Jump to content

Astept Jetta


beba
 Share

Postare recomandată

In ceea ce priveste motorul 1.4TSi ce parare aveti; 1.2 TSi este prea mic pt aceasta masina ?

Eu am facut un test drive cu 1.6 diesel si mi s-a parut puturos comparativ cu motorul de 1.6 benzina de pe vechea Jetta ce o conduc in momentul de fata.

De ce nu ai facut drive-test si cu Jetta 1.2 TSI ?

1.2 TSI 105 CP se pune pe Octavia2, inclusiv pe combi si se misca decent.

Apropo de drive-test Jetta 1.2 TSI: http://www.drive-test.ro/drive-test/170/165/articole_masini/vw-jetta-2011-12-tsi-spatiu-german.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rave

    11

  • beba

    11

  • micuzzu_marius

    9

  • Seth85

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme

Vezi ca la 1,2 TSI au mari probleme cu motoarele pe acest forum mai ales cei cu Skoda. Zornaieli de lant la 10.000 Km, turbine schimbate, motoare care nu pornesc, putere scazuta cand este cald afara, etc. Nu sunt multumiti de acest motor, ameninta cu procese, fac petitii, scriu la producator, unul a vandut masina chiar daca a pierdut 3500 euro...Asa ca mai bine 1,4 TSI desi si ala este cam complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum 1.4 tsi e mai fiabil, are deja vreo 3-4 ani s au mai remediat din probleme, intradevar la 1.2 tsi inca sunt probleme dar si aici usor usor se vor rezolva, mie personal 1.4 tsi de 160 cp mi se pare foarte tare, daca mergeam pe benzinar ala il alegeam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este piele ecologica! Doar daca o comanzi cu piele Vienna se schimba situatia.

Nu se schimba deloc situatia, e aceasi piele ecologica.

La Volkswagen nici macar Nappa nu este integral naturala.

1.2 TSI este arhisuficient pe Jetta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristihvw: singura data cand latte machiato arata bine, e cand te urci prima data in masina :lol: dupa aia, e "la vale"... Sa vezi cum arata toamna sau primavara, ca-ti dai cu pumnii-n cap. Adica, o fi meseriasa combinatia, da' pentru alte tari, nu pentru Romania.

My two cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: 1.2 tsi de pe skoda e < 1.2 tsi VW si < 1.2 tsi seat. Sau cam asta e concluzia uitandu-ma pe net...

Acum hai sa fim seriosi, nu exista masina perfecta, cum ai norocul pe forum gasesti din toate modelele si marcile vag noi care au probleme indiferent de motorizare. Ia-ti ce masina iti place si dupa cum iti permite buzunarul.

Pe scurt eu am 1.2tsi si pana acum (ieri a implinit 13000) nu am avut probleme mecanice, mai multe iti spun altii mai ghinionisti. :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20.500 km, subscriu la "Nu am avut probleme!" E ok motorul pentru masina. Fa un test drive cu ambele si vezi care-ti place mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum 1.4 tsi e mai fiabil, are deja vreo 3-4 ani s au mai remediat din probleme, intradevar la 1.2 tsi inca sunt probleme dar si aici usor usor se vor rezolva, mie personal 1.4 tsi de 160 cp mi se pare foarte tare, daca mergeam pe benzinar ala il alegeam

1.4 e din 2007 pe golf. Sunt probleme peste tot, la toate motoarele, dar doar la 1.2 scrie lumea atat de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi merge pe Highline 1.4 TSI sau 1.6 TDI.

Cum rezista pielea ecologica la zgarieturi de la capsele de la blugi ? - am eu o problema ;)

post-104292-0-71719400-1330454052_thumb.

post-104292-0-55084500-1330454089_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

care este consumul motorasului 1.4 TSI 122 CP respectiv 1.6 TDI ?

Sunt in dilema ce sa aleg.

Cum trage 1.6 TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

1.6 TDI intradevar consumma f putin( eu scot cam 5.5-6 in oras si 4-4.5 in afara, acum ca s a incalzit, iarna cu 2 litri in plus consuma in oras cel putin ca nu are timp sa sse incalzeasca motorul), dar nu trage ca 1,2 tsi ca am facut test drive, de 1.4 tsi nu se poate face comparatie banuiesc, trage OK oricum 1.6 tdi, iti faci treaba , dar nu are treaba cu sportivitatea, fiind si grea masina(1392kg a mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate spune in nici un caz ca 1.6tdi e mult in urma lui 1.2tsi. Este adevarat ca te impresioneaza la un test drive scurt dar in conditii reale se schimba treaba. Motoarele au aceeasi putere dar cuplul la tdi e mult mai mare ceea ce va conta de ex. cand masina este incarcata si ai de urcat un deal cu viteza pe cand tsi-ul va incepe sa gafaie. La tdi CR cuplul e oarecum imprastiat pe o plaja larga de turatii (seamana cu un benzinar trebuie turat bine) de aceea ea unii au senzatia ca e mai slab ca tdi PD insa la masuratori CR-ul sta chiar mai bine.

In ceea ce priveste consumul pot sa spun ca se respecta cifrele din carte, daca merg strict la consum scot si 3.5-3.7 extraurban de cand s-a incalzit vremea. Aceeasi dilema am avut-o si eu dar diferenta de bani se justifica daca mergi mult (stie el neamtul pe ce cere banii) eu am luat-o pentru drumuri lungi interne si internationale si sunt multumit.

Sper ca informatiile prezentate sa iti fie utile :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

ceea ce mi place f mult e ca atunci cand merg cu climatronicul deschis adica 90% din timp nici nu simte ca e deschis fata de alte motoare la care scade considerabil forta cu clima deschisa, asta probabil datorita cuplului mai mare de care spuneai fata e 1.2 tsi

1.6 tdi nu e mult in urma fata de 1.2 tsi dar parca benzinarul e mai nervos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Motoarele au aceeasi putere dar cuplul la tdi e mult mai mare ceea ce va conta de ex. cand masina este incarcata si ai de urcat un deal cu viteza pe cand tsi-ul va incepe sa gafaie.

Super solutie... downshift ;)

La tdi CR cuplul e oarecum imprastiat pe o plaja larga de turatii (seamana cu un benzinar trebuie turat bine) de aceea ea unii au senzatia ca e mai slab ca tdi PD insa la masuratori CR-ul sta chiar mai bine.

Imprastiat pe 1000 de rpm... haideti ca eu unul nu mai inteleg nimic...

Pentru o comparatie corecta, ne-ar fi trebuit curbele de cuplu pentru 1.6TDI si 1.2TSI insa diferenta aia enorma de care vorbeai tu este doar in 1000 de rpm (1500-2500) cat are TDI-ul cuplul maxim, adica 250Nm... apoi scade destul de aproape (intuiesc eu) de cei 175Nm ai TSI-ului insa benzinarul si-i pastreaza pana la 4500 (parca)

Fireste, rpm la diesel nu sunt aceleasi cu cele de la benzinare insa nu este chiar o diferenta de la cer la pamant pe parte de cuplu cum spui tu

ceea ce mi place f mult e ca atunci cand merg cu climatronicul deschis adica 90% din timp nici nu simte ca e deschis fata de alte motoare la care scade considerabil forta cu clima deschisa, asta probabil datorita cuplului mai mare de care spuneai fata e 1.2 tsi

Eu simt climatronicul pornit la 170cp stock... ok, nu in utilizarea normala (poate) sau cand merge doamna :)) insa in varfuri sau accelerari bruste se simte... Si am acelasi cuplu ca si 1.6-le TDI (vorbim de maxim) pe plaja de TSI asa ca...

Facem ce facem si tot la diesel vs benzina ajungem :D - asta nu dorim, sunt vreo 50+ pagini in aria de Versus... Importante in achizitie vad exploatarea masinii si nr. de km si, in perioada asta, $... diferenta de 1500 eur in defavoarea dieselului poate deveni un argument de cumparare forte pt TSI, mai ales ca reprezinta aprox 10% din valoare

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal! De aproape o saptamana ma numar si eu printre posesorii de Jetta. Initial hotarasem sa comand una din cele aflate pe stoc la nu stiu ce promotie, dar pt ca m-am urnit abia dupa cateva zile, cand m-am dus la dealer sa confirm comanda, am aflat ca majoritatea fusesera rezervate. Am vazut in schimb una aflata in show room, exact in configuratia pe care o cautam, asa ca am decis sa o cumpar pe aceea (Jetta CL 1.2 TSI, cu ceva optionale pe ea). Inainte sa ii dau ok-ul i-am cerut un test drivem sa vad cum se misca motorul de 1.2 TSI pe Jetta. Pot sa va spun ca am fost surprins cat de bine se misca aceast motor (acceleratie, silentiozitate) si m-am hotarat sa raman la aceasta varianta. Inainte am condus un Polo 1.4 TDI - 70 CP, dar TSI-ul m-i s-a parut net superior ca performante (e adevarat ca exista o diferenta de putere). 1.2 TSI-ul nu mi-a lasat nicio clipa impresia de submotorizare, ba chiar m-a surprins cat de repede am atins 120km/h, fara sa-mi dau seama si ca la aceasta viteza, in treapta a 6-a, motorul avea undeva la 2100 de turatii si mergea foarte relaxat. Per ansamblu sunt multumit de masina, desi recunosc ca nu am apucat sa merg cu ea decat vreo 50 km numai prin oras, in regim "bara la bara". Precizez ca nu am cautat la o masina sa aiba un motor super puternic, cat sa ofere spatiu, confort, siguranta si fiabilitate la costuri mici. Pana acum, din partea mea, primele impresii referitoare la aceasta motorizare sunt pozitive. Este exact ceea ce cautam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

sta f bine in vit a 6 a la 120 km pe ora 2100 rot pe min, e aproximativ ca la tdi uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal!

Dupa numai 500 de km parcursi cu noua Jetta iata ca am gasit si un motiv sa-i dau o bila neagra calitatii de productie. Recunosc ca din cei 500 km, vreo 10 i-am parcurs pe un drum de tara neasfaltat si cu multe denivelari, dar am mers foarte incet si cu atentie. Pai sa va spun de ce o bila neagra....dupa ce am iesit de pe drumul de tara la strada asfaltata, in partea stanga a bordului, in zona gurii mici de ventilare a geamurilor in dreptul oglinzii (cea mica si rotunda apropiata de imbinarea bordului cu parbrizul) a aparut un "greieras" cam nervos. Adica s-a incapatanat "sa cante" atat de tare ca m-a scos din sarite. Zgomotul este asemamator cu acela cand atingi doua bucati de spuma alba expandata (spuma de mare ii zic eu), ca un scartait enervant si se auzea cu o frecventa destul de mare. Am remarcat ca zgomotul aparea doar cand treceam peste denivelari...oricat de mici erau ele...inclusiv la onduleurile de pe asfalt. Presupun ca niste componente din bord se atingeau, probabil fiind din plastic sau dintr-un material cauciucat. Oricum interesant este ca dupa vreo 30 de min de condus, zgomotul a disparut de la sine si apoi a revenit in timpul serii, la vreo 3 ore de la primul drum. Astazi cand am parcurs cu ea vreo 200 km nu s-a mai auzit, dar m-i s-a parut ca ar fi dat semne sa revina spre finalul traseului. As fi recunoscator daca cineva m-ar putea lamuri de unde ar putea fi zgomotul sau cum s-ar putea remedia. Sunt curios daca si alti posesori de Jetta s-au mai confruntat cu aceasta problama. Mentionez ca versiunea mea este o Jetta CL 1.2 TSI 105 CP, cutie manuala in 6 trepte.

Multumiri!

PS: Adevarul este ca am fost putin cam dezamagit...la cat a costat masinuta si la imaginea pe care o vinde brandul VW, pentru care de altfel accepti sa dai un ban in plus, in ideea ca vei avea o masina buna, fiabila, confortabila, sigura, economica etc, nu ma asteptam la astfel de probleme dupa numai 500 km. Inainte am condus un Polo de la care nu am avut prea mari asteptari si cu toate astea nu am avut nicio problema cu el in 5 ani. La Jetta nici nu ma gandeam ca vor aparea probleme care de obicei apar la masini low cost.

Am adugat acest post aici pt ca nu am gasit o sectiune dedicata si eventualelor probleme "tehnice" cu care s-au confruntat posesorii de Jetta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Jetta nici nu ma gandeam ca vor aparea probleme care de obicei apar la masini low cost.

Probabil ca-mi vor sarea destui in cap dar...

Jetta este o masina low-cost...

Stiu ca multa lume se poarta de parca ar conduce ultimul racnet de BMW/Audi/MB dar hai sa fim seriosi. O masina de 15-20.000 de euro este low-cost.

Daca lumea accepta ca piata este intre 4.000(Logan) si 100.000(A8/S Klasse/Seria 7) de euro atunci este lesne de inteles de ce o masina de 15.000 este ieftina!

Din punct de vedere al pozitionarii pe piata este irelevant cate alte masini sunt in zona asta de pret sau ca exista masini mai ieftine care ofera acelasi lucru, sau chiar mai mult. La fel exista si masini mai scumpe care ofera acelasi lucru :)

PS: Acest lucru se aplica si Golf-ului!

*my 2 cents!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere de proprietar de golf 2: cea mai buna masina va fi intotdeauna modelul urmator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca dai 36.000 E pe un golf R e tot low cost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca dai 36.000 E pe un golf R e tot low cost?

Depinde ca ce il iei!

Daca il iei ca masina de zi cu zi si il tii prin aglomeratia Bucurestiului, este doar un Golf foarte scump cu niste scaune misto...!

Daca il iei ca masina sport/jucarie de week-end/track day este una dintre cele mai ieftine masini 4X4 cu peste 300-350 CP

Totul e relativ...! :P

Nu ma intelegeti gresit!

Imi place masina mea, cred ca este cea mai buna din clasa ei, am ales-o in detrimentul altora care veneau mai bine dotate la aceeiasi bani, am ales-o pentru ca imi place cum arata, cum sta pe drum, cum ma simt la volan, cat spatiu am, cum e compartimentat etc

Dar... nu am impresia ca tin in mana volanul vreunui A8 care nu are voie sa faca un greieras, sa la care nu are voie sa faca zgomot oglinda in mers, sau care... sau care... sau care...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta, Golf-ul masini low-cost?! atunci Loganul, Symbol, Albea, etc. unde sunt pozitionate?

cred ca exagerezi, vorbim de o masina de import produsa de un concern cu traditie si renume

este adevarat ca nici vw nu mai face masinile cum le facea odata

Modificat de zaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

golanul nu e considerata masina :lol: glumesc evident

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa reveniti ON topic,

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! O intrebare la obiect.....la cumpararea Jetta ati gasit montat din fabrica acel capac de plastic care acopera motorul? Desi nu cred are un rol esential (ornamental mai mult si de reducere a zgomotului parca) sunt tare curios daca Jetta vine cu el montat, pt ca la mine nu exista si ma tem sa nu-mi fi facut vreo bucurie vreun baiat din show room.

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!