Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Wuau. Ce motor ai, că nu văd? Înțeleg că ai schimbat turbina, nu? În cazul asta este vorba de o reglare proastă a actuatorului sau de o geometrie cu probleme. Membrana nu are nimic. Cel mai probabil, reglajul este prost făcut. Evită să o forțezi prea mult, sa nu-ți plesnească vreun furtun. Sent from my S500 using Tapatalk 2

 1.9 BXE, am sa incerc sa schimb actuatorul cu cel de pe turbina veche.

In caz ca  nu actuatorul e problema geometria se poate repara sau la garantie cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria se inlocuieste sau se poate curata (daca este plina de funingine) - in cazul asta trebuie refacuta planeitatea. Turbina cea noua care ai achizitionat-o era brand new sau reconditionata si vanduta ca una noua?

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până să-l schimbi, încearcă să-l reglezi.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Asta in primul rand. Sunt tare curios cum arata totusi geometria veche. Ma gandesc nu cumva sa fi schimbat degeaba turbina - daca era problema cu capsula vacumatica sau cu geometria se puteau schimba numai astea. Turbina veche avea joc in ax?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alecs_2005_2

Salut! detin un passat 3c 2007, si astazi am observat cu stupoare, plecand de la simptomele specifice, ca un furtun care intra in turbina, s.a fisurat, si are o pozitie...incredibil de greu accesibila. o sa atasez si o foto...piesa de la nr. 6. aveti idee de unde pot face rost de ea cat mai repede si un pret estimativ? Avand in vedere ca am facut o improvizatie, sa mai pot circula totusi cu auto. am si un cod luat de pe vechiul furtun "VRT.3C0 145 828 E " Multumesc! 

post-115862-0-71823700-1367866301_thumb.

Modificat de Alecs_2005_2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce pot sa-ti recomand eset sa mergi pe original nu pe AM la furtunele de turbo. Cat priveste pretul estimativ, cred ca in jur de 300-350 lei - more or less. Vorbeste cu volksman de pe forum poate gasesti la el mai ieftin.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria se inlocuieste sau se poate curata (daca este plina de funingine) - in cazul asta trebuie refacuta planeitatea. Turbina cea noua care ai achizitionat-o era brand new sau reconditionata si vanduta ca una noua?

 

Era second (a fost demondata de pe o masina lovita 145 000km).

 

Până să-l schimbi, încearcă să-l reglezi. Sent from my S500 using Tapatalk 2

Cum se regleaza? am fazut ca are o chestie de care daca rotesti scurteaza/lungeste bratul actuatorului dar nu stiu daca trebuie sa il fac mai scurt sau mai lung??

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Asta in primul rand. Sunt tare curios cum arata totusi geometria veche. Ma gandesc nu cumva sa fi schimbat degeaba turbina - daca era problema cu capsula vacumatica sau cu geometria se puteau schimba numai astea. Turbina veche avea joc in ax?

da, din cauza turbinei vechi scuipa ulei pe teava de esapament. am desfacuto e cam plina de funingine, geometria variabila deabea se misca. Ma gandesc sa iau o capsula si sa o reconditionez pe cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut si geometria variabila. plin de funingine, lamelele deabea se miscau..Ce a fost acolo se poate vedea in pozele de mai jos.

 

Problema e ca unul din cele 3 suruburi care tineau geometria la locul ei a cedat si sa rupt cand lam desfacut oare cum as putea sa scot capatul surubului? sau daca prind inapoi doar in 2 suruburi jumate va rezista??

 

 

post-59646-0-57474600-1367937856_thumb.j

post-59646-0-64063700-1367937865_thumb.j

post-59646-0-28458500-1367937986_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un burghiu mic. Dai gaura in surubul ramas sa il poti prinde cu ceva dar cu grija sa nu strici filetul. Tinand cont ca era gripat nu e prea usor de scos. Dar incearca sa torni wd40 din ambundenta poate ai noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am turnal, e plina gaura de wd40. Astept cateva ore sa actioneze.. Intre timp am gasit "cartusul" pt turbina. http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-Skoda-Volkswagen-1-9TDI-KP39-BV39-54399880011-Turbocharger-cartridge-CHRA-/221204314586?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3380cdf9da

 

Am sa dau comanda. Problema e ca mai trebuie sa merg cu masina in service din nou pentru a re-schimba ei turbina (e intro pozitie a dracu de greu accesibila si de schimbat), dar asta este alti 100 lire manopera .. Macar am mai invatat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor și Hristos a Inviat!. Stie cineva ce semnificatie are codul P 2635?? Am un Passat din 2008,  cu motor diesel common-rail, cod motor CBAB, ce a facut doar 51.000 km. Dupa un drum pana la Suceava si inapoi, cam la vreo doua zile, a inceput sa clipeasca becul cu sarma rasucita (cel de bujie incandescenta), dupa care s-a aprins becul de evacuare (nu cel cu filtru de particule). Pe test a dat codul sus mentionat, insa nu avea nici o explicatie. A mai patit cineva asa ceva. Masina merge ok in continuare, insa parca nu mai are aceiasi iuteala in demaraj. In rest, nu a crescut consumul, zogomote sau alte simptome vizibile. Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem offtopic aici dar iti raspund: Fuel Pump A, Low Flow / Performance

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns. Am cautat aici pentru ca cel care mi-a spus de eroarea aceasta a afirmat ca ar fi de la turbina (murdara de funingine). Din raspunsul tau vad ca de fapt este vorba de pompa de alimentare. Am sa caut si in topicul dedicat. Multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine faci o diagnoza si vezi exact ce se intampla.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

Am si eu un Passat Break 1.9(105 cp) si vreau sa imi dati si mie un sfat:

 

Dupa ce am cumparat masina am fost intr-un service si i-am mai adaugat motorului circa 30 de cai(mi se parea mie ca avea prea putini) printr-o remapare OBD.


De atunci mi se pare ca masina are de cele mai multe ori un fluierat micut,chiar si la relanti,iar in momentul in care accelerez dispare. Culmea,acum 3 saptamani mi-a picat si turbina.Am reconditionat turbina veche si in momentul de fata tot se aude acel fluierat micut.

 

Acei cp in plus pot cauza acel mic fluierat?? Ma sfatuiti sa revin la setarile initiale ale masinii??

 

App mie mi-a picat turbina in mers si in momentul in care a picat a scos foarte mult fum negru pe teava de esapament. Cel care mi-a schimbato a zis ca sa nu ma sperii daca pentru moment masina mai scoate fum. Inainte nu scotea deloc dar acum cand turez in a 2-a scoate un fum.. E ceva normal?

Modificat de eu1989
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare are fumul respectiv? Mie imi scotea fum gri/alb cu o tenta de albastrui.. A trebuit sa schimb CHRA -ul turbinei (axul cu stator si elice - imi cer scuze dar nu stiu cum se numeste). De asemenea am curatat si geometria variabila si refacut planeitatea (poze mai jos)

 

Am facut singur operatia asta acasa, impreuna cu prietena mea.

 

Din cate se vede din poze este ceva diferenta fata de cum a fost. De asemenea si 2 videouri.

Poate saptamana ce vine fac si un tutorial  - curatare geometrie  variabila- ..

 

Video1 (scuzati zgomotul masinii de spalat)

Video2

 

post-59646-0-26774500-1368821491_thumb.j

post-59646-0-55846500-1368821492_thumb.j

post-59646-0-72498800-1368821496_thumb.j

post-59646-0-52154900-1368821500_thumb.j

post-59646-0-89668900-1368821964_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu passat-ul pe care-l detin, e vorba de un model din 2007, 2.0 Tdi 170 CP cod motor BMR, in ultimele trei saptamani pe la viteze de 140  km/h cand eram cu cel putin inca doua persoane in masina, imi intra in LIMP mode, cand eram singur nu se prea intampla asta. Am fost la un service pentru diagnosticare unde nu mi-au gasit absolut nicio eroare, dupa care i-am rugat sa desfaca pe la motor sa vedem daca este vreo defectiune mecanica. Mi-au gasit turbina cu piesa ce este deasupra geometriei variabile rupta (vez poza). Am trimis-o la reconditionat, am montat-o pe masina si masina trage muuuuult mai rau ca inainte si pe langa asta, imi intra in Limp mode si cand singur in masina la 50 km/h, furtunele de la motor prin care circula aerul nu se intaresc deloc, cu motorul in sarcina se pot strange futrunele in mana fara probleme, precizez ca turbina a fost montata corect, absolut tot e pus la locul lor, cablaje, furtune si etc. Din nou la teste nu-mi da nicio eroare, am dat turbina jos, am retrimis-o la garantie la firma ce a reconditionat-o si a venit inapoi ca e totul bine. Pana la urma am reusit la un test sa-i gsesc si o eroare (vezi poza). Ce sa-i mai caut, ce sa-i mai fac ca am ajuns sa nu o mai suport. Va multumesc!

post-121419-0-12126200-1369034069_thumb.

post-121419-0-63521100-1369034071_thumb.

post-121419-0-86921600-1369034902_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare , am patit si eu acum 1 saptamana , turbina mi-a fost distrusa de pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Dupa un drum mai in graba la mare, am observat ca a inceput sa fluiere turbina... 

 

Nu foarte tare dar se aude, iar pana acum nu se auzea.

 

Fluieratul se aude foarte bine la relanti de la 1500 rpm pana pe la aprox 2800 ture, atat cu motorul rece cat si cald. In mers se aude in acelasi interval de turatii daca accelerez bland. Daca urc repede in ture nu se mai aude fluieratul... 

 

Masina functioneza la fel, trage la fel, nu am luat limp mode desi la intoarcere m-am intors tot repejor. Fum nu vad dar masina are filtru particule. Pare ca totul e ok doar ca fluiera...

 

E normal, ar trebui sa ma ingrijoreze sunetul? Uleiul e schimbat acum 3000-3500 km - castrol longlife 3. Nu a consumat nimic de la schimbul de ulei pana acum. Ma gandesc ca daca era prost se vedea si pe joja...

 

Atasat o inregistrare a sunetului cu telefonul. Masina in parcare, cu capota ridicata.

 

O zi frumoasa!

AUD0027.3gp

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mie sau geometria variabila e mai mica fata de la b5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am, n-am vazut nicio geometrie de b5!

Astazi am scos passat-ul din service, unde mi-au zis ca mi s-a dus actuatorul de pe turbina si ca nu pot sa-l comand separat decat cu tot cu turbina (turbina vine cu el impreuna)! o sa incerc sa-l schimb doar pe el, poate gasesc vreunu second sa vad daac chiar el e problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut .am o porblema cu turbo asa cred  imi poate spune cineva daca e turbo imi scoate fum albastru la pornirea la  rece dupa aia dispare din ce cauza ?

Se poate vedea asta si in video !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema cu passat din 2009. La drum lung pe autostrada la viteza peste 120-130 km/h la un moment dat scade brusc puterea motorului si viteza scade spre 100 km/h, chiar daca accelerez nu mai pot ajunge la viteza mai mare de 100 - 120 km/h (din cate imi amintesc:)).

Am oprit motorul pentru aproximativ 5 min si cand am plecat era ok, becul de pe bord stins ("spirala" ce indica defectiune la comanda motorului la diesel) si masina mergea ok. Dupa ceva drum iar s-a intamplat acelasi fenomen, iar am oprit motorul si la fel, cand am pornit a fost ok.

Am gasit urmatoarele erori.

 

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
               P2563 - 000 - Implausible Signal
000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
 

Cine ma poate ajuta cu un sfat?

Multumesc anticipat.

MT
 

PS: Am avut acelasi fenomen si la o skoda octavia si era capacul de la turbina...
 

Modificat de mtanas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica G500-Turbocharger (TC) Vane Position Sensor

 

Verifica si starea furtunelor de turbo, actuatorul turbinei si blocul vacuumatic.

post-21426-0-95931400-1374739716_thumb.j

post-21426-0-51514400-1374739717_thumb.j

post-21426-0-84281400-1374739717_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!