Jump to content

Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord


alexpva
 Share

Postare recomandată

daca este de inlocuit EGR-ul - destul de scump la tipul tau de motor - pret aprox cu piesa noua, in jurul la 2000 lei - depinde de piesa, atelier, etc.

 

era bine sa postezi eroarea, sa vedem exact de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2300 ron am platit la Compexit, dupa un mic discount. Intradevar a trebuit inlocuit EGR cu tot cu racitor + alte garnituri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MihaiComan la cati km ti s-a intamplat treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la 188.000. Am interested de la mecanic ca din cauza supapei care baga aerul in racitorul de gaze a cauza problema. Cum era sparta nu mai racea gazele si de la caldura aia sa deformat mecanismul de deschidere/inchidere a clapetei dela egr. Ciudat ca nu a dat deloc sintome inainte......

Modificat de MihaiComan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam asta e boala la aceste EGR-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am citit postarile voastre din acet topic, astazi a inceput si la mine sa palpaie martorul de buji si sa ramana aprins cel de motor. A citit un prieten codul de eroare si este vorba de EGR. a ramas blocat pe deschis. Ceva sugesti? un pret estimativ al reparatriei? a mai schimbat cineva EGR-ul

Pret egr schimbat la service 800 ron,50 ron diamoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Irinel Tincea

Aceasta problema am avut-o si eu: martorul de la bujie si martorul de la motor aprinse. S-a rezolvat prin schimbarea actuatorului turbinei. Pret 790 lei + 150 lei manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu aceeasi problema, s-a aprins martorul check engine si cel de la bujie se aprinde intermitent si in momentul ala nu mai trage masina. Sa fie aceeasi problema si la mine actuatorul ? Codul de eroare care imi apare la diagnoza e diferit, "defect de functionare supapa egr"

 

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare-N18-  defect  functionare 
          P0403 00 [237] - -
          MIL aprins - Confirmat - Testat deLa stergere de memorie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma gandesc si eu din ce apare la diagnoza dar am vazut ca altii au avut alta cauza la aceleasi simptome. O sa vad maine ce zic si cei de la service. As putea sa am noroc sa scap doar cu o curatare de EGR sau trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romy...nu prea ai ce curata la EGR-ul la CR... ca la PD-uri sau VEP=uri = ai.

 

Ady - te pregatesti de inlocuirea EGR-ului, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta am si spus= nu are ce curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdictul la service: inlocuire EGR + răcitor 1800 lei si 250 lei manopera. Maine o las la service, au zis ca durează cateva ore bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu aceeasi problema, s-a aprins martorul check engine si cel de la bujie se aprinde intermitent si in momentul ala nu mai trage masina. Sa fie aceeasi problema si la mine actuatorul ? Codul de eroare care imi apare la scanare este P029900 - charge pressure control; value below limit. Si imi mananca si putin antigel ... am fost in reprezentanta si dansi nu au reusit sa descopere cauza (au facut presiune in vas si nu a curs nicaieri) este posibil sa fie o legatura intre cele 2 probleme ?

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil capsula vacumatica. Masina e CR sau PD? Posteaza rezultatul scanarii in topicul dedicat. Pb cu antigelul nu are leg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Sunt posesorul unui VW Passat B6 2.0 TDI 170 CP, fabricatie 05.2010.

Sambata care a trecut am dus masina la mecanic pentru a schimba distributia, dar am constatat dupa ca cel de la care cumparasem kit-ul de distributie nu imi comandase ce trebuie, am lasat masina acolo si am plecat, marti au venit piesele si miercuri mecanicul s-a apucat de montat, astazi cand am luat masina m-am trezit cu martorul de la check engine aprins, tin sa precizez ca masina trage la fel ca inainte, motorul merge la fel, dar ma enerveaza la culme sa vad becul ala aprins si in acelasi timp ma gandesc ca este si cevea in neregula.

Maine la ora 9.30 am si o programare la un tester, dar nu prea am rabdare pana atunci.

Orice idee este de apreciat.

 

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza, altfel nu ai cum sa stii, posibil sa fi pornit motorul cu o mufa scoasa de la vre-un senzor si a ramas martorul aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sunt posesorul unui VW Passat B6 2.0 TDI 170 CP, fabricatie 05.2010.

Sambata care a trecut am dus masina la mecanic pentru a schimba distributia, dar am constatat dupa ca cel de la care cumparasem kit-ul de distributie nu imi comandase ce trebuie, am lasat masina acolo si am plecat, marti au venit piesele si miercuri mecanicul s-a apucat de montat, astazi cand am luat masina m-am trezit cu martorul de la check engine aprins, tin sa precizez ca masina trage la fel ca inainte, motorul merge la fel, dar ma enerveaza la culme sa vad becul ala aprins si in acelasi timp ma gandesc ca este si cevea in neregula.

Maine la ora 9.30 am si o programare la un tester, dar nu prea am rabdare pana atunci.

Orice idee este de apreciat.

 

Va multumesc,

 

daca ai constatat la service, de ce nu ai rugat mecanicul care a schimbat distributia, sa puna testerul, sa verifice unde este problema, sa sterga eroarea ... remedieze problema ?

 

mie asa imi parea normal sa faca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

Nu a facut diagnoza pentru ca nu avea laptopul, dar acum am aflat care este probelma.

009298 diesel particle filter, differential pressure sensor, acum sper sa vad si ce insemna asta si sa remediez problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a sters eroarea ?... daca nu se sterge, vezi daca are mufa baga in senzor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a sters eroarea, cineva mi-a zis ca e de la frig, o sa comand si senzorul ala sa il schimb, ni vreau alte probleme vauzate din cauza unui rahat de senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-l schimba daca nu se mai aprinde - a pus contactul cu mufa scoasa.... si nu a sters eroarea.

 

daca se mai aprinde, atunci il inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, se scoate mufa la dpf cand se schimba distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura... nu a scos mufa de la DPF... ci de la senzorul de presiune diferentiala - G450 - ca sa isi faca loc pe acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!