Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Sunt urate nemtoaicele...dar de cursa lunga! :))

 

Dun, m-am dus val vartej la Lidl aci in sat si tu mi spui ca doar pe la voi pe la capitala...lasa ca vin eu acusi in uichend sa iau cu asalt magazinele. :D

Aaaa, ca tot vorbeam mai devreme de vulcanizari, am echilibrat jantele   ( 25 de grame pe 4 bucati) daaaarrr surpriza...bat! Deci iti vine sa te iei cu mainile de par si sa te duci alergand in curu gol prin zapada!!!!!!

 

Ps: eh, poame rare dar care trebuie ingrijite cu dragoste si rabdare. 

Link către comentariu

Am observat ca da o gramada de rateuri cand vede afisele cu primul manager al tarii. Fornaie, se cambreaza, il simt nervos asa ... se incinge scaunul sub mine ... 

 

Perfect! La iarna iti pui un pliant cu ponta (nu consumam majuscule pe individ) pe bord si ai scaune incalzite! :))

Link către comentariu

In cazul asta: felicitari. Ai grija de ea, ca este poama rara.

 

Vedeti ca nu sunt chei peste tot, ci doar acolo unde am spus eu: Lidl-ul de pe Drumul Gazarului

 

PS: pe topicul meu nimic nu este offtopic. Vorbim la liber, chiar si despre optiunile politice daca vreti. Spre exemplu Polacul meu este foarte sensibil la chestii din astea. Am observat ca da o gramada de rateuri cand vede afisele cu primul manager al tarii. Fornaie, se cambreaza, il simt nervos asa ... se incinge scaunul sub mine ... In zchimb am vazut ca ii place vorba molcoma si asezata. De cate ori ii vorbesc asa, ardeleneste, se linisteste si devine mai agil, raspunde mai bine la pedala. Chestii d'astea.

Nu e topicul tau, e topicul forumului :)

In aria "Masina mea" este permisa:

- prezentarea DOAR a masinilor din gama VAG;

- discutarea aspectelor legate de tuning vizual si tehnic. Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.

Se interzice postarea fisierelor video, a imaginilor, a link-urilor sau adreselor web unde sunt gazduite fisiere video ori audio sau a relatarilor despre incalcari explicite ale legislatiei, pe care le-ati reusit cu autoturismul (sau orice alt mijloc de locomotie) si au cea mai mica legatura cu viteze peste limita legala, curse ilegale de masini si/sau alte activitati ilegale/imorale.

In concluzie trebuie sa retineti ca nu se accepta discutiile de orice natura si sub nicio forma privind curse ilegale, liniute, comportamente agresive, injurii, remarci acide sau, din contra, laude care sa promoveze aceste abateri.

Orice incalcare a acestui paragraf va fi sanctionata cu stergerea respectivului post si warning atat pentru autor cat si tuturor celor care participa sau dezvolta o astfel de discutie.

Link către comentariu

:)

Nu ma aflu sub incidenta niciunei prevederi citate de tine.

Daca s-ar respecta ce scrie acolo cred ca ar disparea undeva spre 60-70 din continutul acestei arii.

Pe cale de consecinta ar scadea drastic traficul de pe site si asta ar avea repecursiuni financiare asupra afacerii.

 

Asta nu inseamna absolut deloc ca indemn la nerespectarea regulamentului, ba dimpotriva. Sunt convins ca toti cei care au citit afirmatia mea au inteles din ea ca putem vorbi, in legatura cu masina, despre absolut orice nu incalca regulamentul. Ca mai schimbam si noi o gluma nevinovata pe aici ... asta-i viata. Sper sa gasim in continuare intelegerea colegiala a adminilor.

 

Hai ... sa fie prietenie si intelegere, ca de hinghereala se ocupa altii.

Link către comentariu

Astazi am facut plinul lunar si cand mi-am notat datele in jurnalul de bord m-am intristat: luna asta am depasit cu km urbani pe cei extraurbani (16415 vs 16245 ). Consumul mediu (7.86%) este inca sub 8%, dar, in ritmul, o sa sara in curand peste.

 

La anu' as vrea imi iau o alta pereche de faruri, dar nu pot sa spun acum ce va fi. Adica ... tre' sa merg la un specialist, sa facem o scanare si apoi sa vad daca pot merge pe farurile de pe facelift sau ma opresc la cele de pe GTI-ul actual. Vedem.

Link către comentariu

Eu zic sa te rezumi la cele de 6R. Pentru cele led, de 6C, cel mai probabil o sa fie nevoie sa schimbi si BCM-ul si cum asta e gandit pentru alte motoare, playere, dotari etc s-ar putea sa nu se potriveasca.

 

Plus ca vizual, eu unu le prefer pe cele xenon:

 

115.jpg

 

data de cele LED (care arata ca niste faruri cu halogen imho):

 

VW-Polo-V-6R-2014-Facelift-Highline-Vord

 

Bine... daca ai cam 1.500 de euro de blocat in faruri LED si BCM ca sa cumperi si sa testezi sa vezi daca merg pe 6R, si in cazul ca nu merg sa ramai cu ele la vanzare pana se apuca cineva cu 6C de acest retrofit... go ahead! Dar eu zic mai bine mergi la sigur!

Link către comentariu

Personal nu suport "mărgelele" de leduri din orice far, dacă era o bandă contiunuă... altă poveste. Ledurile individuale, vizibile ce ar trebuii să constituie o linie... dau aspect de chinezărie ieftină (pentru mine cel puţin). Faruri de 9R, modificate puţin cu ceva de genu': tub led ar arăta de nota 10 ;)

Modificat de guppster
Link către comentariu

De acord cu guppster, si mie imi dau aceeasi impresie. Se vede ca au fost primele generatii cu DRL cu LED si nu au iesit asa cum si-ar fi dorit. Gen cum au Audi-urile acum DRL cu "linii" luminoase, curate ca design.

 

Dar bara aceea fata din prima poza, mmm... tasty!

Link către comentariu

Nu sunt asa observabile led-urile separat cand merg pe drl si de la o oarecare distanta. Puse pe pozitiei (intensitate mai mica) si de aproape da se vad.

La polo 6R chiar sunt mai ok decat la Golf 6 unde au facut factory retrofit la drl led si arata so and so.

img_1714.jpg

Link către comentariu

Eh, asta e ca si cum ai spune ca nu-ti plac farurile de pe un Golf 2 pentru ca sunt rotunde si drepte. Astea erau la vremea respectiva si ii dau o nota de originalitate.

Mai degraba e deranjant ceva ce nu s-a pus pe masina aia decat ceva original, chiar daca depasit de vreme...

Link către comentariu

Rave, nu mi-au placut in ziua cand s-au lansat nu imi vor place nici peste 15 ani.

Cand le vad primul lucru care-mi vine in cap e ca lipsesc pleoapele, genele si un eleron MARE.

a65050a.JPG :vaidecapulmeu:  :emthdown:

Link către comentariu

Pai nu e de mirare ca nu-ti plac ledurile de pe masina aia... Ca nu pe ea sunt din fabrica...

 

lt2_left.jpg

 

E ca si cum ai spune ca nu-ti plac angel eyes-urile pentru ca nu-ti place cum arata pe Logan... :)) Sau invers, sa spui ca-ti plac asa ca incerci sa le pui pe orice masina.

Benzile de leduri de generatie noua pot sa stea pe masinile de generatie noua, pe orice alta masina le-ai pune da spre kitsch. Pentru ca nu au ce cauta pe masina aia...

 

Farurile de Polo Facelift sunt o oarecare exceptie, pentru ca se pot pune pe modelul anterior fara a da in kitsch. Daaaar problema e ca in afara de banda de leduri / DRL, care nici macar nu e continua, restul arata cam... meh. Arata fix ca niste faruri cu halogen pe care a pus cineva un kit se xenon after-market.

Au suprafata oglinzii foarte mare, desi nu e nevoie sa fie atat de mare, si asta duce catre un aspect vizual... cam dubios. Asa ca prefer farurile de 6R, cu lupa, decat cele de 6C cu oglinda...

Link către comentariu

Pana la faruri nu esti inclinat spre o remapare?

 

Chiar daca stock aparent chiar sunt 115-120cp

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

In cursul anului viitor voi studia problema.

As vrea sa fac in asa fel incat sa imi pastrez comportomantul masinii pana in 2500 rpm. Iar din graficele pe care le-am primit de la Voinea am vazut ca sub aceasta turatie se intampla niste lucruri negative. Nu stiu cat sunt de semnificative, dar pentru moment nu prea sunt incantat de aceasta perspectiva.

 

Daca ce se vede pe grafice este real, refuz sa merg pe drumul asta si prefer, daca exista varianta asta, sa merg pe un soft personalizat care sa faca ce vreau eu. Si cu ocazia asta poate schimb si cauciucurile de vara. Si poate umblu un pic si la frane (furtune, alt lichid si alte placute).

 

Vedem. Pentru moment ma bantuie bara fata de R WRC Street. Parca mi-a intrat un virus in sange, asa de rau ma racaie.

Link către comentariu

Nu este semnificativ! Deloc chiar!

Si nu (cred ca) exista un soft care sa mentina aceeasi putere/cuplu pana in 2.500 si sa-ti dea mai mult dupa. Nu asa functioneaza... cel putin nu doar din soft...

Link către comentariu

Pe turbinele mici marja de personalizare a puterii nu prea exista cand vine vorba strict de resoftare. Daca hibridizezi turbina atunci se schimba parametrii, insa nu e cea mai fiabila idee.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

http://vwforum.ro/topic/114680-vand-jante-aluminiu-r16-montreal-2/

http://www.nokiantyres.com/winter-tyres/nokian-wr-d3/

 

Rotile de 16 cu care a venit masina: 7x16 ET 46 anvelope 215/45 R16.

Actualele roti de iarna: jante Avus II 6x15 ET 38 anvelope 185/60 R15

 

Am sa ma refer la aspectul exterior pentru ca pe interior nu sunt probleme: Montreal-urile sunt cu 6.35 mm mai in exterior din cauza latimii mai mari, dar cu 4 mm mai in interior din cauza ET-ului. Deci nu prea este nici o sfaraiala din punctul de vedere al amplasamentului rotilor fata de caroserie: ar veni la fel ca astea de acum.

SI nici din punct de vedere al aspectului exterior nu cred ca ar fi un mare plus.

 

Datorita suprafetei de rulare mai mari cu un cm, noile roti ar oferi un plus de aderenta. Nu stiu cum s-ar comporta Nokian-urile fata de Micheline-urile Alpin A4, dar nu cred ca ar fi mare diferenta in conditiile comune de la noi din tara.

 

Din puntul de vedere al compatibilitatii tehnice ... fata de rotile de 15, cele de 16, ar avea o circumferinta mai mica (1890 fata de 1950), ceea ce s-ar traduce intr-o viteza mai mica, in realitate, fata de ce ar arata vitezometrul (97 km/h in loc de 100 km/h). Fata de rotile de 16 cu care a venit masina din Spania circumferinta ar fi mai mare cu 6 mm, ceea ce s-ar traduce intr-o viteza mai mare in realitate (100.3 km/h in loc de 100km/h). Adica ... daca este sa ma intrebati pe mine, potrivire perfecta pentru noile dimensiuni, desi ele nu sunt trecute in cartea masinii (ceea ce m-ar expune la ridicarea talonului in caz ca vrea politistul).

Consideratiile tehnice le-am facut in conformitate cu site-ul http://www.rimsntires.com/specspro.jsp, asa ca daca nu sunt corecte, nu dati vina pe mine.

 

Daca nu ar fi pe bani mi-as pune serios problema acestei inlocuiri. Asa ... ma las pagubas. Nu merita. In cel mai fericit caz as putea lua cauciucurile de 16 cu banii pe care i-as scoate pe actualele roti. Dar asta doar in teorie, pentru ca nu imi da nimeni 1.400 de lei pe rotile mele de iarna, chit ca nu sunt rulata decat vreo 3.000 de km.

Ramane doar sa ma impac cu gandul ca mai bine ma gandeam de la inceput :).

Link către comentariu

Nu-ti ia nimeni talonul pentru dimensiunea rotilor!

In taloanele noi nici nu sunt trecute dimensiunile rotilor, pe taloanele vechi erau trecute 1-2 dimensiuni, in cartea de identitate poti sa ai si 10 dimensiuni compatibile...

Singurul moment in care conteaza dimensiunea pneurilor este la ITP.

Link către comentariu

Controlul RAR in trafic poate. Nu e asta pb pt ca nu sunt asa evidente. Pt folia de pe stopuri si pe fata se ia talonul mult mai usor si fara RAR prezent.

Link către comentariu

 

SI nici din punct de vedere al aspectului exterior nu cred ca ar fi un mare plus.

 

 

Daca vrei sa vezi cum arata Montreal pe masina...sa faci cateva poze...cu mare placere :))

Link către comentariu

Deci ... am nevoie de cateva coduri pentru urmatoarele:

- gurile laterale de aerisire model Trendline (cadru negru mat si margine negru lucios)

- gurile centrale de aerisire model Trendline

- rama RCD-ului model Confortline (cadru nergu mat si margine cromata)

- rama climatronicului model Trendline/Confortline (cadru in finisaj negru mat)

 

De fapt in legatura cu rama RCD-ului, as prefera una de Confortline cu marginea aia cromata de sub butoane in finisaj negru lucios. Pare ca in India exista o astfel de versiune.

post-4613-0-45311600-1418318768_thumb.jp

 

Ca sa fie toata lumea lamurita despre ce vorbesc, lucrurile stau in felul urmator:

 

Interior de HL gurile laterale in finisaj negru mat si margine cromata. In centru, cadrul gurilor de aerisire centrale, rama RCD-ului si rama climatronicului sunt vopsite intr-un fel de argintiu metalizat, iar gurile de aerisire si rama RCD-ului au margine cromata

post-4613-0-84165200-1418317270_thumb.jp

 

Interiorul de GTI si cel de R-Line are toate marginile vopsite negru lucios si toate gurile de aerisire si rama RCD-ului au marginea cromata

post-4613-0-27061100-1418317345_thumb.jp  post-4613-0-90949200-1418317489_thumb.jp

 

Interiorul de Confortline are ramele negru mat, cu margine cromata atat la gurile de aerisire, cat si la rama RCD-ului in zona de sub butoane

post-4613-0-42945200-1418317784_thumb.jp

 

Iar interiorul de Trendline are ramele negru mat si marginele cu aspect negru lucios (ASA CUM VREAU EU)

post-4613-0-62561100-1418318804_thumb.jp  post-4613-0-93003700-1418318804_thumb.jp

 

Asa ca ii rog pe cei care au posibilitatea sa imi caute si mie codurile acestor piese. De asemenea, daca aveti posibilitatea, ar fi de mare ajutor si un VIN al unui Polo Trendline (eventual mi-l puteti da prin PM).

 

Multumesc anticipat.

 

 

 

Link către comentariu

Grila stanga - 6RF 819 703 B WMV

Grila centrala - 6RF 819 728 B WMV

Grila dreapta - 6RF 819 704 B WMV

 

Rama RCD:

- 6R0 858 069 E VAL - negru-satin / crom

post-104992-0-57660100-1418320090_thumb.

 

Rama climatronic - 6R1 820 039 C 1QB

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!