Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Doar ce m-am intors de la mecanic (polonez) s-a conectat cu delphi 2013.3 si mi-a testat pompa de presiune, injectoare, turbo, egr toate ok....DPF-ul 62%, ultima regenerare trebuia facuta cu 16k mile in urma, doar ca nu s-a facut, posibila cauza egr-ul stricat de dinainte, mi-a spus ca de la dpf mi se trage limp modeul si restul diagnosticelor, a spus ca o sa incercam o generare de 40minute cu testerul conectat la masina pe saptamana viitoare in motorway, acum nu il duce bateria la laptop...asteapta o noua baterie.

Intr-un final sper sa o rezolvam.

Si app, maine dimineata imi ajunge interfata de la Ross Tech si un ds150....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Adica in Romania spunea cineva ca a dat 500 ron pe update la soft (prin asta eu inteleg soft nou), iar in UK sa fie 2000€? :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asta sunt preturile in uk, am schimbat egr+cooler 1279 £ la reprezentanta vw. [emoji16]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

£600 egr+manopera la colegul meu.

App, am sunat sambata mecanicul tau dar nu a raspuns, e drept am sunat de pe un nr. blocat (de centrala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu.eu am schimbat EGR ul  aici in it. unde sunt am  dat 800 E,dar update a fost gratis.decat sa platesc la 10 mecanici cate 50, 80  de euro tot acolo ajung...numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

astazi mi-a venit interfata de la Ross Tech si un ds150. Am conectat interfata foarte usor la ECU meu la care i-am dat un autoscan. Arata cam asa...fisierul atasat.

 

 

Log-WVWZZZ3CZAP025447-240020km-149141mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Ai cablu bagat in mufa AUX? Daca da, de acolo e eroarea la radio.

Ce ma intriga e ce merge prost la ECU motor de iti da peste cap toata masina... Ar fi bine sa faci o inspectie vizuala la modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

fum albastru ,consum mare ,acum in scan low presssure rail ; am scris un mesaj acum doua zile dar nu am avut "curajul" de al posta .

parerea mea e :

 jos injectoarele si direct la bancul de proba cu ele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auxiliarul, pozitia, a/c sunt ultimile griji, la auxiliar cred ca e legat Bluetooth.

 

Injectoarele arata a nu avea nici o problema, acum nu stiu cat reflecta realitatea.

Am incercat astazi o regenerare a dpf-ului cu delphi, de la 42g in treapta a 3-a a ajuns undeva la 18g si asa a intepenit asta dupa 60mile, iar intors alte 60mile in treapta a 4-a la fel 2400-2600 turatii a ajuns inapoi la 42g.

Temperaturile aratau constant turbo  750grade si restu sensorilor 600grade. M-am lamurit si cu dpf-ul....regenerare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cum ai verificat injectoarele ? rampa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele le-a verificat un mecanic cu delphi si mie cu vcds-ul imi arata toate 4 valori aproape egale (motor la relanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat se face regenerarea la tine?nu cumva se face in a 3 a intre 2000 mi  si 2200 de turatii BAU.BAU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ross Tech spune asa: eu am incercat si cu a 3-a 100km si cu a 4-a 100km pana in 2500turatii.

 

  • Vehicle Speed above 60 km/h (40 MPH)
  • Engine Speed between 2000-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic)
  • Duration approx. 10-15 Minutes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pur si simplu este vorba de un motor uzat, care are 800-900.000km si nu mai face fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pur si simplu este vorba de un motor uzat, care are 800-900.000km si nu mai face fata.

Masina are 240k nu are 900 in 4 ani jumatate. Am si vosa la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Injectoarele le-a verificat un mecanic cu delphi si mie cu vcds-ul imi arata toate 4 valori aproape egale (motor la relanti).

 

nu este foarte relevanta aceasta verificare, in cazul in care ai probleme.... daca toate sunt uzate, nu o sa ai +3 pe fiecare injector, ca e imposibil asa ceva... ci o sa le ai pe toate cu valori normale - de aceea te-am si intrebat...

 

acum, genul asta de motoare nu mai atinge asa usor (fara multe componente inlocuite) pragul de 800-900.ooo km... alte motoare/cerinte/generatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

pentru eroarea low pressure rail pot fi vinovate multe (pompa rezervor ,filtru ,pompa inalte sau regulatoarele ei ,rail ,injectoare) dar nu toate fac fum si creste consumul ,asa ca eu o iau in ordine inversa  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

floro_st2005, avand in vedere ca ECU ii taie semnal pe diverse componente, ma gandesc ca tot el taie alimentarea si clar ca nu mai face presiune, chiar si cate o secunda e de ajuns. Are logica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa fac astazi regenerare statica si m-am speriat de cat fum poate scoate. Am plecat din curte intr-o poienita sa nu-mi sara vecinii in cap.

Regenerarea o incepe dar dupa cca 10min se ineaca motorul si se opreste...iar de la capat si tot asa.

Am incercat sa fac si in mers dar nu ma lasa sa fa niste setari p-acolo, dupa ce adaug valoare 1...am optiunea urmatoarea pentru cele doua valori blocata, nu pot face nimic.

Mai incerc static desi 1h cat am incercat cu 4-5 opriri nu am vazut nici o schimbare, doar ca la un moment data nu mai scoate fum albastru si doar pufuri de cenusa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin...dupa tine cat tine aceste motoare ca nr de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

gabriel 

pai cred ca daca ECU i-ar "taia" alimentarea ,nu ar mai inregistra scaderea de presiune (eroarea) fiind un efect al comenzii sale ; si chiar daca ECU ar da aceste intreruperi ,nu ar fi fumul albastru . 

fumul albastru e dat de lipsa compresiei ,injectoare cu scurgeri ,avansul incorect ,.... eu raman la ideea mea ->injectoarele

 

marius 

motoarele in sine tin mult si bine ,accesoriile ne omoara .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

bau.bau, inca asteptam confirmarea nivelului de ulei... cam cat scade si cat de repede (am o obsesie cand e vorba de fum albastru). Si nu stiu cat bine faci cu regenerare statica. Din ce am inteles eu, fiecare regenerare statica ii scurteaza viata DPF-ului.  

floro_st205, nu te contrazic. Eu mi-am zis parerea, fiind patit cu alta masina tot full-can.

Ori sunt eu incapatanat, ori nu se ia in seama modificarea "tuning" facuta pe ECU pe masina lui bau.bau

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul albastru il aveam cand era subturata sau cand o supraturam, si erau doar cateva pufuri. Acum de cand am schimbat egr-ul parca scoate foarte putin spre deloc....de o saptamana nu stiu daca am vazut de 2 ori in oglinda ca las fum in urma mea.

Apropo de injectoare, cineva spunea ca daca ar fi o problema cu ele, chiar si cu unul ar trebui sa am deviatii de turatie la relantiu, ceea ce nu e cazul la mine. Ma rog, omul nu e mecanic, doar isi repara masinile proprii singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei schimbat in urma cu 3 saptamani, e la fel...neclintit.

Astazi am constatat ca la relantiu cu pedala la maxim turometrul nu sare de 2800 turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decupleaza esp-ul si va merge :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!