Jump to content

Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord


alexpva
 Share

Recommended Posts

Mi sau aprins Martorul de la bujie si de la motor in bord moment in care ami taie forta masinii si ma lasa sa accelerez doar pina la 2000 de turatii ami apare in bord Check service engine now .... Ma poate ajuta cineva cu o parere? Motorul e Diesel 170 cp... 160.000km O fi turbina ? clapeta de acceleratie am schimbato acum vreo 3 luni....deci nu e aceasta problema....

Mai am inca o itrebare .. Daca stie cineva unde se afla snzorul de temperatura interioara de la climatronic la passat CC ca in grila de la climatronic nu este nici o zona cu gaurele unde s-ar deduce ca se afla si am cautat si pe plafiniera in zona unde se afla butoanele de aprindere a luminii in masina si nu am gasit decit microfonul pt comenzi vocale ... O fi in spatele locasului de ochelari de soare???

Edited by alexpva
Link to comment
Share on other sites

Ti-am explicat pe celalat topic. Ori e switch-ul de frana sau faci mai sigur o diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

o sa fac o diagnoza... dar ma gindesc ca nu ar influenta switch-ul de frana faptul ca eu nu pot sa accelerez masina in mers mai mult de 1500 - 2000 de ture.. si pe linga martorul de bujie care e intermitent aprins mai am aprins martorul de la motor in bord fapt care nu l-am gasit mentionat in acel topic... ai acum spre sfirsitul zile mi-a ramas doar martorul de la motor aprins in bord fara cel de bujii ...

Link to comment
Share on other sites

Din cauza defectiunii calculatorul protejeaza motorul si de aia nu te mai lasa sa accelerezi. Trebuie vazut exact ce eroare ai.

Parerea mea.

La senzor nu stiu decat seria probabila a lui 8Z0820535 eventual daca tot nu-l gasesti o sa caut maine.

Edited by divinewind
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de temperatura interioara este in climatronic.

Nu este switchul de la pedala dus, mai repede as merge pe clapeta de shut Off, ramasa intr-o pozitie intermediara. Asta se vede clar la o diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

am finalizat ... era supapa ( capsula) de la turbosublanta ... o piesa independenta de turbosuflanta cu o tija cu piulite pe ea si cu o membrana inauntru ... care coboara si urca tija in functie de accelerarea motorului, aceasta pormimd turbo suflanta in functie de novoia motorului... 700 lei jucaria + manopera vreo 180 lei ...

Link to comment
Share on other sites

actuatorul - asa se numeste piesa de care zici tu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

la mine apre intai semnul cu spirala..apoi se stinge si ramane cel cu martorul motor....am 35.000 km ..ce-i drept merg in fortza cu ea...e in garantie..astept maine sa merg la service...cred c-o vand...imi iau bicicleta...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna ziua,

dupa 3 luni aceleasi erori in bord si trage cam greu masina, nu prea urca in turatii..etc; sa vad ce zic cei de la service azi; nu stiu ce sa mai zic depre VW...

Link to comment
Share on other sites

DPF infundat.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

nu este DPF-ul ci probleme legate de EGR....

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

racitorul de gaze + clapeta EGR schimbate; o tin in probe;aseara dupa vreo 100 km parcursi im apare in bord:' Check oil level' azi dim. nu a mai aparut

numai ciudatenii...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai ai deschis capota ? Daca ai deschis capota atunci te va anunta peste inca 100km daca nu completezi

Link to comment
Share on other sites

Am deschis capota si am completat cu aprox. 1 l. ma apropiam oricum de revizia 45000 km...si pina la urma am schimbat ulei+filtre,etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare,

O problema similara pe 2.0 TDI CR DSG cu 71.000 km,inca nu am ajuns la servce din diverse motive.Este vreun membru de forum prin Targoviste sau apropiere care ma poate ajuta cu o scanare cu VAG-COM-ul?Am citit pe undeva pe forum ca poate avea legatura cu un senzor de frana...ma gandesc la varianta asta pentru ca daca stau pe loc cu masina chiar si la turatii mai mari nu se aprinde acel martor de la bujii,numai cand merge efectiv masina.

Multumesc anticipat.

Edited by Poc
Link to comment
Share on other sites

In nici un caz la masina ta nu se aprinde de la switchul de frana. Eu merg mai degraba pefiltrul de prticule colmatat care nu si-a mai putut face regenerarea,

Link to comment
Share on other sites

Pai si atunci care ar fi problema daca se aprinde intermitent numai cand masina merge efectiv si nu cand sta pe loc?

Link to comment
Share on other sites

FA o diagnoza si atunci aflii sigur, nu se merge pe presupuneri la masinile astea.

Link to comment
Share on other sites

Nu fac,d-aia am si intrebat daca ma poate ajuta cineva prin apropiere cu o diagnoza,mi s-a luat sa umplu buzunarul la service local vw si sa nu rezolv mai nimic...

Link to comment
Share on other sites

Am revenit de la service vw cam de o ora.Dupa diagnoza mecanicul a spus : "Blocator coloana volan" trebuie schimbat.Cica ar fi un motoras cam cat un pachet de tigari pe coloana sau langa coloana volanului.Stie cineva ceva de legatura dintre acest motoras si acel martor de bujie?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

NU ai rezultatul intregii diagnoza?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!