Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa faci o scanare cu VCDS-ul. Motive pentru martorul Engine sunt multe. Pot sa fie probleme si de la injectoare.

Off-Topic: Daca ai drum astazi pana in 16:00 pe langa parcul Circului te pot ajuta cu scanarea.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asta ma gandeam si eu sa fac numai ca imi este f greu sa ajung pentru o verificare din cauza programului la job. Daca poti lasa-mi te rog un nr de tel, pt orice eventualitate in cazul in care as putea ajunge. Ms de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

ai primit vreun raspuns la eroarea aia cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stiti vreun meserias pe zona galati-braila care se pricepe la curatat turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am curatato eu acum un an sau mai bine la[ euro car]

pret 500 ron,dar nu am fost multumit. dupa o perioada am vazut ca arunca vaselina pe la capul de planetara la roata,si aveam un zgomot la plecarea de pe loc si la frana mai brusca.

atunci am hotarat sa schimb capul cu unul nou dupa ce m-am apucat de treaba am gasit burduful taiat pe vreo doi centimetri si surpriza pivotul de jos era slab de aici era pacaneala.

asa ca nu te sfatuiesc sa te duci la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu cam aceeasi problema am plecat din bucuresti spre cluj si la un moment dat eram in teapta a 6-a cam la 140 la ora mi s-a aprins becul in bord s-a decuplat pilotul automat si a scazut puterea .am oprit pe dreapta am scos cartea am opirt motorul ,am repornit si s-a resetat doar ca nu mai avea aceeasi putere la demaraj si am mers in continuare fiind 6 dminineata normal ca nu am gasit nici un service pana la alba iulia .Ajuns acolo am fost la reprezentanta si imi spun sa vin maine ca azi au pline rampele sau sa ma duc la skoda ca au aceleasi software .la skoda aceeasi problema sa vin maine si intr-un final am gasit un bosch car service care au pus testerul pe masina si zic ca e o problema de la aer care apare doar in trepte superioare la o turatie de peste 2500 ture .Au resetat eroarea si amers pana la un moment cand am depasit 2500 ture in treapta 4 si a murit iar puterea .Stie cineva cam ce ar putea fi si unde sa fac o diagnoza exacta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde esti acum? te-ai intors in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cam ce ar putea fi si unde sa fac o diagnoza exacta

 

Limp turbina, Egr... fara scanare greu de zis.

 

Diagnoza exacta - cauta pe cineva cu VCDS si posteaza eroarea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt in Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat actuatorul de la turbine si merge brici. 680+200manopera 1,5 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt in Bucuresti

Cum a zis si Florin mai sus, diagnoza si eventual un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Florin ....super baiat ....am pus testerul ...m-a trimis la niste baieti si e actuatorul de la turbina...daca am inteles bine e o membrana sparta nu face vacuum maine vine piesa noua originala de la vw  660 lei si pe urma s-ar putea zic ei sa fie si EGR de curatat ...asteptam pana maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

s-a intamplat a 5-a oara. postez log-ul. nu e un capat de tara dar sunt curios daca ati intampinat problema cum s-a rezolvat real.

 

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
           

             Freeze Frame:
                    RPM: 2814 /min
                    Speed: 101.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2560.2 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

 

am cautat si pe ross-tech si se zice:

 

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Boost Pressure too high
  • Reduced Power Output

Possible Causes
  • Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
  • Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
  • Boost Pressure Sensor (G31) faulty
  • Turbo Charger stuck/faulty

Possible Solutions
  • Check Charge Pressure Control System
    • Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
    • Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
    • Perform Pressure Test to locate Leaks
  • Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
  • Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)
  • Check/Replace Turbo Charger

 

unii mecanici zic ca e de vina egr-ul ca trebuie curatat. bun sa zicem ca ei.

primele dati a intrat in limp mode in niste imprejurari justificabile/justificate (zic eu), adica incarcat si am accelerat brusc si motorul nu avea 90 grade <am invatat, nu mai fac>.

 

acum avand ceva mai multa experienta cu acest motor, adica nu mai accelerez niciodata brusc daca nu am temperatura de 90 grade in bord si niciodata cand sunt sub 2000 rpm, ci doar peste.

 

cazul de ieri este la o viteza de 100 km/h (pe autostrada) masina goala, temperatura motorului 90 grade. recunosc ca a fost accelerarea brusca dar a intrat in limp la aproape 3000 rpm. oare de ce? pedala mea era la fund deoarece trecusem din banda de accelerare pe banda 1 si continuam pe banda 2 sa depasesc ce e de depasit si sa revin pe banda 1 dar situatia a devenit putin jenanta cand nu mai fugea masina si a trebuit sa fac loc unei ambulante. am rezolvat,

 

marele meu dubiu e ca nu inteleg la ce se refera acel 100% load. cumva acceleratia la podea?

din experienta altora cu motor 1,9 poate chiar BXE, care ar fi principalul suspect? egr sau turbina?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba EGR-ul daca pentru linistea ta si a mecanicului poti sa-l cureti - nu va avea efect insa asupra limp-ului. 100% este procentul de incarcare/cuplu- pedala la podea. Sfatul meu este sa cureti geometria variabila - de acolo vine overboost condition. Banuiesc ca ai verificat intai actuatorul - sa mearga cursiv. Cu geometria crede-ma vorbesc din experienta proprie cu aceasi eroare - prima oara cand l-am luat era intr-o depasire (si din fata venea un tir :(  - am tras pe dreapta repornit si totul era la normal - pana la Bucuresti am omorat-o numai la 4000 de ture si nimic - o apuca cand vroia, am observat in special la acceleratii in panta - cel mai bine am reusit reproducerea evenimentului pe panta de la Casa Poporului - cea care urca spre Marriot). Am schimbat geometria cu una noua si de 3 ani nu am mai avut nici o problema.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi eu păţeam la fel. Prima oară, am zis la fel ca tine, am plecat subturat în depăşire cu pedala la podea. A doua oară pe la 140km/h. A treia oară la fel, într-o depăşire pe la 120km/h(mă grăbeam), dar de data asta nu plecasem subturat. După acestea, am fost la un mecanic de cartier să schimb garnitura dintre clapetă şi EGR, am curăţat şi EGR, i-am povestit păţăiniile, schimbă solenoidul care comandă capsula vacuumatică de la turbină. Când l-am întrebat dacă poate fi capsula, mi-a zis că aia atunci când cade, cade de tot, nu la o anumită viteză, şi că nu poate fi schimbată separat. După această poveste, pe drumul de întoarcere de la ţară, cum ajungeam la 100km/h băga maşina în limp mode. Sătul de această problemă, mă duc la Avia Motors pantelimon, aceştia îmi confirmă că este capsula de vină şi o schimbă până seara. De atunci am mers şi cu 160 fără nici o problemă, şi parcă a prins viaţă maşina, se înfige mai tare, nu mai am emoţii în depăşiri...

P.S. Dacă nu se supără moderatorii, aş dori să laud puţin Avia Motors. Felul cum discută cu tine, ca de la un egal la egal, şi dacă le spui părerea ta despre un anumit defect, nu te ia peste picior gen "ai văzut ceva pe net şi te crezi mecanic". Mi-au făcut şi o reducere la piesă, manoperă şi mi-au dat şi un litru de ulei gratis. Plus că mi-au făcut şi o verificare gratis a maşinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In discutie sunt doua motoare diferite PD vs CR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum imi intra in limp numai peste 100 km/ ora, acum vad ca intra si mai jos, nu subturata si nu mereu, doar cand tie lumea mai draga! Trebuie curatata turbina sau acel actuator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce eroare ai pe tester? Eventual fa-i un log in mers sa vedm valorile exacte inregistrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu pe nimeni in zona cu tester!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci cum vrei sa te ajutam? Trebuie cititi parametrii respectivi. Aici ai cautat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde anume trebuie sa fac logul in mers pentru problema limp mode (in cazul meu dupa ce trec de 3000-3500 ture - se aprinde martorul in bord urmat de eroare referitoare la emisii). Sa mi se fi infundat catalizatorul de la uleiul scurs pe esapament din cauza celeilalte turbine??

 

Deabea am schimbat turbina (nu cu una noua.. proasta decizie...). Daca e vreo problema cu actuatorul se poate schimba cu cel de pe turbina veche (inca e in posesia mea)??

 

Daca nu ma duc si ii dau cu turbina de cap serviceului ce mia vanduto ... bine am facut ca iam cerut garantie 2 luni..

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a intamplat a 5-a oara. postez log-ul. nu e un capat de tara dar sunt curios daca ati intampinat problema cum s-a rezolvat real.

 

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation

               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)

 Povesteam mai sus de aceeasi problema am facut o diagnoza si log-ul pare identic.

 

000564 - Boost Pressure Regulation

               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 3

                    Mileage: 229313 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 06:17:37

             Freeze Frame:

                    RPM: 2541 /min

                    Speed: 116.0 km/h

                    Load: 89.8 %

                    Voltage: 14.59 V

                    Bin. Bits: 11001000

                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar

                    Absolute Pres.: 2570.4 mbar

Readiness: 1 1 0 0 0

 

Imi recomandati sa schimb acea capsula vaccumetrica? (prin capsula vaccumetrica se intelege actuatorul turbinei - adica cel din poza de mai jos? Daca da se potriveste cel din poza(cel de pe turbina anterioara)??

 

Multumesc mult si un PASTE FERICIT TUTUROR!!!

post-59646-0-02409500-1367777893_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici cum se face log-ul in mers. Parerea mea este ca in cazul vostru problema este la geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez aici niste log-uri facute in mers - dupa tutorialul postat mai sus.

 

Primele 2 sunt in treapta a e-a (nu am ajuns la 4000 ture pentru ca intra automat limp mode-ul vietii, lucru valabil si pentru treapta a 4-a)

 

Intre log-uri am oprit masina , oprit motorul pentru a iesii de fiecare data din limp mode si pentru a "sterge" eroarea "EMISSIONS GARRAGE" din bord.

 

 

post-59646-0-05395200-1367799060_thumb.j

post-59646-0-91546000-1367799067_thumb.j

post-59646-0-32230700-1367799074_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wuau. Ce motor ai, că nu văd? Înțeleg că ai schimbat turbina, nu? În cazul asta este vorba de o reglare proastă a actuatorului sau de o geometrie cu probleme. Membrana nu are nimic. Cel mai probabil, reglajul este prost făcut.

Evită să o forțezi prea mult, sa nu-ți plesnească vreun furtun.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!