Jump to content

Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord


alexpva
 Share

Postare recomandată

Si uite asa o sa mai schimbi cateva de astea reparate pana o sa pui unul nou OEm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ai garantie. Va trebui schimbat din nou - pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi baieti . Acu sa vad cum rezolv cu baietii de la service pentru ca banii pe piesa nu ii mai vad innapoi ci vor doar sa imi dea alta piesa la schimb ..... problema e ca din nou piesa o sa fie refurbished pentru ca magazinul cu care lucreaza ei nu au EGR-uri noi ..... + alte 5...6 ore de manopera ..... o sa fie distractiv .... probabil o sa ma duca undeva pe la 1000 € pana la urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Ieri ,in autostrada cu tempomatul cuplat , a aparut spirala si a inceput sa palpaie in continuu .Turatia la motor nu trecea de 2700.Langa martorul de tempomat aveam un semn de exclamare! In rest nici un mesaj.Am oprit masina ,am repornit ,totul ok. Cand m-am intors dupa amiaza de unde aveam treaba ,tot in autostrada dupa vreo 30 km ,fara sa fie cuplat tempomatul de data asta , acelasi lucru se intampla! Interesant este ca ,desi tempomatul nu era cuplat si in bord imi apareau km parcursi total (200500) ,cand a inrat spirala a aparut si martorul de tempomat impreuna cu semnul de exclamare! Aveti idee ce ar putea fi? Merg probabil maine sa-i fac o diagnoza ,dar poate stie cineva...M-am gandit ca este ceva legat de tempomat ,contact imperfect ,habar nu am , deoarece cred ca nu trebuia sa apara martorul de tempomat fara sa fiu efectiv pe pilot automat.In restul drumului ,pe national ,nu au mai fost probleme.Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema la motor.

Martorul (spira) :

IMG_0905.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da, este o problema la comanda motorului, adica ceva senzor care nu lucreaza corect. Banuiesc totusi ca are legatura cu tempomatul deoarece avertizarea din ecranul de bord era legata de martorul tempomatului.Sper sa stiu mai multe maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba tempomatul. Eroarea iti arata ca e influentat modul de functionare al acestuia. Cel mai probabil ai pb cu turbina-ori capsula vacuumatica/actuator-daca eroarea o luai la turatie mica-motor CR sau un limp mode generat de o geometrie variabila ancrasata/blocata. Posteaza eroarea dupa ce faci scanarea. Eventual fa si un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanarea si cica este ...EGR !? Nu am cum sa postez eroarea deoarece nu a salvat-o prietenul cu scanarea. A folosit pentru scanare un Bosch ,dar cred ca este corecta scanarea.Eroarea a intrat cam la 2500 ture ,cand merg pe national cu viteze pana in 120 km nu apare.Sa vad ce fac...Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

aparut spira pe bord si nu mai trage...

se pare sa fie EGR  ???

Atasez poze in urma scanarii cu VCDS  ( imi cer scuze pt calitatea proasta a pozelor)

Solutii ? un cost aproximativ ?

Multumesc anticipat

20180613_180416.jpg

20180613_180441.jpg

20180613_180501.jpg

20180613_180516.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire egr ,cost aprox piesa noua oe 1600-1700 lei + garnituri + manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul OEM este aproape 2000 lei si cca 450 lei manopera.Asa mi s-a comunicat mie. Si am mai fost sfatuit sa-i fac off si lui si piesei care se deranjeaza de la egr ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off ,of ....cum ne luam masini staine ...dar nu ne permitem sa le intretinem ...:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal voi schimba egr cu unul oem.In rest ...nu ma bag.Ziceam doar ce mi s-a recomandat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata am schimbat EGR ....total amenda 2400 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu .Pe mine m-a costat 2250 lei cu reducere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu nevoie de un sfat. Masina este 2011, diesel, motor 140 cp, 134.000 km reali. O sa incep prin a va marturisi ca eu si masinile, baba si mitraliera, deci imi fac mea culpa din start. Bun, o sa trec direct la subiect. Locuiesc in Suedia si intr-o dimineata rece si ploioasa (ca mai toate pe aici) din noiembrie 2017, dupa aprox 4-5 km de la plecare, in mers, ma trezesc din senin cu martorul de bujie aprins plus mesaj de check engine. Trag pe dreapta, sun un prieten mai priceput care zice, aaa, s-ar putea sa fie de la umezeala, mai asteapta si daca se mai aprinde, fa-i o diagnoza. Si nu a mai facut. 6.500 de km a mers ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, pana intr-o zi de primavara 2018, cand, ghiciti ce, s-au aprins din nou (senzor bujie + check engine), tot cam asa, dupa 10 - 15 km de la plecare. Trag pe dreapta, repornesc si a mai mers masina inca inca 1.800 km fara probleme. A treia oara noutatea a fost ca s-au aprins dupa un drum de 450 Km. In sfarsit, ca sa nu va mai retin, m-am dus ieri la un service, mecanicul a citit erorile (prima poza) si a zis ca e egr-ul 100% si ca distractia costa 1.000 euro. Ca sa testez piata, m-am dus la un doilea service, mai de cartier cum se zice la noi, dar recomandat de un prieten, iar mecanicul de acolo a zis ca in niciun caz nu este EGR si ca primii vor sa imi ia banii, cel mult, imi explica el intr-o suedezo - croato - engleza, ar putea fi un motoras (cel din a doua poza). La diagnoza i-au aparut acelasi erori, deci diferenta a fost de interpretare.

Acum sunt f incurcat, habar nu am pe cine sa cred si mai trb sa vin si in august in tara cu masina. Voi ce parere aveti? Am trei variante, EGR nou 1.000 euro, EGR sh sau sa risc sa vin asa cu ea si o o rezolv in tara.

Multumiri anticipate! 

Modificat de vlad_popescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: are cineva idee cum sa incarc pozele?

daca nu, oricum, nu era mare lucru de vazut, au fost identificate doua erori PO40300 EGR ventil - felfunktion.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara, a aparut si la mine martorul de bujie, si tot asa masina trage greu, nu se tureaza, daca opresc motorul si repornesc masina merge perfect, a aparut de 3 ori in ultimele 3 saptamani, am facut o scanare si apare eroarea asta pe egr, sa ma pregatesc de inlocuit egr? Si pe langa asta mai am si eroarea asta la pompa de apa care a fost in urma cu mai multi km si care ma cam sperie.

IMG_20190108_221113.jpg

IMG_20190108_221046.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr si pompa de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, la motorul CBBB e modelul de egr care nu se curata? Intreb ca sa stiu daca sa cumpar diect altul nou sau se poate si curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
SAVU ciprian

Bună ziua!vin și eu cu o problemă care nu mă lăsa să dorm și dacă ați putea să mă ajutați cu niste păreri sau ceva sfaturi.acum vreo luna de zile mi-a apărut martorul de bujii și imediat după check engine now  scăzând foarte tare puterea motorului,am tras pe dreapta că ori ce om ,am oprit motorul după care l-am repornit și a revenit totul la normal dar pentru puțin timp,i-am făcut diagnoză la un service ,cei de acolo spunindumi că problemă este de la egr,l-am schimbat fara sa stau pe gânduri pentru că trebuia sa fac un drum de 800 de km și nu voiam să mă lase pe undeva,dar din păcate problema a reapărut și mult mai des ,cu chiu cu văi am reușit să ajung la destinație unde i-am refăcut o diagnoza dar problemă este că nu iese nici un defect.masina este un passat CC din 2009 2.0 ,140 cp dsg cbab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza cu vcds original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara baieti, astazi mi s-a aprins si mie martorul de bujie in mers si palpaia, am oprit motorul dupa care l-am repornit si martorul continua sa palpaie la cateva secunde dupa pornirea motorului asadar am facut o scanare cu VCDS-ul si mi-a dat urmatoarele erori:

 

Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BE    HW: 03L 907 309 N
   Component: R4 2,0L EDC   H24 7851  
   Revision: 47H24---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190032042601080000
   Shop #: WSC 00015 115 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BE 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
   VCID: 6E361137B9989D622772EB-803A

3 Faults Found:
4523 - Control Module 1 for Coolant Fan 
          P1946 00 [032] - Defective
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 27
                    Mileage: 218572 km
                    Date: 2019.09.10
                    Time: 17:15:20

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [237] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 218746 km
                    Date: 2019.09.20
                    Time: 16:39:21

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [237] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 218746 km
                    Date: 2019.09.20
                    Time: 16:39:21

Readiness: 1 2 0 0 0 

 

Sa inteleg ca trebuie sa schimb EGR-ul? Este vorba de un Passat CC 4 motion din 2011 cod motor CFFB, cutie manuala cu 140 cai.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, schimba Egr ul. Cumpără numai original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!