL LOGAN ALB din benzinarie..

 Duduia butoneaza ceva pe acolo si ii intoarce astuia o mutra acra:

 - Pai da, dar sunt mai multe masini la pompa si nu stiu care este a dumneavoastra. Serios, ma revolt eu in sinea mea: sunt doar doua masini, mai tanti, uita-te si matale pe monitorul cu camerele pe care il ai in fata si hai s-o scurtam, ca ma irita prostovanul asta.

 - Eu sunt cu Loganul alb, i-o intoarcea nea caisa.

 

In momentul ala, pentru ca simteam cum ma cuprinde o stare, am mers pana la usa si m-am uitat la numerele pompelor. Cand m-am intors discutia continua.

 - Ce suma aveti de plata?

 - Nu stiu, zice asta la fel de plat ca si primele raspunsuri.

Atunci intervin eu si le zic:

 - Loganul este la pompa trei.

 

Providenta ma salveaza si mai trimite un angajat la cea de-a doua casa cu care tratez repede problema mea: pompa patru, n-ati banu', da'mi chitanta, hai la revedere. Cand ies pe usa remarc ce fata avea Polacul, cu zapada aia in bot si ma opresc sa-i fac o poza, ca nu l-am mai vazut niciodata asa fioros. La care langa mine apare prostul satului si ma abordeaza:

 - A ... asta este loganul nou? Foarte frumos arata.

Deci cumva capsomanului i-au ajuns in tartacuta vorbele mele, pe care nu le-a "auzit" pe de-a-ntregul, dar m-a asociat pe mine cu cuvantul Logan si a dedus ca am si eu unul.

 - Da ... zic eu, stapanindu-ma cu greu. Va multumesc.

 - E noua masina, nu? Arata foarte curata.

What the fuck - imi zbiara vocea interioara?! Esti sarit de pe fix? Nu vezi ca este la fel de acoperita de zapada inghetata ca si a ta?

 - Eh, nu e chiar noua, dar nici Logan nu e, ii replic eu si plec de langa el, ca ma pufnea rasul grav de tot.

post-4613-0-76796500-1420182244_thumb.jp

 

Cam asa mi-a fost ultima alimentare de anul trecut: pretul cu aproape 20% mai mic, dar in compania unui loganist. Sa dea al' de sus asa sa imi mearga tot anul  :D .

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cand a dat ninsoarea cea mare de anul trecut, chiar in duminica cand a venit "urgia" am facut un drum pana la Craiova, ca nu mai iesisem de mult cu masina din Bucale. Am plecat pe soare si m-am intors pe ninsoare puternica, ceea ce mi-a dat ocazia sa ma bucur de o experienta mixta de condus.
Pe parcusul intregii zile am avut o senzatie puternica de multumire: imi place de moarte polacul meu. La intoarcere am mers destul de tare, desi aproape tot drumul pana la Slatina soseaua era acoperita cu zapada si toata lumea mergea ca la inmormantare. Pentru ca nu am remarcat probleme de aderenta pot spune despre cauciucurile mele de iarna Michellin Alpin A4 ca sunt OK (nu cele mai tari, nici imbatabile, dar OK). Drumul pe zapada a fost o experienta extrem de placuta. Masina a fost stabila si nu am simtit nici un moment o cat de mica lipsa de aderenta (ce-i drept, nici nu am fost pus in situatii limita). In plus combinatia dintre suspensia B14 si rotile de iarna (anvelope 185/60 R15) este extraordinara: directia este ferma, masina se simte inchegata, dar talonul mare asigura suficienta moliciune astfel incat masina sa fie comoda.
La intoarcere, chiar la intrarea in Bucale, am facut un numar rotund pe kilometraj. Sper ca la sfarsitul acestui an sa pot vedea urmatorul numar format dintr-o singura cifra pe toate cele cinci pozitii :).

post-4613-0-54624900-1421418405_thumb.jp

 

Link către comentariu

Cum ti-au placut serpentinele? :). Fac foarte des drumul asta :d.

Multi km inainte..sau cu spatele, decizia iti apartine.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In preambulul lucrurilor minunate care sa sper sa se intampla anul acesta cu dumnealui Maurul Polacesc (sunt doua chestii pe teava, dar am sa le prezint dupa ce le voi pune in practica)

 

pabaaaaaaam

o noua pereche de manusi

post-4613-0-46914000-1422697654_thumb.jp

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ei bine, weekendul asta mi-am facut de cap. Imi programasem de vreo trei saptamani iesirea asta si abia o asteptam sa se intample. Asa ca sambata de dimineata, in jurul orei sase, am luat startul de la deja clasicul punct de intalnire de la Rompetrolul din Otopeni.

post-4613-0-86503000-1424037285_thumb.jp

 

Bucuresti - Predeal - Rasnov - Cristian - Ghimbav - Balea Cascada si apoi Sibiu, asta a fost traseul primei zile. Iar duminica Sibiu - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucale. Un traseu pe care sunt trei portiuni extraordinare: Comarnic - Predeal - Rasnov, Valea Oltului si portiunea dintre Ramnicu Valcea si Pitesti, cunoscuta drept Dealul Negru, pe care eu le indragesc cum nu se poate spune mai tare. Le-am bifat pe toate trei in weekendul asta si le-am savurat la intensitate maxima, chiar daca am fost pe rotile de iarna :).

 

Am mai spus despre faptul ca anul asta am combinat pentru prima data suspensia Bilstein B14 cu rotile de iarna de 15 cu anvelope 185x60 R15 si ca senzatia in masina este extraordinara: fermitatea suspensiei combinata cu moliciunea data de talonul mare al rotilor de 15. Pe langa senzatia deosebit de placuta trebuie tinut cont si de partea practica: masina are mult mai putin de suferit din cauza starii drumurilor din patrie.

 

La capitolul asta lucrurile stau in felul urmator: DN1 pana la Predeal il stie toata lumea, este super OK (sunt cateva zone cu probleme, dar nu sunt grave). Predeal - Rasnov, prin Paraul Rece, desi asfaltat integral acum vreo trei sau patru ani, are multe zone nasoale. Multe pot fi ocolite insa, atentie mare jos, in partea dinspre Rasnov, undeva imediat dupa terminarea serpentinelor, este o portiune de vreo doi metri, de-a latul drumului, unde a zburat stratul de rulare. Daca eram cu rotile de vara cred ca nu mai plecam de acolo intreg. Am franat puternic, in trei reprize, insa nu am reusit sa opresc si am dat destul de zdravan in capcana asta.

Rasnov - Brasov e o rusine, in continuare, pe care eu nu o inteleg - si cred ca nici un om cu bun simt nu are cum sa o faca. Brasov - Bran si chiar mai departe, este intr-o stare deplorabila si este o prostie sa tii in sitautia asta un drum care asigura accesul la una dintre cele mai cautate zone turistice din tara asta.

La fel si portiunea de la "Iuropian" 68 pana la Balea cascada. Pacat de frumusetea traseului caci suprafata de rulare este jalnica. Nu sunt gropi, dar drumul este in asa hal peticit incat nu mai recunosti asfaltul orininar. Aveam de gand sa repet traseul si la vara, dar in conditiile astea pentru mine ar fi un chin sa fac drumul asta pe rotile de 17" unde am talon de 40%. Pacat din nou de starea drumului. Stiam ca doar pe partea argesana a Transfagaraseanului este nasol, dar uite ca acum situatia se repeta si pe partea astalalata.

Valea Oltului este in mare masura in regula, dar are si cateva gropane serioase, pe care daca nu le stii si daca nu reusesti sa le eviti e cam trist. Plus ca inca mai sunt situatii in care sunt pietre cazute pe sosea. Eu am luat una micuta si a facut masina ca dracu'. A trosnit nasol pe dedesubt. Si nu era mare piatra respectiva.

A1 ... iar, nu cred ca nu este cunoscut drumul, dar, na!,  nu ma pot opri sa nu remarc ca este o rusine starea in care se gaseste. Nu am vazut gropane, dar are foarte multe denivelari care te zgaltaie in continuu.

 

Mi-a placut la Balea. Era zapada si am prins o zi superba. A fost soare si desi frigut, era placut. Mi-a placut foarte mult cu colacul. E super tare rau senzatia. Merita incercat.

post-4613-0-01120500-1424037363_thumb.jp  post-4613-0-08553000-1424037407_thumb.jp   post-4613-0-97195200-1424037363_thumb.jp  post-4613-0-71680600-1424037364_thumb.jp   post-4613-0-43853000-1424037366_thumb.jp

 

Centrul vechi al Sibiului este extraordinar de cochet. Mai ales cand este scaldat de soare. Pentru ca era nemaipomenit de frumos afara am fost si la Muzeul satului care este intr-o padure-parc minunata si apoi in Parcul Sub arini.

 

Mai sunt trei faze de pe drum de care nu pot sa nu spun. De la Valcea am venit dupa un Ford Kuga care avea antena de la statie pe masina (sunt foarte multe masinii cu statii ceea ce face ca informatiile sa fie foarte bogate si exacte). I-a dat omul de parca ii era frica sa nu-l prind, dar era sa o faca de oaie in doua randuri. Imediat ce incepe Dealul Negru, printre primele viraje, este unul care m-a pacalit si pe mine mai pe la inceputuri. Daca nu il stii risti sa intri prea tare in el si, daca vii suficient de tare, ai mari sanse chiar sa zbori peste parapetul exterior al celuilalt sens. Asta cu Kuga a alunecat atat de tare incat a ajuns pe prima banda a celuilalt sens. Foarte naspa! A avut mega-noroc sa nu vine nimic pe sensul celalalt. Si a doua faza a fost tot la un viraj care avea un damb de-a latul lui, undeva pe la mijlocul virajului. Ma uitam la rotile lui cum se chinuiau sa mentina aderenta - gandindu-ma la ale mele - asa ca am vazut foarte clar momentul in care masina s-a desprins de sosea din cauza dambului si cum apoi si-a pierdut aderenta si s-a dus aiurea in exteriorul virajului, catre celalalt sens. Norocul lui a fost ca nu avea asa mare viteza si ca, , iarasi !!!!, nu era nimeni pe sensul celalalt. Altfel ...

Si a treia faza a fost pe autostrada: la ultima iesire din Pitesti, in capatul bretelei de acces pe autostrada, era un echipaj de politie care avea o razie in desfasurare. Ei bine, pe autostrada, un cretinoid cu un Nissan cu bena, a franat ca vita proasta, pe banda a doua, cand i-a vazut pe politai. Deci l-am claxon cu o asa obida si asa de tare l-am injurat pentru nerozia lui ... L-as fi dat jos si i-as fi tras o chlefaneala serioasa, pentru ca se putea intampla o nenorocire din cauza lui.

 

In rest totul a fost in regula, iar evadarea din Bucuresti mi-a facut o placere orgasmica :). Mai ales ca am fost teleghidat.

post-4613-0-06578100-1424037490_thumb.jp  post-4613-0-02594500-1424037491_thumb.jp  post-4613-0-02153700-1424037492_thumb.jp

 

Am si un filmulet de pe Paraul Rece, dar ala ramane doar pentru mine.

post-4613-0-02430700-1424037531_thumb.jp

 

In final ma racaie o intrebare: cum o fii cu 180 de caluti pe masina asta?

 

Link către comentariu

Dar cu 265 CP ? (R + soft) 

 

Frumoasa excursia. Tare mi-ar placea si mie sa mai fac astfel de excursii. Din pacate le fac doar pt lucru..si nu prea am timp de peisaje.

Link către comentariu

VOI AVEA BARA AIA PE MASINA !!!

Si farurile.

 

Pentru soft vorbim de la toamna. Arata exceptional harta aia. Multam fain.

Link către comentariu

Iti cam arde buzunarul ah? :D

 

Personal cred ca satisfactia mai mare ti-o vor da farurile si SOFTUL!!! Bara din pct meu de vedere poate sa mai astepte.

Link către comentariu

Acum cu puterea mai e cum e ca sunt temperaturi scazute, dar vara penalizeaza grav genul asta de motoare pt ca charge-cooler :tuktuk: .

Marele beneficiu este dat de suspensie. Poti lua o curba mai rapid decat un GTi cu 180cp cu suspensie stock.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!