Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

http://www.ebay.de/itm/Polo-6R-R-Wrc-Frontpaket-Komplett-/171500167964?pt=DE_Autoteile&hash=item27ee34e31c

 

Licitatia s-a incheiat si nu a participat nimeni la ea.

Am incercat sa obtin informatii despre compatibilitatea pieselor vandute de baiatul asta cu masina mea, dar nu pot spune ca am aflat mare lucru. Pentru a usura lucrurile am facut rost de pe mobile.de de un VIN al unui alt R WRC pe care il postez si aici in speranta ca va fi de ajutor: WVWZZZ 6RZEY 006667.

 

Din ce are el de vanzare acolo pe mine ma intereseaza bara cu tot ce contine ea si cu tot ce vine pe dedesubt si ajuta la fixarea ei pe masina, grila centrala cu sigla W si farurile cu toata instalatia si componentele necesare. Pe toate chestiile astea as oferi un 60% din valoarea lor de nou si as zice ca un pret bun ar fi undeva intre 900 si 1000 Euro daca toate aceste repere sunt in regula si contin toate componentele necesare montarii lor pe masina.

Link către comentariu

Acela ar fi un foarte mare chilipir la 1000e faruri complete cu instalatia necesara si bara cu toate accesoriile. Mai degraba spre 1200 ar fi un pret bun. Faruri noi complete cu instalatie adica senzor, cablaje, poate si alta centrala ajung la 1200e, iar la bara cu toate grilele si cea de sus spre exemplu cea de golf R ajunge la 700e (fara drl). 60% ar veni 1150-1200e.

Link către comentariu

Sorin, e vorba cu toata instalatia: senzor de autoleveling, cablaj, mufe, centrala electrica (daca e cazul), calculator central de xenon.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La un moment dat le gasisem noi cu 700 Euro (cand aveam eu planuri sa-mi schimb farurile) la care se mai adauga aprox 150 Euro restul nebuniilor (cel putin asa stiam eu ca mai costa).

Link către comentariu

Se pare ca neamtul asta are alte planuri in minte. Pana in acest moment nu a raspuns la intrebarile pe care i le-a trimis BWWLAN, caruia ii multumesc si pe aceasta cale.

 

In alta ordine de idei pe 15.10 am facut a treia revizie, la inceputul ultimului an de garantie a masinii.

Cu doua saptamani inainte de ziua in care facusem anul trecut revizia, la pornirea masinii am fost avertizat ca mai am 14 zile pana la revizie si cateva mii de km (ca mi-e si rusine sa spun cat de putin am mers cu masina anul asta) pana la momentul cand trebuie sa fac vizita la service.

Pentru ca beneficiam de o promotie prin care am primit 2 litri de ulei gratuiti am fost si am facut revizia tot la PBN (de fapt, dupa cum veti vedea, am platit doi litri varsati la pretul unui bidon de 4l ).

 

Surpriza a venit din partea consilierului care mi-a spus ca daca vreau pot sa mai aman revizia pentru ca in momentul de fata eu am foarte putini km si pentru ca producatorul a implementat o politica variabila de service astfel incat, functie de anumiti parametrii rezultati din modul de utilizare a masinii, revizia poate fi amanata sau devansata de la termenul de 15.000km sau 1 an.

L-am intrebat cum as putea determina eu daca ma incadrez la amanarea service-ului regulat si nu a stiut sa imi spuna. Adica … mi-a raspuns niste lucruri, dar neconcludente. Prin urmare am facut revizia acum.

 

Am avut de verificat o scurgere a unui lichid in zona planetarelor (http://vwforum.ro/topic/88691-maurul-lui-dun/?p=2438591). Ei au concluzionat ca este vorba despre o pierdere a etanseitatii planetarelor si primul pas facut a fost strangerea suruburilor respectivelor prinderi (au facut asta la ambele planetare). Dupa asta au curatat zona cu un spray special, au sters si … job done. Acum ramane de vazut daca asta a rezolvat problema.

 

Pentru ca am avut foarte putini km nu am schimbat decat consumabilele impuse de producator: ulei, filtru de ulei si lichidul de frana. Lucrarea a durat doua ore si a costat 555 de lei.

 

M-au lasat fara probleme sa stau in service in timpul operatiunilor de service, dar omul care a afacut revizia a fost cam irascibil, motiv pentru care nu am putut discuta mare lucru cu el. Mi-a spus insa ca a avut si el o masina pe care a facut modificari importannte, dar a renuntat la ea pentru ca nu putea sa circule tot anul cu ea si era destul de incomod sa o protejeze tot timpul. Asta relativ la suspensia mea si rotile mele de vara.

Am observat ca exista un personaj care cica ii verifica pe cei care se ocupa de operatiunile de service (in sictir, tipic tarii noastre) si au cam iesit cateva scantei intre ei.

 

Desi am cerut in mod expres consilierului sa imi verifice bateria si concentratia lichidului de racire nu au facut asta. Dar mi-au verificat presiunea in roti si strangerea prezoanelor. Plus functionarea luminilor si stergatoarelor.

Foliile alea de protectie prin masina mi le-au pus abia dupa ce le-am atras eu atentia, dupa ce au adus masina in service.

Faata de anul trecut cand am primit un pomelnic cu rezultatul verificarilor facute la masina, anul asta nu am mai primit decat factura :) .

 

PS: ii multumesc celui care a facut revizia pentru ca, atunci cand mi-a luat masina din parcare si a adus-o in service, a trecut fix asa cum o fac si eu peste toate limitatoarele de viteza din incinta service-ului, adica aproape oprind la ele.

Link către comentariu

Joia trecuta, in ultima  zi frumoasa si calduta de anul asta (cel putin asa pare pana acum) mi-am liber de la serviciu, i-am facut o baie buna lu' dom' Maurul si apoi am dat o fuga pana la hala unde hodinesc rotile mele intre schimburi. Cu parere de rau am renuntat la rotile de vara si am trecut pe cele de iarna ceea ce l-a facu pe Polac sa arate asa

post-4613-0-76750200-1414674348_thumb.jp post-4613-0-86329800-1414674350_thumb.jp post-4613-0-06008700-1414674347_thumb.jp

 

A fost o zi experienta placuta si reconfortanta.

Senzatia a continuat si in zilele urmatoare cand am vazut ca s-a declansat isteria schimbarii cauciucurilor declansata de prima ninsoare de anul asta. Am vazut cateva vulcanizari unde era macel.

 

Iar la prima ploaie am fost mandru nevoie mare de cum statea apa in brobonele pe Polac :)

post-4613-0-93922300-1414674778_thumb.jp

 

 

 

Link către comentariu

Cat de bine pot sa arate inca Avus II. Nu par "In plus" pe o masina cu 10+ ani mai tanara ca ele :)

Mai toate hot hatchurile de pe forum am cu 2 usi in plus, a ta are cate trebuie, 2!

Sa o stapanesti sanatos  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Hai sa fac si eu o gluma: alea de au mai mult de doua usi nu sunt hot hatch-uri adevarate :)

Si acum hai sa spun si un adevar: a mea nu este hot hatch.

post-4613-0-98006700-1415087612_thumb.jp

 

Am aproape doua saptamani de cand merg pe rotile de iarna. Si este pentru prima data cand o fac dimpreuna cu suspensia sport Bilstein B14. Si este super tare senzatia. Adica ... masina este mult mai comoda, dar ferma si asta imi creaza o supersenzatie de multumire si incredere.

Evident ca nu am aceeasi stabilitate si aderenta acum, dupa ce am renuntat la rotile de vara.

 

Din pacate mi-a revenit un usor miros de umed in masina. Din fericire se manifesta doar cand trec climatizarea in modul recirculare. In primavara va trebui sa ma ocup si de chestia asta.

Link către comentariu

Bre, legat de body kit-ul ala: am vorbit cu omul la telefon. :) Era rus.

Amu' n-as sti sa-ti spun daca era rus-rus sau rus care o arde prin Germania, insa cand am vorbit cu el si i-am auzit glasciorul nu stiam cum sa inchid mai repede :)

Lasa, nu fii catranit, or mai fi si alte ocazii...

Link către comentariu

Desi nu pot sa spun ca aveam mare nevoie, am fost si mi-am luat de la Lidl-ul de pe Drumul Gazarului  cheie dinamometrica la 80 de lei bucata. E solida, prezinta incredere si poate fi folosita ca arma alba :)). Vine impreuna cu o cutie in care stau toate componentele asezate frumos. Asta este un mare atu din punctul meu de vedere.

Link - apare la pagina 8 din catalog.

 

Am luat la mana rotile si din 20 de prezoane 5 mai trebuiau stranse :). Cel mai periculos era la roata stanga spate unde au fost 2 in situatia asta. Trist este ca nu prea ii gasesc locul in portbagaj. Sta la gramada cu celelalte maruntisuri. O sa ii fac o poza in marime naturala si revin.

Link către comentariu

Macar la tine au ramas pe janta...la mine unul dintre ele a decis ca vrea la plimbare :D .Se pare ca noi chiar trebuie sa stam cu ochii pe oamenii astia care lucreaza in servicii, chit ca e vb de a-ti face presiunea in roti...e trist. Miserupismul asta cu care se lucreaza poate pune in pericol vieti. Eu am avut o situatie acum multi ani, cand am schimbat rotile la Bora si pana cand am ajuns in parcare mai mai sa imi cada o roata de pe fata...

 

ps: M-ai dat tema de cheltuiala azi, ma duc la Lidl sa vad care e treaba! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Si eu am luat.o si intr.adevar e misto. O urmaream de mult timp. Azi urmeaza sa fac Buc -> VL si mi.ati dat idee :))

La ce cuplu strangeti voi?

Link către comentariu

e utila cheia, am si eu.

nu o tin in masina ca nu umblu zilnic la roti. am imperecheat-o cu o tubulara lunga sa am acces mai usor la prezoane.

 

la voi e ok ca erau stranse mai putin. sa vezi distractie cand le strang aia la vulcanizare cu muuuult simt de raspundere de nu le mai scoti fara 2m de parghie. sau le rupi si dupa aia te distrezi sa le scoti.

 

cuplul de strangere este de 130nM din ce retin.

Link către comentariu

Florine - 120 Nm. Despre ce idee vorbesti? Vrei sa mergi cu prezoanele slabite ?

 

Cristi, am citit povestea cu prezonul tau (ca iti urmaresc topicul chiar daca nu prea scriu pe el), insa, dupa cum ai spus si tu, nu stii cum a disparut de acolo: poate nu ti l-a pus de la vulcanizare, poate nu a zburat el de capul lui. Desi, daca se intampla asa, erau sanse mai mari de 75% sa zboare in caroserie si sigur il auzeai.

 

Cat ii priveste pe cei care lucreaza la noi in tara in zona de servicii ... e jale. Oamenii nu au deloc bun simt in primul rand, apoi nu se respecta deloc pe ei si nici munca pe care o fac, iar tu ca si client esti insignifiand pentru marea lor majoritate, o jena din cauza careia nu poate el sa isi traiasca linistit ziua. In fine, asta-i viata de romania. Luxul de a trai in tara asta vine la pachet cu aspectele astea mai putin placute.

Daca vrei sa faci un lucru cu mana altuia si sa iasa bine trebuie, inainte de a se apuca ala de treaba, sa te specializezi tu pe ce face el ca sa il poti verifica.

 

In carte la mine zice ca prezoanele se strang la 120 Nm.

 

Eu, oricand am de umblat la roti cu mana altuia (vulcanizare, service, etc), la urma il rog pe om sa ma lase pe mine ca imi strang prezoanele, pentru ca sunt patit cu o pana facuta undeva pe un drum unde nu am putut sa desfac prezonul (am rupt scula pe care o aveam la masina) si am stat in drum ca prostovanul pana cand s-a indurat un roman de a oprit si m-a ajutat ... Sa ii dea D-zeu sanatate.

Modificat de Dun
Link către comentariu

unui prieten i-a iesit un prezon si a ramas intre janta si capacul de plastic. 

vibratii la viteza mare si zgomote ciudate la viteza mica. se gandea la planetara, echilibrat, butuc, disc, capete de bara :)). cand a dat capacul jos a injurat baietii de la vulcanizare .

pe langa ala iesit, mai avea 2 ce mergeau desfacute cu mana.

Link către comentariu

Pai da ... oamenii treb' intelesi si ei, ca nu e chiar simplu ce fac acolo. Sunt o gramada de operatiuni pe care le au de facut si o gramada de lucruri la care trebuie sa fie atenti. Si mai uita sa insurubeze toate prezoanele, sau la unii mai uita sa le stranga. Da' nu'i problema, ca oricine are o coarba in masina, sau o cheiei cu care sa si le stranga. Si nici nu e mare filosofie.

 

Bah ... ce zic: fiti atenti la faze d'astea cu vulcanizarile ca e pericol. Eu ii evit pe cat posibil si cand sunt nevoit sa le trec pragul stau cu ochii ca pe butelie. In plus, v'am zis: eu imi strang singur prezoanele.

Link către comentariu

@Dun. Ideea de a pune mana pe cheie si verifica inainte sa plec :p... sa nu ajung in 3 roate la VL

Link către comentariu

Eu am zis ca atunci cand ma voi muta la curte ( a mea ) o sa imi iau tot felul de scule de o sa mi dea viitoarea nevasta cu ele in cap :D . Pur si simplu este foarte greu sa gasesti o locatie unde angajatii sa aiba chef de munca, sa isi faca treaba ca si cum ar lucra la propriul lor bun.

 

Dunule, cand mai ai top tip-uri ca asta de la Lidl sa ne mai spui si noua. ( si eu citesc topicul tau, chiar daca nu postez zi de zi)

 

Saluti!

 

Edit: @Florin: daca treci de Dealu' Negru sunt toate sansele sa ajunga roata inaintea ta la VL :))

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Pai sa stii ca unii chiar si daca ar lucra ca la masina lor tot dracul ala ar fi pentru ... dupa cum spuneam: nu au bun simt.

 

Cand vei avea curtea ta, daca nu iti vei permite un elevator, sa iti faci macar un bordei din ala subteran, sa poti sa lucrezi usor de sub masina :) !!! Si daca actuala are idei gresite in cap (ceea ce nu cred ca este cazul avand in vedere ca ti-a dat voie sa schimbi mai multe randuri de jante la masina decat cate posete si-o fi luat ea), cauta-ti una care sa se bucure ca lucrezi la masina si nu esti cu cine stie ce neispraviti prin carciuma sau si mai rau, cu cine stie ce matracuca la tocat banii pe mofturile ei.

Link către comentariu

Am citit de rex care a mers pe circuit in 2 prezoane.

Oricum in mers prezoanele se mai strang asa ca tot s-ar putea sa iasa greu.

Evit pe cat se poate vulcanizarile de cartier unde inclusiv lovesc in roata ca sa iasa sau mai stiu ce alte procedee barbare.

Link către comentariu

Ultimul offtopic: nu mai au la Lidl (cel putin la mine in sat) cheia respectiva. In schimb au alte rafturi intregi de produse pentru intretinerea interiorului/exteriorului masinii asa ca spor la cumparaturi. :icon_thumleft:

 

@Dun: saracuta a mai zis ea cu juma de gura ca ar fi cazul sa ma opresc cu jantele dar acum cand am schimbat rotile m-a laudat :D  :)).  

Link către comentariu

In cazul asta: felicitari. Ai grija de ea, ca este poama rara.

 

Vedeti ca nu sunt chei peste tot, ci doar acolo unde am spus eu: Lidl-ul de pe Drumul Gazarului

 

PS: pe topicul meu nimic nu este offtopic. Vorbim la liber, chiar si despre optiunile politice daca vreti. Spre exemplu Polacul meu este foarte sensibil la chestii din astea. Am observat ca da o gramada de rateuri cand vede afisele cu primul manager al tarii. Fornaie, se cambreaza, il simt nervos asa ... se incinge scaunul sub mine ... In zchimb am vazut ca ii place vorba molcoma si asezata. De cate ori ii vorbesc asa, ardeleneste, se linisteste si devine mai agil, raspunde mai bine la pedala. Chestii d'astea.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Cred ca au o simpatie... un feeling masinile astea nămțăşti =))). Cand vad neamțu' parca.si vad mama :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!